فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / لیست قیمت خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

لیست قیمت خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی تولید جدید، با لیست قیمت دست اول کارخانه به شکل عمده و در تناژهای بالا، هم اکنون در کمترین زمان ممکن از طریق سایت فروش مستقیم پارچه های بیمارستانی، امکان پذیر گردیده است.
امروزه در شهرهای بزرگی مانند تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، رشت و غیره، بازار خرید و فروش انواع پارچه اسپان باند، داغ و پرهیجان می باشد.
مصارف بهداشتی و پزشکی پارچه های اسپان باند، یکی از اصلی ترین مواردی بوده که این روزها سبب شده تا مخاطبین بیشتری به دنبال خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازارهای کشور باشند.
چرا که متأسفانه ویروسی فراگیر و عالم گیر مانند کرونا، همچنان دامن تعداد زیادی از هم وطنان را گرفته و جالب این است که تنها راه درمانش در زمان حالا، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بوده هست!
رعایت موارد بهداشتی در محیط های بیمارستانی سبب شده تا پارچه اسپان باند بیمارستانی به ویژه در این دوران، نرخ فروش خوبی را در بازارهای پارچه فروشی از آن خود کرده باشد.

آیا می دانید که در درجه اول کدام کارخانجات در این اوضاع، کیفیت و قیمت خوبی از انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی را تولید می کنند؟ و در درجه دوم، بهترین راهکار خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی با کیفیت و قیمت تضمین شده، در شرایط کنونی بازار پارچه، چیست؟
کافیست تا پایان این مطلب همراه ما بوده تا این تضمین برای شما وجود داشته باشد که بهترین خرید از پارچه های یکبار مصرف پزشکی اسپان باند را انجام داده باشید.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

کارخانه تولید انواع پارچه اسپان باند بییمارستانی

پارچه اسپان باند نوعی پارچه بی بافت بدون تار و پود بوده که در میان عامیان و بازاریان، با نام هایی همچون پارچه یکبار مصرف، پارچه نبافته، پارچه بی بافت، پارچه لایه سوزنی، پارچه اسپان باند نبافته و … شهرت دارد.
این پارچه با استفاده از تجهیزاتی مانند دستگاه دوخت حرارتی پارچه اسپان باند، دستگاه چاپ پارچه اسپان باند و مواد اولیه ای همچون گرانول پلی پروپیلن در کارخانجات گوناگون، تولید و به عرضه می رسد.
از جمله بهترین و مشهورترین کارخانجات تأیید شده که تولید انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی را در بالاترین سطح کیفیت انجام می دهند، می توان به این کارخانه ها اشاره کرد:

  • کارخانه بافتینه اصفهان
  • کارخانه حریر بافت امیر
  • انواع پارچه اسپان باند تولیدی در این کارخانجات، با مشخصات و ویزگی های گوناگونی تهیه و تکمیل شده و اگر چه در صنایع مختلف کاربرد داشته، اما بیشترین استفاده را در صنعت پزشکی و بیمارستانی دارا بوده اند.
    پارچه های اسپان باند تولیدی این کارخانجات، عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری داشته و در گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرمی به صورت رولی روانه بازارهای فروش پارچه گردیده اند.
    در کارخانه پارچه یکبار مصرف بافتینه اصفهان، پارچه های اسپان باند تک لایه، دو لایه و سه یا چهار لایه همراه با ترکیبی از ملت بلون، تولید و با کیفیت ویژه ای به عرضه می رسند.
    در این میان پارچه اسپان باند چند لایه با نام پارچه اسپان باند SMS مشهور بوده که لایه میانی آن، ملت بلون به عنوان یک لایه ی تولیدی از گرانول پلی پروپیلن و الیاف پرس می باشد
    .
    اصلی ترین استفاده پارچه های اسپان باند کارخانجاتی مانند حریر بافت و بافتینه در تولیدات بهداشتی و بیمارستانی بوده و به همین سبب با ویژگی ها و مشخصات ذیل به دست مشتریان رسیده اند:
  1. پارچه های اسپان باند به صورت آنتی باکتریال تولید می گردند.
  2. دارای نرمی زیر دست و لطافت خوبی هستند.
  3. قابلیت کشسانی خوبی دارند.
  4. به هیچ وجه رنگ پس نداده و ایجاد حساسیت پوستی نمی کنند.
  5. آنتی یو وی هستند.
  6. آب دوست یا آب گریز می باشند.
  7. قابلیت چاپ انواع طرح های گوناگون تبلیغاتی و … را دارا هستند.

چه مصارفی از پارچه اسپان باند بیمارستانی می نمایند؟

ویژگی های خارق العاده ای که در تولید انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی در نظر می گیرند؛ سبب شده تا کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی، خواهان استفاده از این پارچه در بسیاری از تولیدات خود باشند.
در حقیقت، جلوگیری از ورود مواد و فاکتورهای غیر بهداشتی و آلوده به محیط های بیمارستانی، از اصلی ترین دلایلی است که بیمارستان ها سعی داشته تا غالبا از البسه و منسوجات یکبار مصرف استفاده کنند.
جهت مصارف گوناگون بیمارستانی از انواع پارچه های یکبار مصرف پزشکی با کالیته رنگی مخصوص سیاست بیمارستان ها مانند آبی، سفید، صورتی و سبز استفاده می کنند که دارای گرماژهای سبک از ۳۰ الی ۶۰ گرم بوده اند.
به طور خاص تر می توان گفت که پارچه های اسپان باند بیمارستانی با عرض های ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهایی مانند ۳۰، ۳۸، ۴۰ و ۵۰ گرم، حتی از بیشترین نرخ فروش عمده و در حجم یا تناژ بالا نیز برخوردار هستند.
از مصارفی که پارچه اسپان باند بیمارستانی داشته، می توان به این موارد اشاره برجسته تری داشت:

  • لباس فرم بیمارانی که قرار است تا کمتر از دو روز بستری باشند.
  • انواع گان مخصوص جراحان و شان بیمارستانی مخصوص افرادی که مورد عمل جراحی سرپایی یا طولانی قرار می گیرند.
  • ماسک های پزشکی و بهداشتی مخصوص پرستاران، بیماران و خصوصا پرسنل اتاق عمل.
  • کلاه یکبار مصرف و کاور کفش مناسب اتاق های جراحی و یا بخش های مراقبت ویژه بیمارستان ها.
  • انواع روپوش های یکبار مصرف مخصوص پزشکان مختصص پزشکی قانونی در بیمارستان.
  • تهیه انواع دمپایی های یکبار مصرف بیمارستانی که به طور خاص از گرماژ ۴۰ گرمی این پارچه استفاده می کنند.
  • انواع رو انداز، زیر انداز و رو بالشی های یکبار مصرف
  • تهیه انواع ملحفه و پرده

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

نقش پارچه اسپان باند بیمارستانی در اقتصاد مراکز درمانی چیست؟

همانطور که متوجه شدید کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، از پارچه اسپان باند نبافته، استفاده های بسیاری را نموده اند.
این مصارف غالبا در طیف رنگی مورد علاقه مراکز درمانی به انجام رسیده و می تواند از دو حیث یا دو جهت برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها مناسب باشد.
در واقع بهتر است بگوییم که نقش پارچه اسپان باند بیمارستانی در مصارف گوناگون ارگان های بیمارستانی این است که:

  1. منسوجات تولیدی از پارچه های اسپان باند، یکبار مصرف اند و این موضوع در درجه اول می تواند به رعایت بهداشت فردی و عمومی در بیمارستان ها کمک شایانی را نموده باشد.
  2. مورد بعدی نقش اقتصادی پارچه اسپان باند می باشد. البسه و منسوجات بیمارستانی یکبار مصرف، نیازی به شست و شو با آب و مواد ضد عفونی کننده یا حتی دستگاه های اتوکلاو نداشته و این موضوع می تواند در کاهش هزینه های بیمارستان ها، نقش فزاینده ای را ایفا کرده باشد.
  3. به جز مواردی مانند هزینه های مصرفی آب، اتوکلاو و خرید مواد ضد عفونی کننده، خرید البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی در حجم های بالا، توجیه اقتصادی خیلی خوبی داشته و خصوصا برای ارگان های دولتی بیمارستان ها که بودجه کمتری داشته اند، مناسب بوده هست.

به همین سبب است که امروزه شاهد بازار داغ خرید و فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی هستیم و این موضوع می تواند چالش ها و نگرانی هایی را هم برای خریداران به دنبال داشته باشد.
چون متأسفانه برخی از عرضه کنندگان ناشناخته در بازار پارچه وجود داشته که به هیچ وجه کیفیت و قیمت واقعی از پارچه های اسپان باند بیمارستانی را عرضه نمی کنند و فقط به فکر سود خود می باشند.

آیا می دانید که چگونه می توان ارزان تر و اقتصادی تر، بهترین کیفیت انواع پارچه یکبار مصرف اسپان باند پزشکی را در بازارهایی که در آن تبلیغات ناسالم، واسطه ها و دلالان پارچه زیاد است؛ خرید انجام داد؟

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

۲ راه خرید ارزان تر انواع پارچه یکبار مصرف اسپان باند پزشکی

اگر چه پارچه اسپان باند بیمارستانی با قیمت تمام شده خیلی کم و ارزان تر نسبت به سایر پارچه های بیمارستانی به بازارهای فروش عرضه می گردد، اما برخی عوامل مانند واسطه ها، اجازه نمی دهند تا این پارچه با قیمت واقعی خرید و فروش شود.
از آنجا که اغلب معاملات و خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در حجم و تناژهای بالا با متراژهای زیاد صورت می گیرد، نوسان قیمتی کم هم می تواند در قیمت نهایی پارچه نیز نقش مستقیمی داشته باشد.
در این میان به خصوص کارگاه ها و واحدهای تازه تأسیس که به تازگی مشغول به فعالیت در حوزه تولیدات بیمارستانی شده، بیشتر از سایر تولیدی ها می خواهند خرید ارزان تر از انواع پارچه یکبار مصرف پزشکی را انجام داده باشند.
با وجود فضای مجازی و اینترنت، به نظر می رسد که تجارت پارچه اسپان باند بیمارستانی هم اگر به صورت آنلاین باشد، هم به سود فروشندگان بوده و هم به نفع مشتریان. چرا که هم فروشندگان فروش بالایی را تجربه کرده و هم خریداران خرید ارزان تر را به ارمغان می رسانند.
۲ راه خرید ارزان تر از انواع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی برای تمامی مشتریان عبارتند از:

  1. مراجعه به بازارهای عمده فروشی پارچه های بیمارستانی که فروش مستقیم از درب کارخانه انجام می دهند.
  2. مراجعه به سایت های فروش عمده و اینترنتی پارچه های بیمارستانی که خرید بدون نیاز به مراجعه حضوری را برای مشتریان رقم می زنند.

عدم مراجعه حضوری به بازار می تواند به خودی خود، حذف واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه و به خصوص کاهش هزینه های رفت و آمدی را در پی داشته باشد.
در حالت کلی خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی آن هم به صورت عمده، خریدی ارزان و اقتصادی تر را برای مشتریان به همراه داشته و توصیه مشاورین فروش هم همین است که خرید اینترنتی از مراکز معتبر فروش انجام گردد.
آیا مراکز معتبر خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی را می شناسید؟
این مراکز چه ویژگی هایی دارند؟

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

سفارش خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

از آنجایی که بدون تردید اینترنت و فضای مجازی در کشور ما و تمام دنیا فراگیر شد، اغلب کسب و کارها و تجارت های بزرگ نیز در بستر همین اینترنت و فضای مجازی و از طریق سایت های گوناگون به انجام می رسد.
ماشینی شدن زندگی روزمره انسان ها، وجود ترافیک های گوناگون بین شهری، شرایط اقتصادی نه چندان مطلوب در میان برخی از حتی کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، همه و همه دست در دست هم داده تا به خرید اینترنتی پارچه نیز توجه بیشتری گردد.
این یعنی آنکه دیگر نیازی نیست تا کارگاهی که در دورترین نقطه یک شهر مشغول به تولید انواع البسه و منسوجات بیمارستانی هست، مجبور باشد تا برای تهیه نیاز پارچه ای خود مسافت های طولانی و پرهزینه را طی کند.
در اینجاست که سفارش خرید اینترنتی پارچه مورد نیاز این کارگاه ها، می توانند خریدی اقتصادی تر و تولیدات با قیمت تمام شده کاملا مقرون به صرفه را برای آنان رقم بزند.
یکی از بزرگترین مراکز فروش اینترنتی انواع پارچه یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی، همین گروه بازرگانی پارچه پاراداست که توانسته با در ارتباط بودن با کارخانجات معتبر و تأیید شده و حذف واسطه ها، خریدی بی چون و چرا برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.
با ثبت سفارش خرید اینترنتی انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی از طریق این مجموعه، تمامی سفارشات با قیمت دست اول کارخانه و کیفیت تضمین شده به دست مشتریان در سراسر کشور می رسد.
در این نمایندگی، حضور مشاورین فروش به عنوان مهندس نساجی سبب شده تا خرید نیاز پارچه ای مشتریان با آگاهی بیشتر و به شکل مطمئن تری اتفاق افتاده باشد.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

فروش ویژه پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی با رنگ سبز جزو پرفروش ترین پارچه های یکبار مصرف است که مخصوص پزشکان و متخصصان اتاق های جراحی، خریداری می گردد.
این پارچه ها یکبار مصرف هستند و دیگر نیازی به شست و شو و حتی ضد عفونی کردن نداشته، چرا که به صورت آنتی باکتریال، تولید و به عرضه می رسند.
در حال حاضر با توجه به اینکه در مراکز بیمارستانی گوناگون در کشور شاهد فداکاری کادر درمان در برابر ویروس منحوس کرونا هستیم، انواع پارچه گان با رنگ آبی و سفید به عنوان البسه ایزوله برای کادر درمان نیز به عرضه رسیده اند.
نمایندگی فروش مستقیم پارچه اسپان باند بیمارستانی در نظر داشته تا بدون توجه به شرایط بازار و حضور برخی از افراد سودجو، فروش انواع پارچه اسپان باند پزشکی را با همان قیمت واقعی درب کارخانجات تولیدی به انجام برساند.
با این منوال کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی می توانند تولیدات بهتر و بیشتری داشته و پاسخگوی نیاز بازار و به خصوص مراکز درمانی و بیمارستانی بوده باشند.

خرید عمده بهترین پارچه گان یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت دست اول کارخانه را برای اولین و آخرین بار، از طریق این مجموعه تجربه نمایید تا مشتری همیشگی آن گردید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (5 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت

فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان قیمت در عرض ها و گرماژهای تولیدی و موجود …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟