فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / بهترین پارچه ماسک یکبار مصرف | عمده فروشی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

بهترین پارچه ماسک یکبار مصرف | عمده فروشی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه ماسک یکبار مصرف از بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در بازارهای امروزی از طریق بزرگترین مرکز عمده فروشی انواع پارچه یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی به تمامی کشور قابلیت ارسال داشته است.
حتما می دانید که یکی از تجهیزات یا ابزار بهداشتی که با آن می توان از شیوع انواع ویروس ها و بیماری ها پیشگیری کرد؛ ماسک بوده است.
امروزه اهمیت تولید ماسک به قدری بوده که حتی بسیاری از کارخانجاتی که قبلا به تولید سایر منسوجات بهداشتی می پرداختند، خط تولید خود را تبدیل به خط تولید انواع ماسک های بهداشتی نموده اند.
عالمگیر شدن ویروسی مانند ویروس کرونا یکی از مهم ترین رویدادهای پزشکی و بهداشتی بوده که تنها راهکار پشگیری و عدم مبتلا شدن به آن، رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی می باشد.
این موضوع سبب شده تا امروزه شاهد خطوط تولید ماسک فعال در تمامی جای جای دنیا و به خصوص داخل کشورمان بوده باشیم.
در این میان ممکن است که در برهه ای از زمان شاهد کمبود انواع پارچه مناسب تولید ماسک بوده باشیم یا اینکه متأسفانه برخی از افراد سودجو به دنبال احتکار و گران فروشی در این زمینه بوده اند؟
آیا می دانید که انواع بهترین نوع پارچه برای ماسک کدام پارچه ها هستند و چگونه می توان بهترین کیفیت و قیمت پارچه برای دوخت ماسک را در شرایطی که میزان تقاضا از این پارچه ها زیاد است بدون دغدغه و نگرانی خریداری کرد؟

در واقع بنظر شما از میان راهکارهای موجود برای خرید پارچه جهت تولید ماسک، کدام راهکار مناسب ترین، امن ترین و اقتصادی ترین راهکار برای کارگاه های تولید کننده ماسک می باشد؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما بوده و ادامه این مطلب را از دست ندهید.

پارچه ماسک یکبار مصرف

بهترین نوع پارچه برای ماسک کدام است؟

همانطور که متوجه شدید در برهه ای از زمان که شیوع انواع ویروس و بیماری در کشور و حتی در جهان گسترش می یابد، اولین راه مقابله با آن را رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی می دانند.
در این میان استفاده از ماسک و دستکش از اهمیت جدی تری برخوردار بوده است.
اما با توجه به بالاتر رفتن میزان تقاضا برای خرید ماسک، تولید کنندگان انواع ماسک پزشکی و ماسک های بهداشتی برای مصرف عموم بایستی توانسته باشند تا پاسخگوی نیاز بازار بوده باشند.
آیا می دانید که کدام پارچه ها برای تولید و دوخت انواع ماسک بکار گرفته می شوند؟
شایان ذکر است که از جمله بهترین انواع پارچه برای ماسک که امروزه مورد استفاده کارگاه های تولیدی قرار می گیرد می توان به این پارچه ها اشاره کرد:

  1. پارچه یکبار مصرف برای ماسک
  2. پارچه تترون برای ماسک
  3. پارچه ترگال برای ماسک
  4. پارچه نمدی برای ماسک های فیلتر دار
  5. پارچه تریکو برای ماسک و …

هر یک از این پارچه ها با عرض و گرماژ خاصی در تولید انواع ماسک های پزشکی و عمومی مورد استفاده قرار می گیرند که می توانند ویژگی های منحصربفردی را برای ماسک تولیدی به ارمغان آورده باشند.
به طور مثال پارچه های تترون و ترگال مناسب برای تولید انواع ماسک قابل شست و شو و قابل ضد عفونی هستند.

اما از نظر رعایت مسائل بهداشتی، ماسکی بهترین ماسک در جلوگیری از شیوع انواع ویروس ها و بیماری های واگیردار است که به صورت شخصی و یا یکبار مصرف مورد استفاده قرار بگیرد.
پس می توان نتیجه گرفت که یکی از مصرفی ترین و بهترین نوع پارچه برای ماسک، همین پارچه یکبار مصرف یا پارچه اسپان باند می باشد.
آیا می دانید که مشخصات پارچه ماسک یکبار مصرف چیست و چگونه می توانیم بهترین کیفیت و قیمت این پارچه را در بازارهای پر حرارت خرید و فروش انواع پارچه برای ماسک خریداری کنیم؟

پارچه ماسک یکبار مصرف

پارچه ماسک یکبار مصرف و مشخصات آن

همانطور که متوجه شدید پارچه یکبار مصرف یا پارچه اسپان باند یکی از مصرفی ترین و بهترین نوع پارچه مصرفی در تولید انواع ماسک های بهداشتی و پزشکی می باشد.
پارچه های یکبار مصرف برای تولید ماسک، در انواع تک لایه، دو لایه و چند لایه تولید شده که می توانند در عرض ها و گرماژهای گوناگون بکار گرفته شوند.
این پارچه ها غالبا با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر و گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرم تولید می شوند اما مناسب ترین عرض و گرماژ پارچه یکبار مصرف برای تولید ماسک یکبار مصرف، عرض ۱۶۰ سانتی متر و گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرم بوده است.
پارچه ماسک یکبار مصرف مناسب تولید انواع ماسک های پزشکی و بهداشتی، برای مصارف بیمارستان ها و مصارف عموم مردم مورد استفاده در کالیته رنگی آبی، سفید و لیمویی می باشد که در این میان رنگ سفید پارچه ماسک یکبار مصرف بیشترین نرخ فروش را دارا بوده است.
پارچه های یکبار مصرفی که در تولید انواع ماسک مورد استفاده قرار می گیرند، از مشخصات و ویژگی های ذیل برخوردار هستند:

  • آنتی باکتریال هستند.
  • آنتی یو وی می باشند.
  • آب گریز بوده اند.
  • از قابلیت کشسانی خوبی برخوردار می باشند.
  • نرم و با لطافت بالا هستند.
  • قیمت کاملا ارزان و مقرون به صرفه ای دارند.

این مشخصات و به خصوص قیمت ارزان پارچه ماسک یکبار مصرف سبب شده تا تولیدات با حجم و تناژهای بالایی که توسط کارگاه های تولیدی ماسک صورت می گیرد، با قیمت تولیدی تمام شده کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی تری به انجام رسیده باشد.
پارچه یکبار مصرف مخصوص ماسک، بی بافت است و در دسته منسوجات بی بافت بیمارستانی و بهداشتی، خرید و فروش می گردد.
آیا می دانید که با توجه به اینکه در برخی از بازارهای فروش پارچه برای ماسک، دلالان پارچه زیاد است، چگونه می توان بهترین پارچه برای ماسک یکبار مصرف را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کرد؟

از کجا بهترین پارچه برای ماسک بخرم؟

بازارهای خرید و فروش انواع پارچه به خصوص پارچه مخصوص دوخت ماسک در شرایطی که نیاز جدی به تولیدات بیشتر ماسک های پزشکی و بهداشتی وجود داشته، بازار داغ و پرحرارتی می باشد.
از طرفی کارخانجات نساجی پارچه بایستی تولیدات خود را در تناژهای بالاتر انجام داده باشند و در طرف مقابل کارگاه های تولیدی ماسک هم نیاز پارچه ای زیادی داشته و بایستی نیاز بازار ماسک را پاسخ به موقع و خوبی داده باشند.
این شرایط دست در دست هم داده تا جولانگاه خوبی برای واسطه ها و دلالان بازار پارچه باز شود و گاها شاهد قیمت های گران از پارچه های مخصوص تولید ماسک و یا حتی فروش کیفیت پایین این پارچه ها بوده ایم.
تمامی کارگاه های تولیدی ماسک برای تهیه نیاز پارچه ای خود، به طور کلی دو راهکار دارند:

  1. مراجعه به بازارهای حضوری خرید و فروش پارچه برای ماسک
  2. مراجعه به مراکز خرید اینترنتی پارچه برای ماسک

حتما می دانید که راهکار اول، یعنی مراجعه به حضوری به بازارهای خرید و فروش پارچه برای ماسک می تواند هم مزایا و هم معایبی را با خود به همراه داشته باشد.
اگر چه که شما با مراجعه حضوری به بازار می توانید جنس پارچه را به وضوح مشاهده کنید، اما با گران فروشی ها و حضور واسطه ها در بازار پارچه و به خصوص دست شدن پارچه چه کار می خواهید بکنید؟
شما ممکن است ساعت ها زمان خود را صرف گشتن در بازارهای خرید و فروش پارچه برای ماسک کنید، اما در آخر نتوانید آن طور که باید و شاید کیفیت و قیمت خوبی از این پارچه را خریداری نمایید.
به نظر می رسد در دنیایی که در آن تجارت اینترنتی حرف اول در زمینه خرید و فروش هر محصولی حتی پارچه را می زند، چرا نشود بدون نیاز به مراجعه حضوری و گشتن در بازارهای شلوغ و پر از تبلیغات، خرید اینترنتی و بی واسطه را انجام داد و سفارشات را در هر جایی که هستیم تحویل گرفت؟
اگر چه که خرید اینترنتی پارچه ماسک یکبار مصرف و هر نوع پارچه دیگری، نیازمند شناخت جدی از آن مرکز فروش اینترنتی می باشد.
یادتان باشد که هر مرکز فروش اینترنتی پارچه نمی تواند به شما تضمین دهنده کیفیت و قیمت خوب پارچه های خود بوده باشد و این شما هستید که با انجام تحیقیقات بیشتر می توانید بهترین مرکز فروش اینترنتی پارچه برای ماسک را پیدا کنید.

پارچه ماسک یکبار مصرف

پارچه یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی و مصارف آن

قبل از آنکه به شما بگوییم چگونه می توانید بهترین پارچه ماسک یکبار مصرف را خریداری کنید؛ اجازه دهید در مورد مصارف بیمارستانی این پارچه هم مطالب مهمی را عنوان کنیم.
لزوم رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از انواع میکروب ها و آلودگی ها به بیمارستان ها، این امر را ایجاب کرده تا البسه و منسوجات بیمارستانی یا یکبار مصرف باشند و یا اینکه به طور قابل شست و شو و قابل ضد عفونی تولید شده باشند.
در این میان پارچه یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی را می توان یکی از مصرفی ترین پارچه ها در تولید البسه و منسوجات بیمارستانی معرفی کرد که با مشخصات و ویژگی های منحصربفردی عرضه می گردد.
این پارچه با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ گرمی و کالیته رنگی سفید، آبی، صورتی، سبز و غیره جهت مصارف بیمارستانی کاربرد دارد که این مصارف عبارتند از:

  1. گان و شان بیمارستانی
  2. البسه مخصوص اتاق عمل مانند ماسک، کلاه یکبار مصرف و کاور کفش
  3. انواع رو انداز و زیر انداز بهداشتی مخصوص بستری بیماران
  4. تهیه ساک وسایل
  5. ملحفه یکبار مصرف
  6. انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی

تمامی کارگاه های تولیدی انواع منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی برای آنکه تولیدات مقرون به صرفه تر داشته باشند، بایستی خرید عمده و در تناژ بالا از انواع عرض و گرماژهای پارچه یکبار مصرف بیمارستانی داشته باشند.
آیا می دانید که فروش عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی توسط کدام مراکز فروش آنلاین، با کیفیت خوب و همانند کیفیت خرید خرده انجام می پذیرد؟

پارچه ماسک یکبار مصرف

فروش عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

همانطور که در خطوط فوق گفته شد، برای کارگاه های تولید کننده ماسک بهتر است تا در راستای تولیدات هر چه بهتر و بیشتر، پارچه های یکبار مصرف مورد نیاز خود را در عرض و گرماژهای موجود، به شکل عمده خریداری کنند.
پیشنهادی که سبب می شود تا خریدی اقتصادی تر شامل حال نیاز پارچه ای این واحدهای تولیدی شده باشد و از طرفی تولیدات با قیمت تمام شده کمتر و سود فروش بیشتری را نیز برای آنان به ارمغان خواهد آورد.
اما خریدارانی که قصد دارند تا انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را به شکل عمده بخرند، باید بدانند که هر مرکز فروش عمده این پارچه، کیفیت و قیمت خوبی از آن را به فروش نمی رساند.
این موضوع سبب نگرانی های جدی برای کارگاه های تولیدی ماسک یکبار مصرف شده، چرا که گاها برخی از کارگاه های تولیدی تازه تأسیس نمی دانند از کجا می توانند نیاز خود به پارچه یکبار مصرف را تأمین کرده باشند.
در حال حاضر خوشبختانه این نوید به مشتریان عزیز داده می شود که هم اکنون می توانند از طریق این مجموعه عمده فروشی انواع پارچه بیمارستانی، دو اصل قیمت و کیفیت از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را متناسب با هم خریداری نمایند.
فروش عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در کالیته رنگی متنوع به شکل رولی در تناژهای زیاد، توسط شرکت زنجیره ای پارچه های بیمارستانی صورت می پذیرد و خریداران می توانند خرید با قیمت درب کارخانه داشته باشند.

پارچه ماسک یکبار مصرف

سفارش آنلاین پارچه های ارزان قیمت بیمارستانی

متقاضیان خرید عمده انواع پارچه های ارزان قیمت بیمارستانی مانند پارچه های یکبار مصرف و پارچه های فلامنت بیمارستانی، می توانند سفارش خرید عمده خود را به شکل آنلاین از این طریق ثبت کرده باشند.
با ثبت سفارش خرید آنلاین پارچه های بیمارستانی، خریداران می توانند مستقیما از درب کارخانجات بزرگ تولید کننده انواع پارچه بیمارستانی، خریدی ارزان تر و در واقع با زیر قیمت بازار را تجربه نمایند.
ناگفته نماند که در این نمایندگی فروش اینترنتی پارچه بیمارستانی، بهترین پارچه ماسک یکبار مصرف و سایر پارچه های مناسب تولیدات بهداشتی و بیمارستانی، امکان خرید عمده با قیمت درب کارخانه را دارند.
خریداران می توانند پس از انجام مشاوره های لازم و رایگان قبل از خرید، خریدی آگاهانه از جنس، کیفیت، نحوه عرضه پارچه و قیمت پارچه مورد نیاز خود را انجام دهند.

پس چرا فرصت را غنیمت نشمرده و در بازارهای پر از واسطه گری و تبلیغات ناسالم امروزی، نیاز پارچه ای خود را برای یکبار هم که شده به صورت بی واسطه از طریق این مجموعه فروش آنلاین پارچه های ارزان قیمت اما باکیفیت بیمارستانی، انجام نمی دهید؟
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه اسپان باند

فروش پارچه اسپان باند | لیست قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند را نمایندگی های محدودی بصورت انحصاری انجام داده و برنامه کاریشان …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟