فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / قیمت پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر

قیمت پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر

قیمت پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر از کارخانه در گرماژ اعلا ۳۵۰ متری ۸۵۰۰۰ تومان است که البته خرید آن را در عرض ۱۵۰ با گرماژ ۱۷۰ و با قیمت متری ۳۶۰۰۰، می توان بصورت مستقیم انجام داد.
قیمت پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر با توجه به متراژ قابل قبول در اغلب مصارف بیمارستانی، قیمتی کاملا مقرون را برای خریداران عمده این پارچه رقم زده است.
پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر از به صرفه ترین پارچه های بیمارستانی موجود در بازار است که از میزان تقاضای بالایی برخوردار می باشد.
این پارچه با کیفیتی منحصربفرد در کارخانجات معتبر تولیدی در اصفهان، تولید و با مشخصات ویژه ای به عرضه می رسد.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

شاید تنها دغدغه ی باقی مانده در هنگام خرید پارچه تترون بیمارستانی، وجود واسطه های فراوان میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان این پارچه می باشد.
آیا می دانید که کدام مراکز فروش پارچه بیمارستانی، قیمت متناسب با کیفیت از انواع پارچه های تترون بیمارستانی را عرضه می دارند؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با انواع پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی پارچه ای تولیدی از الیاف پلی استر ویسکوز بوده و با طیف رنگی بسیار متنوعی تهیه و تکمیل گردیده است.
این پارچه در کارخانجات اصفهان، به طور گسترده تری تولید شده و با مشخصات منحصربفردی روانه بازارهای فروش می گردد.
از جمله ویژگی های پارچه تترون بیمارستانی درجه یک، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • قابل شست و شو و استفاده مجدد بوده است.
  • از ثبات رنگی و کیفیت بافت برخوردار می باشد.
  • وزن سبکی داشته و هیچ حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.
  • دارای عرض دقیق می باشد.
  • از نرمی، لطافت و ظرافت مثال زدنی برخوردار بوده است.
  • دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

عرض ها و گرماژهای پارچه تترون بیمارستانی

عرض ها و گرماژهای پارچه تترون بیمارستانی

این پارچه با عرض های ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متر، ۲ و ۳ متر با گرماژ ۱۵۰ الی ۳۸۰ گرم عرضه می شود.

مصارف پارچه تترون در بیمارستان ها

با توجه به خصوصیات منحصربفردی که پارچه بیمارستانی تترون داشته، این مصارف را می توان مناسب مصارف ذیل دانست:

  • تهیه انواع ملحفه بیمارستانی با نرمی زیر دست خوب
  • دوخت انواع البسه بیماران بزرگسال و خردسال درتنوع رنگی آبی و صورتی
  • تهیه مقنعه برای پرستاران و پزشکان با تنوع رنگی بالا
  • پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

این پارچه با گرماژ ۳۴۰ الی ۳۸۰ گرم روانه بازارهای فروش شده و مصارف خوبی جهت تولید البسه و ملحفه بیمارستانی داشته است.
با توجه به اینکه تترون عرض ۳ متر مصارف تترون عرض یک و نیم متر را هم شامل می گردد، از صرفه اقتصادی خوبی برخوردار می باشد.

قیمت خرید پارچه تترون بیمارستانی سه متر عرض

مولفه هایی مانند حجم خرید، بسیار اثر گذار بر روی قیمت می باشد، به گونه ای که با افزایش مقدار خرید شاهد کاهش قیمت و بالعکس با کاهش حجم خرید شاهد افزایش آن هستیم.
در واقع رابطه بین قیمت و تناژ درخواست، معکوس می باشد و چقدر خوب است افرادی که برای خرید اقدام می کنند این را در نظر بگیرند که با دانستن موضوعی به این راحتی می توان قیمت ها را برای خود کاهشی کنند و به نوعی فروشنده ها را با این کار وسوسه کرده و حتی در زمان هایی که شاهد نوسانات قیمت نیز هستیم و آنها تمایل چندانی به فروش ندارند، در کنار گرفتن تخفیفات خوب، با نازل ترین قیمت خریدشان را انجام دهند.

متداول ترین گرماژ پارچه تترون بیمارستانی با عرض ۱۵۰ عددی بین ۱۶۵ الی ۱۷۵ را دارد که این عدد برای عرض سه متر این پارچه، ۳۳۰ تا ۳۴۰ می باشد و اغلب صنایع با این رنج رایج، پارچه های تترون بیمارستانی را تولید و روانه بازارها می کنند تا خریداران بتوانند این محصول را برای سفارشات خود تهیه نمایند

پارچه تترون عرض سه متر، علاوه بر این که یکی از پرکاربردترین پارچه ها برای آماده سازی سفارشات مورد نیاز بیمارستانهاست، در دوخت کالای خواب، سرویس آشپزخانه و پرده و حتی دوخت مقنعه هم کاربرد دارد.
در کنار پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر، آن را کارخانه ها با عرض ۲ متر و ۹۰ سانتی متر نیز روانه فروشگاه ها برای خرید می نمایند که مشخص است، قیمت پارچه تترون عرض سه متر، بالاتر از مابقی عرض هایی است که در بالا ذکر شده که آن هم به دلیل استفاده از مواد اولیه بیشتر در زمان تولید، خواهد بود.

کاربرد پارچه تترون عرض ۱۵۰

تترون عرض ۱۵۰، پارچه ای است برای تولید:

    • لباس های مورد مصرف بیمارستان ها
    • رو تختی هایی که بیماران در زمان ماندن در بیمارستانها از آن، استفاده می کنند
    • روبالشتی هایی مراکز درمانی
    • کمتر برای دوخت لباس های پرستاران و پزشکان و در کل کادر درمان
    • لباس هایی که آقایان برتن می کنند و می پوشند
    • البسه نوزدان که این مورد مصرف، نشات گرفته از لطافت بی نظیر تترون است
    • لباس بانوان
    • مقنعه و روسری مورد استفاده خانم ها
    • دوخت وسایل مصرفی آشپزخانه ها
    • کالاهای خواب بسیار شیک که بعضا با داشتن فروش بالا در بازارهای داخلی در خارج کشور هم با استقبال زیادی مواجه گشته
    • عروسک سازی
    • کاور مبلمان
    • دوخت  روفرشی های زیبا

همان طور که مشاهده شد ، طیف مصرف پارچه تترون عرض ۱۵۰، محدود به بیمارستان ها و مراکز درمانی نبوده و با توجه به عرض معقول این پارچه، در دوخت هزاران محصول مصرفی و زینتی که در زندگی روزمره، نقش زیادی دارد، مورد کاربرد وافع شده است.

لیست قیمت انواع پارچه تترون بیمارستانی سال ۱۴۰۳

قیمت به روز پارچه تترون بیمارستانی
پارچه های تترون با توجه به تنوع زیادی که در زمان تولیدشان از نظر عرض و وزن دارند، رنج قیمت های متفاوتی نیز خواهند داشت که استعلام قیمت روز این پارچه با گسترش ارتباط و داشتن اینترنت، امروزه بسیار آسان شده و با مراجعه به سایت های فروش به آسانی، امکان پذیر است.
قیمت روز پارچه تترون بیمارستانی براساس مولفه ای مانند مقدار سفارشات که اگر عمده و در متراژهای بالا باشد، خیلی مناسبتر از سفارشات خرد و طاقه ای و متری، نرخ گذاری می شود.
هر روزه تماس های زیادی از سمت مشتریان برای خرید متری تترون با مراکز فروش مستقیم کارخانه ها گرفته شده و از آن ها می خواهند که حتی کمتر از یک طاقه و در حد چند متر برای مصارف شخصی، ارسال این نوع پارچه ها را برایشان انجام دهند که با پاسخ منفی مواجه می شوند.
طاقه های پارچه تترون بیمارستانی چون به صورت پلمپ و آک برای خریداران ارسال می شود، امکان برش به متراژهای اندک را ندارند، بنابراین بهتر است برای خرید عمده و حداقل یک طاقه، تماس با مراکز فروش مستقیم کارخانجات، گرفته گردد.

فیمت روز پارچه های تترون بیمارستانی علی الخصوص در خریدهای عمده باید توسط مراکز اصلی فروش کارخانه ها، نرخ گذاری گردد و توجه به لیست قیمت آپدیت آنها، اهمیت دوچندانی دارد

فروش مستقیم پارچه تترون بیمارستانی

مراکز فروش مستقیم بر اساس مولفه هایی، قیمت انواع پارچه تترون بیمارستانی را اعلام می کنند که شامل موارد زیر است:

  • متراژ خرید پارچه تترون بیمارستانی که اگر همان اول از سوی مشتریان، تعیین گردد بهتر است و می تواند به راحتی هم خریدار و هم فروشنده بیانجامد
  • برند مورد تولید کارخانه ها و اینکه آن کارخانه در چه شهری است و از کجا، محصول را برای خریداران ارسال می کند که در صورت نزدیک بودن، هزینه باربری حتما مناسب تر و مقرون به صرفه تر، تمام می شود

در ایران، مراکز اصلی فروش که به صورت مستقیم، انواع پارچه های بیمارستانی را عرضه می کنند، معدود و انگشت شمار بوده و می توان گفت، نمایندگی های کمی، فروش مستقیم را دارند و اغلب، اجناس مورد نیاز خریداران را از واسطه های بازار تهیه می کنند.

خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر

متراژهای خرید پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر و هم چنین سایر عرض های این پارچه، می تواند به صورت زیر باشد:

  • خرید بصورت عمده و در تعداد طاقه های بالاتر از ده تا، در حالی که بیشتر رنگ سفید و صورتی و آبی را مورد سفارش قرار می دهند و به ندرت و فقط در سفارش های خاص به دنبال رنگ های دیگر مانند لیمویی یا آبی نفتی و مابقی رنگ ها هستند
  • خرید به صورت خرده و کمتر از ۵ طاقه که اغلب برای تست کیفیت انجام می شود.

آیا دلیل ارزان بودن قیمت پارچه های تترون بیمارستانی را می دانید؟

آیا دلیل ارزان بودن قیمت پارچه های تترون بیمارستانی را می دانید؟

با یک مقایسه کوتاه به خوبی می توان متوجه شد که پارچه های تترون بیمارستانی، قیمت پایین تری را نسبت یه تترون های مصارف دیگر مانند لباس های فرم یا لباس کاری دارند. علت اصلی این موضوع را در کنار وزن پایین تترون بیمارستانی، می توان به روش رنگرزی در زمان تولیدش نسبت داد که به روش پاتیل در حمام های رنگرزی به مدت یکبار انحام می شود اما تترون های با ثبات رنگ بالاتر و البته طیف رنگ تیره تر با روش خمی و ری اکتیو و چندین بار است.

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی اعلا گرم بالا

باتوجه به رقابت تنگاتنگ و شدیدی که در بازارها برای خرید و فروش پارچه های تترون وجود دارد، بد نیست مشخصات پارچه تترون بیمارستانی اعلا را بدانیم.
اعلا بودن پارچه های تترون به معنای وزن نامعقول و یالای این پارچه ها نیست.
خیلی از کارخانه ها و سرمایه داران که از عرضه و تقاضای هنگفت پارچه های تترون باخبر شده اند، به تولید انواع پارچه تترون و بالاخص پارچه های تترون بیمارستانی روی آورده اند.
برخی از این صنایع تازه تاسیس بوده و مدت کوتاهی از عمر تاسیس آن ها می گذرد، در مقابل هم تعدادی از آن ها، سابقه طولانی داشته و سالیان سال است که محصول نهایی خروجی خود را تترون تعیین کرده اند.

پارچه تترون بیمارستانی اعلا، چه مشخصاتی دارد:

پارچه تترون بیمارستانی اعلا، چه مشخصاتی دارد:

از بارزترین ویژگی هایی که یک پارچه تترون اعلا دارد درصد بالای الیاف ویسکوز است و درصد کمتر الیاف فلامنت. لیف پلی استر ویسکوز از وزن بالایی حداقل در برابر الیاف فلامنت، برخورردار است، به گونه ای که تنها همین دلیل گرماژ نهایی پارچه تولید شده را افزایش داده و آن را زیاد می کند. مشخص است که هرچه وزن بالاتر باشد، مشکل بدن نما بودن مرتفع شده و از بین می رود، اما هیچگاه فراموش نشود افزایش بیش از حد این پارامتر نیز باعث ایجاد شدن زمختی و از بین رفتن لطافت و نرمی می گردد پس مناسب ترین وزن پارچه تترون بیمارستانی اعلا، گرماژی بین ۱۶۵ تا ۱۸۰ را همان طور که گفته شد، داراست.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

نوسانات قیمت زیادی که نسبتا شدید هم هست امروزه در حوضه انواع پارچه های بیمارستانی مانند سایر محصولات وجود دارد.
پارچه تترون نیز به عنوان یکی از پارچه های پرمصرف بیمارستان ها، سالیان سال شناخته شده و مورد مصرف قرار گرفته است.
استراژدی خریداران پارچه تترون برای دستیابی به قیمت پایین و ارزان، خربد عمده می باشد.
متمایل شدن خیلی از تولید کننده ها برای تولید پارچه با فیمت پایین، مسبب اصلی کیفیت پایین آن شده.
در سمت مقابل هم خریداران، تمایل به خرید تترون با کیفیت خوب دارند تا وسایل و البسه های دوخته شده آن ها، مورد تایید و قبول بیمارستان ها باشد و بعدها گرفتار مرجوعیت که ناشی از کیفیت نامناسب است، نشوند.
خرید پارچه تترون بیمارستانی امری مهم است و براساس تجربه، ۱۰۰ درصد مشتریان شاخصه کیفیت برایشان مهم بوده اما به چه میزان کارخانه ها، آن را رعایت می کنند؟ باید گفت تنها عده کمی از صنایع آن را رعایت می کنند که شناخت صنایع باکیفیت در این مورد، امری ضروریست و به این دلیل است که ۹۰ درصد مشتریان به یک مرکز که مورد تاییدشان است مراجعه کرده و سراغ فرروشگاه های دیگر نمی روند.

نحوه تعیین قیمت پارچه تترون بیمارستانی با نوع مواد اولیه، رابطه مستقیمی دارد و هرچه از مواد اولیه با کیفیت بالاتر استفاده گردد، کیفیت نهایی محصول مورد تولید بیشتر می شود.
این طور نیست در هنگام تولید مثلا از رنگ و الیاف بازیافتی که بی کیفیت هست استفاده شده و در نهایت تترون به دست آمده از دستگاه ها، کیفیت بالا و حتی قابل قبولی داشته باشد.
هستند افرادی که به عنوان مهندس کنترل کیفیت برروی کیفیت نهایی پارچه نظارت داشته و شاخصه کیفیت را تایید و تکذیب می کنند.
اگز پارچه تترون مورد تولید، مهر تایید کارشناسان کیفیت را داشت پیش از ورود به بازارها، طاقه پییچی می شوند.
بسته به سفارشات، طاقه پیچی پارچه تترون به ۲ صورت رولی و کتابی صورت می پذیرد که تولیدی ها به دلیل داشتن دستگاه رول بازکن، تمایل به خرید نوع رولی پارچه های تترون بیمارستانی دارند.
اگر هم پارچه تترون مورد تولید کارخانه ها نتوانست مهر تایید کارشناسان کنترل کیفیت را از آن خود کند یا باید صنایع، آن را بعنوان پارچه درجه ۱/۵ بفروشند یا به خط تولید برگردانند و تغییرات لازمه را انحام دهند تا بتوانند محصولی با کیفیت مطلوب تولید کنند.
قیمت پارچه تترون بیمارستانی با توجه به وجود واسطه ها در بازار، می تواند از نوسانات قیمتی شدیدی هم برخوردار باشد.

آیا می دانید که سایت عمده فروشی انواع پارچه بیمارستانی، قیمت متناسب با کیفیت از متراژهای زیاد پارچه بیمارستانی تترون در تنوع رنگی بالایی را عرضه می کند؟
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

بازار فروش پارچه تترون بیمارستانی لباس بیمار

فروش پارچه تترون بیمارستانی مخصوص دوخت لباس بیمار، ملحفه بیمارستانی، رو تختی و غیره در …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟