فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / کارخانه پارچه اسپان باند تهران | خرید مستقیم پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند تهران | خرید مستقیم پارچه اسپان باند

کارخانه پارچه اسپان باند تهران با در ارتباط بودن با شرکت بازرگانی پارچه پارادا، امکان خرید مستقیم انواع گرماژهای پارچه اسپان باند جهت مصارف مختلف؛ خصوصا مصارف بیمارستانی را امکان پذیر نموده است.
این روزها با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، بیمارستان ها هم بودجه خیلی زیادی برای تهیه انواع البسه و منسوجات گران قیمت ندارند. از طرفی وقتی پارچه ای به نام اسپان باند وجود داشته که هم کیفیت خوبی دارد و هم از قیمت مناسب و ارزانی برخوردار بوده، چرا نباید از همچنین پارچه ای استفاده کرد؟
شایان ذکر است که خوشبختانه با توجه به پیشرفت چشمگیری که در صنعت تولید پارچه های بافت داشتیم، شاهد تولید انواع بهترین پارچه های اسپان باند یا پارچه های یکبار مصرف بوده ایم که جایگزین دیگر پارچه های مصرفی جهت تولیدات بیمارستانی شده اند.
از آنجا که در شهرهای بزرگی چون تهران، اصفهان، مشهد و غیره، شاهد تولید پارچه اسپان باند هستیم، اما در طرف مقابل واسطه ها و دلالان زیادی نیز در بازار فروش پارچه اسپان باند این شهرها وجود دارد.
آیا معتبرترین کارخانه پارچه اسپان باند تهران را می شناسید؟ چه عواملی در قیمت پارچه اسپان باند نقش داشته و چگونه می توان بهترین پارچه اسپان باند بیمارستانی را سفارش خرید در تناژ بالا، با قیمت دست اول کارخانه داد؟ شرکت بازرگانی پارادا، پیشنهادات ویژه ای برای شما خریداران دارد.

کارخانه پارچه اسپان باند تهران

کارخانه پارچه اسپان باند تهران

یکی از ابتدایی ترین گام هایی که هر خریدار پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار امروزی بایستی بردارد، شناخت معتبرین کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند در شهرهای گوناگون کشور می باشد.
با توجه به اینکه میزان تقاضا پیرامون پارچه های اسپان باند، خیلی بالاست، شاهد حضور واسطه ها و دلالان زیادی در بازار فروش پارچه اسپان باند در شهرهای بزرگی چون تهران هستیم. این موضوع سبب شده تا کارگاه های تولیدی مصرف کننده از انواع پارچه های یکبار مصرف، دچار سردرگمی هنگام خرید و انتخاب مراکز فروش این پارچه گردند!
اینجاست که در درجه اول، شناخت بهترین کارخانه پارچه اسپان باند تهران برای شهروندان تهرانی، می تواند کمک شایانی کند تا بهترین برند تولیدی پارچه اسپان باند را بشناسند.
در کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، این پارچه را با پلیمری به نام pp یا همان پلی پروپیلن با استفاده از دستگاهی به نام اکسترودر تولید می کنند. این پارچه هیچ الیاف نخی در تار و پود خود نداشته و از الیاف پرس تشکیل می گردد. پس از تهیه و تکمیل پارچه های اسپان باند، این پارچه با مشخصات ذیل روانه بازارهای فروش پارچه می گردد:

  • عرض پارچه اسپان باند: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  • گرماژ پارچه اسپان باند: ۴ الی ۳۸۰ گرم
  • رنگبندی پارچه اسپان باند: سفید، آبی، صورتی، سبز و غیره
  • دارای لطافت و نرمی زیر دست مناسب
  • به هیچ وجه رنگ پس نمی دهد
  • می تواند به صورت آب گریز یا آب دوست تولید شده باشد
  • آنتی باکتریال و آنتی یو وی است
  • به صورت رولی عرضه می گردد

تهران به عنوان پایتخت کشور، مراکز و نمایندگی های فروش گوناگونی در زمینه عرضه انواع پارچه های اسپان باند داشته است. بنظر می رسد که یکی از مهم ترین موارد برای خریداران، شناخت مراکز فروشی است که مستقیما با کارخانجات معتبر تولید پارچه اسپان باند در تهران؛ ارتباط دارند.
امروزه نه تنها خریداران پارچه اسپان باند در تهران، بلکه بسیاری از خریداران در دیگر نقاط کشور، به بازارهای تهران جهت خرید نیاز پارچه ای خود مراجعه می کنند. این موضوع سبب شلوغی و پرحرارتی بازار پارچه اسپان باند در تهران نیز شده است که کار را برای خرید، سخت و سخت تر می کند. بنظر شما چاره کار کجاست؟

چرا اسپان باند پرفروش است؟

کارخانه پارچه اسپان باند

تولید پارچه اسپان باند با ارزانترین شیوه به انجام می رسد. چرا که مواد اولیه بکار رفته در تولید این پارچه، کاملا مقرون به صرفه بوده اند. پس قیمت عرضه پارچه یکبار مصرف به بازارهای فروش نیز کاملا ارزانتر از سایت پارچه های موجود در صنعت نساجی می باشد.
همین مسئله قیمت ارزان پارچه اسپان باند به عنوان یکی از فاکتورهای موثر در پرفروش بودن این پارچه به شمار آمده است. به نوعی که در حال حاضر شاهد استفاده از پارچه اسپان باند جهت تولیدات بسیاری از صنایع بوده ایم که عبارتند از:

  1. صنعت پزشکی و بهداشتی
  2. صنعت بسته بندی و کاور
  3. صنعت تبلیغات و تولید ساک های تبلیغاتی
  4. ساختمان سازی و راهسازی
  5. کشاورزی
  6. تولید چرم مصنوعی
  7. ماکت سازی و فیلترسازی
  8. و بسیاری دیگر از موارد متفرقه در صنایع امروزی

جدای از مبحث قیمت پارچه یکبار مصرف، که سبب پرفروش بودن آن شده، می توان به تنوع رنگی فوق العاده این پارچه اشاره داشت. کالیته رنگی پارچه اسپان باند، خیلی متنوع بوده و دست خریداران و تولید کنندگان در صنایع مختلف، جهت انتخاب و خرید این پارچه، کاملا باز می باشد.
از آنجا که پارچه های اسپان باند، هم ارزان قیمت اند، هم تنوع رنگی خوبی دارند و هم آنکه به شکل آنتی باکتریال و با لطافت خوبی تولید می شوند، امروزه بیشترین استفاده را در صنعت پزشکی و بهداشتی دارند. از مهم ترین مصارف پارچه اسپان باند بی بافت در تولیدات این صنایع، می توان به این موارد اشاره نمود:

  • تولید انواع لباس فرم برای بیماران
  • انواع البسه اتاق جراحی مانند گان و شان، کلاه جراحی و ماسک
  • انواع کاور کفش یکبار مصرف برای اتاق عمل و بخش های مراقبت ویژه
  • زیر اندازهای مناسب بیماران
  • رو تختی، رو بالشی و ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی
  • انواع رویه برای پوشک و نوارهای بهداشتی
  • دستمال های مرطوب
  • تولید انواع گاز استریل و باند و بسیاری دیگر از منسوجات بهداشتی برای بیمارستان ها

ناگفته نماند که جهت تولیدات بیمارستانی، از انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی با عرض ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژ ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۴۵، ۵۰ و ۶۰ گرمی، بیشترین استفاده به عمل می آید.

بازار پارچه اسپان باند در تهران

با توجه به تمامی خصوصیات و ویژگی هایی که از انواع پارچه های اسپان باند و به ویژه پارچه های اسپان باند بیمارستانی ذکر شد، بازار پارچه اسپان باند در تهران می تواند بازار بسیار پرمخاطبی باشد.
متأسفانه در این بازار، هر محصولی که مورد توجه عده ی زیادی از خریداران قرار می گیرد، شاهد حضور واسطه ها و دلالانی می شویم که اجازه نمی دهند قیمت واقعی و منصفانه ای به دست خریداران برسد. این قاعده پیرامون بازار پارچه اسپان باند در شهر تهران نیز مستثنی نمی باشد.
در این بازارها، افراد واسطه ای وجود داشته که تنها به فکر جیب خود هستند و به سود یا منفعت خریداران، هیچ کاری ندارند. در واقع این تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی هستند که در صورت افتادن در دام واسطه ها، ضرر و خسارات سنگینی را هم ممکن است متحمل شوند. چرا که اصلا نتوانسته پارچه اسپان باند مورد نیاز خود را با دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم خریداری نمایند.
در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، بیش از پیش نیاز به پارچه های اسپان باند و یکبار مصرف، حس می گردد. چرا که تقریبا تمامی البسه و منسوجات بیمارستانی، بایستی یکبار مصرف گردند تا جلوی ورود ویروس و آلودگی به محیط بیمارستان ها، کارکنان و بیماران، گرفته شود.
در واقع ویروس کرونا هم سبب شد تا شاهد حرارت ویژه ای در بازار فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی نه تنها در تهران، بلکه در دیگر شهرهای کشور باشیم. بنظر شما با توجه به بازارهایی با این شرایط، چگونه می توان بهترین کیفیت و قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را سفارش خرید عمده و در تناژ بالا داد؟

لیست قیمت پارچه یکبار مصرف و عوامل موثر بر آن

کارخانه پارچه اسپان باند تهران

اگر چه برای بسیاری از کارگاه های تولید کننده لباس و سایر مصارف بیمارستانی، کیفیت پارچه خریداری شده اهمیت ویژه ای داشته، اما به هیچ وجه نمی توانیم از اهمیت لیست قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی برای مراکز، چشم پوشی کنیم.
خصوصا کارگاه های تازه تأسیس در این حوزه که می خواهند به اقتصادی ترین شیوه ممکن، نیاز پارچه ای خود را تأمین کننده و در نهایت، تولیداتی با قیمت تمام شده کاملا ارزان و مقرون به صرفه تری را داشته باشند.
از جمله مهم ترین فاکتورهای موثر در لیست قیمت پارچه های اسپان باند بیمارستانی، می توان به این موارد اشاره داشت:

کیفیت پارچه اسپان باند

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در تعیین قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی نقش دارد، کیفیت این پارچه می باشد. در کارخانجات تولید پارچه های بیمارستانی، هر چه مواد اولیه مرغوبترین و ماشین آلات پیشرفته تری همراه با کادری مجرب به کار گرفته شود، قطعا شاهد افزایش کیفیت پارچه تولیدی خواهیم بود. پس هر چه کیفیت پارچه اسپان باند بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.

عرض پارچه اسپان باند

از دیگر عوامل مهم در قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی، عرض پارچه است. هر چه عرض پارچه بیشتر باشد، قیمت تولیدی تمام شده آن نیز بیشتر بوده و می توان قیمت بالاتری برای آن در نظر گرفت. پس پارچه اسپان باند عرض ۱۶۰ سانتی متر، قیمت بیشتری نسبت به پارچه اسپان باند عرض ۱۰۰ سانتی متری دارد.

گرماژ پارچه اسپان باند

در مورد گرماژ پارچه های اسپان باند بیمارستانی هم همین موضوع صادق بوده و هر چه وزن پارچه بیشتر باشد، قطعا قیمت آن گرانتر است. پس پارچه اسپان باند ۶۰ گرمی، قیمت بیشتری نسبت به پارچه اسپان باند ۴۰ گرمی دارد.

تناژ خرید و نحوه سفارش

جدای از کیفیت و مشخصات فنی پارچه اسپان باند که در قیمت گذاری این پارچه نقش فزاینده ای داشته اند، دو فاکتور تناژ خرید و نحوه خرید پارچه اسپان باند نیز می توانند در این موضوع، سهیم باشند. اگر شما بتوانید تناژ بالایی از پارچه اسپان باند بیمارستانی را خریداری کنید، قطعا خریدی به صرفه و اقتصادی تری، از آن شما خواهد شد. از طرفی اگر خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی به شکل مستقیما از درب کارخانجات معتبر تولیدی انجام گردد، قطعا قیمت نهایی پارچه، کاملا ارزانتر است. به همین سبب پیشنهاد مشاورین فروش، خرید اینترنتی پارچه اسپان باند در تهران از معتبرترین کارخانه پارچه اسپان باند تهران می باشد.
اما آیا از هر مرکز فروش اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی، می توان خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت این پارچه تجربه کرد؟ بی شک پاسخ منفی می باشد.

فروش آنلاین پارچه اسپان باند برای مصارف بیمارستانی

پارچه اسپان باند تهران

با توجه به واسطه ها و افراد دلالی که در بازار پارچه اسپان باند بیمارستانی در تهران و دیگر شهرهای کشور حضور دارند، بنظر می رسد که خرید اینترنتی این پارچه، خیلی زیاد مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. چرا که خرید آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی می تواند مستقیما از درب کارخانه و با قیمت دست اول صورت بگیرد. اما آیا تمامی مراکز فروش آنلاین پارچه یکبار مصرف، قیمت دست اول و کیفیت خوبی ارائه می دهند؟
به تمامی خریدارانی که قصد دارند نیاز پارچه ای خود از انواع پارچه های اسپان باند بیمارستانی، به شکل عمده و از طریق سایت های فروش آنلاین تهیه نمایند، توصیه می گردد تا مراکزی را برای خرید انتخاب کنند که:

  • با حذف تمامی واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه، ارتباط مستقیم با بزرگترین کارخانجات پارچه اسپان باند بیمارستانی دارند.
  • نمونه های عدلی یا کالیته رنگی پارچه را، رایگان به مشتریان ارسال می کنند.
  • قیمت دست اول کارخانه را ارائه می دهند.
  • با ارائه مشاوره های لازم قبل از خرید، به مشتریان جهت انتخاب عرض و گرماژ مناسب، کمک شایانی می نمایند.

خرید مستقیم پارچه اسپان باند در دوران کرونا

با توجه به اینکه در دوران کرونا شاهد افزایش میزان تقاضا از انواع پارچه های اسپان باند بیمارستانی بوده ایم، ممکن است سایت های گوناگونی در بستر فضای مجازی، به فروش این پارچه پرداخته باشند.اما یادتان باشد که همواره با در نظر گرفتن موارد فوق که ذکر شد، به انتخاب مراکز فروش آنلاین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بپردازید.

خوشبختانه گروه بازرگانی پارچه پارادا به عنوان یکی از قطب های فروش عمده پارچه های بیمارستانی در کشور، ضمن در ارتباط بودن با معتبرترین کارخانه پارچه اسپان باند تهران و دیگر شهرها، امکان خریدی مستقیم و با قیمت دست اول کارخانه از انواع پارچه های بیمارستانی بی بافت را به خوبی فراهم نموده است. شما می توانید پس از دریافت مشاوره رایگان و انتخاب عرض و گرماژ مناسب خود، سفارشتان را در کمترین زمان مکن ثبت کرده و آن را هر کجایی که هستید، تحویل بگیرید.
به این مطلب امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 1 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت در عرض ها و گرماژهای تولیدی و موجود …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟