فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / پخش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت مناسب

پخش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت مناسب

پخش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در عرض ها و گرماژهای گوناگون با قیمت مناسب که همان قیمت دست اول کارخانجات تولیدی معتبر است، توسط این مجموعه به انجام می رسد.

پخش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه های یکبار مصرف به دلیل مسائل بهداشتی، می توانند گزینه مناسب تری برای مصارف گوناگون در بخش های بیمارستان ها باشند.
در حال حاضر کارخانجات گوناگونی در شهرهایی مانند تهران، اصفهان و … توانسته اند انواع پارچه های یکبار مصرف جهت استفاده در صنایع گوناگون را تولید و روانه بازارهای فروش پارچه نمایند.
پخش پارچه یکبار مصرف به شکل رولی و با نازلترین قیمت ها، امروزه توسط نمایندگی هایی انجام می گردد که خودشان با کارخانجات معتبر تولیدی ارتباط مستقیم داشته اند.
یکی از مصارف مهم پارچه های یکبار مصرف در کارگاه های تولیدی انواع البسه و منسوجات بیمارستانی بوده که می تواند خیلی هم از مصارف درست و بجایی برخوردار باشد.
اگر چه پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، ارزان ترین قیمت ممکن را در میان سایر پارچه های بیمارستانی داشته، اما خرید با قیمت درب کارخانه ممکن است از طریق هر مرکز فروشی امکان پذیر نباشد.
آیا می دانید که با وجود نمایندگی های فروش مستقیم انواع پارچه بیمارستانی، پخش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت مناسب، یعنی همان قیمت دست اول کارخانه انجام می پذیرد؟
کافیست تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

پخش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف و مصارف آن در صنایع گوناگون

پارچه یکبار مصرف از الیاف پرس و از گرانولی با نام پلی پروپیلن و گاها با الیاف طبیعی پنبه با مشخصاتی همچون آنتی باکتریال بودن، ضد آب یا آب دوست بودن، طرح دار یا چاپی بودن تولید و روانه بازارهای فروش گردیده است.
مشتریان پارچه یکبار مصرف به سبب مشخصات این پارچه، آن را خریداری کرده و از این پارچه استفاده های لازم را می برند.
پارچه یکبار مصرف به سبب آنکه از هیچگونه تار و پودی تولید نشده، کاملا بی بافت است و به همین سبب دسته منسوجات بی بافت قرار داشته و از نام هایی قبیل پارچه بی بافت و پارچه اسپان باند نیز برخوردار می باشد.
امروزه در بسیاری از صنایع مانند صنایع کشاورزی، صنعت ماشین سازی، صنعت بسته بندی و غیره از انواع پارچه یکبار مصرف به خوبی استفاده می کنند.
اما به طور کلی بهداشتی بودن استفاده از پارچه های یکبار مصرف در صنایع پزشکی و بهداشتی سبب شده تا امروزه بیشترین استفاده از این پارچه ها مربوط به همین حوزه باشد.
آیا می دانید که در حال حاضر کدام یک از کارخانجات تولیدی پارچه بیمارستانی، بهترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را تولید و آن را با ارزان ترین قیمت ممکن به فروش می رسانند؟
پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی ارزان، کیفیت پایینی دارند؟
سوالی که شاید تقریبا درصد بالایی از مشتریان از خود می پرسند این است که پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی ارزان، با کیفیت پایینی عرضه می گردند، و گرنه نباید ارزان قیمت باشند!
شما چطور فکر می کنید؟

پخش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت

شایان ذکر است که مقصود از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت، کیفیت پایین این پارچه ها نبوده، بلکه مقصود قیمت متناسب با کیفیت این پارچه هاست که در نمایندگی های فروش مستقیم به عرضه می رسد.
یک پارچه یکبار مصرف ارزان، با کیفیت ویژه ای تولید شده و قیمت تولیدی تمام شده آن، ارزان و مقرون به صرفه بوده و در حال حاضر با همان قیمت ارزان در بازارهای داغ خرید و فروش پارچه های بیمارستانی، عرضه می گردد.
این پارچه با نام پارچه اسپان باند بیمارستانی نیز مشهور بوده و می تواند مصارف ذیل را در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها داشته باشد:

  1. تهیه لباس فرم بیماران
  2. گان و شان بیمارستانی
  3. انواع کلاه و ماسک یکبار مصرف
  4. کاور کفش مخصوص بخش های مراقبت ویژه
  5. انواع رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی

امروزه در بسیاری از بخش های مراکز بهداشتی و درمانی؛ مانند رادیولوژی ها هم از لباس های یکبار مصرف برای مراجعه کنندگان یا بیماران استفاده می کنند.

در اتاق جراحی هم معمولا پزشکان و کمک پزشکان از انواع گان های مخصوص جراحی استفاده کرده که غالبا یکبار مصرف بوده و در رنگ سبز به فروش می رسند.

از کجا بهترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بخرم؟

سوال مهمی که ممکن است اغلب کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی با خود داشته باشند، خرید بهترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت می باشد.
چرا که این پارچه ها مستقیما با پوست بدن انسان ها در ارتباط بوده و کیفیت پایینشان می تواند منجر به ایجاد حساسیت های پوستی و حتی ایجاد آلودگی یا میکروب گردد.
اگر شما هم از تولید کنندگان منصف انواع البسه بیمارستانی بوده و می خواهید با خرید بهترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، محصولاتی درجه یک تولید کرده و شاهد قدرت فروش بالای خود باشید، پیشنهاد ما خرید از یک نمایندگی فروش مستقیم است که با بزرگترین کارخانجات تولیدی انواع پارچه بیمارستانی، ارتباط مستقیم دارد.
اما کدام نمایندگی پخش پارچه یکبار مصرف را می شناسید که فروش مستقیم و بی واسطه را برای مشتریانش رقم می زند؟

پخش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

فاکتورهای تعیین قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی چیست؟

از فاکتورهایی که ممکن است تفاوت در قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به وجود آورده باشد، می توان به این موارد اشاره کرد:

  • گرماژ پارچه
  • عرض پارچه
  • رنگ پارچه
  • کیفیت پارچه
  • ساده یا چاپی بودن پارچه

در حال حاضر انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و با گرماژ ۳۰ الی ۹۰ گرم در کالیته رنگبندی متنوعی تولید و روانه بازارهای فروش می گردند.
گفتنی است که پارچه اسپان باند بیمارستانی عرض ۱۶۰ و گرماژ ۳۸ الی ۴۰ گرم، از پرفروش ترین عرض ها و گرماژهای این پارچه به شمار می آیند.
آیا معتبرترین نمایندگی پخش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را در بازارهای شهر خود می شناسید؟
نمایندگی پخش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی چه راهکارهایی برای خرید آسان و ارزان برای مشتریان خود داشته است؟
آیا این مراکز واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه را از میان برده اند؟

نمایندگی پخش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

در نمایندگی پخش پارچه یکبار مصرف ببمارستانی خریداران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، در حجم و تناژ بالا، طیف رنگی دلخواه خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن نسبت به دریافت سفارشات خود اقدام کرده باشند.
گفتنی است که در این نمایندگی ها پارچه های یکبار مصرف با تنوع رنگی آبی، صورتی، سبز، سفید و … به شکل رولی عرضه شده و قیمت دست اول کارخانجات معتبر تولیدی را دارند.

پخش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت کارخانه، می تواند تولیدات با قیمت تمام شده تولیدی مقرون به صرفه تری برای تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی برجای بگذارد.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه ماسک یکبار مصرف

بهترین پارچه ماسک یکبار مصرف | عمده فروشی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه ماسک یکبار مصرف از بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در بازارهای امروزی از طریق …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟