فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت خرید پارچه اسپان باند در نمایندگی آنلاین

قیمت خرید پارچه اسپان باند در نمایندگی آنلاین

خرید پارچه اسپان باند دارای ویژگی ها و قیمتی مشخص از طریق نمایندگی های آنلاین میسر می باشد. پارچه های اسپان باند را می توان به صورت عمده و جزیی برای مصارف گوناگون خریداری کرد.
پارچه های زیادی امروزه در صنعت نساجی کشور ما تولید و سپس روانه بازارهای فروش می گردند.
اما برخی از پارچه ها به سبب دارا بودن مشخصات منحصربفرد، توانسته اند از مصارف خوبی در اغلب صنایع برخوردار باشند.
یکی از این پارچه های پرتقاضا و پرفروش در بازار، پارچه اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف می باشد.
چقدر پارچه های اسپان باند سوزنی را می شناسید؟
آیا از اهمیت استفاده از پارچه اسپان باند در مصارف بهداشتی و پزشکی، چیزی می دانید؟
قیمت خرید پارچه اسپان باند چه رنجی در بازار، با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا دارد؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

معرفی پارچه اسپان باند سوزنی

پارچه های اسپان باند در گروه و دسته ی منسوجات بی بافت بوده و این پارچه از جنس پلی پروپلین می باشد.
ما همه روزه از اسپان باندها برای مصارف مختلفی استفاده می نماییم که شاید اصلا ندانیم این پارچه همان اسپان باند است.
بسیاری افراد این پارچه را با نام های دیگری می شناسند مانند:

  • یکبار مصرف
  • بی بافت
  • نبافته
  • لایه ی سوزنی
  • نبافته ی سوزنی
  • و نبافته ی اسپان

پس اگر هرکدام از این نام ها را برای پارچه شنیدید، بدانید که منظور همان پارچه های اسپان باند می باشد.
این پارچه های اسپان باند از الیاف پرس شده تشکیل می گردند و همانند پارچه های معمولی از تار و پود الیاف نخ نیستند.
پارچه های اسپان باند با ویژگی ها و فاکتورهای خاصی مانند ضخامت و عرض و گرماژ و یا وزن تولید می شوند.
هرکدام از فاکتورهای بالا که به پارچه اضافه یا کم شود سبب به وجود آمدن نوع خاصی از اسپان باند می شود که در صنعت خاصی مورد استفاده ی فراوان قرار می گیرد.
اگر بخواهیم برای منسوجات بی بافت مثالی بزنیم که شما آشنایی بیشتری با نحوه ی تولید پارچه های اسپان باند پیدا کنید، می توانیم از بافت نمد و موکت بگوییم که نمونه ی بارز پارچه های بی بافت می باشند.

خرید پارچه اسپان باند

قابل توجه است که بخواهیم در رابطه با نحوه ی تولید این پارچه ها که امروزه به دلیل شیوع ویروسی مانند کرونا و یا کووید ۱۹ فروش روزافزونی داشته اند صحبت کنیم.
شاید اصلا برای خود شما این سوال پیش بیاید که این پارچه چگونه به وجود می آید؟
در فرآیند تولید پارچه های نبافته ی سوزنی و یا اسپان باند، دستگاهی وجود دارد به نام اکسترودر، که مواد اولیه وارد این دستگاه می شوند.
بعد از اینکه ذوب شدند، پلی پروپلین وارد یک مجموعه ای از سوزن ها که همانند سرنگ هستند می شود که با فشاری که دستگاه اکسترودر به مواد مذاب وارد می آورد، باعث خروج آن مواد شده و در این حال به صورت الیافی بسیار باریک و رشته های فیلامنت در می آید.
این فیلامنت ها پس از اینکه به طور کامل خشک شدند، به شکل آیرودینامیک، بر روی نقاله های خط تولید، کش داده می شوند و در نهایت با لایه های اسپان تولید شده مواجه می شویم.
فرآیندی که در بالا توضیح داده شد، روش تولید ساخت و تولید اسپان باند به ساده ترین زبان ممکن بود تا بدانید از چه طریق و چه دستگاهی این پارچه ها را تهیه می کنند.

مصارف پزشکی و بهداشتی پارچه اسپان باند چیست؟

از پارچه های اسپان باند در مصارف گوناگون و صنایع مختلفی استفاده می شود.
صنایعی که از پارچه های اسپان باند استفاده می نمایند به طور اختصار عبارتند از:

  • مصارف پزشکی و بهداشتی
  • مصارف کشاورزی
  • صنایع اتومبیل سازی
  • صنعت راه و ساختمان
  • صافی های صنعتی
  • صنایع بسته بندی و کاور کردن
  • محیط زیست

و در نهایت موارد متفرقه ی بسیاری که از این پارچه ها استفاده ی بسیاری می کنند.

یکی از موارد مهمی که استفاده ی فراوانی از پارچه های اسپان باند در این حیطه می شود، مورد مصارف پزشکی و بهداشتی می باشد.
در عصر حاضر بخاطر شیوع بیماری ویروسی مانند کرونا، افراد و مراکز درمانی و بیمارستان ها به شدت به استفاده از این پارچه ها روی آورده اند.
یکی از دلایل مهم استفاده ی بیش از حد از این پارچه ها، یک بار مصرف بودن آن هاست که سبب می شود فرد پس از استفاده آن را دور بیندازد و نیازی به شستن دوباره ندارد که شاید ناخواسته میکروبی از طریق آن به افراد انتقال داده شود.
از پارچه های اسپان باند در در صنایع پزشکی و بهداشتی برای تولید محصولاتی مانند موارد ذیل استفاده می کنند:

  1. دستمال های خیس بهداشتی
  2. لباس های اتاق عمل و جراحی
  3. زیرانداز و روانداز بیماران
  4. لباس هاس یک بار مصرف
  5. کلاه و ماسک
  6. روکش های کفش و تجهیزات
  7. ساک وسایل
  8. لایه ی هیدروفیل و رویه های بهداشتی پدهای بانوان و پوشک بچه ها

موارد بیان شده در بالا از جمله محصولاتی هستند که در حوزه ی پزشکی و بهداشتی بالاترین میزان تولید را به خود اختصاص داده اند.

خرید پارچه اسپان باند

از کجا خرید پارچه اسپان باند ارزان و باکیفیت انجام دهیم؟

برای ورود به فعالیت در زمینه ی پارچه های اسپان باند، لازم است افراد توانایی تشخیص کالای مرغوب و از نامرغوب به خوبی بدانند.
این مهم تنها در صورت مطالعه ی زیاد در رابطه با پارچه ها و مخصوصا پارچه های اسپان باند و همین طور استفاده از تجربیات افراد متبحر و موفق در این حوزه به وجود می آید.
کارخانه های تولید این پارچه ها نیز با استفاده از کارشناسان فروش خبره در این کار می توانند اطلاعات مفید را در اختیار مشتریان قرار دهند تا خریدی به نسبت عالی و به صرفه با سود زیاد داشته باشند.
سایت های اینترنتی که برخی کارخانه ها همراه با پیشرفت علم و فناوری و تکنولوژی راه اندازی کرده اند این مورد را انجام می دهد با این تفاوت که بسیار بهتر از موردهای قبلی عمل می کند زیرا در این روش، افراد در هر زمانی که بخواهند می توانند به این اطلاعات دست پیدا کنند و به راحتی آن ها را با هم مقایسه نمایند.
زمانی که اطلاعات کامل و مفید در مورد پارچه ها پیدا کردید می توانید به چند روش پارچه های اسپان باند را خریداری نمایید.
با مراجعه ی حضوری به درب کارخانه و ثبت سفارش خود که در این روش به دلیل حذف واسطه ها مبلغ نهایی کار برای شما بسیار به صرفه می باشد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت هزینه ی حمل و نقل و رفت و آمدی است که برای شما پیش می آید. همین طور مدت زمانی که برای پیدا کردن کارخانه ی مورد نظرتان صرف می کنید، باعث می شود شما با کمبود زمان برای انجام سایر امورتان روبرو شوید.
روش دوم خرید از نمایندگی های کارخانه ها در شهر محل زندگی و یا محل تولیدی خودتان است. در این روش فرد با مراجعه به نمایندگی سفارشات خود را ثبت می نماید و طبق قراداد آن ها را تحویل می گیرد. این نمایندگی ها امکان دارد، نمایندگی معتبر خود کارخانه ها باشند که در این صورت قیمتی که به شما اعلام می کنند، قیمت درب کارخانه می باشد و یا نمایندگی غیرمجازی باشد که به عنوان واسطه عمل می نماید و سودی را از این طریق به دست می آورد.
مورد آخر سفارش و خرید از طریق شبکه های مجازی و یا سایت های اینترنتی می باشد که در هر زمان از شبانه روز می توان سفارش داد. خوبی این روش این است که به راحتی می تواند در عرض چند دقیقه، قیمت کالای مورد نظر را از چندین کارخانه، گرفت و بعد از آن نسبت به خرید و یا ثبت سفارش تصمیم بگیریم.
در روش آخر و در واقع خرید به سبک اینترنتی، امکان دارد کارخانه ها مواقعی از سال را تخفیفی خاص بر روی اجناس خود بدهند که فقط از همین سایت هایشان اعلام می کنند و افرادی که اینترنتی خرید می کنند متوجه این تخفیف های ویژه می شوند.
بنابراین از این طریق هم می توان گاهی اوقات، خریدی ارزان و باکیفیت انجام داد.

خرید پارچه اسپان باند به روش های مختلفی امکان پذیر است و فرد باید با توجه به شرایطی که خودش و تولیدی اش دارد نسبت به خرید طبق روش های گوناگون عمل نماید. عده ای فقط روش حضوری را می پسندند و ترجیحشان در خرید این مورد است و عده ای با توجه به پیشرفت علم و تکنولوزی، فقط از طریق اینترنتی خریدهایشان انجام می دهند حال هر خریدی که می خواهد باشد.

خرید پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند به چه عواملی وابسته است؟

قیمت پارچه های اسپان باند در شهرهای مختلف و حتی شاید در سطح یک شهر هم با تفاوت داشته باشد.
اسپان باندها دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را به اختصار توضیح می دهیم:

  1. وزن و یا گرماژ پارچه موردی است که به راحتی می تواند در قیمت نهایی پارچه ی تولیدی تاثیرگذار باشد.
  2. عرض پارچه که به سبب کم بودن عرض و یا زیاد بودن آن قیمت نهایی تغییر پیدا می کند.
  3. رنگ بندی پارچه های اسپان باند مورد دیگری است که سبب افزایش و یا کاهش قیمت می شود.
  4. طول هر رول می تواند کم یا زیاد باشد و این موضوع موثر در قیمت نهایی است.

ویژگی های خاص دیگری نیز هستند که برخی اسپان باندها آن را دارند و برخی ندارند مانند:

  • آب گریز بودن
  • آب دوست بودن
  • ضد آب و یا واترپروف
  • چاپ دار و ساده
  • آنتی باکتریال
  • آنتی یووی
  • لطافت پارچه های اسپان باند

ویژگی هایی که در بالا بیان شد سبب تغییر قیمت در پارچه های اسپان باند می شوند که گاهی این تغییر قیمت بسیار محسوس است.
موردی که شاید افراد به آن کمتر توجه کنند این است که برخی کارخانه ها در شهرهای مختلف هستند که به دلیل کیفیت و نوع دستگاه ها و همچنین پرسنل مجرب در این زمینه شهرت زیادی پیدا کرده اند که همین موضوع سبب افزایش قیمت محصولات تولیدی این کارخانه ها می شود.
در عین حال شاید کارخانه ها و یا تولیدی هایی وجود داشته باشند که از نظر کیفیتی، آن چنان تفاوتی بین پارچه های این ها و کارخانه های معتبر نباشد، اما توانایی رقابت با کارخانه های بزرگ و معروف ندارند و سبب بهتر بودن و به صرفه تر بودن قیمت پارچه ها تولیدی این مراکز می شود.
در نهایت می توانیم بگوییم خرید پارچه اسپان باند با قیمتی مناسب به عوامل مختلفی مانند عوامل فوق و دیگر موارد بستگی دارد که افراد باید به آن ها توجه زیادی داشته باشند.

خرید پارچه اسپان باند

سایت فروش اینترنتی پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

همان طور که پیشتر توضیح دادیم، روشی برای خرید پارچه های اسپان باند وجود دارد به نام خرید اینترنتی.
در این روش فرد با مراجعه به سایت های اینترنتی شرکت های مختلف و مشاهده ی نوع کار و توضیحات و قیمتی که کارخانه برای فروش گذاشته است تصمیم به انتخاب می گیرد.
در این روش فرد می تواند به طور کامل اجناس دو کارخانه را به راحتی با هم از نظر ویژگی های بیان شده شان و قیمتی که بر روی آن ها گذاشته شده است، مقایسه نماید و در نهایت خرید خود را به سرانجام برساند.
این سایت های فروش اینترنتی موفق به معرفی هرچه بیشتر کارخانه ها به مردم و مصرف کنندگان و همچنین فروش بیشتر کارخانه حتی در زمان هایی که تایم کاری نیست و یا تعطیلی خاصی برای کارخانه پیش آمده است، شده اند.
خرید پارچه اسپان باند از این سایت ها می تواند کاملا به صرفه باشد و سود خوبی را برای خریدار به همراه داشته باشد زیرا هزینه های حمل و نقل و رفت و آمدی در این روش کاهش داده می شود.

خرید پارچه اسپان باند

موردی که شیاد فرد تصمیم بگیرد تا خرید خود را اینترنتی انجام دهد این است که، نمی تواند جنس کالای مورد نظر و رنگ آن را از نزدیک ببیند و لمس کند.
کارخانه ها برای این کار فکری اندیشیده اند که اگر افراد خواهان دیدار جنس و رنگ محصول مورد نظر شدند، کالیته محصولات را به طور رایگان برایشان ارسال نمایند.
پس از مشاهده ی کالیته می توانند آن را به هر آزمایشگاهی که به آن تمایل دارند و یا آن را به نوعی قبول دارند برده، درخواستی مبتنی بر آزمایش بر روی پارچه ها طبق کیفیت و سایر ویژگی هایی که تمایل دارند داده و پس از دریافت نتیجه، اگر مسرت بخش بوده و رضایت افراد را جلب کرده است، خرید خود را ثبت نمایند.

پیشنهاد ما به افراد فعال در این حوزه ی کاری و همین طور افراد تازه کار در این زمینه که می خواهند سفارش کلان و عمده بدهند، این است که حتما این آزمایش کالیته را انجام دهند تا با خیالی راحت سفارش خود را ثبت کنند و تحویل بگیرند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 1 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران بهترین و باکیفیت ترین تولیدات را به بازار عرضه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟