فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / تولید پارچه ترگال بیمارستانی | مرکز تولید انواع پارچه درجه یک در اصفهان

تولید پارچه ترگال بیمارستانی | مرکز تولید انواع پارچه درجه یک در اصفهان

یکی از انواع پارچه های بیمارستانی، ترگال نام دارد. این نوع پارچه را می توان از پارچه فروشی ها خریداری کرد. ترگال در انواع مختلفی تولید می شود که می توان به این نام ها اشاره کرد:

  • ترگال ساده
  • ترگال کجراه
  • ترگال طرح دار
  • ترگال نانو

هر سه نوع این نمونه در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه ترگال برای این که رنگ خود را پس از شستشو از دست ندهد باید به صورت خمی رنگرزی شود. یکی دیگر از مزایای ترگال این است که رنگ بندی های زیادی دارد. گفته می شود این نوع پارچه بیش از ۱۰۰ رنگ دارد. 

از دیگر مشخصات پارچه ترگال می توان به این شاراه کرد که عدل های پارچه ترگال ۳۲۰ متری می باشند که شامل ۸ طاقه ۴۰ متری هستند. از پارچه ترگال بیشتر برای یونفورم بیمارستانی استفاده می شود که ما در تن پرسونل، پرستاران و پزشکان می بینم. تولید پارچه ترگال بیمارستانی به صورت محدود انجام می شد. 

تولید پارچه ترگال بیمارستانی | مرکز تولید انواع پارچه درجه یک در اصفهان

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی تولید اصفهان

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی تولید اصفهانقیمت پارچه ترگال بیمارستانی تولید اصفهان را باید از شرکت تولید کننده پرسید. این شرکت در انواع مختلفی این پارچه را تولید می کند که به برخی از آن ها در بالا اشاره شد. قیمت پارچه تترون بیمارستانی و قیمت پارچه بیمارستانی را می شود از کارخانه تولید کننده و نمایندگی های آنها در سراسر کشور مطلع شد. 

اما بعضی سایت ها هم قیمت هایی را در این حوزه اعلام کردند. برای نمونه قیمت ترگال ساده را این سایت ها ۱۱۲۰۰ تومان اعلام کردند. ترگال طرح دار هم ۱۰۱۰۰ تومان نرخ گذاری شده است. 

بهرحال آنچه آشکار است این است که این پارچه ها را می توان با قیمت های مختلف در بازار خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد. از پارچه ترگال نیز مانند دیگر پارچه های بیمارستانی در مراکز درمانی استفاده می شود. 

کارخانجات تولیدکننده پارچه ترگال بیمارستانی

کارخانجات تولیدکننده پارچه ترگال بیمارستانیکارخانجات تولیدکننده پارچه ترگال بیمارستانی بیشتر در شهر اصفهان وجود دارند. این نوع از پارچه به صورت کم تولید می شود و شرکت های تولیدکننده اندکی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند.

با همه این ها این شرکت ها همیشه در تلاش اند تا بهترین نوع پارچه را در دسترس خریداران قرار دهند. این شرکت ها برای همین است که رنگ های زیادی را برای پارچه ترگال در نظر گرفتند. 

پارچه ترگال بیمارستانی که همان طور در بالا اشاره شد برای یونیفورم مراکز درمانی به کار می رود، قابل شستشو است و دوام بیشتری دارد. کارخانه تولید پارچه بیمارستانی ترگال در طرح های مختلف این پارچه را وارد بازار می کند. 

سایت فروش انواع بهترین پارچه های بیمارستانی

سایت فروش انواع بهترین پارچه های بیمارستانیپارادا یکی از جمله سایت های مشهور در زمینه فروش بهترین پارچه های بیمارستانی می باشد. این سایت را به راحتی می توانید در اینترنت پیدا کنید. در این سایت پارچه های بیمارستانی مانند:

  • پارچه فلامنت بیمارستانی
  • پارچه اسپان باند بیمارستانی
  • پارچه ترگال بیمارستانی 
  • پارچه تترون بیمارستانی 
  • و غیره

به فروش می رسد. شما با خیالی آسوده می توانید با جستجویی ساده پس از یافتن این سایت، با فروشندگان آن در تماس شوید و بهترین پارچه ها را با قیمت های متفاوت و ارزان خریداری کنید و سپس از آن ها استفاده نمایید. 

مرکز توزیع پارچه ترگال بیمارستانی اصفهان

مرکز توزیع پارچه ترگال بیمارستانی اصفهانبازارچه های پارچه فروشی مراکز توزیع پارچه ترگال بیمارستانی اصفهان می باشد. 

شما اگر به این بازارچه ها در شهرهای خود مراجعه کنید، می توانید انواع پارچه ترگال را پیدا نموده و سپس تهیه نمایید. 

مراکز توزیع پارچه ترگال بیمارستانی اصفهان نمایندگی هایی نیز از شرکت های مختلف دارد که در حال توزیع و پخش محصولات می باشند. این نمایندگی ها هم به نوبه خود مراکز معتبر به شمار می روند. 

از سوی دیگر شما می توانید با مراجعه به وب سایت های اینترنتی بهترین نوع پارچه ترگال را در قیمت ها، رنگ ها، طرح ها و برندهای متنوع خریداری کرده و بکارگیرید. این سایت ها همیشه در دسترس هستند و می توان بطور شبانه روز از آن ها خرید کرد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه ترگال بیمارستانی

نمایندگی فروش پارچه ترگال بیمارستانی ارزان

فروش پارچه ترگال بیمارستانی ارزان قیمت با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای ۲۴۰ و …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟