فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بازار فروش پارچه اسپان باند کارخانه حریر بافت

بازار فروش پارچه اسپان باند کارخانه حریر بافت

فروش پارچه اسپان باند بدون واسطه و زیر قیمت بازار نیز توسط کارخانه حریر بافت انجام می گیرد. برای خرید به روش اینترنتی می توانید به راحتی اقدام فرمایید.

مشخصات ویژه پارچه اسپان باند تولیدی

پارچه های اسپان باند، پارچه هایی هستند که از ماده اصلی پلی پروپلین تشکیل می شوند.
اسپان باندها ساخته شده از الیاف پرس می باشند و با ضخامت ها و وزن و گرماژ های متفاوتی تولید می گردند.
پارچه های اسپان باند دارای ویژگی ها و مشخصاتی هستند که در وهله ی اول ان ها را از یکدیگر جدا می کند و در وهله ی دوم سبب تمایز این پارچه ها با پارچه های دیگر می شود.
شایان ذکر است که ویژگی هایی مانند:

  • وزن و گرماژ پارچه
  • عرض
  • رنگ بندی
  • طول هر رول

ویژگی های بالا از جمله مشخصاتی هستند که هر اسپان باند تولید شده را از اسپان باند دیگر مورد تفکیک قرار می دهد.
همچنین دارا بودن ویژگی هایی که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم سبب تمایز اسپان باندها با پارچه های تولیدی دیگر می شود:

  1. آب گریز
  2. آنتی باکتریال
  3. آب دوست با قابلیت جذب سریع آب
  4. ضد آب و یا واتر پروف بودن
  5. آنتی یووی و ضد اشعه خورشید بودن
  6. ساده و یا طرح دار بودن پارچه
  7. لطافتی که پارچه های اسپان باند دارا هستند

لازم به ذکر بیان مثال هایی هستیم در جهت فهم سریعتر ویژگی های بالا مانند این که:

  1. الزام آب دوست بودن پارچه ای که برای پوشک بچه استفاده می شود بسیار جدی است، زیرا پوشک بچه باید جذبی سریع داشته باشد.
  2. این نوع از پارچه های بیان شده بالا تحت عنوان لایه ی هیدروفیل شناخته می شود.

فروش پارچه اسپان باند

در مقابل مورد بالا، پارچه هایی قرار گرفته اند که به عنوان عایق مورد استفاده قرار می گیرند که این پارچه ها باید ضد آب و یا واترپروف باشند.
پارچه های اسپان با توجه به نوع نیازی که به آن ها داریم و نسبت به تولیدشان اقدام می نمایم از یک لایه تا چند لایه تولید می شوند.
ما به طور اختصاری نام هایی برای اسپان باند های چند لایه برگزیده ایم تا در هنگام گفت و گو در بازار به راحتی این امر انجام شود.
در تمام این نام های اختصاری از حروف انگلیسی S استفاده می شود.
مثلا برای اسپان باندهای سه لایه از عبارت ۳S و یا SSS استفاده می شود. یک لایه در وسط این پارچه قرار می گیرد که آن را ملت بلون می نامیم و ماده اصلی تشکیل دهنده ی این ملت بلون هم، پلی پروپلین می باشد.
اسپان باندهای چهارلایه هم وجود دارند که با نام SMS و یا SSSS شناخته می شوند.
این اسپان باندها خاصیت پیشگیری از ورود انواع باکتری و میکروب را بر عهده دارند و از نفوذ آن ها جلوگیری می کنند.
یکی دیگر از ویژگی های مهم اسپان باندها این است که طرفدار محیط زیست می باشد.
برای بهتر رساندن مفهوم جمله ی بالا باید بگوییم، اسپان باندها به راحتی به چرخه ی طبیعت باز می گردند و آلودگی زیستی ندارند.
پلاستیک چندین سال طول می کشد تا مورد بازیافت قرار بگیرد ولی اسپان باندها سریع مورد بازیافت قرار گرفته و به چرخه باز می گردند.

مورد و ویژگی که در اخر برای اسپان باندها بیان کردیم، از موارد مهم می باشد که سبب شده است طرفداران محیط زیست و حامیان آن ها، به توصیه ی استفاده از این پارچه بسیار اقدام نمایند و آن را به تمامی تولیدکنندگان معرفی نمایند.

چرا پارچه اسپان باند در صنعت پزشکی پرمصرف است؟

همان طور که مستحضر هستید از پارچه های اسپان باند در صنعت پزشکی و بهداشتی بسیار استفاده می شود.
یکی از مهم ترین دلایل استفاده ی بیش از حد از این پارچه ها در امور پزشکی، این است که این پارچه ها یک بار مصرف می باشند.
در واقع پس از استفاده و کثیف شدن آن دیگر لازم نیست آن را مجددا شسته و این فکر در ذهن ما بماند که آیا میکروب های آن از بین رفته اند یا خیر!
پس از استفاده به راحتی آن ها را دور می اندازند و نگرانی از بابت آلودگی هم ندارند.
دلیل دیگر آن قیمت پایین این پارچه ها می باشد که سبب شده است تولیدی های بیمارستانی بسیار به این پارچه روی بیاورند و از آن با خیالی راحت استفاده کنند.
این پارچه های اسپان باند در رنگ های متنوعی تولید می شوند و همچنین قابلیت چاپ روی آن ها نیز وجود دارد که برخی از مراکز درمانی و بیمارستان ها از این گزینه بر روی پارچه ها استفاده می کنند.
از پارچه های اسپان باند در صنعت پزشکی در تولید موارد و محصولاتی مانند: دستمال های خیس و بهداشتی، زیرانداز و روانداز بیماران، لباس های یک بار مصرف، لباس های مخصوص اتاق عمل و جراحی، کلاه و ماسک، روکش های کفش و تجهیزات، ساک وسایل و لوازم، رویه های بهداشتی پدهای بانوان و پوشک بچه و لایه های هیدروفیل استفاده می کنند.
البته موارد استفاده ی بیشتری از این پارچه ها وجود دارد که ما به صورت گزینه ی انتخابی فقط برخی از آن هایی که بیشتر در این صنعت تولید می شوند را نام بردیم.
فروش پارچه اسپان باند در صنعت پزشکی و بهداشتی از توجه زیادی برخوردار شده است و استفاده های فراوانی از این پارچه در این صنعت می شود.

فروش پارچه اسپان باند

آیا خرید اینترنتی پارچه اسپان باند امکان دارد؟

مسلما برای خرید پارچه های اسپان باند هم مانند پارچه ها و محصولات دیگر، روش های خرید متفاوتی وجود دارد.
یکی از این روش ها که با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی بسیار باب شده است و کاملا روی بورس می باشد، خرید به صورت اینترنتی می باشد که بسیار کار را برای افراد و تولیدی ها آسان کرده است.
پارچه های اسپان باند را می توان از طریق سایت و شبکه های اجتماعی کارخانه ها و تولیدی های این پارچه، خریداری نمود.
شما نیز توانایی این موضوع را دارید که در کمترین زمان و در هر موقع از شبانه روز که می توانید تمرکز کافی برای سفارش داشته باشید، نسبت به خرید خود اقدام نمایید.
تنها با چند کلیک ساده و سرچ در اینترنت می توانید به صورت کامل به سایت های اینترنتی مجموعه های مختلف دست پیدا کنید.
اطلاعات دقیق محصولات را همراه با ویژگی هایشان در این سایت ها می توانید مطالعه کرده و پس از دریافت قیمت نهایی از همان سایت ها، نسبت به مقایسه ی مجموعه ها با هم پرداخته و در نهایت بین آن ها یک مورد را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.
یک مورد که خریداران را دودل می نماید که شاید بعضی از آن ها حتی از خریدشان پشیمان هم بشوند، این است که جنس و رنگ پارچه را از نزدیک نمی توانند لمس و مشاهده کنند.
فروشندگان اینترنتی برای این مشکل چاره ای اندیشیده اند و برای خریدارانی که تمایل به خرید پارچه های اسپان باند دارند، کالیته ای آماده کرده اند و به صورت رایگان برای آن ها ارسال می کنند.
افراد می توانند پس از مشاهده ی کالیته با توجه به تجربیاتشان نسبت به کیفیت و نوع رنگ پارچه، نسبت به خرید خود اقدام نمایند.
یا این که در خریدهای با حجم زیاد به افراد توصیه می شود، حتما کالیته را جهت بررسی و آزمایش نوع کیفیت آن ها به آزمایشگاه برده و از این موضوع اطمینان حاصل نمایند.

فروش پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت و محصولات آن

کارخانه های متعددی در سطح کشور وجود دارند که نسبت به تولید پارچه های اسپان باند درحال فعالیت هستند.
این کارخانه ها در شهرهایی مانند تبریز، اصقهان، تهران، ملایر، همدان، کلاردشت و یزد وجود دارند.
نکته ای که قابل توجه است این می باشد که در شهرهای دیگر هم کارخانه های تولید اسپان باند وجود دارند، اما مهم ترینشان این شهرها می باشند.
یکی از مهم ترین کارخانه های تولید اسپان باند، کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت امیر است.
این شرکت تولیدی یکی از موفق ترین تولیدکنندگان در زمینه ی پارچه های بی بافت و اسپان باند می باشد.
این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و دستگاه های پیشرفته، همچنین کادر مجرب و پرسنل متخصص توانسته است تولیداتی با کیفیتی فوق العاده را به بازار عرضه نماید و در این راستا نامی پر آوازه از خود بر جای گذارد.
تولیدات این کارخانه دامنه ی گسترده ای را شامل می شود.
محصولات تولیدی این کارخانه در صنایع اتومبیل سازی، کشاورزی، راه و ساختمان، پوشاک، بسته بندی، خذمات پزشکی و بهداشتی همچنین فعالیت های زیست محیطی را شامل می شود و ان ها را پوشش می دهد
تولید محصولات متنوع و در زمینه ها و صنایع گوناگون سبب شده است که این کارخانه به سطح خودکفایی در این صنعت برسد.
این کارخانه از جهت کیفیت محصولات تولیدی در رتبه های برتر کشوری در تولید اسپان باند قرار گرفته است.
کارخانه های مهم دیگری در شهرهای مختلفی که پیشتر توضیح دادیم وجود دارند که آن ها هم با استفاده از دانش و آگاهی زیاد در این موارد توانسته اند در راستای کارخانه حریر بافت امیر پیش بروند و در واقع به عنوان رقیب با هم در حال فعالیت باشند.
در کنار این کارخانه های معروف و برند، تولیدی هایی هستند که در راستای تولید پارچه های باکیفیت چیزی از این کارخانه های بزرگ کم ندارند، اما نکته ای که قابل توجه است این است که، توانایی رقابت از نظر بزرگی و شهرت را با این کارخانه ها ندارند.
شاید حتی کیفیت کاملا یکسانی هم داشته باشند اما نمی توانند خود را مانند این کارخانه های بزرگ و معروف، معرفی کنند.

فروش پارچه اسپان باند

انواع پارچه گان و شان یکبار مصرف بیمارستانی

نساجی های متفاوتی در صدد آماده سازی و تولید پارچه های گان و شان به صورت یک بار مصرف می باشند.
گان و شان هر دو به لباس هایی گفته می شود که در بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده و مصرف قرار می گیرد.
پارچه ی شان، پارچه ای می باشد که برای دوخت لباس بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.
البته بیمارانی که در اتاق عمل تحت عمل های جراحی سرپایی و یا طولانی قرارمی گیرند.
پارچه ی گان هم پارچه ای می باشد که برای دوخت لباس جراحان و همچنین افرادی که به نوعی در اتاق عمل فعالیتی می کنند، به کار می رود و در واقع مورد استفاده قرار می گیرد. این افراد شامل جراحان و دستیارانشان و همچنین متخصصین بیهوشی و غیره می باشند.
لازم به توضیح می باشد که چون گان بیشتر در اتاق های جراحی و عمل های پیچیده مورد استفاده قرا می گیرد، نیاز مبرمی به استریل کردن دارد.
این پارچه ها بعد از اینکه توسط خیاطان محصولات پزشکی دوخته شد، توسط دستگاه هایی با نام اتوکلاو استریل می شوند.
برای دوخت گان بیشتر از پارچه های یک بار مصرف و با گرماژ معین استفاده می کنند.
اما در این میان نکته ای که وجود دارد این است که می توان این لباس را با پارچه های دیگری نظیر ترگال و کجراه هم دوخت و آماده کرد که قابلیت استریل کردن را دارند و در برابر دستگاه اتوکلاو هم مقاوم می باشند.
همان طور که مستحضر هستید، بیشتر مراکز درمانی خودشان نسبت به انتخاب نوع و جنس و رنگ پارچه های مورد نظرشان در موارد استفاده های گوناگون، تصمیم گیری می کنند و با توجه به نوع نیازشان، سفارشات خود را ثبت می نمایند.

فروش پارچه اسپان باند برای تهیه ی این موارد و لباس های فوق بسیار بازار پر رونقی دارد و همچنان این پارچه های یک بار مصرف در دوخت گان و شان و همین طور موارد دیگر، در ردیف های بالایی جدول پارچه های قابل استریل هستند.

فروش پارچه اسپان باند

بهترین مرکز فروش پارچه اسپان باند در ایران

مراکز فروش متعددی در زمینه ی پارچه های اسپان باند در ایران قرار دارند که به راحتی می توان از ان ها هر حجم خرید را انجام داد.
در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و یا کووید ۱۹ افراد و تولیدی ها تمایل زیادی به خرید به روش غیر حضوری و اینترنتی پیدا کرده اند.
زیرا این تفکر در میان عوام مردم وجود دارد که باید برای قطع این زنجیره از خودمان شروع کنیم و تا حد ممکن از عبور و مرورهای بیجا پرهیز کنیم.
این تفکر بالا کاملا درست است و بهترین راه خرید در این زمان، خرید به صورت اینترنتی می باشد.

فروش پارچه اسپان باند در بازارهای اینترنتی بسیار داغ است و شرایط مناسب و خوب این روش از خرید سبب شده است تا هروز بر تعداد طرفداران این سبک خرید افزوده شود.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران بهترین و باکیفیت ترین تولیدات را به بازار عرضه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟