فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / سفارش پارچه اسپان باند با بهترین قیمت روز

سفارش پارچه اسپان باند با بهترین قیمت روز

سفارش پارچه اسپان باند با بهترین قیمت روز جزء دغدغه‌ های تولیدی ها می باشد. با انتخاب این مرکز فروش می توانید در آسان ترین شکل ممکن سفارش خرید پارچه اسپان باند با کمترین قیمت را ثبت کنید.

تولیدی انواع پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند جزء منسوجات بی بافت قرار دارند که از پلیمرهای مختلفی در روند تولید آن استفاده می شود.
در بازار این پارچه را به نام‌ های گوناگونی مانند یکبار مصرف، پارچه لایی سوزنی، پارچه نبافته اسپان باند و بسیاری از نام های دیگر می شناسند.
در روند تولید این پارچه ها به هیچ عنوان مانند بافته های سنتی از کنار هم قرار گرفتن تار و پود به شکل منظم استفاده نمی شود بلکه تمامی الیاف با کمک فشار و سرعت بالا به شکل های نامنظم در کنار یکدیگر قرار می گیرند.
تولیدی انواع پارچه اسپان باند امکان تولید این پارچه‌ ها در گرماژها و عرض های مختلف را دارد.
به طور کلی پارچه های بی بافت دارای ساختار متخلخل و به شکل یک لایه هستند که بخشی از آن و یا تمام الیاف به شکل جاسازی شده در کنار یکدیگر قرار می گیرند.
که به این پارچه ها اسم ‌هایی مانند پارچه های پیوندی یا طراحی شده نیز می دهند که این نام ها از نحوه فرآیند تولید آنها می آید.
به طور کلی بخشی از روند تولید پارچه اسپان باند را بررسی می کنیم:
در کارخانجات تولیدی پس از تهیه پلیمرهای مختلف آنها را به دیگ های ذوب انتقال داده و با حرارت دادن به شکل کاملا مذاب تبدیل می کنند.
با کمک فشار هوا این مواد مذاب را وارد سوزن‌ های سرنگ‌ شکل می گردد.
در این قسمت با کمک گرفتن از دستگاه اکسترودر مواد مذاب از طریق این سوزنها به شکل الیاف رشته‌ای که به آنها فیلامنت می گویند خارج می‌ شوند.
پس از خروج الیاف بر روی نوار نقاله های متحرک قرار می‌ گیرند.
بعد از پایین آمدن دمای الیاف آنها را تحت فشار و کشش قرار می دهند تا به شکل کاملاً یکدست و نازک تبدیل شود.
سپس با کمک گرفتن از دستگاه های خاص تحت فشار یا با استفاده از مواد شیمیایی این الیاف را به شکل شبکه های منظم و یا متخلخل و نامنظم در کنار یکدیگر قرار می دهند.
نکته مهم در تولید این پارچه ها این است که باید از ضخامت های یکسانی در تمامی طول پارچه برخوردار باشد.
تولیدی انواع مختلف پارچه های اسپان باند امکان تولید این پارچه ها از گرماژ ۱۰ گرم تا گرماژ ۳۸۰ گرم را به وجود آورده است تا استفاده از این پارچه در تمامی صنایع ممکن باشد.
همچنین این پارچه ها در تنوع رنگی بسیار بالایی تولید می شود زیرا مواد به کار برده شده رنگ پذیری بسیار خوبی دارند و کیفیت رنگ در این پارچه ها در بالاترین حد ممکن است.

تولید پارچه های اسپان باند در چندین عرض مختلف وجود دارد که برخی از این عرض ها از موارد استفاده و کاربرد بیشتری برخوردار هستند. معمولا این پارچه ها از عرض ۶۰ سانتی متر تا عرض ۳۰۰ سانتی متر تولید می‌ شود که بنابر سفارش در حجم های عمده امکان تولید آن در عرض های سفارشی نیز وجود دارد.

سفارش پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند بافت ایران

پارچه اسپان باند بافت ایران به صورت چند لایه تولید می شود که تعداد هر لایه را با علامت s در کنار آن مشخص می کنند.
بدین صورت که پارچه های اسپان باند یک لایه را با s اسپان باند دو لایه را با علامت ss و اسپان باند سه لایه را با sss مشخص می نمایند.
خوب است بدانید که پارچه اسپان باند بافت ایران دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی است که موارد استفاده و کاربرد آن را زیاد کرده است.
در اینجا به برخی از ویژگی‌ های خاص این پارچه ها اشاره می کنیم:

  • از رنگ بندی متنوعی برخوردار است.
  • به دو شکل آب گریز و آب دوست تولید می شود.
  • در برابر اشعه یو وی خورشید مقاومت بالایی دارد.
  • امکان چاپ و رنگ بر روی این پارچه ها زیاد است.
  • به شکل کاملاً آنتی باکتریال تولید می گردد.
  • دارای لطافت و نرمی خاصی است.
  • به هیچ عنوان در حین استفاده ایجاد حساسیت و مشکلات پوستی نمی کند.
  • در برابر کشش و ضربه مقاومت بالایی دارد.
  • کیفیت بالای پارچه های اسپان باند بافت ایران به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز می باشد و همچنین کیفیت مواد اولیه نیز نقش مهمی در بالاتر بردن کیفیت این پارچه ها ایفا می کند.

روش های خرید پارچه اسپان باند در بازار

پارچه های اسپان باند به قدری در بین مصرف‌ کنندگان محبوب واقع شده که تقریباً هیچ نوع پارچه ای نمی تواند جایگزین محصولات شود.
اما برای تمامی افرادی که این پارچه در حجم های عمده نیاز دارند مهم است این پارچه از روش‌های مطمئن تهیه کنند
راه های زیادی برای خرید پارچه اسپان باند در بازار وجود دارد اما انتخاب روشهای خریدی که از کیفیت و قیمت این محصول به طور همزمان رضایت داشته باشید مهم می باشد.
برخی از روش های خرید که استفاده از آنها کاملا مقرون به صرفه می باشد عبارتند از:

  1. انتخاب کارخانجات تولیدی در صورت سفارش در حجم های بسیار زیاد یک راه مناسب و اقتصادی است، زیرا پارچه ها را به قیمت درب کارخانه تهیه می کنید و می توانید با قیمت مناسب تر آنها را عرضه کنید که سبب فروش بیشتر و سود بالا تر است.
  2. انتخاب نمایندگی های معتبر پخش این محصولات در شهرهای مختلف این امکان را به وجود می ‌آورد تا پارچه های اسپان باند را به قیمت درب کارخانه تهیه کنید.
  3. انتخاب مرکز فروش عمده و بنکداری های موجود در بازارها نیز یکی دیگر از مسیر های دسترسی به پارچه های با کیفیت بالا می باشد.
  4. استفاده از سایت های آنلاین معتبر که به شکل مستقیم محصولات خود را از کارخانجات تولید کننده تهیه می‌کنند یک راه مناسب برای خریداران در اقصی نقاط کشور است که بدون صرف هزینه های رفت و آمد به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه می کنند.

سفارش پارچه اسپان باند

عوامل موثر بر قیمت فروش پارچه های اسپان باند

برای مراکز تولیدی و خریداران عمده پارچه های اسپان باند قیمت این محصول اهمیت زیادی دارد.
افرادی که به شکل عمده به این محصول نیاز دارند دائماً به دنبال بررسی قیمت فروش پارچه های اسپان باند در مراکز فروش مختلف می باشند تا بتوانند بهترین و مناسب ترین قیمت را تهیه کنند.
انتخاب مرکز فروش مستقیم و بدون واسطه یک راه مناسب و خوب برای خرید پارچه های اسپان باند با قیمت کم تر از دیگر بازارهای فروش می باشد.
اما خوب است بدانید که عوامل زیادی می ‌تواند بر قیمت فروش پارچه های اسپان باند تاثیر گذار باشد که این عوامل به شکل مستقیم و غیرمستقیم می توانند تاثیر خود را به جا بگذارند.
برخی از عوامل موثر بر قیمت فروش پارچه های اسپان باند عبارتند از:

  • کیفیت پارچه های اسپان باند که به کیفیت مواد اولیه و کارخانجات تولیدی ارتباط پیدا می کند.
  • نوع برند پارچه اسپان باند هر چه معروف تر باشد ممکن است که قیمت محصول عرضه شده نیز بیشتر باشد.
  • پارچه های اسپان باند در ضخامت ها و گرماژهای مختلفی تولید می شود که کم و زیاد بودن گرماژ مورد درخواست می تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد.
  • پارچه های اسپان باند در تنوع رنگی بسیار زیادی تولید می گردد که انتخاب نوع رنگ درخواستی می ‌تواند تاثیر زیادی بر تعیین قیمت آن داشته باشد، زیرا برخی از رنگ ها در بازار از موارد استفاده بیشتری برخوردار است.
  • نحوه سفارش پارچه اسپان باند یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت این محصولات می باشد که در صورت انتخاب مراکز مستقیم و بدون واسطه قطعاً قیمت مناسب تری پرداخت می شود.
  • نوسانات موجود در بازار و میزان عرضه و تقاضا برای تهیه پارچه های اسپان باند می‌ تواند به شکل مستقیم بر قیمت آن تاثیر بگذارد.

پارچه اسپان باند مناسب لباس بیمار

معمولاً بیمارانی که در بیمارستان‌ ها بستری می شوند به دلیل رنج بیماری توان بدنی بالایی ندارند و باید از پارچه های سبک برای آنها البسه تهیه کرد.
همچنین برخی از بیماران ممکن است که برای کمتر از ۲ روز در بیمارستان بستری باشند به این صورت باید از پارچه ‌های یکبار مصرف استفاده کرد که از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد.
استفاده از پارچه اسپان باند مناسب لباس بیمار به دلیل نرمی و لطافت و همچنین سبک بودن آن جزء گزینه های مناسب قرار می گیرند.
نکته مهم در استفاده از پارچه اسپان باند به عنوان لباس بیمار این است که پس از پایان استفاده نیاز به شستشو و ضدعفونی لباس ها وجود ندارد و به راحتی دور انداخته می شود.
قیمت مناسب این پارچه ها و رعایت بهداشت کامل در مصرف این پارچه موجب شده تا مرکز بیمارستانی به سمت استفاده از این پارچه ها تمایل بیشتری پیدا کند.

پارچه اسپان باند برای گان و شان بیمارستانی

برای تولید گان و شان بیمارستانی از پارچه های مختلفی استفاده می کنند که یکی از پارچه های پرکاربرد برای تولید این محصول پارچه اسپان باند می باشد.
در حال حاضر به دلیل شرایط وجود ویروس های مختلف در محیط های بیمارستانی بهتر است تا از پارچه های یکبار مصرف استفاده شود.
وضعیت استفاده از پارچه اسپان باند برای تولید گان و شان بیمارستانی این است که پس از پایان استفاده دور انداخته می‌شوند و دیگر نیاز به شستشو و ضدعفونی ندارد به همین جهت نگرانی برای ماندن ویروس و عفونت ها بر روی این لباس ها باقی نمی گذارد.
معمولاً برای تولید گان و شان بیمارستانی از پارچه های اسپان باند با گرماژهای بالا و به شکل سه لایه استفاده می کنند.
سه لایه بودن پارچه تولید گان و شان این اطمینان را به پزشکان جراح و دستیارانش نشان می دهد که این پارچه ها توانایی محافظت از بدن آنها را در برابر ویروس های مختلف موجود در اتاق عمل دارد.
معمولاً از رنگ های سبز و آبی پر رنگ برای تولید گان جراحی استفاده می کنند.
انتخاب این رنگ ها برای تولید این محصول از لحاظ روانشناختی اهمیت زیادی دارد.
زیرا این رنگ ها می تواند با رنگ قرمز خون در تضاد کامل قرار بگیرد و از انحراف چشم جراح در حین انجام عمل های جراحی جلوگیری می کند.
به غیر از گان و شان جراحی، کلاه محافظ و همچنین کاور کفش جراح را نیز از پارچه های اسپان باند استفاده می کنند.

سفارش پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند ۳۸ و ۴۰ گرمی آبی و صورتی

پارچه های اسپان باند در گرماژهای مختلف و همچنین در تنوع رنگ بندی تولید می شود.
هر گرماژ از این پارچه ها مختص کاربردهای خاصی می باشد که پارچه اسپان باند ۳۸ و ۴۰ گرمی مناسب ترین نوع برای تهیه لباس بیماران می باشد.
در مراکز دولتی معمولاً از دو رنگ آبی و صورتی برای تولید لباس بیماران آقا و خانم استفاده می کنند.

انتخاب گرماژ ۳۸ تا ۴۰ می‌ تواند مناسب ترین انتخاب قرار بگیرد زیرا بدن‌ نما نبودن لباس مخصوصاً برای بیماران خانم اهمیت زیادی دارد. استفاده از رنگ های با کیفیت بالا برای تولید این نوع پارچه ها و همچنین آنتی باکتریال بودن این پارچه سبب می‌ شود تا در حین استفاده هیچ گونه مشکلی برای بیماران به وجود نیاید.

بازار پارچه اسپان باند تهران

بازار پارچه اسپان باند تهران مانند سایر منسوجات دیگر از خرید و فروش خوبی برخوردار است.
تقریبا پارچه اسپان باند جزء کالاهای پرمصرف در حال حاضر می باشد به طوری که جایگاه خوبی را در بین بازارهای فروش بزرگ پیدا کرده است.
استفاده از پارچه های یکبار مصرف به حدی زیاد است که این پارچه ها را در استفاده های روزانه خود به شکل کیسه جاروبرقی، چای کیسه ‌ای و بسیاری از موارد دیگر می توانیم ببینیم.
شهر تهران به دلیل جمعیت بیشتر و رفت و آمد از بخش های مختلف کشور به عنوان یک بازار بزرگ پارچه اسپان باند قرار می گیرد که خرید و فروش های زیادی در این بازار اتفاق می افتد.

سفارش پارچه اسپان باند

سفارش پارچه اسپان باند از درب کارخانه

سفارش پارچه اسپان باند از درب کارخانه جزء اهداف همه خریداران و مرکز تولیدی که به شکل عمده به این پارچه ها نیاز دارند می باشد.
برای افرادی که دسترسی مستقیم به کارخانجات تولیدی را دارند انتخاب مرکز خرید مستقیم می تواند راه گشا باشد.
این مرکز فروش تلاش می کند تا با سفارش پارچه اسپان باند از درب کارخانه این محصولات را با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه کرده و عرضه آن را به مصرف کننده نهایی با قیمت متری امکان‌پذیر می ‌کند.
در صورتی که تمایل به سفارش پارچه اسپان باند از درب کارخانه و با قیمت مناسب دارید همین حالا با کارشناسان بخش فروش مجموعه تماس بگیرید تا علاوه بر خرید مقرون به صرفه از مزایای کلی این مرکز بهره مند شوید.
انتخاب این مرکز فروش می‌ تواند مزایا و فواید زیادی برای خریداران داشته باشد که در اینجا به برخی از این موارد اشاره می کنیم از جمله:

  • به دلیل داشتن ارتباط مستقیم با تولید کنندگان این پارچه ها با مناسب ترین قیمت عرضه می گردند.
  • این مرکز وسیله‌ای برای حذف واسطه ها و دلالان از معاملات پارچه های اسپان باند شده است.
  • وجود مشاوران آگاه در این مرکز فروش موجب دریافت راهنمایی های لازم برای انتخاب مناسب ترین نوع پارچه های اسپان باند مطابق نیاز و کارکرده شما می شود.
  • ارسال پارچه های خریداری شده در کمترین روز کاری در محل مورد نظر خریدار امکان پذیر است.
  • تنوع بسیار بالای پارچه های اسپان باند به دلیل ارتباط با کارخانه‌ های تولیدی مطرح و برند در کشور می باشد.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران بهترین و باکیفیت ترین تولیدات را به بازار عرضه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟