فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید

لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید

لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی صورتی و آبی متری ۵۹۰۰۰، رنگ سفیدش متری ۵۳۰۰۰ و سبز رنگ ثابتش که به آن آبژاول هم می گویند از رنج ۶۹۰۰۰ الی ۷۲۰۰۰ و آبژاول آبی رنگش متری ۸۸۰۰۰ می باشد.
لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی
قیمت پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید در نمایندگی های فروش عمده و مستقیم انواع پارچه های بیمارستانی، قیمتی منصفانه برای تمامی مشتریان و متقاضیان خرید است.پارچه ترگال بیمارستانی با مشخصات منحصربفرد تولیدی، می تواند از بهترین پارچه های بیمارستانی در بخش های گوناگون باشد.
آنچه که برای تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی بایستی مهم باشد، در درجه اول کیفیت پارچه بیمارستانی ترگال است.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

چرا که تماس مستقیم این پارچه با پوست بدن، می تواند در صورت عدم کیفیت مرغوب، حساسیت های پوستی برجای بگذارد.
لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید، در درجه بعدی مورد اهمیت نزد خریداران واقع گردیده است.
کافیست به پیشنهاد ما عمل کرده و خرید خود را از طریق نمایندگی ها و منابع رسمی فروش ثبت کنید.

تولید پارچه ترگال بیمارستانی

تولید پارچه های ترگال در کارخانجات موجود در سراسر کشور انجام می گیرد، در حالی که هر پارچه ای برای تولید نیاز به الیافی به نام تار و البته پود دارند.
پارچه های ترگال مورد مصرف در بیمارستان ها اغلب چله شان، الیاف فلامنت می باشد و تارشان را لیف پلی استر تشکیل داده و پودش را لیف ویسکوز که البته می توان جای تار و پود را جابجا کرد چون اصلا تاثیری روی کیفیت نهایی پارچه ندارد و این برنامه تولید است که در نهایت مشخص می کند روی دستگاه های موجود در کارخانه ها کدام الیاف را بعنوان پود و کدام الیاف را بعنوان تار انتخاب کنند اما چیزی که ثابت می باشد چله پارچه ترگال بیمارستانی را حتما از فلامنت می بافند و در کارخانه های ریسندگی ثابت و بدون تغییر باقی می ماند.
برای تولید پارچه های ترگال نیاز به دستگاه هایی هست که کار بافت پارچه را بصورت ساده و گاها مورب انجام دهند که در نهایت محصول نهایی دستگاه ها تغییر می کند و مورب می شود و دیگر به آن پارچه ترگال نمی گویند و نامش را پارچه ترگال کجراه می گذارند که البته ویژگی های متفاوت تری را نسبت به نوع ساده اش خواهند داشت.

کارخانه پارچه ترگال بیمارستانی اصفهان

در کارخانه های ریسندگی بعد انتخاب الیاف بعنوان چله و تار و پود و بافندگی و تبدیل به پارچه خام، نوبت به رنگرزی پارچه ها می شود.
رنگ کردن پارچه های ترگال را در شرکت ها به صورت کلی زیر انجام می دهند:

  1. دستگاهی به نام جت که وظیفه رنگرزی پارچه را انجام می دهد و به آن رنگ مستقیم می گویند
  2. رنگرزی با دستگاهی به نام ترموزل
  3. رنگرزی با رنگ ری اکتیو

اما شاید بپرسید پارچه های ترگال بیمارستان را به کدام شیوه تکمیل می کنند؟
باید گفت گزینه اول یعنی دستگاه جت، بیشتر برای رنگرزی پارچه ترگال لباس کار و لباس فرم و دانش آموزی اغلب کاربرد دارد، اما پارچه ای را که بعنوان پارچه ترگال بیمارستانی می شناسیم، با گزینه دوم و سوم رنگرزی می کنند تا اولا قیمت نهایی پارچه تکمیل شده ارزان و پایین تمام گردد و بیمارستان ها نیز به راحتی بتوانند خریدش را انجام دهند و دوما خیالشان از بابت کیفیت و ثبات رنگ راحت باشد.

رنگرزی به روش ترموزل با رنگ ری اکتیو

رنگرزی به روش ترموزل با رنگ ری اکتیو

چون در رنگرزی به این روش، حمام های بخار دخالت دارند، می توان انتظار ثبات رنگ بالایی را داشت و پارچه های ترگال تولید گشته با این روش را با آسودگی هرچه تمام تر وارد مراحل شست و شوی قوی نمود و حتی دستگاه اتوکلاو که با بخار داغ است.
وزن در نظر گرفته شده برای پارچه های ترگال بیمارستان را می دانید؟
گرماژ پارچه های ترگال بیمارستانی در رنج ۲۲۰ الی ۲۴۰ نوسان می کند، البته مناسب ترین گرماژ ۲۴۰ است به گونه ای که ۱ متر در عرض ۱٫۵ متر را برش می دهند و بعد از اندازه گیری روی ترازوهای بخصوص به آن واژه گرماژ را نسبت می دهند و کارخانه ها برای تولید هر پارچه ای، گرماژ را ثابت در نظر گرفته و آن هم به مقدار خیلی کم در جد ۱۰ الی ۲۰ گرم نه بیشتر بنا به سفارش خریداران، تغییر وزن را اعمال می کنند تا نظر و رضایت مشتریان هر چه بیشتر جلب گردد و آن ها تبدیل به مشتریان ثابتشان در تمام فصول و سال ها شوند و خریدشان را از کارخانه دیگری انجام ندهند.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی با قیمت کارخانه

کارخانه های زیادی در سراسر کشور به تولید پارچه مشغول هستند و در این زمینه فعالیت می کنند، چه بسا این شرکت ها در حجم زیاد این کار را انجام دهند و چه در تناژ پایین تر و کمتر.

تمرکز و تجمع کارخانه های تولید کننده پارچه های بیمارستانی و همچنین نوع ترگالش اعم از مرجله اول که ریسندگی می باشد تا آخرینش که تکمیل است در خود شهر اصفهان و شهرک های اطرافش همچون دهق زیاد می باشد و این شهر را می توان قطب بزرگ در کشور دانست که تولیداش را به سایر شهرها ارسال می نماید و دیده شده باربری ها شاهد ارسال پارچه به کشورهای دیگر هم بوده اند و پارچه تولید اصفهان را تبدیل به البسه و وسایل مختلف کرده اند. بعد از اینکه کارخانه تولید کننده را انتخاب نموده که ۹۹ درصد کارخانه اصفهان است می توان خرید را اگر زمان کافی نداشته تا به خود این شهر مسافرت کرده بصورت اینترنتی انجام داده و چنانچه نگران کیفیت هستید درخواست کالیته داده و پس از دریافت نمونه و تایید کیفیت، خرید را نهایی کرد و چنانچه باز هم زمان کافی را نداشته بار خریداری شده با هزینه کمی بالاتر با اتوبوس و تعاونی و اگر زمان مورد نیاز را دارید با باربری ظرف مدت حداکثر ۵ روز ارسال کند، اگر چه زمان رسیدن پارچه با اتوبوس یک روزه می باشد.

پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید

پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید از الیاف پلی استر ویسکوز مرغوب تهیه و تکمیل شده و پس از رنگرزی روانه بازار می گردد.
این پارچه از ثبات کیفیت بافت و کیفیت رنگبندی خوبی برخوردار بوده و مشخصات کاملا منحصربفردی دارد.

فاکتورهای انتخاب پارچه ترگال بیمارستانی

فاکتورهای انتخاب پارچه ترگال بیمارستانی

تراکم بالا، ضخامت مناسب، عدم تل و گوله شدن و ضد آبژاولی بودن، تماما جز ملاک های اصلی در خرید پارچه ترگال بیمارستانی می باشند.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

تولید پارچه بیمارستانی از جنس ترگال، در تنوع رنگی بالا با کالیته رنگی مناسب تمامی سیاست های بیمارستان ها انجام می پذیرد.

مشخصات پارچه بیمارستانی ترگال

این پارچه عمدتا با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ گرمی تولید و به بازار عرضه می گردد.
البته پارچه ترگال کجراه بیمارستانی که ضخامت و وزن بیشتری نسبت به ترگال ساده داشته، با گرماژ ۲۸۰ گرمی به فروش می رسد.
پارچه بیمارستانی ترگال مرغوب، امروزه در کارخانجات نساجی فعال اصفهان، به شکل ویژه و با کیفیت درجه یک تولید می گردد.
از جمله برندهای معتبر تولید پارچه بیمارستانی ترگال؛ می توان به مهنام، فدک، تک و … اشاره داشت.

مصارف پارچه های ترگال در بیمارستانی

این پارچه ها با رنگ های سفید، سبز، آبی، شیری و …، مناسب ترین گزینه جهت روپوش پزشکان و پرستاران، لباس حراست و … هستند.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

امروزه حتی در برخی از بیمارستان های خصوصی که بودجه زیادی دارند، پارچه ترگال بیمارستانی در دوخت لباس فرم بیماران نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه ترگال سبز بیمارستانی آبژاول هم به پارچه سبز اتاق عملی مشهور بوده و فروش خوبی دارد.

قیمت روز پارچه ترگال بیمارستانی سفید

قیمت روز پارچه های ترگال سفید را می توان با تماس با کارشناسان فروش به آسانی مطلع شد، بطوری که حتی اگر اطلاعات درستی ندارید می توانید با آن ها مشورت و کسب اطلاعات نمایید چه بسا شاید برای مصرف خاصی، پارچه ترگال سفید مناسب باشد و برای مصارف دیگر پارچه کجراه و اگر انتظار آن ثبات کیفیت نرود حتی پارچه های بیمارستانی دیگر توصیه گردد همانند فلامنت یا فلامنت پنبه اما بد نیست بدانید نزدیکترین پازچه به ترگال، تترون بیمارستانی است، این در حالی می باشد که تترون بیمارستانی لطافت بالاتری را نسبت به ترگال دارد و در مقابل، مقاومت و طول عمر پایین تری را.

دانستن قیمت روز پارچه ترگال بیمارستانی سفید رنگ برای خیاطی ها و تولیدی هایی که سفارش دوخت لباس پزشکان و پرستاران را در حجم زیاد دارند دارای اهمیت می باشد، چرا که به دلیل سفارشات دوخت بالا حتی اختلاف اندک قیمت هم می تواند تغییر قیمت فاحشی را برای آن ها ایجاد نماید و یا آن ها را دجار سود زیاد و یا ضرر ننماید.

خریدار پارچه ترگال سبز بیمارستانی عمده

با توجه به ویژگی های خوب و منحصر به فردی که از پارچه های ترگال انتظار می رود، دیگر شکی به دل خریداران برای انتخاب این پارچه نمی ماند و به اصطلاح دو به شکی در آن ها به دور از انتظار است.
حالا ویژگی های بارز و متمایز پارچه های ترگال را ضربدر ۱۰۰ کنیم و همان فاکتورها را با چندین درجه بالاتر می شود از پارچه ترگال بیمارستانی سبز انتظار داشت، مخصوصا زمانی که پای نوع آب ژاولش در میان باشد که در کارخانه ها مکررا رنگرزی و مورد تکمیل با رنگ های بخصوص شده تا مقاومت حداقل رنگی ۱۰۰ برابر را پیدا کند و از بهترین گزینه ها برای اتاق عمل باشد که این محیط ها به دلیل عاری بودن از هر گونه آلودگی و میکروبی باید در برابر شست و شوهای زیاد مقاوم باشند و کیفیت اولیه خود را همانند روز اول بدرستی جفظ کنند.

پارچه های ترگال سبز بیمارستانی را می توان به صورت عمده و با خیال راحت از یک مرکز خوب و قابل اطمینان خریداری نمود، به گونه ای که نوع سبز رنگ پارچه ترگال را ضمانت آبرفت و ثبات رنگ با خیال راحت تا طول عمر وسیله دوخته شده از آن می دهند و در صورت نداشتن و حفظ نشدن این ویژگی ها، می توان به سهولت مرجوع نمود.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی همراه با کیفیت بافت، دوخت و رنگ این پارچه، از نکات حائز اهمیت قبل از خرید می باشند.
با خرید اینترنتی از سایت فروشگاهی بزرگترین مرکز خرید آنلاین پارچه بیمارستانی، دغدغه ای بابت قیمت پارچه های بیمارستانی نخواهید داشت.

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (6 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه ترگال بیمارستانی

نمایندگی فروش پارچه ترگال بیمارستانی ارزان

فروش پارچه ترگال بیمارستانی ارزان قیمت با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای ۲۴۰ و …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟