فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / قیمت خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی نساجی اصفهان

قیمت خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی نساجی اصفهان

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی تولیدی در نساجی های اصفهان، از درب کارخانه با مناسب ترین قیمت ممکن شده است. حتی شما قادر خواهید بود که غیر حضوری خرید پارچه را انجام دهید.
از قدیم تا به امروز، پارچه ها و منسوجات جزو کالا و محصولاتی هستند که استفاده و کاربرد زیادی داشته و روز به روز با پیشرفت تکنولوژی، گونه های مختلفی از آن ها روانه بازار فروش شده است.
اما بد نیست بدانید که پارچه ها با یکدیگر تفاوت های اساسی دارند مثل نوع الیاف. بله درست است. یکی از دلایلی که باعث شده تا پارچه ها با یکدیگر فرق داشته باشند، نوع الیافی است که در ساختار و تولید آن ها بکار گرفته می شود. در کل اگر بخواهیم پارچه ها را از روی نوع الیافشان دسته بندی کنیم، به این جمع بندی می رسیم:

  • پارچه های الیاف گیاهی
  • پارچه های الیاف حیوانی
  • پارچه های الیاف مصنوعی
  • پارچه های الیاف معدنی

از آنجایی که پارچه های تهیه شده از الیاف طبیعی روز به روز گران تر می شوند، پارچه های الیاف مصنوعی بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. البته جالب است بدانید در حال حاضر، پارچه هایی تولید می شوند که ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی هستند. مانند پارچه ترگال که اکثر شما با آن آشنایی دارید.
برای کسانیکه آشناییت با پارچه ترگال ندارند، بخش اول را به معرفی انواع پارچه های ترگال اختصاص داده ایم. پس همراه ما باشید تا ترگال را بهتر شناخته و با انواع مختلف آن آشنا شوید.

آشنایی با انواع پارچه ترگال و کجراه

درست است که تنوع پارچه و منسوجات موجود در بازار زیاد بوده و به واسطه پیشرفت تکنولوژی و روند تولید، هر روزه پارچه های مختلفی روانه بازار فروش می گردد. اما برخی از خود پارچه ها هم انواع مختلفی داشته که این سبب افزایش هر چه بیشتر تنوع در دنیای پارچه و منسوجات شده است.
مثلاً پارچه ترگال که در این تاپیک موضوع بحث ماست، خود دارای دو گونه مختلف و متفاوت از هم می باشد که:

  • یکی پارچه ترگال ساده بوده و بازاریان پارچه آن را پارچه ترگال می نامند.
  • دیگری پارچه ترگال کجراه می باشد که از آن با عنوان پارچه کجراه در بازار یاد می شود.

چیزی که در پارچه های ترگال ثابت است، نوع الیافی است که در خطوط تولیدی آن ها بکار گرفته می شود. البته شاید تنوع پارچه های کجراه بیشتر از پارچه های ترگال ساده باشد، اما کلیات الیاف مصرفی یکی است و در تار و پود پارچه ها از پلی استر، ویسکوز و فیلامنت استفاده می گردد.

پارچه ترگال و کجراه، هر دو تنها در عرض ۱۵۰ سانتی متر به بازار عرضه می شوند و بر خلاف پارچه هایی نظیر تترون که دارای عرض های مختلفی هستند، با یک عرض مشخصی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند.
اما چیزی که به عنوان تفاوت اصلی میان پارچه ترگال و کجراه شناخته می شود، میزان گرماژ و وزن پارچه است. اصولاً کارخانه های تولیدی، پارچه ترگال را با وزن استاندارد ۲۴۰ گرم روانه بازار فروش کرده و پارچه کجراه را با ۴۰ الی ۵۰ گرم وزن بیشتر تولید می نمایند. یعنی وزن و گرماژ ۱ و نیم متر مربع از پارچه کجراه، برابر است با ۲۸۰ الی ۲۹۰ گرم.
البته این تفاوت میزان وزن و گرماژ پارچه های ترگال به نوع بافت پارچه بر می گردد. چون ترگال ساده دارای بافتی ساده و تخت بوده و پارچه کجراه از بافت اریب و مایل برخوردار می باشد. نوع بافت علاوه بر اینکه روی گرماژ پارچه تاثیر داشته، موارد زیر را هم تحت تاثیر قرار داده است:

  1. میزان ضخامت
  2. میزان استقامت
  3. میزان استحکام
  4. میزان نرمی و لطافت
  5. و مواردی از این قبیل.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

در کارخانه های نساجی پارچه ترگال، نوع ساده این پارچه تنها با ترکیب ۲۰ درصد الیاف طبیعی گیاهی و ۸۰ درصد الیاف مصنوعی تولید می شود. اما تنوع در پارچه های کجراه بیشتر بوده و این امکان برای خریدار وجود دارد تا بسته به نوع نیاز و موارد استفاده، پارچه هایی را تهیه نماید که شامل درصدهای مختلفی از الیاف طبیعی و مصنوعی می باشد.
حتی جالب است بدانید که پارچه کجراه ۱۰۰ درصد پنبه هم توسط تولید کنندگان روانه بازار فروش می شود که بیشترین میزان استفاده را در دوخت و دوز لباس کار خواهد داشت.

نکات مهمی که در مورد پارچه ترگال بیمارستانی باید بدانید

در اواخر بخش قبلی راجع به یکی از موارد مصرف پارچه ترگال صحبت شد. بله درست است. این پارچه به خاطر مشخصات و ویژگی هایی که دارد، از موارد مصرف متعددی هم برخوردار می باشد. چندی از موارد مصرف این پارچه عبارت است از:

  1. مصارف بیمارستانی
  2. تولید لباس کار
  3. دوخت فرم مدارس
  4. تهیه شلوار کردی

و مواردی از این دست که در اینجا قرار است راجع به مصارف بیمارستانی این پارچه صحبت نماییم.
پارچه ترگال بیمارستانی، پارچه ای است از نوع کجراه که در عین داشتن مقاومت و استحکام زیاد، از زیر دست بسیار نرم و لطیفی هم برخوردار می باشد.
اما نکات مهمی که باید در مورد پارچه ترگال بیمارستانی بدانید، نکاتی است که در پروسه خرید به شما کمک شایانی می کند. اول از همه باید توجه کنید که پارچه ترگال بیمارستانی، پارچه ای با ویژگی ضد آبژاولی هست یا نه. شاید بپرسید یعنی چه؟
برای پاسخ این سوال، نیاز به توضیحات اجمالی است. برای همین لازم است بدانید که به خاطر آلوده بودن بیمارستان، تجهیزات بیمارستانی از جنس پارچه و یا هر چیز دیگری، مدام باید شستشو داده شوند. استفاده از مواد ضد عفونی کننده قوی ممکن است تجهیزات پارچه ای را خراب کند و هزینه های چند برابری برای بیمارستان به همراه داشته باشد. به همین خاطر، انتخاب پارچه مقاوم در برابر مواد شوینده بسیار حائز اهمیت است و منظور از ضد آبژاول بودن پارچه، همین مقاوم بودنش در برابر مواد شوینده و ضد عفونی کننده هاست.
مدتی است پروسه تکمیل و رنگرزی پارچه ترگال کجراه به گونه ای انجام شده که آن را مقاوم در برابر هر ماده ضد عفونی کننده ای ساخته است. روش خمی، روش اصلی تکمیل و رنگرزی پارچه کجراه بیمارستانی می باشد که شاید با نام های دیگر هم در بازار فروش شناخته شود.
یکی دیگر از نکات مهمی که لازم است درباره پارچه ترگال بیمارستانی بدانید، انتخاب صحیح آن بسته به نوع مصرف است. بیمارستان های خریدار می توانند پارچه ترگال مصرفی خود را سفارشی سازی کرده و آن را با درصدهای مختلف الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی سفارش دهند.
در برخی از موارد مصرف بیمارستانی اگر درصد الیاف طبیعی پارچه بیشتر باشد بهتر است و در برخی دیگر بالعکس.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

مشخصات پارچه کجراه بیمارستانی و مصارف آن

در بخش گذشته که راجع به نکات مهم پیرامون پارچه کجراه بیمارستانی صحبت شد، غیر مستقیم به برخی از ویژگی ها و مشخصات این پارچه هم اشاره گردید. اما در این بخش قرار است مستقیم و بدون پرده از مشخصات پارچه کجراه بیمارستانی صحبت کنیم و چندی از مصارف آن را نام ببریم.
بنابراین از مشخصات پارچه کجراه بیمارستانی شروع کرده و بیان می کنیم که یک پارچه کجراه بیمارستانی خوب از چه ویژگی ها و خصوصیاتی برخوردار است:

  • نرم و لطیف می باشد. زیر دست این پارچه با وجود داشتن درصد بالایی از الیاف مصنوعی، بسیار لطیف بوده و احساس راحتی را برای بیمار، پرستار و یا پزشک که در پوشش خود از این پارچه استفاده می نمایند، به ارمغان می آورد.
  • تل یا گوله نمی شود. متاسفانه برخی از پارچه ها بعد از استفاده مکرر و شست و شوی مداوم، تله یا گوله می شوند. اما این پارچه به خاطر شرایط بافت استثنایی و الیاف مرغوبی که در خط تولید آن بکار گرفته می شود، دچار این مشکل نمی شوند.
  • ثبات رنگ بالایی دارد. در بخش رنگرزی این پارچه، رنگ های مقاوم و درجه یک استفاده می شود. همین مسئله باعث شده تا حتی بعد از چندین بار شست و شو، رنگ پارچه تغییری نکرده و مانند روز اول باشد.
  • استحکام و مقاومت زیادی دارد. این پارچه به خاطر داشتن بافت کجراه و اریب، تار و پود محکم تری نسبت به دیگر پارچه ها و منسوجات دارد. پس کشش، سایش و مواردی از این قبیل نمی تواند تاثیری بر روی ساختار پارچه کجراه بیمارستانی بگذارد.

حال که با مشخصات پارچه کجراه بیمارستانی آشنا شدید، نوبت به معرفی مصارف آن رسیده است. موارد مصرف پارچه کجراه بیمارستانی عبارت است از:

  1. تهیه تجهیزات مصرفی در اتاق عمل
  2. دوخت و دوز فرم بیماران بزرگسال، کودک و نوزاد
  3. تهیه یونیفرم های پرستاران، پزشکان و نیروهای خدماتی بیمارستان
  4. دوخت زیر انداز، رو انداز، ملحفه، رو بالشتی و دیگر کالای خواب مصرفی بیماران و همراهان
  5. دوخت پرده های جدا کننده و پرده مخصوص پنجره ها

پارچه کجراه سبز بیمارستانی اتاق عملی آبژاول

در بخش گذشته از مصرف پارچه کجراه بیمارستانی در اتاق عمل صحبت شد. باید گفت پارچه کجراهی که در اتاق عمل برای پوشش جراح، پرستاران، بیمار و … استفاده می شود، کمی با پارچه های کجراه بیمارستانی دیگر که در رنگ های سفید، صورتی، آبی آسمانی، لیمویی، گلبهی و غیره تولید می شوند، فرق دارد.
فرق این پارچه، نوع رنگ مصرفی و شیوه رنگرزی است که در خط تولید این پارچه بکار گرفته می شود. برای همین است که به منظور خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی نسبت به دیگر پارچه های کجراه مصرفی در بیمارستان، بایستی هزینه نسبتاً بیشتری را پرداخت نمایید.
این پارچه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و حتی قرار دادن آن در دستگاه ضد عفونی کننده بیمارستانی اتوکلاو، تاثیری بر روی ساختار و رنگ آن نخواهد داشت.
همانند خیلی دیگر از پارچه های کجراه بیمارستانی، پارچه کجراه سبز بیمارستانی اتاق عملی هم دارای ویژگی ضد آبژاولی بوده و رنگ آن در تمامی شرایط ثابت خواهد ماند.
شاید از خود بپرسید که چرا تنها رنگ سبز و آبی تیره پارچه کجراه بیمارستانی با عنوان پارچه اتاق عملی شناخته می شوند؟
باید گفت که دلیل این موضوع ریشه در علم دارد و ثابت شده که اگر از این دو رنگ در اتاق عمل استفاده شود:
میزان دقت پزشک جراح در حین عمل زیاد شده و جراحی بدون خستگی چشم و با بهترین شرایط پیش خواهد رفت.
مقدار خطایی که ممکن است در پروسه جراحی اتفاق بیفتد به میزان زیادی کاهش پیدا کرده و به دلیل خسته نشدن چشم، خطای دید به حداقل می رسد.
این موضوع طی آزمایش های مکرر به اثبات رسیده و برای همین است که چه بیمارستان های خصوصی و چه بیمارستان های دولتی، از این دو رنگ در اتاق عمل خود استفاده می نمایند.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

تولید بهترین پارچه کجراه بیمارستانی در اصفهان

اگر دقت کرده باشید، ۹۹% کارخانجات تولید پارچه های کجراه بیمارستانی، مخصوص فرم مدارس، مخصوص لباس کار و … در نساجی های اصفهان تولید، تکمیل، رنگرزی و روانه بازار فروش می گردد.
پس می توان به عبارتی، اصفهان را قطب تولید پارچه ترگال در ایران دانست. البته نمی توان منکر این شد که در برخی دیگر از کشورهای ایران هم کارخانجات نساجی فعال در زمینه تولید پارچه ترگال وجود دارد. اما به جرات می توان گفت که بهترین پارچه کجراه بیمارستانی موجود در بازار، محصول تولیدی نساجی های اصفهان است که برترین آن ها عبارتند از:

  • کارخانه تولیدی فدک
  • کارخانه نساجی تک
  • تولید کننده مهنام

مرکز خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی با قیمت کارخانه

مطمئناً نگرانی هایی بابت خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی، ذهن شما را درگیر به خود کرده است. اما با روی کار آمدن سایت های اینترنتی که خرید و فروش غیر حضوری را با کمترین دردسر برای شما خریداران عزیز ممکن ساخته اند، بایستی به این نگرانی ها پایان دهید.
خیلی ها فکر می کنند که از طریق سایت های اینترنتی نمی توان خرید مطمئن و بدون دردسری انجام داد. باید گفت که این دست از افکار مربوط به زمانی بود که تازه سایت های خرید فروش پارچه و محصولات مختلف در فضای مجازی روی کار آمده و خریداران زیادی را به سمت خود کشیده بودند.
این روزها آنقدر نظارت بر روی سایت های فروشنده بالا رفته که درصد کلاهبرداری از طریق خرید فروش اینترنتی به حداقل میزان خود رسیده است.

شما در حال حاضر می توانید از طریق سایت رسمی و نمایندگی کارخانجات تولید کننده پارچه ترگال، کجراه سبز بیمارستانی را به صورت طاقه ای، عدلی و … با قیمت درب کارخانه تهیه نمایید.
آیا شما روش خرید راحت تر، بدون دردسر تر و سریع تر از سایت های خرید فروش آنلاین سراغ دارید؟

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه کجراه بیمارستانی سفی

پارچه کجراه بیمارستانی سفید | عمده فروشی انواع پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه کجراه بیمارستانی سفید روپوش پرستاری و پزشکی در بزرگترین مرکز عمده فروش انواع های …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟