فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / مرجع خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در شیراز از درب کارخانه

مرجع خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در شیراز از درب کارخانه

خرید پارچه اسپان باند در شیراز به دو صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. مرجع خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در شیراز این محصول را با کیفیت بالا به قیمت درب کارخانه عرضه می کند.

نحوه تولید پارچه اسپان باند در کارخانه

پارچه های اسپان باند یا نبافته جز پارچه هایی است که در روند تولید آن هیچگونه تار و پودی بافته نمی‌شوند و این پارچه ها توسط دستگاه های مخصوص با فشار بالا تولید می گردد.
در روند تولید پارچه های اسپان باند از الیاف طبیعی به صورت نخ استفاده نمی کنند. بلکه بیشتر موارد از پلیمرهای مخصوص برای تولید این پارچه ها استفاده می شود.
پلیمرهایی که در تولید این محصولات به کار می‌روند باید دارای مشخصات و ویژگیهای منحصر به فردی باشند تا پارچه های تولید شده از آن ها دارای کیفیت خوبی باشند.
برخی از مشخصات و ویژگی که پلیمرها باید داشته باشند عبارت است از:

  • وزن مولکولی پلیمرها باید بالا باشد.
  • پلیمرها باید توزیع مولکولی گسترده‌ای داشته باشند.
  • این پلیمرها ویسکوزیته ذوب متوسطی داشته باشد.

از پلیمر های مختلفی مانند: پلی استر، پلی اتیلن، پلی اورتان، پلی پروپیلن و ریون می توان در روند تولید این محصولات استفاده کرد.
همه پارچه ها و منسوجات که از الیاف طبیعی و غیرطبیعی تولید می شود دارای یک فرایند تولید مخصوص به خود است که پارچه های اسپان باند نیز جزء این قاعده می باشند.
در روند تولید، پارچه‌ های اسپان باند به صورت مستقیم به منسوجات تبدیل می شود و در واقع هیچ نوع بافت تار و پودی در آن صورت نمی گیرد.
پارچه های اسپان باند را توسط دستگاه های مخصوص با کمک اکسترودر و سوزنهای سرنگ‌ شکل به صورت الیاف رشته ای در می آورند که به آنها فیلامنت گفته می‌ شود.
سپس توسط دستگاه کشش آنها را به صورت الیاف اسپاند در می آورند.
به طور کلی پارچه های سوزنی را به دو روش فلت و یا پیوند تهیه می‌ کنند که در این پارچه ها به جای بافت نخ از الیاف استفاده می‌ شود و این الیاف به صورت تصادفی و یا روش یکسان برای ایجاد لایه های پارچه در کنار یکدیگر قرار می گیرند.
پس از این مرحله نوبت به مرحله استحکام سازی پارچه های اسپان می رسد که جز مراحل مهم در فرآیند تولید می باشد.
در این مرحله با کمک فعل و انفعالات شیمیایی ویژگیهایی مانند: آبگریز بودن، هیدروفیل و یا آنتی باکتریال بودن در پارچه ایجاد می شود که این عملیات به صورت غوطه ور سازی، پوشش دهی و یا اسپری کردن انجام می شود.

این محصولات در عرض های مختلف از ۱۰۰ سانتی متر، ۱۲۰ تا ۱۶۰ سانتی متر و حتی در عرضهای بیشتر نیز تولید می شود. همچنین این محصولات از گرماژهای ۸ گرم در متر مربع تا ۳۸۰ گرم در مترمربع تولید می شود و در هر صنعت بنا بر نیاز و کاربرد از انواع مختلف این محصول استفاده می گردد.

خرید پارچه اسپان باند

موارد استفاده از پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند ظاهری نرم و لطیف است اما از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و کاملاً مقاوم می باشد.
در حال حاضر استفاده از پارچه اسپان باند جزء جدایی ناپذیر صنایع مختلف و زندگی بشر شده است که به هیچ عنوان حذف این محصول امکان پذیر نمی باشد.
استحکام بالای این پارچه به دلیل پیوسته بودن الیاف در روند تولید آن است که موجب پرکاربرد شدن این محصول در صنایع مختلف شده است.
برخی از موارد استفاده از این پارچه در صنایع گوناگون را با یکدیگر بررسی می‌ کنیم از جمله:

  • در صنعت پزشکی در بخشهای مختلف بیمارستانی برای تولید البسه بیمار، گان و شان جراحی، روانداز و زیرانداز بخشهای مختلف و همچنین تولید کاور کفش و تولید ماسک جراحی و ماسک برای همه بخش های بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صنعت راه و ساختمان سازی برای تولید انواع قالبهای بتنی و دیوارهای پیش ساخته همچنین برای تثبیت خاک در جاده سازی و یا محافظ در ساختمانهای نیمه کاره به کار می رود.
  • در صنعت بسته بندی و تولید کاور برای دوخت کاور انواع لباس های مجلسی، کت و شلوار های مردانه و همچنین کاور برای انواع لوازم الکترونیکی و بسته بندی مواد غذایی مانند برنج، چای، قند و یا بسته بندی کفش و پوشاک مختلف استفاده می شود.
  • در صنعت کشاورزی برای کشت قارچ و در گلخانه ها،همچنین برای حفظ رطوبت و جلوگیری از یخ زدگی زمین به کار می برند.
  • در صنعت فیلتر سازی برای تولید فیلتر دستگاه تصفیه آب، فیلتر دستگاه های شیردوش و انواع فیلترهای صنعتی از این محصول استفاده می‌ کنند.
  • در صنعت اتومبیل سازی برای جلوگیری از ورود و خروج صدا و پوشش برخی از بخشهای داخلی اتومبیل و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • صنعت کالای خواب برای تولید روکش متکا و همچنین روانداز و زیرانداز در هتلها و مسافرخانه ها موارد مصرف زیادی دارد.
  • در صنایع متفرقه دیگری نیز از این محصولات استفاده می شود مانند: تولید کیسه جارو برقی، تولید چای کیسه ای، در صنایع نظامی و صنایع مختلف برای بسته بندی کاور و روکش به کار می رود.

پارچه یکبار مصرف ماسک

در حال حاضر از پرمصرف‌ ترین موارد بیمارستانی انواع مختلف ماسک می باشد که در بخش های بیمارستان و حتی در سطح جامعه کاربرد گسترده ای دارد.
پوشاندن دهان و بینی جزء راه های موثر برای جلوگیری از شیوع برخی بیماری ها و ویروس های موجود در سطح جامعه می باشد.
در نتیجه استفاده از پارچه مناسب برای تولید ماسک امری لازم و ضروری است.
پارچه های یکبار مصرف نبافته در کارخانجات تولیدی به صورت تک لایه، دولایه، سه لایه و در برخی موارد به صورت سفارشی چهار لایه نیز تولید می‌ گردد.
تعداد لایه ها در پارچه های اسپان باند با حرف s مشخص می شود بدین صورت که پارچه های تک لایه s پارچه های دولایه ss و پارچه‌ های سه لایه sss می‌ نامند.
هر کدام از این پارچه ها موارد استفاده مختلفی دارد که بهترین نوع برای تولید ماسک پارچه ای یکبار مصرف سه لایه می باشد.
نوع خاصی از پارچه اسپان باند به اسم sms وجود دارد که به صورت چهار لایه و حتی برخی موارد پنج لایه نیز تولید می‌شود که از آنها برای تهیه ماسک در بخش های خاص استفاده می شود.
برخی از مشخصات و ویژگی های پارچه اسپان باند که موجب استفاده از این محصول در تهیه و تولید ماسک شده است عبارتند از:

  • سد مقاومی در برابر باکتری ها می باشد.
  • به صورت لایه تنفسی است.
  • توانایی فیلتر کردن دارد.
  • کاملاً جاذب آب است.
  • علاوه بر نرمی و لطافت از استحکام بالایی برخوردار می باشد.
  • این پارچه ها پرز نمی دهد.

خرید پارچه اسپان باند

دلایل گسترش پارچه های اسپان باند بیمارستانی چیست؟

در حال حاضر پارچه های اسپان باند یا یکبار مصرف که به آنها پارچه سوزنی نیز گفته می شود موارد استفاده زیادی در صنایع مختلف و به خصوص در صنعت پزشکی دارد.
انواع پوشاک مختلف در فضای بیمارستانها مورد استفاده قرار می گیرند که بخش عمده‌ ای از آنها را پارچه های یکبار مصرف تشکیل می دهند.
شاید برای شما هم سوال به وجود آمده باشد که ویژگی پارچه یکبار مصرف چیست که در مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می ‌گیرد؟
یا دلایل گسترش پارچه های اسپان باند بیمارستانی چیست؟
در اینجا با ذکر چند نکته مهم در مورد این محصولات می توان به این سوال و برخی از سوالات دیگر که از ذهن شما می گذرد پاسخ داد.
مهمترین نکته در در مصرف و گسترش استفاده از این محصولات آنتی باکتریال بودن آن می باشد. زیرا در محیط بیمارستانی انواع میکروبهای مختلف وجود دارد که استفاده از لباسهای استریل و آنتی باکتریال اهمیت زیادی دارند.
نکته مهم دیگر یکبار مصرف بودن این محصول می باشد زیرا پس از هر بار مصرف باید محصولات بیمارستانی را مورد شستشو قرار داده و سپس ضدعفونی کرد. پس یک بار مصرف بودن آن موجب جلوگیری از هزینه های زیاد و صرف وقت و انرژی می شود.
از خصوصیات خوب و منحصر به فردی که این منسوجات دارند تنوع رنگ بندی بالا می باشد که از هر رنگ آن برای بخش های مختلف بیمارستان استفاده می شود.
قابلیت چاپ طرح یا نام مرکز درمانی بر روی انواع محصولات موجود در مراکز بیمارستانی می باشد.
پس به طور کلی می توان گفت که دو مقوله اقتصادی و بهداشتی موجب گسترش استفاده از این محصولات در مراکز بیمارستانی و درمانی شده اند.
با حذف شستشو از این محصولات موجب می ‌شود تا در مصرف آب، برق، گاز، صرفه جویی شده و همچنین دیگر نیاز به استفاده مکرر از دستگاه اتوکلاو نمی باشد.

چگونه پارچه اسپان باند با کیفیت بخریم؟

با توجه به ویژگی و کاربردهای فراوانی که پارچه اسپان باند دارد می توان گفت که افراد زیادی تمایل به تهیه این محصول به صورت عمده دارند.
چگونه پارچه اسپان باند با کیفیت بخریم؟
این سوال جزء اولین سوالاتی که به ذهن افراد در حین جستجو برای خرید این محصولات می رسد.
در پاسخ به این افراد باید گفت که برای خرید پارچه اسپان باند باید به دو نکته مهم کیفیت و قیمت توجه کرد.
برای شناخت کیفیت پارچه اسپان باند باید با مشخصات و ویژگی های آن به صورت کلی و جزئی آشنا شد.
به عنوان مثال این محصول در گرماژهای مختلف تولید می شود که هر کدام از این گرماژها در صنایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرد پس قبل از تهیه این پارچه ها باید نوع کارکرد آن مشخص شود.
برای تهیه این محصول با قیمت مناسب نیز باید مراکز فروش معتبر پخش را شناسایی کرده و از طریق این مراکز اقدام به خرید نمود.

خرید پارچه اسپان باند

خرید پارچه سوزنی به صورت عمده در شیراز

خرید پارچه سوزنی در شیراز از رونق خوبی برخوردار است زیرا این پارچه ها در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.
از آنجا که پارچه ‌های سوزنی خاصیت بازیافت دوباره را دارند به همین جهت جزء محصولات یکبار مصرف قرار گرفته اند تا پس از استفاده دوباره بتوان آنها را به چرخه تولید بازگرداند.
پارچه های سوزنی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند در شیراز به صورت عمده خرید و فروش می‌ شوند.
برخی از این مشخصات عبارتند از:

  • کاملا حالت ارتجاعی و کششی دارند.
  • در برخی از نمونه ها دافع مایعات و در برخی از آنها جاذب مایعات می باشند.
  • کاملاً قابل شستشو است.
  • در برابر صدا به عنوان عایق عمل می کند.
  • محافظ در برابر باکتری ها و ویروس ها می باشد.

با توجه به ویژگی های نام برده شده برای این محصولات کاربردهای گوناگونی وجود دارد که موجب می‌ شود تا این محصول در بین همه اقشار جامعه محبوبیت بالایی داشته باشند.
کارخانه های تولیدی برای عرضه محصولات خود در اقصی نقاط مختلف اقدام به ایجاد نمایندگیهای معتبر می کنند و یا به صورت اینترنتی محصولات خود را عرضه می نمایند.
در شیراز نیز می توان به صورت حضوری از طریق نمایندگیهای معتبر پخش مستقر در این مراکز استفاده کرده و خرید مناسبی انجام داد.
خرید عمده از نمایندگیها این اطمینان را به مصرف کننده می دهد که حجم مورد نظر را می‌ توانند به راحتی تهیه نمایند و همچنین قیمت مناسب برای خرید خود پرداخت کنند.

خرید پارچه اسپان باند

بزرگترین مرکز فروش پارچه اسپان باند به صورت عمده

پارچه های اسپان باند جز پارچه های مصرفی در بازار است که موارد استفاده آن زیاد می باشد.
از آنجا که از این پارچه در صنایع مختلف استفاده می‌ شود و بیش از صدها نوع کاربرد برای این پارچه ها وجود دارد بهتر است تا این محصول از مراکز معتبر تهیه شود.
اگر شما هم به دنبال خرید پارچه اسپان باند هستید بهتر است تا این پارچه را از شرکت پارچه اسپان باند به صورت مستقیم دریافت نمایید.

شرکت پارچه اسپان باند جزء بزرگترین مراکز فروش این محصول محسوب می شود که به صورت عمده انواع مختلف پارچه های اسپان را عرضه می کند. همین حالا با ثبت سفارش خود در شرکت پارچه اسپان باند جزو اولین افرادی باشید که راز تهیه پارچه اسپان باند با قیمت مناسب را پیدا می کنید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت در عرض ها و گرماژهای تولیدی و موجود …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟