فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / قیمت پارچه ترگال بیمارستانی سفید | عرضه پارچه روپوش پزشکی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی سفید | عرضه پارچه روپوش پزشکی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی سفید مناسب تهیه انواع روپوش های پزشکی و پرستاری، در مرکز عرضه مستقیم انواع پارچه های بیمارستانی درجه یک، همان قیمت درب کارخانه و کاملا منصفانه می باشد.
بیمارستان ها چه دولتی و چه خصوصی برای مجهز نمودن کادر درمانی خود، به انواع البسه و منسوجات مهم بهداشتی احتیاج داشته تا بتوانند بیماران و مراجعه کنندگان را به سلامتی از بیمارستان ترخیص نموده باشند.
بر همین راستا، تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی نقش مهمی در تأمین این تجهیزات برای بیمارستان ها داشته و بایستی با انتخاب درست از یک پارچه مصرفی، کار خود را به خوبی انجام داده باشند.
حتما می دانید که در مراکز بیمارستانی، بهداشتی و درمانی، پارچه برای تولیدات ذیل بکار می رود:

  • روپوش پزشکی و پرستاری
  • البسه فرم بیماران
  • البسه خدمه و کارکنان بیمارستان
  • البسه حراست بیمارستان ها
  • انواع ملحفه بیمارستانی
  • البسه مخصوص اتاق جراحی
  • زیر انداز و رو اندازهای بهداشتی و …

شایان ذکر است که برای هر یک از مصارف فوق، انواع پارچه بیمارستانی مناسب وجود داشته که شناخت مناسب ترین آنها می تواند به کارگاه های تولیدی کمک شایانی نموده باشد تا بتوانند تولیدات هر چه بیشتر و بهتر داشته باشند.
آیا می دانید که مناسب ترین پارچه برای تهیه انواع روپوش پزشکی و پرستاری کدام پارچه است؟
چطور می توان ضمن شناخت بهترین کیفیت پارچه مخصوص روپوش پزشکی و پرستاری؛ خریدی مطمئن از قیمت آن را هم در بازارهای پر از واسطه گری امروزری انجام داد؟
آیا امکان خرید اینترنتی بهترین جنس، کیفیت و قیمت این پارچه وجود دارد؟

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

بهترین پارچه مناسب روپوش پزشکی کدام است؟

همانطور که متوجه شدید پارچه های بیمارستانی برای تولیدات انواع البسه و منسوجات بیمارستانی، اهمیت جدی داشته اند، چرا که مراکز درمانی و بهداشتی بایستی از نظر تجهیزات بیمارستانی برای کادر درمان و بیماران، کاملا مجهز باشند.
پس در این میان کارخانجات تولید کننده پارچه بیمارستانی بایستی توانسته باشند کیفیت کاملا بهداشتی و مرغوب از انواع پارچه های بیمارستانی را تولید و به کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی عرضه کنند.

یکی از البسه مهم و مورد نیاز تمامی مراکز بیمارستانی، البسه مخصوص روپوش پزشکان و پرستاران است که جهت ارائه خدمات درمانی بایستی در محیط های بیمارستانی این البسه را به تن داشته باشند.
آیا می دانید که کدام پارچه مناسب ترین گزینه برای تهیه انواع روپوش پزشکی است؟
شایان ذکر است که پارچه مصرفی در تولید انواع روپوش پزشکی بایستی قابل شست و شو بوده، مایعات را جذب نکند، تراکم بافت استاندارد و ضخامت خوبی داشته باشد.
به نظر می رسد که پارچه ترگال بیمارستانی در انواع ترگال ساده و کجراه، بهترین پارچه مناسب تهیه انواع روپوش پزشکی و پرستاری می باشد.
پارچه ترگال بیمارستانی سفید از کالیته متنوع رنگی پارچه ترگال، یکی از پرفروش ترین ها جهت تولید روپوش پزشکی بوده است.
این پارچه دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی است و می تواند از دیگر مشخصات خوب هم برخوردار باشد:

  1. عدم تل و گوله شدن
  2. دارای آهار مناسب و مقاومت بالا در برابر پارگی
  3. ثبات در رنگ
  4. ثبات سایشی و کششی

کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی می توانند با خرید جنس مرغوب و درجه یک پارچه ترگال بیمارستانی سفید، بهترین و بالاترین کیفیت انواع روپوش پزشکی را تولید و به دست مراکز درمانی و ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستانی سپرده باشند.
اما آیا می دانید که بهترین پارچه ترگال بیمارستانی سفید در کجا تولید شده و از طریق کدام مراکز فروش امکان خرید با قیمت متناسب با کیفیت را دارد؟
کماکان پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

تولید پارچه ترگال بیمارستانی سفید در اصفهان

در خطوط فوق بیان شد که یکی از انواع بهترین و مناسب ترین پارچه ها جهت تولید و دوخت روپوش فرم پزشکی و پرستاری، پارچه ترگال بیمارستانی سفید رنگ هست.
این پارچه با الیاف پلی استر ویسکوز در سالن های ریسندگی و بافندگی تکمیل شده و پس از آن به سالن رنگرزی می رود تا پس از رنگرزی به شکل طاقه ای و عدلی در متراژ ۴۰ متر با عرض و گرماژ معینی روانه بازارهای فروش گردد.
پارچه ترگال بیمارستانی سفید به شکل خمی یا راکتیو رنگرزی می گردد تا از کیفیت و ثبات بالایی در عدم از دست دادن سریع رنگ در اثر میران شست و شوی زیاد با آب و مواد شوینده برخوردار باشد.

در واقع پارچه ترگال بیمارستانی از نظر رنگرزی در دو نوع ساده و راکتیو در بازار موجود است که نوع راکتیو به سبب دارا بودن کیفیت بالاتر، نرخ قیمت بیشتری هم دارد.
در حال حاضر کارخانجات بسیاری در شهر اصفهان مشغول به تولید انواع پارچه ترگال بیمارستانی هستند که به نوبه ی خود رکورد دار تولید این پارچه به شمار می آیند.
پارچه ترگال بیمارستانی اصفهان توانسته تمامی مشخصات یک پارچه بیمارستانی خوب و درجه یک را داشته باشد و امروزه اغلب کارگاه های تولید کننده لباس بیمارستانی به دنبال خرید پارچه تولید کارخانجات اصفهان می باشند.
اما متأسفانه به هیچ وجه نمی توان از نقش حضور واسطه ها و افراد سودجو در بازار خرید و فروش پارچه بیمارستانی چشم پوشی کرد که سبب شده اند تا جنس و کیفیت اصلی پارچه ترگال بیمارستانی اصفهان به دست مشتریان که اغلب کارگاه های تولیدی هستند، نرسیده باشد.
در حقیقیت دست شدن پارچه در میان این دلالان سبب پایین آمدن کیفیت پارچه های ترگال شده و گاها دیده شده که برخی از این افراد قیمت قابل توجهی را بر روی قیمت اصلی و واقعی پارچه نیز کشانده اند.
تولید پارچه ترگال بیمارستانی سفید در اصفهان در کارخانجات معتبر با کیفیت تضمین شده انجام پذیرفته و اگر مشتریان بتوانند خرید مستقیم از دست این کارخانجات را انجام دهند، بی شک خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت را تجربه خواهند نمود.
اگر چه همین شناخت کارخانجات معتبر و نمایندگی های فروش مستقیم این کارخانجات تبدیل به یکی از چالش های مهم برای خریداران گردیده است.
آیا بجر گشتن در بازارهای خرید و فروش پارچه بیمارستانی که مساوی است با دست و پنجه نرم کردن با واسطه ها و دلالان گوناگون، راهکار مهم دیگری را برای خرید مطمئن پارچه ترگال بیمارستانی می شناسید؟
خرید اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی چفدر می تواند در خریدی مطمئن و با قیمت مناسب به کارگاه های تولید کننده لباس های بیمارستانی کمک کرده باشد؟

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

چرا خرید اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی؟

تمامی کارگاه های تولید کننده البسه بیمارستانی دو راهکار کلی برای خرید پارچه مورد نیاز خود اعم از پارچه ترگال بیمارستانی دارند:

  1. راهکار اول این است که خود این افراد مشغول در کارگاه های تولیدی، زمان گذاشته و به بازارهای فروش بروند تا بتوانند در میان تبلیغات گوناگون و واسطه های فراوان، پارچه مد نظر خود از حیث قیمت و کیفیت را انتخاب نمایند.
  2. راهکار دوم که شاید در دنیای الکترونیکی امروزی بهترین راهکار بوده، خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی است که می تواند بدون هیچ واسطه ای در هر کجایی که هستید به انجام برسد.

پس تا ایتجای کار متوجه شدید که امروزه این امکان وجود داشته تا تمامی مشتریان پارچه ترگال بیمارستانی بتوانند خرید اینترنتی این پارچه را انجام دهند.
خرید اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی اگر از نمایندگی ها و منابع اصلی و رسمی فروش صورت بگیرد، می تواند خریدی منحصربفرد و با مزایای زیادی برای مشتریان برخوردار باشد.
اگر می گوییم شما هم خرید اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی را انجام دهید، به این دلیل است که:

  • امکان انجام مشاوره های رایگان قبل از خرید، جهت خریدی آگاهانه را دارید.
  • می توانید سفارشات خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری با کاهش هزینه های رفت و آمد در هر کجا که هستید ثبت کنید.
  • امکان خرید بهترین قیمت و کیفیت پارچه بیمارستانی از درب کارخانجات معتبر تولیدی وجود داشته است.
  • در کمترین زمان ممکن می توانید سفارشات خود را تحویل گرفته باشید.

آیا هنوز هم شک دارید که در دنیای امروزی می توانید بهترین خرید پارچه ترگال بیمارستانی را از سایت های معتبر فروش اینترنتی انجام دهید؟
شایان ذکر است که در نمایندگی فروش اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی، این امکان خرید مستقیم و بی واسطه پارچه، سبب شده تا کارگاه های تولیدی با کمترین قیمت پارچه مصرفی خود را تهیه کرده و تولیدات با قیمت تمام شده کاملا مقرون به صرفه تری را داشته باشند.
اما آیا این چنین نمایندگی فزوش اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی را می شناسید که برای شما متفاوت ترین تجربه ی خرید را رقم زده باشد؟

مناسب ترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

اگر می گوییم مناسب ترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی را خرید کنید یعنی اینکه شما خریداران بایستی توانسته باشید خرید با قیمت درب کارخانه را به انجام برسانید.
در حقیقت این خرید پارچه ترگال بیمارستانی به شکل بی واسطه و از درب کارخانه است که می تواند مناسب ترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی را برای مشتریان داشته باشد.
در حالت کلی قیمت پارچه ترگال بیمارستانی بر اساس یک سری فاکتورها تعیین می گردد که می تواند برای کارگاه های تولیدی، ملاک مهمی باشد.
فاکتورهای تعیین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی عبارتند از:

  • عرض پارچه
  • گرماژ یا وزن پارچه
  • رنگ پارچه
  • کیفیت پارچه
  • میزان حجم سفارش

همانطور که می دانید پارچه ترگال با عرض ۱۵۰ سانتی متر غالبا تولید می گردد، اما در برخی از کارخانجات تولیدی امکان تولید پارچه ترگال با عرض های سفارشی وجود داشته است و طبیعی است هر چه عرض پارچه بیشتر باشد، قیمت بالاتری دارد.
این پارچه با دو آلبوم پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه بیمارستانی روانه بازار فروش می گردد که در گرماژ یا وزن متفاوت بوده اند.
گرماژ ۲۴۰ گرمی پارچه ترگال بیمارستانی از قیمت کمتری نسبت به گرماژ ۲۸۰ گرمی این پارچه برخوردار هست.
شایان ذکر است که در اغلب کارخانجات تولیدی، طیف رنگی پرفروش پارچه ترگال بیمارستانی، رنگبندی های سفید، سبز و آبی هستند که این طیف رنگی به دلیل میزان تقاضای بالا نرخ قیمت بیشتری را هم دارند.
اگر چه در کارخانجات معتبری که در اصفهان فعالیت داشته، اغلب پارچه های ترگال بیمارستانی با کیفیت درجه یک تولید می گردند، اما هستند پارچه هایی که کیفیت پایین تری داشته و می توانند از قیمت خیلی کمتری هم برخوردار باشند.
میزان تناژ و حجم سفازش پارچه ترگال بیمارستانی هم می تواند یکی دیگر از فاکتورهای اصلی در تعیین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی باشد که هر چقدر تناژ بالایی سفارش شود، طبیعی است در قیمت کل پارچه، تخفیفی را شامل خواهد بود.
هم اکنون گروه بازرگانی پارچه بیمارستانی توانسته یکی از معدود نمایندگی های فروش اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی باشد که به مشتریان خود تضمین خرید مستقیم از درب کارخانجات معتبر تولیدی را می دهد.

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

سفارش آنلاین پارچه های بیمارستانی تولید جدید

همانطور که متوجه شدید در بازارهای داغ خرید و فروش پارچه های بیمارستانی، بهترین و اقتصادی ترین راهکار خرید پارچه های بیمارستانی برای کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی، خرید اینترنتی می باشد.
خریدی که از منابع رسمی و اصلی فروش اینترنتی پارچه های بیمارستانی، مستقیما از درب کارخانجات معتبر تولیدی به انجام می رسد می تواند تضمین کننده کیفیت و قیمت خرید این پارچه ها در شرایط کنونی بازارهای پارچه تلقی گردد.
در حال حاضر اگر قصد دارید تا بهترین خرید اینترنتی با مناسب ترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی و سایر پارچه های بیمارستانی را انجام دهید، پیشنهاد ما همین مجموعه فروش می باشد.
این مجموعه توانسته با در ارتباط بودن با بزرگترین کارخانجات نساجی پارچه در اصفهان و در سراسر ایران، بهترین کیفیت و قیمت واقعی از تمامی پارچه های بیمارستانی ذیل را به کارگاه های تولید کننده و مصرفی از این پارچه ها ارائه داده باشد:

  1. پارچه تترون بیمارستانی
  2. پارچه اسپان باند بیمارستانی
  3. پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی
  4. پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی
  5. پارچه های ملحفه ای بیمارستانی

در این میان پارچه های تترون بیمارستانی دارای متنوع ترین عرض و گرماژها بوده و یکی از بهترین پارچه های قابل شست و شو برای تولید انواع البسه فرم بیماران می باشند.
پارچه اسپان باند بیمارستانی هم در روزهایی که کشور در بحران شیوع ویروس ها و بیماری های واگیردار بوده، می تواند از نرخ فروش خوبی جهت تولید انواع ماسک، کاور کفش، گان و شان بیمارستانی و دیگر مصارف برخوردار باشد.
پارچه های فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی هم در طرح های ساده و چهارخانه، می تواند مانند پارچه های یکبار مصرف، در تهیه البسه یکبار مصرف بکار گرفته شده و از نظر قیمت هم جزو ارزان قیمت ترین پارچه های بیمارستانی تلقی گردند.

به تمامی خریداران پارچه های بیمارستانی باکیفیت و ارزان قیمت توصیه می گردد تا برای اولین و آخرین بار، خرید اینترنتی پارچه های مورد نیاز خود را از طریق این مجموعه انجام داده تا رضایتمندی بالایی را کسب کرده باشند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

مرکز خرید پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید

خرید پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید با قیمت های بالاتری نسبت به قبل ممکن می …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟