فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت عمده پارچه اسپان باند در نمایندگی آنلاین

قیمت عمده پارچه اسپان باند در نمایندگی آنلاین

قیمت عمده پارچه اسپان باند متناسب با کیفیت و ضخامت این پارچه ها ممکن است که تغییر پیدا کند. برای دریافت بهترین قیمت عمده پارچه اسپان باند از طریق این نمایندگی آنلاین اقدام به خرید نمایید.

مشخصات طاقه های پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند که در بازار به آنها پارچه های نبافته نیز گفته می شود به بخش بسیار مهمی در صنعت نساجی تبدیل شده اند.
با پیشرفت تکنولوزی استفاده از پلیمرها و پردازش پارچه های نبافته موجب تغییرات چشمگیری در خصوصیات فیزیکی و مکانیکی پارچه های اسپان شده است.
در حال حاضر روند تولید پارچه های اسپان باند با استفاده از الیاف فیلامنت که با روش اتصال الیاف به وسیله حرارت یا با استفاده از حلال و مواد شیمیایی انجام می شود.
به طور کلی پارچه های اسپان باند شامل شبکه یکنواخت الیاف در کنار یکدیگر می باشد که با استفاده از فشار و حرارت در سرعت بالا تولید شده اند.
کارخانجات تولید پارچه های اسپان باند پس از تولید این پارچه در متراژهای بالا اقدام به رول کردن و طاقه پیچی برای عرضه آن به بازار می کنند.
نکته مهمی که در طاقه های پارچه اسپان باند مورد رعایت می باشد این است که معمولاً طول طاقه ها را با توجه به گرماژ و وزن پارچه تعیین می کنند.
بین طول طاقه پارچه و گرماژ پارچه های اسپان باند رابطه متضادی برقرار است یعنی هر چه پارچه های اسپان باند گرماژ بالاتری داشته باشد متراژ پارچه در طاقه کمتر می شود.
بالعکس هرچه گرماژ کاهش پیدا کند طاقه ‌ها با متراژهای بالا تری پیچیده می‌ شوند.
دلیل این رابطه معکوس این است که حمل و نقل طاقه ها توسط کارگران امکان پذیر باشد و به راحتی بتوانند آنها را جابه‌جا کنند.
معمولاً بر روی بسته‌بندیهای طاقه متراژ آن و همچنین گرماژ پارچه و عرض پارچه مشخص می شود.
پارچه های اسپان باند که گرماژ آنها بالاتر از ۶۰ می باشد را معمولاً با متراژ ۲۰۰ متر در بازار می توانید پیدا کنید.

قیمت عمده پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند برای ساک تبلیغاتی

پارچه های اسپان باند در تنوع بسیار زیادی تولید می شود که همین تنوع بالا موجب استفاده این پارچه در صنایع مختلف شده است.
یکی از موارد استفاده از پارچه اسپان باند تهیه ساک تبلیغاتی می باشد.
از ساک های تبلیغاتی می توان به عنوان بهترین وسیله برای حمل خرید های مختلف که از فروشگاه ها و سوپرمارکت ها انجام می شود استفاده کرد.
پلیمر مورد استفاده در تهیه پارچه ساک تبلیغاتی معمولاً پلی پروپیلن می باشد که بهترین پلیمر برای چاپ است.
ساک تبلیغاتی معمولاً برای تبلیغ برند فروشگاه و یا هدف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد و گزینه چاپ جز عوامل مهم در انتخاب نوع پارچه اسپان باند می باشد.
ساک تبلیغاتی معمولاً به دلیل گرماژ بالا و نوع بافت آن که از تراکم خوبی برخوردار است چندین بار قابل استفاده است و پس از پایان استفاده نیز به عنوان یک وسیله سازگار با محیط زیست می باشد.
در حال حاضر به دلیل تنوع رنگ بندی بالا در تولید ساک تبلیغاتی و همچنین گرماژهای مناسب می تواند بهترین گزینه برای جایگزینی کیسه های پلاستیکی و نایلونی باشند.
در بسیاری از کشورها نیز استفاده از کیسه ‌های پلاستیکی به طور کل ممنوع شده و ساک های دوخته شده از پارچه اسپان باند را جایگزین آن کرده اند.

پارچه اسپان باند برای لباس ام آر آی

بهترین لباس برای استفاده در بخش ام آر آی استفاده از لباسهای یکبار مصرف می باشد زیرا این لباس ها فقط برای چند ساعت مورد استفاده قرار می گیرند.
برای دوخت لباسهای ام آر آی بیمارستانی معمولاً از گرماژ بین ۳۰ تا ۵۰ گرم استفاده می کنند زیرا استفاده از گرماژ های بالاتر ممکن است که روند ام آر آی و عکسبرداری را با مشکلاتی همراه سازد.
همچنین استفاده از گرماژهای پایین تر نیز از لحاظ فاکتور های بهداشتی و ایمنی مناسب نمی باشد.
مناسبترین رنگ برای دوخت لباسهای ام آر آی رنگ آبی و آبی نفتی می باشد که مراکز ام آر آی با توجه به روال کاری خود از این رنگها استفاده می کنند.
مهمترین مزیتی که استفاده از پارچه های اسپان باند برای لباس ام آر آی ایجاد می‌کند این است که این پارچه کاملاً سبک می باشد و هیچ گونه مزاحمتی در انجام عکسبرداری ایجاد نمی کند.
پارچه ای که برای دوخت لباس ام آر آی مورد استفاده قرار می گیرد کاملاً ضد آب می باشد و در صورتی که بیمار در هنگام عکسبرداری عرق کرده یا دچار خونریزی شود این لباس ها از آلوده شدن دستگاه ها جلوگیری می کند.
به دلیل اهمیت بالایی که این لباس دارد باید به کیفیت این لباس از لحاظ نوع پارچه و دوخت دقت زیادی به خرج داد.

در لباسهای یکبار مصرف هیچ گونه زائده یا شیء فلزی مورد استفاده قرار نمی ‌گیرد و همچنین گشاد و راحت است و تزریقات به آسانی امکان پذیر می باشد. به همین جهت جزء مناسب ترین منسوجات برای تهیه لباس ‏ام آر آی است.

قیمت عمده پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند برای گان و شان بیمارستانی

در اتاق‌های عمل پزشکان و دستیاران آنها باید از لباس های مخصوص استفاده کنند تا از هرگونه آلودگی به دور بمانند.
یکی از مناسبترین منسوجات برای تولید گان و شان جراحی پارچه های اسپان باند می باشد زیرا دیگر نیاز به شستشو و استریل ندارند.
معمولاً پارچه‌ های گان و شان را در گرماژهای ۵۰ و به صورت سه لایه انتخاب می‌ کنند تا توان محافظت از بدن پزشک در برابر خون و عفونتهای مختلف موجود در اتاق عمل داشته باشد.
مناسب ترین رنگ برای دوخت این محصول رنگ سبز و آبی می باشد زیرا این رنگها با رنگ قرمز خون در تضاد است و از انحراف چشم پزشک جلوگیری کند.
تفاوت پارچه اسپان باند و ملت بلون
به طور کلی پارچه های اسپان باند و ملت بلون را از پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه ‌ها تهیه می ‌کنند و همه این پارچه ها با استفاده از دستگاه های اسپاندینگ تولید می شوند.
تقریبا بخشی از مراحل تولید پارچه های اسپان باند و ملت بلون کاملاً مشابه یکدیگر می باشند اما در بخش هایی از روند تولید این پارچه ها با یکدیگر تفاوت پیدا می کنند.
بخشی از مراحل تولید پارچه اسپان باند و ملت بلون که با یکدیگر تفاوت پیدا می کند عبارتند از:

  • نازک کردن الیاف رشته‌ ای در پارچه های اسپان پس از خنک شدن این کار صورت می گیرد اما در پارچه های ملت بلون در حالت مذاب این رشته ‌ها را نازک می کنند.
  • مقدار فشار هوا در پارچه های ملت بلون بیشتر از پارچه های اسپان باند می باشد.
  • در تولید پارچه ملت بلون کشیدن الیاف فیلامنت در نوک قالب صورت می گیرد اما در پارچه های اسپان پس از خنک شدن و بر روی نوارهای نقاله این کار انجام می شود.
  • همچنین در فرآیند تولید پارچه های ملت بلون فشار و گرمای زیاد با سرعت بالا به مواد مذاب پلیمر وارد می شود اما در پارچه های اسپان سرعت وارد آمدن فشار هوا کمتر است.
  • به طور کلی پارچه ملت بلون از ظرافت و قدرت نفوذ ناپذیری بالاتری در برابر مایعات مختلف برخوردار است.

قیمت عمده پارچه اسپان باند

مهم ترین مزایای استفاده از اسپان باند در بیمارستان ها

از منسوجات متعددی در بیمارستانها استفاده می‌ شود که به دلیل شرایط خاص بیماری لازم است تا این منسوجات به صورت مرتب مورد شستشو قرار بگیرند.
اما در حال حاضر با روی کار آمدن پارچه های اسپان باند و به کار بردن این منسوج در بخشهای مختلف بیمارستان بسیاری از کارها آسان تر شده است.
به طور کلی مهمترین مزایای استفاده از اسپان باند در بیمارستانها عبارتند از:

  1. به دلیل یک بار مصرف بودن پارچه های اسپان باند دیگر نیاز به شست و شوی این پارچه ها نمی باشد و پس از پایان استفاده دور انداخته می شود.
  2. استفاده از این پارچه موجب صرفه جویی در مصرف آب است.
  3. حذف روند شستشو موجب کم شدن نیروهای خدماتی در این زمینه می باشد.
  4. همچنین در مصرف برق صرفه جویی زیادی می شود زیرا دیگر نیاز به استفاده از دستگاه اتوکلاو برای استریل نمی باشد.
  5. مهمترین مزیتی که می تواند پارچه های اسپان داشته باشد این است که از انتقال بیماری به افراد دیگر و یا محیط اطراف جلوگیری می کند.
  6. ارزان بودن قیمت خرید دوباره پارچه های اسپان باند به نسبت پارچه‌ های سنتی یک مزیت خوب از لحاظ اقتصادی می باشد.
  7. پارچه های اسپان باند قابلیت بازیافت دارند و به همین جهت با محیط زیست کاملاً سازگار هستند.

نحوه قیمت گذاری پارچه های اسپان باند

پارچه های اسپان باند با توجه به نحوه تهیه آنها در تنوع بسیار بالایی تولید می‌ شوند که این تنوع به طور مستقیم به گرماژ پارچه و همچنین رنگ بندیها ارتباط پیدا می کند.
هر گرماژ و ضخامتی برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد در نتیجه موارد استفاده از این پارچه ها بسیار گسترده است و تقریباً در تمامی صنایع برای خود جا باز کرده اند.
تنوع بالای پارچه های اسپان باند موجب تنوع قیمت این محصول در بازار می باشد که علاوه بر تنوع ویژگی در مراکز فروش مختلف نیز تفاوتهای قیمتی بارزی با یکدیگر دارند.
اما به طور کلی نحوه قیمت گذاری پارچه های اسپان باند به چند عامل مختلف بستگی دارند که در اینجا به طور مختصر این عوامل را بررسی می ‌کنیم ازجمله:
گرماژ پارچه اسپان در تنوع زیادی می باشد و هر چه گرماژ این پارچه بیشتر شود الیاف به کار برده شده در روند تولید آن نیز بیشتر می باشد.
تنوع رنگ بندی پارچه های اسپان باند نیز یک عامل دیگر در تعیین قیمت آن می‌ باشد، هر چه کیفیت رنگ استفاده شده در این پارچه ها بالاتر باشد در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر است.
ویژگی های خاص پارچه اسپان باند از قبیل ضد حرارت بودن و همچنین آنتی باکتریال بودن آن نیز موجب بالاتر رفتن کیفیت پارچه های اسپان می‌ شود.
پارچه های اسپان در دو نوع هیدروفیل و واترپروف تولید می ‌شود که روند تولید هر کدام متفاوت است و قیمت مختلفی نیز دارد.
عرض پارچه های اسپان بسیار متنوع و متناسب با هر کار می‌ توان این پارچه را در عرض مناسب پیدا کرد، هرچه عرض پارچه بیشتر باشد در نتیجه قیمت آن نیز بالاتر می شود.

خاصیت چاپ پذیری در پارچه های اسپان باند به خصوص در برخی از صنایع اهمیت زیادی دارد، امکان چاپ بر روی پارچه های اسپان موجب بالاتر رفتن ارزش آنها و قیمت این پارچه می شود.

قیمت عمده پارچه اسپان باند

بهترین قیمت عمده پارچه اسپان باند در بازار ایران

با شایع شدن ویروس کرونا در دنیا نیاز به پارچه های اسپان باند برای پیشگیری از این بیماری بسیار زیاد می باشد.
در بازار ایران نیز خرید و فروش پارچه های اسپان باند برای تولید ماسک، لباس جراحی و گان و شان و همچنین لباس های ایزوله بسیار پر رونق می باشد.
به دلیل استفاده زیاد از پارچه اسپان لازم است تا این پارچه ها را با قیمت مناسبتر تهیه کرد تا از لحاظ اقتصادی کاملاً استفاده از این پارچه به صرفه باشد.
برای دریافت بهترین قیمت عمده پارچه اسپان باند در بازار ایران می توانید از طریق چند روش اقدام کنید از جمله:
خرید از طریق کارخانجات تولید کننده این پارچه ها به صورت مستقیم و بدون واسطه موجب می شود تا این پارچه را با قیمت درب کارخانه تهیه کرد. علاوه بر قیمت مناسب می توانید از کیفیت این پارچه نیز اطمینان کافی داشته باشید.
خرید از طریق نمایندگی های معتبر پخش برای افرادی که توان رفتن به کارخانجات را ندارند بهترین انتخاب می باشد. زیرا از کیفیت این پارچه و همچنین قیمت عرضه آن می‌ توانند مطمئن شوند.
خرید از طریق نمایندگی های آنلاین این امکان را در دسترس همه خریداران قرار می ‌دهد که بدون خروج از منزل و در کمترین زمان ممکن به پارچه های اسپان باند با کیفیت بالا و قیمت مناسب دسترسی پیدا کنند.
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند برای خریداران مزایای بسیار زیادی دارد که در حال حاضر به دلیل شرایط خاص حاکم بر جامعه افراد زیادی ترجیح می دهند تا محصول مورد نظر خود را از این روش تهیه کنند.

قیمت عمده پارچه اسپان باند

مرجع فروش انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان

پارچه اسپان باند یکبار مصرف بیمارستانی در شرایط کنونی جامعه بیشترین موارد استفاده را دارد.
برای افرادی که مسئول تهیه پارچه های بیمارستانی هستند و همچنین تولیدی هایی که مشغول تولید البسه بیمارستانی می باشند مهم است تا پارچه های یکبار مصرف را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه کنند.
با انتخاب این مرجع فروش می توانید انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت را با کیفیت بالا تهیه کنید.
قیمت عمده پارچه اسپان باند در این مرجع فروش به نسبت کیفیت این پارچه ها و تنوع بالای این محصول کاملاً مناسب است.
در صورتی که قیمت پارچه یکبار مصرف برای شما مورد اهمیت می باشد همین حالا با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.
بهترین مزیتی که این مرجع فروش برای خریداران و مشتریان خود در نظر گرفته است امکان خرید اینترنتی پارچه اسپان باند می باشد که در سریعترین زمان ممکن می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و با کیفیت بالا آن را تحویل بگیرید.

کارشناسان حاضر در این مجموعه فروش می‌ توانند مشتریان را به طور کامل در مورد مشخصات و ویژگی های پارچه اصفهان و همچنین مناسبترین گرماژ و رنگ بندی به صورت کاملاً رایگان راهنمایی کنند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران بهترین و باکیفیت ترین تولیدات را به بازار عرضه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟