فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / مرکز فروش پارچه اسپان باند اصفهان با قیمت باورنکردنی

مرکز فروش پارچه اسپان باند اصفهان با قیمت باورنکردنی

فروش پارچه اسپان باند اصفهان به دلیل کیفیت بالا از رونق خوبی برخوردار است. در این مرکز فروش می توانید پارچه اسپان باند اصفهان را با قیمت باور نکردنی و در سریعترین زمان ممکن تهیه کنید.

خط تولید پارچه اسپان باند کارخانه اصفهان

پارچه اسپان باند چیست؟ پارچه اسپان باند چگونه تولید میشود؟ آیا از ویژگی های بارز این پارچه باخبرید؟
چه عواملی سبب می شود تا پارچه اسپان باند نسبت به سایر پارچه ها در بعضی از صنایع بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد؟
پارچه اسپان باند در چند نوع تولید می شود؟
این پارچه را را به دلیل اینکه بدون بافت تار و پود در یکدیگر و توسط پرس الیاف مختلف تولید می ‌کنند اسپان باند می نامند.
کارخانه های معتبری در حال تولید انواع مختلف این پارچه ها می باشند که کارخانجات اصفهان جزء پیشرفته ترین تولید کنندگان این محصولات می باشند.
در حال حاضر به دلیل پیشرفتهای صنعت و تکنولوژی انواع دستگاه های به روز و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید شده اند که توانایی تولید انواع محصولات در صنعت نساجی با کیفیت بالا و به روز را دارد.
در این کارخانجات از انواع پلیمرهای مختلف برای تولید این نوع پارچه ها استفاده می شود که هر کدام دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد می باشد البته در بیشتر ویژگی ها با یکدیگر مشترک هستند.
در این کارخانجات پس از ذوب انواع پلیمرها در دیگهای مخصوص وارد مجموعه سوزن های سرنگ مانند می‌ شود که توسط اکسترودر به آنها فشار وارد کرده و این فشار موجب خروج مواد مذاب به صورت الیاف بسیار باریک و رشته ای شکل می‌ شود که این رشته‌ها را فیلامنت می نامند.
پس از خنک شدن فیلامنت ها آنها را بر روی نقاله های خط تولید کشیده می کنند تا الیاف اسپان تولید شود سپس این الیاف تحت فشار و سوزن های مختلف قرار گرفته تا پارچه های اسپان باند تولید شود.
پارچه های اسپان باند در این کارخانجات در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ تا ۳۲۰ سانتی متر تولید می شود.
همچنین گرماژ این پارچه از ۸ الی ۴۰۰ گرم می باشد که بسته به کاربردهای مختلف، این گرماژ و ضخامت تغییر می کند.
در حال حاضر با توجه به ویژگی های خارق العاده این پارچه ها حذف آنها از زندگی روزمره بشر امکان پذیر نمی باشد و روز به روز نیز بر موارد استفاده از این محصولات اضافه می ‌شود.

فروش پارچه اسپان باند اصفهان

برخی از موارد مصرف و کاربردهای پارچه اسپان باند در صنایع مختلف عبارتند از:

  1. صنعت بهداشتی پزشکی: در این صنعت برای تولید انواع لباس بیمار، تولید گان، ماسک و همچنین تولید برخی از ملحفه و روانداز و بسیاری از چیزهای دیگر به کار می رود.
  2. صنعت بسته بندی: برای تولید انواع کاور و روکش لوازم خانگی، مبل و لباس و همچنین در بسته بندی های حبوبات، چای و کاور کامپیوتر و لوازم جانبی آن از این پارچه ها استفاده می شود.
  3. صنعت راه و ساختمان سازی: در روند تولید دیوار کاذب و همچنین برای تثبیت راه و خاک سازی و برای روکش ساختمانهای نیمه ساز به کار می رود.
    صنعت کشاورزی: برای پوشش گلخانه ها و مزارع و استفاده در آبیاری و کاهش مصرف آب و همچنین به عنوان محافظ گل و نهال های جوان از این پارچه استفاده می شود.
  4. صنعت فیلتراسیون: برای تولید انواع فیلترهای مختلف مانند کیسه های چای یکبار مصرف کیسه های جاروبرقی و برخی از فیلتر های صنعتی استفاده می شود.
  5. صنایع متفرقه: علاوه بر موارد ذکر شده در صنایع مختلف دیگری مانند: تولید کالاهای خواب، عایق بندی های صوتی و حرارتی، برخی از پارچه نویسی ها در تبلیغات، در صنایع نظامی و تولید لباس های صنعتی کار و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه های اسپان باند با چه ویژگی هایی تولید می شوند؟

با توجه به موارد مصرف بالایی که پارچه های اسپان باند دارند برای بسیاری از افراد این سوال به وجود می‌ آید که پارچه های اسپان باند با چه ویژگی هایی تولید می شوند!
در پاسخ به این افراد باید گفت که این پارچه ها دارای ویژگی های گسترده ای است که استفاده از این محصول موجب آسانتر شدن بسیاری از کارها شده است.
در اینجا به برخی از ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد پارچه های اسپان باند اشاره می‌ کنیم که عبارتند از:

  • پارچه های اسپان باند بدون تار و پود تولید می شود و کاملاً مقاوم و مستحکم است که توسط دست قابلیت خرد شدن و جدا کردن الیاف آن از یکدیگر وجود ندارد.
  • این پارچه در دو نوع آب گریز و آب دوست تولید می‌ شود که نوع آب گریز را پارچه واتر پروف و نوع آب دوست را پارچه‌ های هیدروفیل می‌ نامند.
  • پارچه های اسپان باند قابلیت تولید به صورت چند لایه را دارند که هر چه تعداد لایه ها بالاتر رود خاصیت جذب میکروب و باکتری در آن بیشتر می‌ شود.
  • این پارچه ها کاملاً آنتی باکتریال است و در مجاورت با رطوبت دچار بوی بد و کپک زدگی نمی شود.
  • از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است که بسیاری از پارچه ‌های با تار و پود این لطافت را ندارند.
  • در برابر اشعه خورشید کاملاً مقاوم است و دچار پوسیدگی نمی ‌شود.
  • کانال ها دارای تنوع رنگ بندی بالا است و رنگ پذیری خوبی دارد.
  • قابلیت دو نوع چاپ فلکس و سیلک بر روی این محصولات وجود دارد.

فروش پارچه اسپان باند اصفهان

چگونه پارچه یکبار مصرف باکیفیت را بشناسیم؟

با توجه به موارد استفاده زیاد از پارچه های یکبار مصرف لزوم تهیه این محصولات با کیفیت بالا امری لازم و ضروری است.
زمانی که پارچه یکبار مصرف مورد استفاده در موارد بهداشتی قرار می گیرد باید بتواند مانع ورود انواع ویروسها و میکروبها و همچنین برخی از عوامل عفونت زا که در این محیطها بیشتر وجود دارد شود.
با شناخت برخی از مشخصات و ویژگی های پارچه یکبار مصرف می‌ توانیم پارچه های با کیفیت را شناسایی کنیم که برخی از این مشخصات و فاکتورها عبارتند از:

  • این پارچه ها باید به صورت ۱۰۰ درصد استریل و آنتی باکتریال باشند.
  • از انعطاف پذیری خوبی برخوردار باشند به هیچ عنوان از خود رنگ پس ندهند.
  • حساسیت های پوستی ایجاد نکند.
  • قابلیت کشسانی بالا داشته باشد.
  • ضخامت و گرماژ آن مناسب انتخاب شود.

دلیل پرفروش بودن پارچه اسپان باند برای مصارف صنعت بهداشتی و پزشکی

در محیط های بیمارستانی به دلیل وجود انواع مختلف عفونت ها میکروب ها و همچنین ویروس های مختلف لازم است تا تمامی البسه و لوازم مورد استفاده در این محیط ها مرتب شستشو داده و استریل شود.
به همین سبب لازم است تا در برخی از موارد از محصولات یکبار مصرف استفاده کنند.
در سالهای اخیر با توجه به تولید پارچه های مختلف از جمله پارچه اسپان باند موارد مصرف زیادی در صنایع گوناگون دارد و به خصوص در صنعت بهداشتی و پزشکی بسیار پرکاربرد می باشد موجب شده تا بسیاری از مشکلات در این محیط ها آسانتر شود.
استفاده از پارچه اسپان باند در صنعت بهداشتی و پزشکی فواید زیادی دارد که موجب کاربرد بیشتر و پرفروش شدن این پارچه ها شده است.
برخی از موارد پرفروش شدن پارچه اسپان باند پزشکی عبارتند از:

  1. استفاده از این پارچه ها برای دوخت البسه بیمار
  2. تهیه روتختی و همچنین روانداز
  3. تولید گان و شان مخصوص اتاق عمل
  4. تهیه و تولید انواع ماسک
استفاده از پارچه اسپان باند در موارد گفته شده به دلیل یکبار مصرف بودن این پارچه از فرآیند شستشوهای مداوم و ضدعفونیهای مختلف جلوگیری می کند. این موضوع موجب صرفه جویی در هزینه های آب، برق، گاز و همچنین بسیاری از هزینه‌ های دیگر می‌ شود.
همچنین هزینه های کم در روند تولید و عرضه این محصولات با قیمت مناسب نیز می تواند از دلایل پر مصرف شدن این محصول به شمار آید.
با بررسی این ویژگی ها و مزایای استفاده از این پارچه می‌ توانیم به دلایل پرفروش شدن این محصول در بازار پی ببریم.

فروش پارچه اسپان باند اصفهان

پارچه اسپان باند بیمارستانی آبی و صورتی

پارچه اسپان باند در رنگ بندی های متنوع تولید می شود و رنگ پذیری این پارچه ها بسیار ساده و بالا است که در روند تولید این کار به آسانی صورت می پذیرد.
پارچه اسپان باند بیمارستانی در چند رنگ مختلف مورد استفاده زیاد قرار می‌ گیرد که رنگ آبی و صورتی جزء موارد پرمصرف این پارچه ها در بیمارستان است.
از پارچه های اسپان باند آبی و صورتی برای تولید البسه بیماران استفاده می شود به این صورت که:

  1. از پارچه های اسپان باند آبی برای تولید البسه مخصوص بخش آقایان استفاده می شود.
  2. از پارچه اسپان باند صورتی برای تولید البسه مخصوص بخش بانوان استفاده می کنند.

پارچه های مخصوص تولید البسه بیمارستانی باید از گرماژ و ضخامت خوبی برخوردار باشد تا بدن نما نباشد و بتواند برای استفاده چندین ساعت دوام خوبی داشته باشد.

چند نکته مهم قبل از خرید عمده پارچه اسپان باند

در حال حاضر به دلیل کاربرد بالای پارچه اسپان باند که جزء پارچه های نبافته و سوزنی محسوب می شود باید نکات مهمی را قبل از خرید عمده رعایت کرد تا محصول با کیفیت تهیه شود.
اگر شما هم جزء مراکز تولیدی و افرادی که قصد خرید پارچه اسپان باند به صورت عمد را دارید باید برخی از نکات مهم در حین خرید و قبل از آن را مد نظر داشته باشید.
زیرا خرید این پارچه ها به صورت عمده معمولاً برای دریافت سود بیشتر و تولید محصولات مختلف می باشد که با توجه کامل به نکات قبل از خرید می توانید پارچه های با کیفیت تهیه کنید تا سود قابل ملاحظه‌ ای را از تهیه این محصولات به دست بیاورید.
برخی از نکات مهم که قبل از خرید پارچه اسپان باند باید به آنها دقت کرد عبارتند از:

  • عرض پارچه: این پارچه ها در عرضهای مختلف تنوع تولید می‌ شود که تهیه آن با عرض مناسب موجب صرفه جویی و جلوگیری از پرت شدن پارچه در روند برش آن می‌ شود.
  • کیفیت پارچه: دقت به کیفیت این پارچه ها که در روند آماده‌سازی و استفاده پرز ندهند اهمیت بالایی دارد.
  • رنگ پارچه: پارچه تنوع رنگ بندی بالایی دارد که انتخاب رنگ مناسب متناسب با کار کردی که از این پارچه انتظار می‌ رود موجب بهبود در مصرف آن می‌ شود.
  • ضخامت پارچه: این پارچه در ضخامت و گرماژهای مختلفی تولید می شود که هر کدام برای کار خاصی مورد استفاده قرار می گیرد، انتخاب ضخامت مناسب موجب عرضه بهتر محصولات تولیدی می شود.
  • انواع پارچه: انتخاب نوع مناسب آب دوست و یا آب گریز نیز اهمیت بالایی دارد که با انتخاب به جا می توان محصولی پرکاربرد را تولید کرد.
  • پارچه چند لایه: از آنجا که پارچه های اصفهان در تعداد لایه های مختلف تولید می شود که انتخاب آن متناسب با نیاز مصرف کننده مهم است.
  • برند تولید پارچه: کارخانجات زیادی تحت برندهای مختلف در حال تولید این پارچه ها می باشند که انتخاب برند مناسب می تواند اطمینان خاطر برای خریدار به وجود بیاورد.
  • قیمت پارچه: انتخاب پارچه اسپان باند با قیمت مناسب با توجه به تمامی عوامل تاثیرگذار بر روند قیمت گذاری این محصول موجب می ‌شود تا پارچه‌ ای با کیفیت به همراه قیمت مناسبتر تهیه شود.

فروش پارچه اسپان باند اصفهان

قطب فروش پارچه اسپان باند اصفهان با قیمت ارزان

به طور کلی پارچه اسپان باند اصفهان به دلیل کیفیت بالایی که دارند در سراسر کشور و حتی خارج از مرزها نیز دارای طرفداران زیادی می باشد و افراد و مشاغل زیادی تمایل به استفاده از این نوع پارچه دارد.
کارخانجات تولیدی برای در دسترس قرار دادن محصولات خود اقدام به ایجاد نمایندگی های فعال در سراسر کشور می کنند.
قطب اصلی فروش پارچه اسپان باند اصفهان با قیمت ارزان نمایندگیهای معتبر پخش آن می باشند که این محصولات را بدون واسطه تهیه کرده و با قیمت مناسب تر ارائه می دهند.
مرکز فروش ما جزء نمایندگیهای بزرگ در زمینه عرضه انواع پارچه اسپان باند اصفهان است که به یکی از قطبهای اصلی فروش این محصولات تبدیل شده است.
این مرکز فروش با امکان فروش حضوری و غیرحضوری موجب شده است تا افراد زیادی تمایل به تهیه محصول از این مرکز داشته باشند.
همین حالا جزء اولین مشتریانی باشید سفارش خود را برای تهیه انواع مختلف پارچه اسپان باند در این مرکز ثبت می کنید و از امکانات ویژه‌ ای که برای مشتریان خود در نظر گرفته بهره مند شوید.
برخی از امکانات ویژه که برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم عبارتند از:

  • تهیه پارچه از این مرکز فروش به قیمت درب کارخانه
  • تنوع بالا از لحاظ ضخامت و رنگ بندی
  • ارسال کالیته های رنگی به سراسر کشور کاملاً رایگان
  • امکان پاسخگویی ۲۴ ساعته و مشاوره بدون دریافت هزینه
  • ارسال محصولات خریداری شده به محل مورد نظر در کمترین زمان ممکن
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت در عرض ها و گرماژهای تولیدی و موجود …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟