فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / آخرین تغییرات قیمت پارچه اسپان باند در بازار ایران

آخرین تغییرات قیمت پارچه اسپان باند در بازار ایران

قیمت پارچه اسپان باند با اعمال آخرین تغییرات در قیمت، از مراکز فروش معتبر در بازار ایران قابل خریداری است. فروشنده پارچه اسپان باند از طریق این سایت؛ جهت رفاه حال مشتریان، راهکارهای متعددی در نظر گرفته است.
از زمانی که پارچه های بی بافت به بازار عرضه شدند، تقاضا برای پارچه ها و منسوجات بافتی در مراکز درمانی، بیمارستان ها و … کاهش پیدا کرد.
زیرا منسوجات بی بافت یا همان اسپان باند، پارچه هایی یکبار مصرف بوده و به راحتی بعد از استفاده، دور ریخته می شوند.
شاید تا چند سال گذشته برای تامین نیاز پارچه اسپان باند بازار ایران لازم بود تا واردات این پارچه انجام شود، اما در حال حاضر آنقدر تولید کنندگان ایرانی به عرضه پارچه های مرغوب و باکیفیت مشغول هستند که نیاز به واردات بسیار کاهش پیدا کرده و در جاهایی به صفر رسیده است.

در صورتی که قصد خرید پارچه اسپان باند را دارید، بد نیست کمی هم درباره روش تولید آن اطلاعات کسب کنید. در اولین بخش این متن، قسمتی را به توضیح روند تولید پارچه اسپان باند اختصاص داده ایم.

روش تولید پارچه اسپان باند

همانطور که مستحضر هستید، برای تولید پارچه اسپان باند به خاطر بی بافت بودنش، نیازی به دستگاه های بافندگی نیست. تنها دستگاه اکسترودر و متعلقات آن است که در روند تولید پارچه اسپان باند به کار می آید.
مواد اولیه تولید پارچه اسپان باند که الیاف مصنوعی و از جنس پلی پروپلین می باشد، وارد دستگاه اکسترودر می شود. در این دستگاه به خاطر بالا بودن دما، مواد اولیه ذوب شده و به شکل مایع در می آیند.
سوزنی در دستگاه تعبیه شده که امکان خروج مواد خمیری شکل را با فشار دستگاه ممکن می سازد. در این مرحله، الیافی به ظرافت فلامنت تولید می شود که توسط دستگاه مرتباً کشیده شده و روی نوار نقاله حرکت می کند.
تجمع این الیاف ظریف باعث به وجود آمدن ساختار اولیه پارچه اسپان باند شده که بعد از تحت فشار قرار گرفتن، به پارچه خام اسپان باند تبدیل می شود.
آخرین مرحله روش تولید پارچه اسپان باند، بخش تکمیل و رنگرزی است. جالب است بدانید که این پارچه دارای رنگبندی کاملی است و تمامی طیف های رنگی را شامل می شود. پس اصلاً نگران رنگ سفارشی پارچه اسپان باند مورد نظر خود نباشید و با خیال راحت آن را سفارش دهید.

قیمت پارچه اسپان باند

کدام کارخانجات بهترین پارچه اسپان باند را تولید می کنند؟

بعد از آشنا شدن با روند تولید انواع پارچه اسپان باند، نوبت به معرفی کارخانجاتی می رسد که در این زمینه فعالیت می کنند. اگر می خواهید بدانید در میان ده ها کارخانه تولید کننده پارچه اسپان باند، کدام کارخانه در زمره بهترین ها قرار می گیرد، باید به شرایط حاکم بر کارخانجات توجه نمایید. این شرایط می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • نوع مواد اولیه مصرفی
  • نوع دستگاه های تولیدی و میزان پیشرفته بودن آن ها
  • رعایت یا عدم رعایت استانداردهای تولیدی
  • اولویت های در نظر گرفته شده برای استخدام نیروهای انسانی

و مواردی از این قبیل که هر یک را جداگانه توضیح خواهیم داد.
وقتی در کارخانه تولیدی از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه استفاده شود، بی شک کیفیت محصولات افزایش پیدا خواهد کرد و این سبب می شود تا کارخانه تولیدی در زمره کارخانه های برتر داخلی قرار گیرد.
نه تنها مواد اولیه، بلکه نوع دستگاه های تولیدی هم در سطح کیفیت نهایی پارچه اسپان باند تاثیر مستقیمی دارد. پس کارخانه ای برتر به حساب می آید که به روزترین تکنولوژی ها و تجهیزات را در تولید پارچه اسپان باند به کار گیرد.
در نظر داشته باشید، رعایت استانداردهای جهانی از قبل تعیین شده، کمک شایانی به رونق بازار فروش محصولات کارخانه می کند. پس در تهیه پارچه اسپان باند، به دنبال کارخانه ای بروید که تمامی استانداردها را بدون کم و کاست رعایت می نماید.
بکارگیری نیروهای انسانی با تجربه و تحصیل کرده، تاثیر مستقیم بر روند تولید پارچه اسپان باند خواهد داشت. تاثیر آن بر کیفیت نهایی محصول به قدری است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

قیمت پارچه اسپان باند

مشخصات پارچه اسپان باند نبافته درجه یک

در صورتی موفق به خرید پارچه اسپان باند نبافته درجه یک خواهید شد که اطلاعات خوبی راجع به مشخصات آن در اختیار داشته باشید.
عموماً کسانیکه اطلاعاتی راجع به مشخصات پارچه اسپان باند ندارند، خرید خوبی را هم تجربه نخواهند کرد. پس اگر می خواهید در دسته این افراد قرار نگیرید، ابتدا راجع به پارچه اسپان باند درجه یک اطلاعات بدست آورید.
به عنوان مثال، برخی از مشخصات پارچه اسپان باند نبافته به شرح زیر می باشد:

  • لطافت و نرمی فوق العاده
  • ثبات رنگ و کیفیت بالای رنگ
  • یکبار مصرف بودن
  • ضد آب بودن
  • آب دوست بودن
  • آب گریز بودن
  • سازگاری با انواع پوست و ضد حساسیت بودن
  • مقاوم بودن در برابر اشعه یو وی
  • آنتی باکتریال بودن

و مشخصات بسیار دیگری از این دست که این پارچه های نبافته را از پارچه ها و منسوجات دارای بافت متمایز می سازد.

مصارف پارچه اسپان باند در صنعت پزشکی و بهداشتی

اگر درباره پارچه اسپان باند تحقیق کرده باشید، می دانید که از نظر کاربرد، پارچه یکبار مصرف اسپان باند را در دو دسته کلی تعریف می کنند:

  1. یکی پارچه هایی هستند که در صنعت پزشکی و بهداشتی بکار گرفته می شوند.
  2. دیگری پارچه های اسپان باندی بوده که مصارف صنعتی و تولیدی دارند.

در این بخش، مفصلاً راجع به مصارف پارچه اسپان باند در صنعت پزشکی و بهداشتی صحبت می کنیم.
این پارچه بهترین گزینه برای تجهیزات پارچه ای بیمارستان ها و مراکز درمانی است. شاید بپرسید چرا؟
بد نیست بدانید که آلودگی های محیطی بیمارستان ها و مراکز درمانی، یکی از چیزهایی است که تعویض مداوم وسایل بیمار و پوشش آن را پر اهمیت می کند. از آنجایی که پارچه های معمولی و دارای بافت به صورت چند بار مصرف قابل استفاده هستند، در بیمارستان ها و مراکز درمانی مدام باید شست و شو شده و ضد عفونی گردند. این کار هم هزینه زیادی را صرف خود می کند و هم اینکه نیازمند زمان و پرسنل بیشتری است. برای همین، پارچه های اسپان باند جایگزین پارچه های تترون، ترگال و مواردی از این قبیل شده اند تا بلافاصله بعد از استفاده دور ریخته شده و نیازی به شستشو و ضد عفونی کردن آن ها نباشد.
چندی از مصارف پارچه اسپان باند در صنعت پزشکی و بهداشتی را در زیر بیان نموده ایم:

  1. پوشش بیماران زن، مرد و کودک بیمارستان
  2. زیر انداز، رو انداز، رو بالشتی و دیگر کالای خواب مصرفی در بیمارستان ها
  3. تجهیزات استریل و یکبار مصرف اتاق عمل
  4. دستمال های مصرفی در زمینه تنظیف
  5. پرده های جدا کننده بیمارستان
  6. پدهای بهداشتی مصرفی برای بیماران آقا و خانم

قیمت پارچه اسپان باند

سایر مصارف پارچه های یکبار مصرف

در بخش قبل به پارچه های یکبار مصرف اسپان باند صنعتی اشاره کوتاهی شد. در این بخش قرار است سایر مصارف پارچه های یکبار مصرف را بازگو کرده تا در صورت نیاز بتوانید این پارچه را با نازلترین قیمت ممکن در بازار ایران خریداری کنید.
این پارچه در صنعت کشاورزی کاربرد زیادی دارد. پوشش گلخانه ها، جلوگیری از به هدر رفتن آب و مواردی از این قبیل، مصارف کشاورزی پارچه های یکبار مصرف هستند.
صنعت دیگر، صنعت فیلتر سازی است. در حوزه تولید فیلترهای مصرفی کارخانه های تولیدی مواد غذایی مانند شیر، نوشابه و …، از این پارچه استفاده بسیاری می شود.
صنعت تولید بسته بندی، دیگر موارد مصرف پارچه اسپان باند یکبار مصرف است. بسته بندی های تبلیغاتی، کاور کفش و لباس و مواردی از این قبیل، همه و همه از پارچه های اسپان باند در رنگبندی متنوع تولید می شوند.
کارخانه های تولید چای کیسه ای، زیاد از پارچه اسپان باند یکبار مصرف استفاده کرده و این صنعت را هم می توان یکی از صنایع مصرف کننده پارچه اسپان باند معرفی نمود.
در صورتی که می خواهید بیشتر از این با سایر مصارف این پارچه آشنا شوید، با مشاورین فروش ما در ارتباط باشید.

چگونه از آخرین قیمت پارچه اسپان باند در بازار مطلع شویم؟

از زمانی که کارخانه های تولیدی و نمایندگان فروش آن ها فعالیت گسترده خود در فضای مجازی را آغاز کرده اند، دسترسی به آخرین قیمت پارچه اسپان باند در بازار کار سختی به حساب نمی آید.
زیرا افراد خریدار عمده و خرد پارچه اسپان باند، می توانند با یک سرچ کوتاه در فضای مجازی، به سایت هایی برخورد کنند که روزانه لیست قیمت پارچه اسپان باند و آخرین تغییرات آن را با رسم نمودار به اطلاع مراجعه کننده برسانند.
سایت رسمی ما توانسته، لیست قیمت روز پارچه های اسپان باند را ارائه کرده و اطلاعاتی در خصوص عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت فروش پارچه اسپان باند را در اختیار مشتریان قرار دهد. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند:

  • هزینه های تولید
  • قیمت مواد اولیه
  • هزینه انرژی مصرفی
  • میزان عرضه کارخانجات
  • مقدار تقاضای بازار
  • هزینه های گمرک
  • قیمت روزانه ارز
  • برند و کارخانه تولید کننده
  • وارداتی یا صادراتی بودن محصول

دلایل مصارف زیاد پارچه اسپان باند در بیمارستان ها

در یکی از بخش ها مختصراً به اهمیت مصرف پارچه اسپان باند در بیمارستان ها و مراکز درمانی اشاره شد. اما لازم است دلایل مذکور در این بخش بیشتر باز شده و مورد بحث و بررسی قرار گیرند.
وقتی لباس بیمار، زیر انداز، رو انداز و دیگر چیزهایی که از پارچه تولید شده مدام شسته شده، ضد عفونی شود و در دستگاه اتوکلاو قرار گیرد، بی شک بعد از مدتی کیفیت اولیه خود را از دست خواهد داد و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.
بیمارستان ها با این کار، هم بایستی هزینه گزافی بابت خرید دوباره پارچه بپردازند و هم اینکه برای تهیه مواد شوینده، ضد عفونی کننده ها و … خرج نمایند. اما وقتی پارچه یکبار مصرف اسپان باند برای پوشش بیماران، کالای خواب آن ها، شان و گان بیمارستانی و … بکار گرفته شود، هزینه ها به اندازه قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. زیرا اول از همه، قیمت پارچه اسپان باند از قیمت پارچه های معمولی به مراتب کمتر است. دو اینکه پارچه اسپان باند بعد از یکبار استفاده، دیگر قابل مصرف نیست و باید دور ریخته شود. پس هزینه های شست و شو و ضد عفونی کردن آن حذف می شود و به عنوان بودجه بیمارستان ذخیره می گردد.

بر خلاف تصور خیلی ها، پارچه های اسپان باند پارچه های مقاوم در برابر کشش بوده و اگر گرماژ مناسبی از آن خریداری شود، بهترین گزینه برای مصارف بیمارستانی به حساب می آید.

قیمت پارچه اسپان باند

کدام مراکز فروش عمده پارچه بیمارستانی اسپان باند معتبرند؟

ممکن است مشغول شدن ذهن شما با این سوالات، سبب کلافگی شما شده باشد. اما لازم نیست نگران باشید. زیرا پاسخ تمامی سوالات شما پیش ماست.
مراکز فروش عمده پارچه بیمارستانی اسپان باند در ایران زیاد به چشم می خورند. اما اینکه کدام معتبر می باشد، سوالی است که ذهن شما را مشغول کرده است.
در پاسخ به این سوال باید به مراکز فروش عمده ای اشاره کرد که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت، محصول خود را تضمین می کنند. پس بهتر است برای خرید عمده، سراغ دلالان و واسطه های فروش نروید و مستقیماً کارخانه های تولیدی در اصفهان یا نمایندگی فروش آن ها در اقصی نقاط کشور را برای خرید انتخاب کنید.

مرکز خرید اینترنتی پارچه اسپان باند با قیمت کارخانه

درست است که منابع اطلاعاتی موثق و معتبری در فضای مجازی مشغول به کار شده اند، اما نمی توان منکر حضور سایت های خرید فروش اینترنتی پارچه های مختلف در بازار مجازی شد.
خوشبختانه از زمانی که کارخانه ها اقدام به راه اندازی مرکز خرید اینترنتی پارچه اسپان باند با قیمت کارخانه کرده اند، پروسه خرید راحت تر شده و با کمترین زمان و حداقل هزینه انجام پذیر خواهد بود.

خوبی این روش خرید این است که افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری و مستقیم به کارخانه تولید پارچه اسپان باند، موفق به خرید عمده آن با قیمت کارخانه می شوند و هیچ نگرانی بابت قیمت و کیفیت محصول نخواهند داشت.
از برتری های این روش می توان به مواردی همچون عدم محدودیت زمانی برای ثبت سفارش اشاره کرد. زیرا در این سایت های فروشنده، ۲۴ ساعته می توان خرید کرد. اما در مراکز فروش حضوری، ساعات مشخصی برای ثبت سفارش در نظر گرفته شده که کار را برای خریدار کمی سخت می کند.

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران بهترین و باکیفیت ترین تولیدات را به بازار عرضه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟