فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت پارچه اسپان باند تهران + خرید بی واسطه

قیمت پارچه اسپان باند تهران + خرید بی واسطه

قیمت پارچه اسپان باند با توجه به ویژگی های آن مانند عرض، گرماژ و رنگ بندی مشخص می گردد. انتخاب مراکز خرید بی واسطه موجب می ‌شود تا مناسب ترین نرخ پارچه اسپان باند را به نسبت سایر بازارهای عرضه و فروش عمده به دست آورید.
در هنگام صحبت کردن راجع به پارچه ذهن افراد ناخودآگاه به سمت پارچه هایی با بافت مشخص و الیاف تار و پود می رود. اما در صنعت نساجی پارچه های نبافته مورد استقبال عموم قرار گرفته است.
یکی از حوزه‌های استفاده از پارچه های اسپان باند در صنعت پزشکی بوده که توانسته، تا حد زیادی نیاز این حوزه را به پارچه های بافت سنتی کاهش دهد. به همین دلیل بررسی قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار جزء موارد بسیار مهم قرار می گیرد.
قیمت پارچه اسپان باند تهران در مراکز فروش عمده اسپان باند در تهران مناسب ترین قیمتی است که می‌ توانید آن را به دست آورید. چرا که در این فروشگاه ها به دلیل رقابت تنگاتنگ با سایر مراکز دیگر قیمت های اقتصادی ارائه می گردد.

تولید عمده انواع پارچه یکبار مصرف

قیمت پارچه اسپان باند تهران

پارچه های یکبار مصرف در گروه پارچه‌ های نبافته قرار می‌ گیرند که از محصولات عصر جدید بوده و توانسته اند تا حد زیادی در تمامی صنایع ورود پیدا کنند. به دلیل داشتن کیفیت های بالا و ویژگی های متنوع استفاده کردن از این پارچه به قدری زیاد است که در حال حاضر امکان جایگزین کردن این پارچه و منسوجات دیگر وجود ندارد.
معمولا پارچه های یکبار مصرف را به دلیل استفاده کردن از الیاف پلیمری در صنعت به آنها پارچه های pp می گویند. این پارچه ها را با کمک گرفتن از دستگاه اکسترودر، دستگاه کلندر و دستگاه های دیگر که در خطوط تولید قرار دارند، آماده می کنند.
در حال حاضر به دلیل پیشرفت هایی که در صنعت پتروشیمی در داخل کشور به وجود آمده امکان استفاده از انواع مختلف پلیمر در روند تولید این پارچه ها فراهم می گردد. به همین دلیل پارچه های اسپان باند در تنوع بسیار بالا تولید می شوند.
به دلیل نیاز زیاد بازار به پارچه یکبار مصرف در حال حاضر در کارخانجات و مراکز تولید این پارچه به صورت عمده تولید می گردد، تا بتواند بخش زیادی از بازار داخل را تأمین کنند.
با توجه به اینکه روند تولید این پارچه ها با سرعت بالایی صورت می گیرد و دیگر نیاز به صرف وقت زیاد برای حلاجی الیاف تار و پود و قرار دادن آنها در یک راستای منظم نیست. فقط با کنار هم قرار گرفتن الیاف فیلامنت و استفاده از روش ‌های خاص برای اتصال این الیاف به یکدیگر، این پارچه تولید می شود.
به همین جهت کارخانجات زیادی با ورود به این حوزه از صنعت نساجی سعی کرده اند، محصولات متفاوتی را به بازار ارائه دهند، تا بتوانند جایگاه خوبی برای خود در بازار به دست آورند.
معمولاً پارچه های اسپان باند یا لایه سوزنی را با گرماژی بین ۱۰ گرم تا ۴۰۰ گرم در کارخانه تولید می ‌کنند که هرچقدر گرماژ بالاتر باشد، در نتیجه مواد اولیه بیشتری برای تولید این پارچه صرف می گردد و البته پارچه از استحکام بالاتری برخوردار است.
از لحاظ تنوع عرض این پارچه ها در چندین عرض مختلف تولید می گردد، تا برای هر نوع استفاده بتوان مناسب ترین متراژ را انتخاب کرده، تا دور ریز و اسراف در هنگام برش به کمترین میزان برسد.

ویژگی های یک پارچه اسپان باند پزشکی

پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما یکی از مهمترین صنایعی که به پارچه اسپان باند به شکل عمده نیاز دارد، صنعت پزشکی است.
پارچه هایی که برای صنعت پزشکی تولید می شوند باید برخی از نکات در روند تولید آنها رعایت گردد. همچنین در نحوه ارسال و بسته بندی محصول نیز توجه کردن به نکات مختلف موجب شده تا پارچه به صورت کاملاً بهداشتی به دست مصرف کننده برسد.
قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی با توجه به ویژگی و مشخصاتی که این پارچه از آن برخوردار بوده، مشخص می شود. پس نیاز است که به طور کامل این پارچه ها مورد آنالیز و بررسی قرار بگیرند.
اگر برای شما هم این سوال مهم به وجود آمده که یک پارچه اسپان باند پزشکی باید از چه مشخصاتی برخوردار باشد تا با خیال راحت در مراکز درمانی و بیمارستانی مورد استفاده قرار بگیرد؟ می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

خاصیت تنفس پذیری

این پارچه ها از خاصیت تنفس پذیری بالایی برخوردارند، چرا که بخش زیادی از این پارچه برای دوخت البسه های مورد استفاده در محیط بیمارستان کاربرد دارد. تنفس پذیری موجب می شود تا بیماران احساس راحتی بیشتری در هنگام پوشیدن این البسه به دست آورند.

ویژگی پارچه

در محیط بیمارستان به دو مدل پارچه هیدروفیل و پارچه واترپروف نیاز است، پس انتخاب نوع مناسب برای هر بخش از بیمارستان موجب می شود، تا بهترین بازخورد را از به کار بردن این پارچه ها به دست آورید.

مقاومت در برابر کشش

پارچه های بیمارستانی باید در برابر کشش سایش و هر گونه ضربه و فشار مقاومت بالایی داشته باشند. چرا که این پارچه ها به عنوان البسه و کاور تخت، تحت فشار قرار می گیرد و باید بتوانند بافت خود را حفظ کنند.

آنتی باکتریال بودن

آنتی باکتریال بودن از موارد بسیار مهم و اساسی در روند تولید پارچه های اسپان باند است. چرا که این پارچه ها در محیط های بیمارستانی کاربرد داشته و در هنگام استفاده نباید هیچ گونه میکروب، باکتری و آلودگی دیگری را به خود جذب کند.

سازگاری با پوست بدن

اغلب از این پارچه به صورت مستقیم استفاده می ‌کنند و به عنوان لباس مورد پوشش قرار می گیرد. پس بافت این پارچه به گونه ای که برای پوست هیچ حساسیتی ایجاد نکند جزء موارد بسیار مهم و ضروری است.

قابلیت چاپ پذیری

قابلیت چاپ پذیری از جمله موارد بسیار پراهمیت بوده؛ زیرا اغلب مراکز درمانی و بیمارستانی ترجیح می دهند تا بر روی منسوجات خود آرم و لوگوی بیمارستان را هک کنند و البته گاهی واقع لازم است که موارد و اطلاعات بیشتری در مورد بسته بندی های مختلف بر روی پارچه یکبار مصرف چاپ شود.

چرا قیمت پارچه اسپان باند تهران ارزان است؟

کارخانه پارچه اسپان باند تهران

روند تولید پارچه اسپان باند یک پروسه پیچیده و متفاوت بوده که با روند تولید پارچه های سنتی کاملاً فرق می کند. دیگر نیازی به استفاده از دستگاه های ریسندگی و بافندگی و طی زمان طولانی برای آماده سازی الیاف نمی باشد.
قیمت پارچه اسپان باند تهران به نسبت سایر منسوجات موجود در بازار ارزان تر ارائه می گردد، تا همه مشتریان و خریداران عمده با خیال راحت بتوانند این پارچه مهم و کاربردی را تهیه کنند.
اما گاهی اوقات برای افراد این سوال به وجود می ‌آید که چرا نرخ پارچه اسپان باند تهران ارزان است؟ آیا این ارزان بودن دلیل بی کیفیتی پارچه اسپان باند محسوب می شود؟
برای اینکه بتوانیم به این سوالات پاسخ مناسب دهیم، در ابتدا باید مشخص کنیم که کیفیت پارچه اسپان باند به چه پارامترهایی ارتباط دارد و مشخص کردن این پارامترها در پارچه های اسپان باند تهران هم جزء مراحل بعدی ارزیابی این مسئله است.
مهمترین عواملی که می توانند بر کیفیت یک پارچه و درنهایت بر نرخ ارائه آن به بازار تأثیر بگذارند، شامل موارد ذیل است:

  • نوع مواد اولیه ای که قرار است در خطوط تولید مورد استفاده قرار گرفته و در دستگاه اکسترودر ذوب گردد.
  • کیفیت دستگاه هایی که در خطوط تولید پارچه های اسپان باند مورد استفاده قرار می ‌گیرد، هر چقدر پیشرفته تر و به روز تر باشد پارچه های مرغوب تولید می گردد.
  • میزان آگاهی و توانایی متخصصان و کارگران فعال در کارخانجات تولید پارچه یکبار مصرف جزء موارد بسیار مهم در افزایش حجم تولید و افزایش سرعت است.
  • نحوه بسته بندی پارچه های تولید شده و شیوه ارسال آنها به بازار نیز یکی دیگر از مشخصه‌ های پارچه مرغوب و باکیفیت است.
  • اما برای یافتن پاسخ مناسب این سوال که چرا نرخ پارچه اسپان باند تهران ارزان تر است، باید بگوییم که سه عامل مهم وجود دارد:
  • سرعت بافت و آماده سازی پارچه های اسپان باند بسیار بالا بوده و در مدت زمان کوتاهی می توان حجم زیادی از پارچه را تولید کرد.
  • قیمت مواد اولیه ای که در روند تولید این پارچه ها مورد استفاده بوده، محصول داخل بوده و با پرداخت هزینه مناسب قابل تهیه است.
  • با حجم بسیار کمی از مواد اولیه می توان، متراژ زیادی از پارچه اسپان باند را تولید نمود، در واقع پوشش دهی این پلیمرها بسیار وسیع است.

نکات مهم در خرید عمده پارچه اسپان باند ۹۰ گرم

پارچه های اسپان باند در گرماژهای مختلف تولید می شوند، تا در هر مجموعه بتوان از نوع مناسب آن استفاده نمود.
پارچه اسپان باند ۹۰ گرم یکی از گرماژهای پرکاربردی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد. پس لازم است که حتماً با نکات مهم در هنگام خرید این پارچه در بازارهای شلوغ حال حاضر آشنا گردید و در نهایت پارچه های مرغوب و باکیفیت بخرید.
قیمت اسپان باند ۹۰ گرمی جزء موارد بسیار مهم و تأثیرگذار در حجم خرید محسوب می شود که با بررسی دقیق قیمت در مراکز عرضه و فروش مختلف می توانید به نتیجه درستی برسید. اما به غیر این مورد نکات دیگری در هنگام خرید وجود دارد که توجه کردن به آن ها سبب خریدهایی استاندارد می شود. در ادامه به برخی از آن می پردازیم:

  1. بررسی ضخامت پارچه اسپان باند در تمام طول طاقه یکی از موارد بسیار مهم است و با بیرون کشیدن تصادفی یک طاقه پارچه می توانید بخش های مختلف آن را بررسی کنید.
  2. بررسی کیفیت رنگ نیز در تمام طول یک طاقه با چک کردن آن به طور کامل و دقیق مشخص می‌ گردد که کالیته رنگی در تمام متراژ پارچه یکسان باشد.
  3. بررسی لبه های صاف و یکدست پارچه برای مراکز تولیدی جزء مسائل بسیار مهم است؛ چرا که در هنگام برش آنها را دچار مشکلات زیادی می کند.
  4. شناخت پارچه های واترپروف و هیدروفیل یکی دیگر از مواردی بوده که در هنگام خرید عمده باید مد نظر قرار بگیرد.

تمامی مواردی که در اینجا ذکر شد در خریدهای حضوری به آسانی انجام می شود و خریدار می تواند با بیرون کشیدن یک طاقه پارچه به شکل کاملاً تصادفی از میان پارچه ها تمامی موارد گفته شده از قبیل کیفیت، ضخامت، بررسی لبه ها، کیفیت رنگ و همچنین رنگ ندادن پارچه را مورد بررسی قرار بدهد.
اما در شرایط حال حاضر که در اغلب مواقع خریدار باید به صورت غیرحضوری و از طریق خرید اینترنتی پارچه مورد نظر خود را تهیه کند، دیگر امکان بررسی و چک کردن پارچه را ندارد. در چنین شرایطی نیاز است که حتماً از سایت های معتبر برای خرید اقدام نمایید و قبل از ثبت سفارش نهایی تقاضای ارسال کالیته رنگ بندی از پارچه ها را کنید تا از روی کالیته بتوانید موارد مد نظر خود را بررسی نمایید.

بزرگترین مرکز فروش عمده پارچه اسپان باند در تهران

فروش پارچه اسپان باند عمده

تمام خریداران عمده که به دنبال تهیه پارچه اسپان باند مرغوب و باکیفیت هستند، ترجیح می دهند تا این پارچه ها را از مراکز مستقیم و بدون واسطه تهیه کنند.
این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فروش عمده پارچه اسپان باند در تهران معرفی می گردد، تا مشتریان با خیال راحت بتوانند محصولات مد نظر خود را تهیه نمایند.
به جهت آشنایی با این مجموعه فروش بهتر است با کارشناسان آنها ارتباط برقرار نمایید و پس از دریافت تمامی اطلاعات مورد نیاز خود، در مورد نحوه فروش محصولات موجود در داخل فروشگاه و موارد مختلف دیگر در صورت تمایل سفارشات مد نظر خود را ثبت نمایید.

اگر قیمت پارچه اسپان باند تهران در هنگام خرید عمده برای خریدار جزء مسائل بسیار پراهمیت قرار می گیرد و ترجیح می دهند تا با استفاده از راه های مختلف هزینه های خود را کم کنند. کارشناسان این مجموعه می ‌توانند به آنها در این زمینه کمک کرده تا با به دست آوردن تجربه یک خرید مناسب و مقرون به صرفه به مشتری دائمی آنها تبدیل گردند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت پارچه اسپان باند

لیست قیمت پارچه اسپان باند با خرید اینترنتی

لیست قیمت پارچه اسپان باند با خرید اینترنتی از این سایت کاملاً مناسب و مقرون …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟