فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / فروش پارچه ترگال کجراه بیمارستانی | صادرکننده انواع پارچه در کشور

فروش پارچه ترگال کجراه بیمارستانی | صادرکننده انواع پارچه در کشور

فروش پارچه ترگال کجراه بیمارستانی که برای پوشش کادر درمانی در رنگ ها و کیفیت بالا در نمایندگی ها و مراکز معتبر با قیمت مناسب تولید و عرضه می گردد. علاوه بر این نوع پارچه، تنوع پارچه بکار برده شده در بیمارستان ها بسیار زیاد است و در بخش ها و کار های مختلف از جنس پارچه های متفاوت استفاده می نمایند. 

پارچه کیلویی در کرج نیز با قیمت مناسب عرضه می شود و شما می توانید پارچه مورد نظر خود را به جای فروش بر روی طول پارچه نسبت به وزن آن خریداری کنید که خرید پارچه های با وزن کم به این صورت بسیار مقرون به صرفه است.

فروش پارچه ترگال کجراه بیمارستانی | صادرکننده انواع پارچه در کشور

لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستان

لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانیکی از جمله دلایل اصلی که باید در محیط های درمانی یک روپوش مناسب کادر درمانی بر تن داشته باشند می توان گفت ابزاری برای جلوگیری از خطرات احتمالی درمحیط های درمانی می باشد. پوشش در این مراکز با توجه به مکان های که فعالیت می کنند به گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند. 

روپوش های که کادر پزشکی از آن ها استفاده می نمایند به طور معمول سفید رنگ می باشد و هیچ گونه تزئین بر روی این گونه لباس ها بکار نرفته است .

به دلیل این که رنگ سفید روپوش پزشکی باعث تنگی و انقباض چشم می شود، همین امر باعث گردیده که افرادی که دراتاق عمل کار می کنند از روپوش آبی و سبز استفاده نمایند. و همچنین رنگ سبز دراتاق عمل باعث می شود جراع به رنگ خون توجهی نداشته باشد. شاید 
کادر درمانی که در بخش های کودکان فعالیت می کنند 

پارچه ترگال سفید در ساخت روپوش کادر درمانی پزشکی و پرستاری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین رنگ سبز این نوع پارچه در اتاق عمل به کار می رود.

پارچه ترگال مانتویی به دلیل تنوع رنگی بسیار زیادی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد برای تهیه انواع فرم های مورد استفاده در مدرسه قرار گرفته است.

فروش عمده پارچه ترگال کجراه بیمارستانی

فروش عمده پارچه ترگال کجراه بیمارستانیپارچه ترگال همانطور که گفته شد کجراه نیز می باشد که در بازار هم جنس پلی استر و ویسکوز مانند تترون و ترگال ساده می باشد ولی تراکم این پارچه بیشتر است. علت نامگذاری این نوع پارچه این است که اگر به بافت پارچه نگاه کنید به صورت کج می باشد. این پارچه همچنین به گرم های مختلفی در بازار وجود دارد که عبارتند از:

  • ۲۷۰
  • ۲۸۰
  • ۲۹۰

بیشتر تولید کننده های پارچه بیمارستانی این پارچه را در وزن گرمی ۲۸۰ تولید و در بازار به فروش می رسانند. 

شاید این سوال در ذهن شما پیش آمده باشد که منظور از گرم پارچه چه می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت در کارخانه تولید پارچه در اصفهان پارچه در یک یا چندین عرض مختلف تولید می شود. وزن پارچه را گرماژ پارچه بیان می شود. برای بدست آوردن گرماژ یک متر از طول پارچه در عرض وزن می کنند و گرماژ آن بدست می آید. 

فروشگاه اینترنتی انواع پارچه بیمارستانی

فروشگاه اینترنتی انواع پارچه بیمارستانیاگر شما از جمله افرادی هستید که به دلیل مشغله کاری بسیار نمی توانید پارچه مورد نظر خود را برای پوشش کادر درمانی خود خریداری کنید می توانید در هر موقع از بانه روز با مراجعه به فروشگاه های معتبر اینترنتی به خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی مورد نیاز خود بپردازید تا این مراکز در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خریداری شده شما را به دست شما برسانند خرید اینتنرتی دارای ویژگی های بسیاری است که در اینجا به بخشی از آن ها اشاره خواهیم نمود که عبارتند از:

  1. خرید در کوتاه ترین زمان ممکن
  2. کاهش هزینه های رفت و آمد
  3. قیمت و مناسب به دلیل حذف واسطه
  4. مشاوره
  5. استفاده از تخفیف و جوایز
  6. ارسال ب موقع
  7. پرداخت آسان
  8. خرید در هر ساعت از شبانه روز
  9. بسته بندی مناسب محصول

خریداران پارچه ترگال کجراه بیمارستانی

خریداران پارچه ترگال کجراه بیمارستانیخرید پارچه از کارخانه به دلیل حذف واسطه ها قیمت محصول بسیار مناسب باشد ولی امروزه کارخانه های تولیدی پارچه برای این که محصولات تولیدی خود را به قیمت کارخانه به دست مشتریان خود برسانند و آن ها را راضی نگه دارند، محصولات تولیدی خود را در نمایندگی های موجود در سرتاسر کشور عرضه داشته اند. 

ایران پارچه یک سایت معتبر عرضه پارچه به صورت اینترنتی می باشد که شما به راحتی می توانید با مطالعه مشخصا و مشاهده انواع پارچه مورد نظر خود را انتخاب نماید. در این سایت انواع پارچه عرضه می شود که عبارتند از:

  • گردباف
  • تاروپودی
  • صنعتی

که هر کدام از آن ها دارای انواع و زیر مجموعه های متفاوتی می باشند. پارچه ترگال کجراه بیمارستانی در گروه تاروپودی تولید شده در نساجی ها می باشد. 

صادرات بهترین پارچه های بیمارستانی

صادرات بهترین پارچه های بیمارستانیپارچه های تولیدی برای البسه کادر درمانی باید به گونه ای رنگ آمیزی شده باشند که بعد از شستشوی تغییر رنگ ندهد به همین دلیل تولید کننده گان توانسته اند با استفاده از کارشناسان و دستگاه های پیشرفته پارچه های باکیفیت و ماندگاری بالا تولید نموده اند و علاوه بر تامین نیاز مشتریان دخلی خود به سایر کشور ها نیز صادر می نمایند. 
از جمله کشور های و بازار هدف پارچه های بیمارستانی می توان به کشور های حوزه خلیج فارس، عراق، کشور های اروپایی اشاره داشت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

قیمت خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی نساجی اصفهان

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی تولیدی در نساجی های اصفهان، از درب کارخانه با مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟