فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید پارچه اسپان باند تهران با قیمت دست اول

خرید پارچه اسپان باند تهران با قیمت دست اول

خرید پارچه اسپان باند تهران با قیمت دست اول آن فقط از طریق کارخانه تولید کننده و نمایندگی های معتبر پخش امکان پذیر می باشد، این مجموعه با ارائه تنوع بالای پارچه های اسپان باند امکان خرید ارزان را برای همه مشتریان فراهم آورده است.

تولید پارچه اسپان باند با دستگاه مخصوص

خرید پارچه اسپان باند تهران

 

تولید پارچه های اسپان باند به هیچ عنوان شباهتی به تولید پارچه های بافت سنتی ندارد و تمامی روند تولید این پارچه ها با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می ‌شود.
در روند تولید پارچه های اسپان باند از الیاف نخ در تار و پود این استفاده نمی کنند، بلکه از الیاف تولید شده از فلامنت به شکل مستقیم در جهت تولید پارچه به کار می برند.
مواد اولیه در روند تولید پارچه های اسپان باند الیاف طبیعی و یا الیاف مصنوعی پلی استر نمی باشد؛ بلکه الیاف مورد استفاده در این پارچه ها را از پلیمرهایی به دست می ‌آورند که در پالایشگاه های نفتی تولید می شود.
در بین تنوع بالا، پلیمرهای نفتی مورد استفاده قرار می گیرد که از دمای ویسکوزیته ذوب بالا برخوردار باشد؛ زیرا هرچه دمای ویسکوزیته ذوب بالا باشد قابلیت پوشش ‌دهی سطح وسیع تری با حجم کمتر مواد فراهم می گردد.
معمولاً کارخانجات نساجی که اقدام به راه اندازی خطوط تولید پارچه های اسپان باند می کنند به طور حتم با انواع دستگاه های پر استفاده در این خطوط تولید آشنا بوده و اقدام به تهیه نوع با کیفیت و به روز این دستگاه ها می نمایند.
جهت آشنایی بیشتر شما با دستگاه های مخصوص تولید پارچه های اسپان باند نام چند دستگاه مهم و کاربردی را ذکر می ‌کنیم:

  • دستگاه فیدر: به عنوان دستگاه تغذیه کننده مواد اولیه و افزودنی کاربرد دارد.
  • دستگاه های اکسترودر: که در کارخانجات حداقل دو دستگاه اکسترودر، یکی در خطوط تولید و دیگری در خطوط بازیافت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پمپ ریسندگی: این پمپ هوای گرم را با فشار وارد دستگاه اکسترودر کرده تا موجب خروج مایعات و تبدیل آنها به الیاف فیلامنت از طریق سوزن های خاص شود.
  • تهویه مرکزی: سیستم تهویه مرکزی دود حاصل از ذوب پلیمرها را به خارج از فضای کارخانه هدایت می کند.
  • خنک کننده: وظیفه این دستگاه خنک کردن الیاف فیلامنت ذوب شده می باشد، که برای حالت دهی و کشش الیاف را آماده سازی می نماید.
  • دستگاه کشش: از این دستگاه در جهت کشش الیاف و تولید الیاف میکروفیلامنت و بسیار نازک و یکدست استفاده می شود.
  • دستگاه کلندر: این دستگاه پس از تولید الیاف فیلامنت وظیفه در کنار هم قرار دادن این الیاف به صورت لایه عنکبوتی و یا هر نظم دیگری را به عهده دارد.

در این خطوط تولید دستگاه اکسترودر وظیفه تولید الیاف فیلامنت از پلیمرهای مختلف را به عهده دارد که با استفاده از پمپ هوا و سوزن های سرنگ مانند پس از ذوب پلیمرها آنها را تبدیل به الیاف فیلامنت می‌کند، که با کمک گرفتن از خطوط کشش و نوار نقاله های متحرک الیاف تولید شده را مورد کشش قرار داده تا دارای سطحی کاملا یکدست و صاف شود.
الیاف تولید شده را با کمک دستگاه کلندر با نظم خاصی در کنار یکدیگر قرار می دهند اما این الیاف باید به یکدیگر اتصال پیدا کند، تا پارچه اسپان باند تشکیل شود. در جهت اتصال این الیاف به یکدیگر روش های گوناگونی وجود دارد که در این بخش ما به سه روش مهم و اصلی اشاره می کنیم:

  • روش مکانیکی

به این روش که گاهی اوقات اتصال اصطکاکی هم گفته می شود با استفاده از سوزن های مخصوص با فشار زیاد دوخت و درگیری الیاف به یکدیگر صورت می پذیرد.

  • روش شیمیایی

در این روش با استفاده از مواد مخصوص که به صورت چسب عمل می کنند الیاف را به یکدیگر اتصال می دهند ،که این مواد یا توسط اسپری های خاص بر روی الیاف منظم چیده شده اسپری می شود و یا قبل از چینش الیاف در کنار یکدیگر در این مواد غوطه ور شده سپس در کنار هم قرار می گیرد و در مرحله آخر نیز با استفاده از فرایندهای مکانیکی تولید این پارچه انجام می شود.

  • روش حرارتی

با ذوب شدن سطح خارجی الیاف فیلامنت توسط پیوند دهنده های حرارتی و استفاده از سیستم فشار، الیاف فلامنت در یکدیگر ترکیب می ‌شوند و پارچه های اسپان باند تولید می گردد.
با این توضیحات دریافتیم که در روند تولید پارچه های اسپان باند به هیچ عنوان دستگاه های ریسندگی و بافندگی وجود ندارد و شیوه تولید این پارچه کاملاً مدرن و خاص می باشد.

آیا پارچه اسپان باند قابل شست و شو است؟

خرید پارچه اسپان باند تهران

 

پارچه اسپان باند در حال حاضر یکی از مهمترین منسوجات صنایع نساجی به شمار می آید که توانسته است سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.
همان طور که می دانید به دلیل تولید پارچه های اسپان باند از پلیمرهای مختلف، آنها را در صنعت به اختصار به نام پارچه‌ های pp نیز می شناسند.
موارد استفاده و کاربرد پارچه های یکبار مصرف به حدی زیاد است که تقریباً در تمامی صنایع ورود پیدا کرده است؛ به همین جهت ممکن است یک سوال مهم به وجود بیاید که آیا پارچه اسپان باند قابل شستشو است؟
همان طور که گفته شد پارچه های اسپان باند در صنایع مختلفی استفاده می شود که اغلب افراد این پارچه ها را در صنعت پزشکی در بخش‌های گوناگون مراکز درمانی دیده اند.
پارچه های اسپان باند در ضخامت ها، عرض ها و گرماژهای گوناگون تولید می شوند که برای هر بخش و هر صنعت از نوع خاص آن استفاده می کنند.
برای اینکه بتوان پاسخ درستی را به این سوال مطرح شده داد باید گفت که با توجه به نوع استفاده از پارچه اسپان باند می ‌توان برای شستشوی این پارچه و استفاده مجدد آن تصمیم‌ گیری کرد.
به عنوان مثال پارچه های اسپان باند که در صنعت پزشکی، در کلیه بخش ها مورد استفاده قرار می گیرند با ویژگی آنتی باکتریال بودن تولید می شوند، که به هیچ عنوان پس از شستشو این ویژگی در آنها باقی نمی ماند.

در صورتی که پارچه های اسپان باند در بخش های پزشکی مورد استفاده قرار بگیرند به هیچ عنوان قابلیت شستشو ندارند؛ زیرا پس از شستشو دیگر توانایی جلوگیری از نفوذ مایعات، مواد شیمیایی، گرد و غبار، ویروس و باکتری را ندارند.
به همین جهت است که اغلب به جای پارچه اسپان نام این پارچه ها، در بازارهای عرضه و فروش نیز به پارچه های یکبار مصرف شهرت پیدا کرده‌اند.
اما در برخی از صنایع مانند صنعت کشاورزی و صنعت ساختمانی و همچنین تولید کاور و بسته بندی امکان شستشوی این پارچه ها و استفاده مجدد از آنها وجود دارد.

 

چه مصارفی از پارچه های یکبار مصرف می شناسید؟

خرید پارچه اسپان باند تهران

 

پارچه های یکبار مصرف در تنوع بسیار بالایی تولید می شوند و به راحتی می توانند نیاز همه صنایع را تامین کنند؛ از آنجا که دسترسی به ضخامت های مختلف این پارچه به راحتی امکان پذیر است و همچنین پارچه در رنگ بندی های گوناگون تولید می شود به آسانی می توان پارچه مورد نیاز را تهیه کرده و با خیال راحت در بخش‌ های مختلف از آن بهره برد.
اگر شما به درستی با مصارف پارچه ‌های یکبار مصرف آشنایی ندارید و آنها را به طور کامل نمی شناسید در ادامه همراه ما باشید.
برخی از مصارف مهم پارچه های یکبار مصرف عبارتند از:

  • صنعت پزشکی

صنعت پزشکی جزء اصلی ترین صنایعی است که از پارچه های اسپان باند در تنوع بالا به صورت هیدروفیل و واترپروف و در عرض ها با گرماژهای متنوع استفاده می شود و در کلیه مراکز درمانی و بیمارستانی ردپای پارچه ‌های یکبار مصرف دیده می‌ شود.

  • در صنعت دکوراسیون

صنعت دکوراسیون و همچنین تولید مبلمان و ماکت سازی در بخش ‌های مختلف به آسانی از پارچه های اسپان باند با ضخامت های بالاتر استفاده می کنند.

  • در صنعت تولید پوشاک

در جهت استفاده از لایه های مویی، لایه های حرارتی و همچنین برخی از پارچه های مخصوص گلدوزی کاربرد دارند.

  • در صنعت کشاورزی

برای بخش های مختلف کشاورزی مانند جلوگیری از یخ زدگی زمین در آبیاری های شبانه، پوشش زمین های زراعی برای جلوگیری از سرمازدگی، در جهت پرورش قارچ و پوشش گلخانه ها و موارد مختلف دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

بازار پارچه اسپان باند در تهران چگونه است؟

خرید پارچه اسپان باند تهران

 

در تهران به دلیل افزایش جمعیت و تمرکز صنایع در اطراف این شهر نیاز بیشتری به پارچه های اسپان باند احساس می شود.
بازار پارچه اسپان باند در تهران در حال حاضر از رونق بالایی برخوردار است؛ زیرا باید نیاز جمعیت تهران را برآورده کرده و همچنین نیاز همه افرادی که از شهرهای مختلف برای تامین کالای مورد نظر خود مراجعه می ‌کنند را هم فراهم کند.
به همین جهت در تهران دسترسی به بازار پارچه اسپان باند به راحتی امکان پذیر است و می توانید هم از طریق حضوری و هم از طریق خرید اینترنتی محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.
با استفاده از خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از مراکز عرضه و پخش مختلف در تهران می توانید بدون تحمل ترافیک های طولانی و طی مسیر پارچه مورد نظر خود را به آسانی ثبت سفارش کرده و با قیمت‌ های ارزان تر خریداری کنید.

 

نکات مهم در خرید پارچه اسپان باند تهران

خرید پارچه اسپان باند تهران

 

در حال حاضر کارخانجات زیادی در حال تولید پارچه اسپان باند هستند تا بتوانند تمامی نیازهای جامعه را برطرف کنند؛ زیرا با توجه به شرایط حال جامعه نیاز روزافزونی به پارچه اسپان باند می باشد.
پارچه اسپان باند تهران یکی از منسوجات با کیفیتی است که در بین بازارهای عرضه و فروش پارچه نبافته از محبوبیت خوبی برخوردار است.
در هنگام خرید پارچه اسپان باند تهران در صورت توجه به برخی از نکات مهم به طور حتم خریدهای مقرون به صرفه و با کیفیتی را انجام می دهید.
بررسی نکات مهم در خرید پارچه اسپان باند تهران:

  • توجه کافی به گرماژ و ضخامت پارچه ها و انتخاب نوع مناسب آن
  • انتخاب عرض مناسب، مطابق با کارکرد و نیاز
  • انتخاب رنگ بندی های مناسب و باکیفیت بالا
  • با توجه به نوع چاپ سیلک و یا فلز بر روی پارچه های اسپان باند
  • توجه به مراکز عرضه و فروش پارچه اسپان باند تهران

در بین مواردی که ذکر شد، می ‌توان جز مهم‌ترین نکات، به انتخاب مرکز عرضه و فروش اشاره کرد. در صورتی که این مراکز معتبر باشند و به شکل مستقیم محصولات خود را از کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهیه کنند، امکان ارائه آن با قیمت ارزان تر و کیفیت اصلی نیز فراهم می آید.
در مراکز معتبر کارشناسان ماهری حضور دارند که در زمینه انتخاب نوع مناسب به خریداران تازه وارد و نابلد راهنمایی های درست و اصولی را ارائه می کنند.

 

لیست قیمت پارچه های یکبار مصرف رنگی

خرید پارچه اسپان باند تهران

 

با توجه به تنوع بالایی که پارچه های اسپان باند دارند در بازارهای عرضه و فروش با قیمت های متفاوتی از این پارچه رو به رو شده اید
به خصوص پارچه های یکبار مصرف رنگی که ممکن است پروسه رنگ آمیزی برخی از این پارچه ها مراحل خاصی را گذرانده باشند که سبب افزایش قیمت ‌های چشمگیری می شود.
همچنین پارچه های اسپان باند را هم به صورت تک لایه و هم به صورت چند لایه که از سه لایه تا پنج لایه بیشترین کاربرد را دارند تولید می کنند.
در بررسی قیمت ها به طور حتم قیمت پارچه اسپان باند سه لایه به نسبت پارچه های یکبار مصرف تک لایه بیشتر است.
خوب است بدانید که پارچه های یکبار مصرف رنگی با توجه به عوامل مختلفی در بورس پارچه اسپان باند قیمت‌گذاری می گردد، مهمترین این عوامل عبارتند از:

  • نوع مواد اولیه مورد استفاده در روند تولید
  • کیفیت رنگ استفاده شده در کارخانه
  • ثبات رنگی پارچه های اسپان باند
  • یکدست بودن رنگ در تمام سطح پارچه
  • شیوه های رنگرزی پارچه در کارخانه
  • انتخاب رنگ های خاص برای تولید

به طور کلی باید توجه کنید که معمولاً ایجاد رنگ های ملایم و کمرنگ آسان ‌تر صورت می ‌گیرد؛ اما رنگ های سیرتر و پر رنگ مانند سرمه ای، زرشکی، نوعی از رنگ های سبز و مواردی از این قبیل سخت تر ایجاد می گردد.

 

فروش عمده پارچه های یکبار مصرف از درب کارخانه

خرید پارچه اسپان باند تهران

 

همه افرادی که به حجم عمده از پارچه یکبار مصرف نیاز دارند، که کارگاه های تولیدی خود را راه اندازی یا به ادامه فعالیت خود بپردازند ترجیح می دهند تا محصول مورد نظر خود را به شکل عمده تهیه کنند.
معمولاً فروش عمده پارچه های یکبار مصرف از درب کارخانه مورد استقبال اکثر خریداران عمده که توانایی خرید و انبار کردن پارچه ها به صورت یکجا را دارند می باشد.
این مجموعه سعی می‌کند تا با فروش عمده پارچه اسپان باند به قیمت درب کارخانه، امکان دسترسی و خرید را برای همه افراد فراهم آورد.

اگر به دنبال خرید پارچه یکبار مصرف از درب کارخانه هستید و رفتن به درب کارخانجات برای شما کاری سخت و دشوار است، با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید، تا محصول خریداری شده از درب کارخانه برای شما ارسال گردد، همچنین در هزینه های نهایی شما کاهش چشمگیری دیده شود.
به این مطلب امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران بهترین و باکیفیت ترین تولیدات را به بازار عرضه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟