فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی / فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی ارزان

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی ارزان

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی با ارزان ترین قیمت ممکن، توسط این مجموعه صورت می گیرد. خریداران می توانند جزو اولین هایی باشند که راز خرید بهترین پارچه بیمارستانی ارزان قیمت را می دانند.
همواره در بازار خرید و فروش انواع پارچه خصوصا برای مصارف بیمارستانی، پارچه هایی که نرخ ارزان تر و کیفیت بالایی دارند، از میزان استقبال بیشتری برای خرید، مواجه هستند.
یکی از این پارچه ها، پارچه فلامنت است که با مشخصات و ویژگی های قابل قبولی تولید شده و می تواند مصارف خوبی برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها داشته باشد.
اما آنچه که در بازار فروش پارچه فلامنت بیمارستانی اهمیت داشته، شناخت مراکز معتبر فروشی بوده که دو اصل قیمت و کیفیت از این پارچه را، متناسب با هم عرضه می کنند.
موضوعی که شاید در کمتر نمایندگی فروشی بدان توجه شده است. یعنی برخی از مراکز تنها کیفیت خوب و برخی دیگر تنها قیمت خوب و ارزان یا واقعی از یک پارچه بیمارستانی را عرضه می دارند.
بنظر می رسد که در بازارهای امروزی خرید و فروش پارچه های بیمارستانی، ارزان ترین و مقرون به صرفه تر راهکار خرید، خرید اینترنتی است.

در ادامه ضمن آشنایی بیشتر با انواع پارچه فلامنت، مصارف آن در بیمارستان ها و چگونگی خرید کیفیت خوب و قیمت ارزان تر از این پارچه را آگاه خواهید شد.

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

معرفی انواع پارچه فلامنت

پارچه فلامنت یا فیلامنت، از دیگر پارچه های تولیدی صنعت نساجی است که همانند پارچه هایی مانند تترون و ترگال، جزو پارچه های تخت بافت به شمار می آید.

پارچه های فلامنت را در کارخانجات گوناگون تولیدی، از الیاف فیلامنت به تنهایی و یا ترکیب با انواع الیاف طبیعی پنبه، تولید و پس از رنگرزی به شکل طاقه های کتابی یا رولی روانه بازارهای فروش می نمایند.
امروزه با توجه به مصارفی که از پارچه فلامنت شده، این پارچه در انواع ذیل موجود بوده و مورد خرید و فروش قرار می گیرد:

  1. پارچه فلامنت ورزشی
  2. پارچه فلامنت لباسی
  3. پارچه فلامنت پرده ای

شایان ذکر است که فلامنت ورزشی دارای بافت درشت تری بوده و غالبا در تولید انواع البسه ورزشی مخصوص فصول گوناگون سال، مورد استفاده کارگاه های تولیدی قرار می گیرد.
از طرفی پارچه فلامنت پرده ای هم از دیگر پارچه های فلامنت و نوع کاربرد آن است که با رنگبندی مشکی، شیری و سفید، مناسب دوخت انواع پرده، می باشد.
پارچه فلامنت لباسی شاید در این میان یکی از پرفروش ترین نوع های پارچه فلامنت باشد.
چرا که یکی از انواع پارچه های فلامنت لباسی، پارچه فلامنت بیمارستانی است که هم اکنون از بالاترین نرخ فروش در بازار کشور برخوردار بوده هست.
در کارخانحاتی مانند نساجی های معتبر اصفهان، شاهد تولید بهترین کیفیت از انواع پارچه های فلامنت، بخصوص پارچه فلامنت بیمارستانی هستیم.
پارچه های فلامنت عمدتا دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای معین بوده و در رنگبندی گوناگون در مدل های ساده و طرح دار به عرضه می رسند.
در ادامه کمی بیشتر با انواع پارچه فلامنت بیمارستانی و مصارف آن آشنا خواهید شد.

پارچه فلامنت بیمارستانی و مشخصات آن

همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد، پارچه فلامنت از پارچه های تخت بافت در صنعت نساجی است که از الیاف فلامنت و گاها از الیاف پنبه تولید می گردد.
با توجه به دارا بودن مشخصات خوب پارچه های فلامنت، در حال حاضر شاهد موارد مصرفی خوبی از آن در مصارف بیمارستانی و بهداشتی بوده ایم.
پارچه فلامنت بیمارستانی با توجه به نوع الیافی که در تولید آن بکار گرفته شده، در انواع ذیل با دو کیفیت متفاوت وجود داشته و در بازارهای پارچه فروشی، به عرضه می رسد:

  • پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی
  • پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی دارای الیاف طبیعی پنبه بوده و به همین سبب دارای انعطاف پذیری و نرمی زیر دست بیشتری می باشد.
این پارچه ها دارای مشخصات ذیل هنگام عرضه به بازارهای فروش پارچه های بیمارستانی می باشند:

  • عرض: ۱۵۰ سانتی متر
  • وزن (گرماژ): ۱۵۰، ۱۶۰ و ۱۷۵ گرمی
  • دارای رنگبندی آبی، سفید، صورتی و …
  • متراژ طاقه: ۱۰۰ متر
  • متراژ عدل: ۵۰۰ متر
  • دارای سه مدل ساده، چهارخونه و راه راه

شایان ذکر است پارچه فلامنت بیمارستانی در مدل های ساده و چهارخونه رنگی، از بیشترین نرخ فروش برخوردار بوده است.
کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی از انواع مدل های فوق این پارچه، جهت دوخت لباس فرم بیماران زن و مرد استفاده می کنند.
پارچه فلامنت آبی مخصوص لباس بیماران مرد و پارچه فلامنت صورتی جهت دوخت لباس فرم بیماران خانم، مورد استفاده واحدهای تولیدی قرار می گیرد.
پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه به سبب نوع نخی که داشته و البته نوع رنگرزی باکیفیتی که دارا بوده، از ثبات در رنگ و کیفیت بافت برخوردار است و می تواند بهترین گزینه برای دوخت لباس بیماران باشد.
هنگام عرضه پارچه فلامنت بیمارستانی به بازار، طاقه های کتابی این پارچه دارای متراز ۴۰ یا در حدود ۵۰ متری بوده اند. اما طاقه های رولی پارچه فلامنت بیمارستانی با متراژهای ۱۰۰ یا ۱۵۰ متری به عرضه می رسند.
بجز دوخت لباس بیماران، از دیگر مصارف پارچه های فلامنت بیمارستانی می توان به خرجکار لباس و انواع ملحفه، پرده، رو تختی و غیره در بیمارستان ها اشاره کرد.

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه فلامنت بیمارستانی جایگزین خوبی برای تترون بیمارستانی است؟

قبل از آنکه به نحوه فروش پارچه های فلامنت بیمارستانی و البته بهترین راهکار خرید با قیمت ارزان و کیفیت خوب این پارچه بپردازیم، بد نیست به این موضوع بپردازیم که آیا پارچه فلامنت می تواند بجای تترون در بیمارستان ها استفاده شود؟
گفتنی است که همواره موضوع اقتصادی و کاهش هزینه های بیمارستان ها، برای خیلی از مدیران بیمارستانی از اولویت بالایی برخوردار بوده است.
اما اگر این کاهش هزینه همراه با کیفیت خوب منسوجات و البسه خریداری شده و یا سفارش شده برای تولید و دوخت، بوده باشد، قطعا دارای ارزش بالاتری می باشد.
حتما می دانید که پارچه تترون بیمارستانی را به عنوان یکی از پرفروش ترین و مصرفی ترین پارچه ها در صنعت تولید البسه و منسوجات بیمارستانی در بازارهای پارچه فروشی، می شناسند.
تترون بیمارستانی دارای متنوع ترین عرض ها و گرماژها بوده و به سبب دارا بودن مشخصات و ویژگی های منحصربفرد، توانسته محبوبیت بالایی نزد تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی داشته باشد.
با توجه به اینکه یکی از بیشتر استفاده ها از پارچه تترون در دوخت لباس بیماران است، باید گفت که انتخاب پارچه ای باکیفیت چون تترون در این حوزه، ارجح تر از هر نوع پارچه دیگری می باشد.
اما اگر بخواهیم به موضوع قیمت پارچه مصرفی در تولید لباس بیماران بپردازیم، باید گفت که ممکن است محبوبیت و کیفیت درجه یک پارچه تترون بیمارستانی، قیمت گرانتر برای این پارچه را در برخی بازارها رقم زده باشد.
در اینجاست که برخی از مدیران بیمارستان ها خواهان خرید پارچه ای ارزان قیمت تر بوده که البته کیفیت مشابه پارچه های تترون بیمارستانی را در بر بگیرد.
بدون شک پارچه فلامنت بیمارستانی و پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی می توانند جایگزین های اصلحی برای پارچه تترون بیمارستانی تلقی گردند.
چرا که پارچه های فلامنت ببمارستانی علاوه بر قیمت ارزان، دارای مشخصات و ویژگی های ذیل هستند:

  1. نرمی زیر دست
  2. کشسانی فوق العاده
  3. عدم چروک پذیری
  4. عدم بدن نما بودن
  5. حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند

این ویژگی ها سبب می گردند تا پارچه های فلامنت بیمارستانی خصوصا در مدل های ساده و چهارخونه، جهت دوخت لباس بیماران استفاده گردند.
البته ذکر این نکته ضروری بوده که بر خلاف پارچه های تترون بیمارستانی، استفاده از پارچه های فلامنت در بیمارستان ها، با توجه به قیمت ارزانی که داشته، به شکل یکبار مصرف بوده است.
این موضوع باز هم می تواند توجیه اقتصادی خوبی را برای بیمارستان ها داشته باشد. چرا که مساوی است با کاهش هزینه های اتوکلاو و یا هزینه های خرید انواع مود ضد عفونی کننده برای پارچه هایی که قابل شست و شو و ضد عفونی هستند.
اما با همه این تفاسیر، همگان می دانند که کیفیت پارچه های فلامنت پنبه بیمارستانی بیشتر هستند.
آیا می دانید که کدام کارخانجات در کشور ما، بهترین کیفیت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را تولید و آن را به بازارهای فروش روانه داشت؟

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

کارخانه تولیدی پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی همانطور که از نامش پیداست، بجز الیاف فلامنت، دارای الیاف طبیعی پنبه نیز بوده که بر کیفیت، انعطاف پذیری و نرمی زیر دست آن افزوده است.
امروزه در کارخانجات تولیدی پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی، برخی از فاکتورها می توانند سبب عرضه کیفیت های مختلفی از این پارچه به بازارهای فروش شده باشند.
کارخانه هایی که تولید کننده پارچه فلامنت پنبه هستند، زیاد بوده، اما تمامی این کارخانجات نتوانسته کیفیت خوبی از این پارچه را روانه بازارهای پارچه بیمارستانی، کنند.
از جمله فاکتورهایی که تمایز جدی بین پارچه های فلامنت بیمارستانی تولیدی کارخانجات گوناگون ایجاد می کنند؛ می توان به این موارد اشاره داشت:

  • استفاده از نخ مرغوب
  • یکدست بودن کیفیت بافت و نحوه بافت پارچه
  • نوع رنگرزی و مرغوبیت مواد اولیه بکار گرفته شده در رنگرزی پارچه
  • طاقه پیچی استاندارد

در حقیقت این فاکتورها را می توان، فاکتورهایی مهم در بازارهای رقابتی عرضه انواع پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی دانست.
هم اکنون شهر اضفهان دارای نساجی های بزرگی هست که توانسته اند کیفیت بسیار خوبی از پارچه های فلامنت بیمارستانی را تولید و روانه بازارهای خرید و فروش پارچه نمایند.
بی تردید شناخت کارخانجاتی که با دارا بودن تمامی استانداردهای گفته شده، کیفیتی ویژه از پارچه فلامنت را عرضه می کنند، می تواند جزو گام های مهم قبل از خرید، برای مشتریان بوده باشد.
در درجه بعدی پیدا کردن نمایندگی های فروش مستقیمی که مستقیما و بدون هیچ واسطه، ارسال پارچه های سفارش شده را از درب این کارخانجات انجام می دهند، گام ارزشمند و تثبیت کننده برای خریدی مطمئن و ارزان تر می باشد.

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی ساده و طرح دار

پارچه های فلامنت بیمارستانی به سبب آنکه در دوخت لباس بیماران مورد استفاده قرار می گیرند، پس پرداختن به آنها و چگونگی خرید و فروش آن در بازارهای پارچه فروشی، مهم است.
پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی همانطور که در خطوط فوق ذکر شد؛ در دو مدل ساده و طرح دار عرضه می گردند.
اگر چه مدل ساده پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی فروش خوبی دارد، اما پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه از میزان تقاضای بالاتری در تولید البسه بیماران برخوردار می باشد.
راحتی و آسایش بیمارانی که مورد بستری در بیمارستان ها قرار گرفته اند، در گرو یک لباس خوب و راحت است. لباس بیماران باید خنک بوده، سبک باشد، منجر به تعریق نگردد و از همه مهم تر، رنگ پس نداده و ایجاد حساسیت پوستی نکند.
پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی تمامی این خصوصیات را دارا بوده و هم اکنون با بهترین درجه ی کیفی، می تواند استفاده خوبی را برای مراکز درمانی و بیمارستانی ها، شامل گردد.
فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی ساده و طرح دار به صورت عدلی و با مشخصاتی که گفته شد، توسط این مجموعه انجام می گیرد.
این نمایندگی فروش، فروش مستقیم از درب بزرگترین کارخانجات تولیدی پارچه های فلامنت بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده است.
با این منوال، خریداران می توانند در هر کجا که بوده؛ بدون نیاز به مراجعه حضوری، خرید ابنترنتی پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را بدون هیچ واسطه ای انجام دهند.

فروش پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پایین ترین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی در بازار

اغلب کارگاه های تولیدی البسه بیمارستانی خصوصا کارگاه های تازه تأسیس، جهت کاهش هزینه های تولیدی خود، به دنبال پایین ترین قیمت ممکن از پارچه ی مورد نظر خود در بازار پارچه هستند.
اما مقصود از پایین ترین قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی این نیست که کیفیت پایین یا درجه دو از این پارچه را خریداری کنید.
مقصود آن است که خرید عمده پارچه فلامنت بیمارستانی، با زیر قیمت بازار انجام گردد. این یعنی خرید پارچه فلامنت بیمارستانی با قیمت دست اول کارخانه که تنها از طریق مراکز رسمی فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی امکان پذیر می باشد.
هم اکنون این گروه بازرگانی با هدف دسترسی هر چه آسان تر و ارزان تر مشتریان خود به پارچه فلامنت بیمارستانی و انواع پارچه های دیگر، امکان ثبت سفارش خرید آنلاین را برای مشتریان از سراسر کشور، فراهم آورده است.

خریدارانی که به دنبال یک مرکز فروش مطمئن برای خرید عمده و در تناژ بالا از پارچه های بیمارستانی هستند، می توانند برای یکبار هم که شده، حساب ویژه ای را روی این مجموعه، باز کرده و این سایت را به دیگران هم با خیال راحت معرفی کنند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار

قیمت عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار

قیمت یکی از جنبه‌ های حیاتی در هر صنعتی است و بازار پارچه نیز از …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟