فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش پارچه اسپان باند با بهترین کیفیت

فروش پارچه اسپان باند با بهترین کیفیت

فروش پارچه اسپان باند با بهترین کیفیت، در کالیته رنگی متنوع و عرض ها و گرماژهای گوناگون، از طریق سایت رسمی عرضه مستقیم انواع پارچه های اسپان باند نبافته، انجام می پذیرد.
امروزه یکی از فعالیت های پررونق برای کارگاه های تولیدی، فعالیت در حوزه تولیدات انواع منسوجات بی بافت و لایه سورنی به خصوص با استفاده از پارچه اسپان باند بوده است.
در حال حاضر به جرئت می توان گفت که فعالیت در حوزه تولیدات منسوجات بی بافت، حاشیه سودی بالا داشته و از شاخه های پرپتانسیل در کشور ما به شمار می آید.
باید گفت که تاکنون بیش از ۱۵۰ مورد مختلف مصرفی از انواع پارچه اسپان باند به دست آمده و این موضوع سبب شده تا شاهد بازار داغ خرید و فروش پارچه اسپان باند نبافته نیز بوده باشیم.
آنچه که برای خریداران پارچه های اسپان باند مهم است، شناخت پارچه اسپان باند باکیفیت، نوع و نحوه استفاده از این پارچه، فاکتورهای مهم پارچه اسپان باند قبل از خرید، چگونگی خرید عمده و دریافت لیست قیمت واقعی از پارچه اسپان باند، بوده است.
اگر شما هم تایمی را اختصاص داده و در موتور جستجوی گوگل سرچی کرده باشید، قطعا با دیدن کلید واژه های گوناگون از پارچه اسپان باند، پی به پرفروش بودن و پرمخاطب بودن این پارچه برده اید.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با پارچه اسپان باند، کاربرد آن و چگونگی خرید بهترین کیفیت این پارچه به خصوص برای مصارف بیمارستانی، آشنا کرده باشیم.

فروش پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که متوجه شدید، از مصرفی ترین و پرمخاطب ترین پارچه های موجود در صنعت نساجی امروزی، پارچه اسپان باند است.
پارچه اسپان باند پارچه ای تولید شده از الیاف پرس است. یعنی اینکه هیچ تار و پودی نداشته و در زمره منسوجات بی بافت قرار می گیرد.
به همین دلیل بوده که در میان عامه و بازاریان، پارچه اسپان باند را با نام های ذیل نیز می شناسند:

  • پارچه نبافته
  • پارچه بی بافت
  • پارچه لایه سوزنی
  • پارچه یکبار مصرف

نحوه تولید پارچه اسپان باند بدین صورت است که ابتدا تمامی مواد اولیه موجود از قبیل گرانولی با نام پلی پروپیلن و …، وارد دستگاه تولید پارچه اسپان باند که با نام دستگاه اکسترودر مشهور بوده، می گردند.
بعد از مذاب شدن مواد اولیه؛ پلی پروپیلن وارد مجموعه ای از سرنگ ها شده که با فشار دستگاه اکسترودر، مواد مذاب به صورت رشته های فیلامنت، خارج می شوند.
بعد از خشک شدن این فیلامنت ها به صورت ایرودینامیک بر روی نقاله های خط تولید، کش داده می شوند و شاهد تولید پارچه اسپان باند خواهیم بود.
امروزه از جمله شهرهای مهمی که انواع پارچه اسپان باند را تولید می کنند، عبارتند از:

  1. تبریز
  2. تهران
  3. مشهد
  4. همدان
  5. یزد
  6. ملایر
  7. کلاردشت و …

پارچه های اسپان باند نبافته، با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرم به صورت رولی موجود بوده، دارای رنگبندی متنوع هستند و در صنایع ذیل، کاربرد بیشتری دارند:

  • مصارف در صنعت پزشکی و بهداشتی
  • مصارف در صنایع اتومبیل سازی
  • مصارف کشاورزی
  • صنعت راه و ساختمان
  • صنایع بسته بندی و کاور
  • صافی های صنعتی و غیره

فاکتورهای اختصاصی در خرید پارچه اسپان باند کدام اند؟

تا به اینجای کار با یک سری ویژگی های عمومی پارچه اسپان باند که شامل چگونگی تولید، عرض و گرماژ و مصارف آن بوده، آشنا شده اید.
اما برای تولیدی هایی که از پارچه اسپان باند در تولیدات خود استفاده می کنند، مهم است که یک سری از فاکتورهای اختصاصی را نیز در نظر داشته باشند.
از جمله فاکتورهای مهم که قبل از خرید پارچه اسپان باند، اهمیت داشته، می توان این موارد را نام برد:

  1. پارچه اسپان باند چند لایه است؟
  2. آیا پارچه اسپان باند به صورت آنتی باکتریال تولید شده هست؟
  3. پارچه اسپان باند آب دوست است یا آب گریز می باشد؟
  4. آیا پارچه اسپان باند به شکل آنتی یو وی یا همان ضد اشعه خورشید تولید شده است؟
  5. آیا قابلیت چاپ انواع طرح ها بر روی پارچه اسپان باند وجود دارد؟
  6. چه کالیته رنگی از پارچه اسپان باند موجود است و آیا امکان سفارش رنگ دلخواه مشتریان وجود داد؟

و بسیاری دیگر از فاکتورها که ممکن است برای خریداران پارچه اسپان باند که غالبا تولید کننده انواع منسوجات بی بافت در صنایع گوناگون بوده، اهمیت پیدا می کند.
لازم به ذکر است که داشتن هر یک از مشخصات و ویژگی های فوق، با توجه به نوع مصرفی که قرار است از پارچه صورت بگیرد، مهم می باشد.
به عنوان مثال پارچه اسپان باندی که در تولید رویه نوار بهداشتی یا پوشک نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد؛ بایستی آب دوست بودن و آب را سریع جذب نماید. (این گونه پارچه ها را اسپان باند هیدروفیل هم نامگذاری می کنند)
از آنجا که امروزه بیشترین استفاده از پارچه اسپان باند در صنعت پزشکی بوده؛ فاکتورهایی از جمله آنتی باکتریال بودن، رنگ بندی متنوع، نرمی زیر دست، قابلیت چاپ انواع طرح ها و …، در این حوزه، مهم می باشد.

فروش پارچه اسپان باند

رنگ و چاپ روی پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند از آن دست پارچه های بی بافت هست که به سبب دارا بودن متنوع ترین طیف رنگی در کالیته خود، می تواند کاربردهای گوناگونی را هم دارا باشد.
رنگ پارچه اسپان باند برای مصارف خاصی از قبیل مصارف پزشکی و بیمارستانی، محدود به یک سری از طیف رنگی مورد علاقه مراکز درمانی بوده است.
به عنوان مثال در میان طیف رنگی متنوع و گوناگون پارچه اسپان باند، رنگبندی های ذل غالبا هم گران تر بوده و هم از نرخ فروش بالاتری برخوردار هستند:

  • پارچه اسپان باند سفید
  • پارچه اسپان باند آبی
  • پارچه اسپان باند سبز
  • پارچه اسپان باند صورتی و …
به عنوان مثال، یکی از مصرفی ترین رنگ ها در حوزه مصارف بیمارستانی، رنگ سبز اتاق عملی است که اتفاقا در بخش اتاق جراحی، بیشترین استفاده را دارا می باشد. تولید انواع گان جراحی، شان بیمارستانی، انواع ماسک جراحی، کلاه جراحی، کاور کفش و …، از جمله مهم ترین منسوجاتی هستند که با استفاده از انواع پارچه اسپان باند پزشکی، به انجام می رسند.
پارچه اسپان باند علاوه بر تمامی فاکتورها و ویژگی هایی که داشته، قیمت تمام شده تولیدی کاملا ارزان و مقرون به صرفه تری داشته است.
یعنی در واقع برای مصارف گوناگون، این پارچه تولیدات با قیمت تمام شده کمتری را برجای گذاشته و مثلا برای بیمارستان ها، کاهش هزینه های گوناگون را در پی داشته است.
قابلیت مهم دیگر پارچه های اسپان باند لایه سورنی، قابلیت چاپ انواع طرح ها بر روی این پارچه می باشد.
این موضوع به خصوص در صنعت بسته بندی و کاور، جهت انجام تبلیغات گوناگون، می تواند اهمیت واقفی را برای کارگاه های تولیدی و شرکت های گوناگون داشته باشد.
پس امروزه دو نوع پارچه اسپان باند در بازار موجود بوده که یکی پارچه اسپان باند ساده و دیگری پارچه اسپان باند چاپ دار می باشد.
ناگفته نماند که چاپ بر روی پارچه های یکبار مصرف اسپان باند، به دو شکل انجام می گردد:

  1. چاپ فلکسو
  2. چاپ سیلک

در این میان استفاده از چاپ سیلک بر روی پارچه های اسپان باند، ارزان و مقرون به صرفه تر تلقی گردیده است.
با توجه به پرسرچ بودن پارچه اسپان باند و دارا بودن طیف وسیعی از مشتریان این پارچه در بازار، آیا می دانید که نحوه خرید پارچه اسپان باند ارزان و باکیفیت چگونه می باشد؟
بازار پارچه اسپان باند، در چه صورتی بازار امنی بوده و خریداران ترجیح می دهند که حضوری خرید کنند یا روی به سمت خرید اینترنتی پارچه اسپان باند آورده اند؟

فروش پارچه اسپان باند

نحوه خرید و بازار پارچه اسپان باند

باید گفت که مشخصات و ویژگی های منحصربفردی که در تولید پارچه اسپان باند در نظر گرفته شده، سبب گردیده تا بازار پارچه اسپان باند، بازار پررونق و پرفروشی باشد.
امروزه در شهرهایی مانند تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و رشت، شاهد بازار خوب خرید و فروش انواع پارچه اسپان باند بوده ایم.
در این میان پارچه های اسپان باندی که مخصوص استفاده در مراکز درمانی و بیمارستانی تولید شده اند، همواره فروش بالاتری دارند.

پارچه اسپان باند بیمارستانی؛ با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر و گرماژهای ۳۰ تا ۶۰ گرم، پرفروش ترین پارچه اسپان باند موجود در بازار هست.
نحوه خرید پارچه اسپان باند برای کارگاه های تولیدی انواع البسه یا منسوجات بیمارستانی، می تواند به صورت طاقه ای و یا رولی باشد.
برای آنکه این کارگاه های تولیدی بتوانند منسوجاتی باکیفیت و با قیمت تمام شده ارزان تولید کنند، باید پارچه اسپان باند مورد نیاز خود را با کیفیت خوب و به صورت عمده در حجم یا تناژ بالا خریداری نمایند.
ملاک هایی که خریداران در بازار پارچه اسپان باند برای خرید نیاز پارچه ای خود داشته، در واقع داشتن همان فاکتورهایی بوده که در خطوط فوق به آن پرداخته شد.
از دیگر ملاک های خریداران به خصوص خریدارانی که خودشان تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی هستند، خرید پارچه اسپان باند کوتینگ شده می باشد.
در واقع برخی از کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، لایه ای هیدروفیل پشت پارچه های اسپان باند می چسبانند که قابلیت تنفس این پارچه ها را بهتر کرده و اجازه نمی دهند تا کوچکترین آلودگی و باکتری به آن نفوذ کند.
این موضوع برای واحدهای تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

فروش پارچه اسپان باند

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی باکیفیت

با توجه به اینکه طیف وسیعی از خریداران پارچه اسپان باند، تولیدی هایی هستند که طرف قرارداد با مراکز درمانی و بیمارستان ها بوده، فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی باکیفیت و ارزان قیمت تر، اهمیت زیادی دارد.
ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها علاوه بر رعایت نکات بهداشتی در بخش های گوناگون بیمارستانی، می خواهند تهیه البسه و منسوجات مورد نیاز خود را با کمترین و ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کرده باشند.
در واقع از دو جنبه، فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی مهم است:

  1. تولیدات یکبار مصرف برای بیمارستان ها می تواند رعایت نکات بهداشتی، خصوصا در مواقعی که یک ویروس شیوع و گسترش می یابد را در بر گرفته باشد.
  2. استفاده از منسوجات یکبار مصرف، بیمارستان ها را از شر هزینه های اضافی، راحت می کند. هزینه هایی مانند اتوکلاو پارچه، خرید مواد ضد عفونی کننده و …

کیفیت پارچه اسپان باند بیمارستانی به همراه رنگ، عرض و گرماژ این پارچه، همگی از فاکتورهای مهم در فروش آن پارچه، به شمار می آیند.
درصد بالایی از مشتریان می خواهند که دو اصل قیمت و کیفیت پارچه اسپان باند را متناسب با هم خریداری کنند که متأسفانه به سبب حضور واسطه ها در بازار پارچه، این موضوع گاها دور از دسترس بنظر می رسد.
خریداران پارچه اسپان باند که غالبا خرید عمده این پارچه را می خواهند، می توانند دو راهکار را امتحان کنند:

  • مراجعه به بازار شهرهایی که در آنجا کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند زیاد بوده و خرید از بازار این شهرها.
  • مراجعه آسان به سایت های فروش مستقیمی که با کارخانجات معتبر تولیدی در ارتباط بوده و خرید مستقیم از درب کارخانه را برای مشتریان رقم می زنند.

چه خوب است که خریداران پارچه اسپان باند بیمارستانی بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، کیفیت و قیمت عمده فروشی از این پارچه را خریداری کرده باشند.

فروش پارچه اسپان باند

سفارش اینترنتی پارچه اسپان باند پزشکی در تناژ بالا

یکی از اقتصادی ترین و مقرون به صرفه ترین راه هایی که می شود در بازارهای پر از تبلیغات و وجود عرضه کنندگان ناشناخته، خرید پارچه اسپان باند پزشکی در تناژ بالا انجام داد، خرید اینترنتی است.
با سفارش پارچه های اسپان باند یکبار مصرف بیمارستانی از طریق نمایندگی هایی که ارتباط مستقیم با تولید کنندگان معتبر این پارچه داشته اند، خریداران می توانند هم ارزان خرید کرده و هم از کیفیت خرید خود راضی باشند.
اگر نمی دانید که کدام مراکز فروش اینترنتی پارچه اسپان بیمارستانی مطمئن و قابل اطمینان اند، بهتر است کمی تحقیقات خود را در سایت های گوناگون افزایش دهید.
اما به جرئت می توان گفت که سفارش پارچه اسپان باند به صورت عمده، از طریق این نمایندگی فروش که رابطه مستقیمی با کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند در کشور داشته، می تواند مطمئن و با اطمینان کامل از کیفیت و قیمت خرید پارچه باشد.
از مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند پزشکی از طریق مجموعه پارچه پارادا، می توان این موارد را نام برد:

  1. خرید با قیمت دست اول کارخانه
  2. خرید در کوتاه ترین زمان ممکن
  3. دریافت سفارشات با کیفیت تضمین شده
  4. دریافت مشاوره های رایگان جهت خریدی آگاهانه
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران بهترین و باکیفیت ترین تولیدات را به بازار عرضه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟