فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش پارچه اسپان باند | لیست قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند | لیست قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

فروش پارچه اسپان باند را نمایندگی های محدودی بصورت انحصاری انجام داده و برنامه کاریشان بدین صورت است که فقط و فقط عرضه منسوجات یکبار مصرف را داشته باشند که در بیشتر اوقات بعنوان فروشگاه های رسمی کارخانه های تولید کننده هستند و معرفی شده اند و قراردادهای سفت و محکمی را با این صنایع مبدا، به امضا رسانده اند.
در برخی کشورها که از نظر منابع طبیعی غنی می باشند، از این موهبت خدادادی بصورت کامل بهره برده و مشاغلی را وابسته به آن خواهند داشت یا حتی بعنوان سرمایه ملی، آن را در اختیار دارند.
نفت که به طلای سیاه معروف می باشد توسط معادن کشورهای محدودی از زمین و دریا استخراج شده و در پالایشگاه های همان جا هم، تبدیل به فراورده های بسیاری می گردد.
ایران که هم سرشار از منابع غنی چاه های استخراج نفت در خاورمیانه و یکی از بزرگترین کشورهای دنیا در زمینه استخراج نفت بحساب می آید، هم در داخل و هم در سایر کشورها فراورده های نفتی را تبدیل به مواد اولیه برای کارخانجات متعدد نموده و در اختیارشان قرار داده است.

یکی از مواد اولیه استراژدی بدست آمده از پالایشگاه های ایران، الیاف است که خود هم از ماده دیگری به نام گرانول بدست می آید، این در حالی می باشد که هم الیاف و هم گرانول را به تنهایی هم برای تولید برخی پارچه ها بکار برده و تبدیل به پارچه می نمایند.

فقط و فقط در میان منسوجات، پارچه اسپان باند است که محصول بدست آمده از گرانول بوده و مابقی منسوجات را از الیاف تولید کرده و ماده اولیه اش، الیاف مختلف خواهد بود.

پارچه یکبار مصرف را اگر انحصارا برای دوخت لباس بیمار و تهیه وسایلی که مورد استفاده بیمارستان ها است بکار ببرند به آن مختصر و مفید، اسپان باند پزشکی یا پارچه اسپان باند بیمارستانی می گویند.

به دلیل مزایای بسیار زیادی که پارچه های یکبار مصرف دارد، این محصول بدست آمده از دستگاه تولید اسپان باند مورد توجه مراکز متعددی قرار گرفته که بعنوان بیمارستان های تخصصی و مطب ها و کلینیک ها و یا هر جای دیگر که به ارائه خدمات درمانی می پردازد، به فعالیت مشغول بوده و پذیرای مراجعه کنندگانشان هستند.

جدا از کاربرد پارچه یکبار مصرف در واحد درمان، این پارچه بی بافت در صنایع مختلف هم کاربرد فراوانی داشته و مورد استقبال بخش های مختلف قرار گرفته است.

صنعت ساختمان سازی، تولید ماسک، تولید سقف های کاذب، پرورش گل و گیاه و صیفی جات و مصرف در سالن های بهداشتی و در بخش پوشاک یا در کارخانجات فرش ماشینی از نمونه کاربرد پارچه یکبار مصرف بوده و صنایع زیادی آن را مورد مصرف قرار می دهند و جالب است بدانید این پارچه ها را جایگزین منسوجات و وسایل دیگر کرده اند که برای آن ها صرفه اقتصادی نداشته و در مقابل، هزینه هایشان را نیز افزایش می دهد.

فروش پارچه اسپان باند

تولید پارچه های اسپان باند با رنگ های مختلف

فروش پارچه اسپان باند

در کنار استفاده از گرانول در کارخانه تولید اسپان باند، برخی مواد هم الزامیست که اضافه گردد به این شرط که به ان ها نتوان لقب ناخالصی را داد، چون لازمه تولید با بهترین کیفیت بکار بردن گرانول خالص می باشد که درجه خلوصش صد در صد تعیین گردد.
رنگ یکی از این مواد اولیه می باشد.
با اضافه کردن به ماشین الات، رنگ های پارچه اسپان باند مشخص شده و در نتیجه خروجی ماشین آلات، این محصول با طیف رنگی متفاوت خواهد بود.

در برخی زمان ها در زمان تولید لازم است برای رسیدن به نتیجه مطلوب و یک رنگ خاص، چند طیف از این ماده اولیه مورد مصرف قرار بگیرد.

زمانی که خرید پارچه اسپان باند با رنگ آبی نفتی مثلا از نمایندگی ها انجام شود، در ابتدا و در مرحله اول در کارخانه، چند طیف رنگی را با هم ادغام می کنند و یا مثلا رنگ قرمز یا دارچینی.
مابقی رنگ های این محصول همانند سفید، مشکی،نقره ای و کرم و ….. بجز رنگ قرمز و دارچینی و آبی نفتی از ادغام چند رنگ بدست نیامده و در تولیدش تنها یک طیف رنگ خاص را اضافه می کنند.

علت متفاوت بودن قیمت پارچه یکبار مصرف در برخی رنگ ها با دیگری نیز همین مسئله و اضافه کردن چندین ماده رنگی در زمان تولیدش می باشد، چنانچه رنگ قرمز و آبی و دارچینی را با ادغامی از این مواد رنگی مورد تولید قرار می دهند.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در بازار

فروش پارچه اسپان باند

محیطی که انسان ها در آن زندگی می کنند مملو است از آلودگی های بسیاری.
برخی از بدن ها در مقابل این آلودگی واکنش نشان نداده و مقاوم هستند و برخی دیگر بصورت عکس، عمل کرده و در برابر میکروب های مختلف که سبب بیمار شدنشان می گردد، دچار آسیب شده و محبور می شوند برای درمان به بیمارستان ها مراجعه کنند.

یکی از پارچه هایی که وسایل و لباس های مورد استفاده در مراکز درمانی را تمایل دارند از آن بدوزند و تهیه کنند، پارچه یکبار مصرف می باشد.
این پارچه به دلیل قیمت ارزانی که نسبت به منسوجات هم ردیف خود یعنی انواع پارچه بیمارستانی دارد، در رنج ارزان ترین ها محسوب شده و یکی از دلایل مصرف زیادش هم در این اماکن بهداشتی، همین دلیل می باشد.

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بستگی به کیفیت آن و میزان خرید دارد.
کیفیت هم همان طور که اشاره شد بستگی به خلوص مواد اولیه و میزان غلظتش دارد.
هر چه از مواد اولیه با درجه خلوص بالاتر در تولید استفاده گردد، قیمت بیشتر می شود و همین طور هر چه تقاضا برای خرید بالاتر رود، فروش پارچه اسپان باند با قیمت بیشتری رخ می دهد.
عکس العمل میزان تقاضا برای خرید و حجم خرید با یکدیگر، رابطه عکس را دارند.

کسانی که اقدام به خرید پارچه یکبار مصرف در تعداد طاقه های بالاتر می کنند، این محصول را با قیمت های بسیار مناسب تر از چیزی که در بازارها وجود دارد، تهیه می کنند، در مقابل خریدارانی که حجم خریدشان محدود و تعداد طاقه های پایین است، خرید این محصول پرمصرف را با قیمت کمتری انجام داده و به ثمر می رسانند.

برای افزایش سوددهی خود در صورتی که در تعداد بالا از بیمارستان سفارش گرفته و قراردادی را با ان ها بسته اید، بهتر است اقدام به خرید عمده کرده و از خریدهای محدود بپرهیزید تا پارچه را با قیمت ارزان تری تهیه کنند.

انواع پارچه اسپان باند تولید کارخانه های ایران

فروش پارچه اسپان باند

ایران دارای معادن زیاد زیر زمینی از جمله نفت می باشد که می توان استخراج را از آن انجام داد و جدا از فروش خالص نفت، عرضه فراورده های نفتی را نیز انجام می دهد.
واحدهایی که در ایران در کارخانه ها تولید انواع پارچه و پارچه یکبار مصرف را انجام می دهند، مشکلی از بابت تامین مواد اولیه خود نداشته و با این دغدغه رو به رو نخواهند بود.

انواع پارچه اسپان باند تولید کارخانه های ایران را می توان محدود به برندهای شناخته شده ای دانست که همه فعالان با کیفیت آن ها آشنایی داشته و اطلاعات کم و بیش زیادی در این باره دارند که می تواند کمک کننده شان باشند.

  • شرکت مه بافت
  • بافتینه
  • حریر بافت امیر
  • شرکت تیاک
  • اسپان باند لند
  • بادران
  • بهبود

از جمله شرکت هایی هستند که انواع پارچه های اسپان باند را تولید کرده و در اختیار مصرف کننده نهایی قرار می دهند.
این مصرف کننده نهایی هم تولیدی ها و شرکت هایی هستند که در داخل فعالیت می کنند و هم افرادی می باشند که پتانسیل بالای صادرات ایران را درک کرده و از این فرصت بدست آمده، نهایت استفاده را می دارند.

برترین کارخانه تولید کننده پارچه های اسپان باند

فروش پارچه اسپان باند

در یک جمع بندی می توان تولید کننده های پارچه های بی بافت را به ۲ دسه بندی جامع تقسیم بندی نمود:

  1. گروه اول تولید کننده های اصلی هستند که شرکت و کارخانه ای دارند که بعنوان واحد فعال، مجوزهای رسمی را کسب نموده و بعنوان مواد اولیه، مستقیم براساس حجم فروش پارچه اسپان باند، خرید مواد اولیه شان را انجام داده و محصول نهایی استخراج شده از دستگاه هایشان را با برند اختصاصی، روانه بازارها برای فروش می نمایند.
  2. گروه دوم هم خریدار عمده پارچه سوزنی تولید کارخانجات بوده و به این ترتیب نام تولید کننده اصلی، نقشی در بازارها برای فروش نداشته و خریدار عمده با برند و نام خود به فروش پارچه در بازارها در نهایت خواهد پرداخت.
پارچه سوزنی بافتینه و حریر بافت امیر به عنوان برترین تولید کننده ها و شرکت های تولید این محصول در بازار داخلی شناخته شده و هم چنین بعنوان پارچه صادراتی برای ورود به بازارهای کشورهای دیگر نظیر ترکیه، روسیه، ارمنستان و عراق تمامی آزمایش های کنترل کیفیت را با موفقیت پشت سر گذرانده و برای این منظور هم مورد خریداری قرار می گیرد.

نمایندگی فروش پارچه اسپان باند

فروش پارچه اسپان باند

مراکزی که دسترسی مستقیم به کارخانه تولید کننده دارند، فروش پارچه اسپان باند را با مشخصات مورد نظر خریداران، برعهده گرفته اند.
از طریق این نمایندگی ها به این ترتیب می توان خرید این محصول را در سراسر ایران انجام داد و از طریق باربری، پارچه های مورد سفارش را تحویل گرفت.

تعداد نمایندگی های که اقدام به فروش پارچه های یکبار مصرف می نمایند در شهرهای دارای کارخانه های تولید کننده نظیر تهران، اصفهان و همدان و یزد بیشتر بوده و از این رو خرید آن از نزدیک ترین محل، ممکن می باشد.

نمایندگی فروش اسپان در اصفهان، تعدد خیلی بالاتر از مراکز عرضه این پارچه حتی در شهر تهران دارند و می توان در این شهر، به بیش از ۱۰۰ فروشگاه عرضه کننده اشاره داشت که به سراسر کشور، این پارچه های بی بافت را ارسال کرده و علاوه بر این منسوج، فروش سایر پارچه ها را انجام می دهند.

خرید مستقیم پارچه اسپان باند

فروش پارچه اسپان باند

تمامی بخش هایی که سفارشات خود را برای آماده سازی و تحویل به مشتریان منوط می دانند به خرید پارچه اسپان باند، لازم است که تیراژ خرید خود را به طور کامل مشخص کرده و بر این اساس، برنامه ریزی کنند.

ترجیح اکثریت خریداران مراجعه به مراکز فروش پارچه اسپان باند بصورت مستقیم است تا با استفاده از این روش و این طریق، خرید را با مناسب ترین قیمت انجام دهند، علاوه بر آن می توانند از تخفیف های شگفت انگیز و خوب بهره برده و در هزینه های خود صرفه جویی کنند و این پول صرفه جویی شده را برای کارهای ضروری ترشان در نظر بگیرند.

خرید پارچه اسپان باند با ارزان ترین قیمت ممکن می باشد؟

کارخانه های اصلی و صاحبان شرکت با عرضه و فروش مستقیم پارچه اسپان باند، موجب دسترسی و خرید آن با ارزان ترین قیمت می شوند.
قیمتی که از آن ارزان تر را نمی شود در هیچ مرکز فروش و بازاری پیدا نمود.

هرگز و هرگز خرید پارچه های سوزنی را با ارزان ترین قیمت، به معنای تهیه اش با کیفیت پایین تر ندانید چرا که کاهش کیفیت موجب نارضایتی سفارش دهندگان شده و تاثیر خود را خیلی زود برروی کاهش حجم خرید می گذارد.

فروشگاه اینترنتی انواع پارچه اسپان باند

فروش پارچه اسپان باند

برای خرید خیلی راحت و در اسرع وقت امکان مراجعه به مراکز فروش پارچه فراهم شده که دارای نمایندگی های اینترنتی هستند و بعضا می توان سفارشات را آنلاین و در لحظه برای فروشنده ها، ثبت نمود و پس از ۲۴ ساعت بارنامه زا در اختیار قرار گرفت.

امروزه ارزش زیادی برای زمان قائل می شوند و صرفه جویی در این مورد هم به خرید کالاهای ضروری رسیده است.
اشخاصی که قصد خرید را دارند، ترجیح می دهند با صرفه جویی در تایم از ان برای صرف کارهای دیگر بهره ببرند و سعی کنند از زندگی خود، نهایت استفاده را ببرند.

فروشگاه های اینترنتی، دستاورد و نتیجه پیشرفت و همگانی شدن فضای مجازی و اینترنت در جهان و کلیه کشورها بوده و در حال حاضر حتی برای خرید محصولاتی که حجمشان زیاد است همانند پارچه های یکبار مصرف، گزینه اول خریداران بحساب می آید چنانچه در این مراکز، عرضه این محصول با گرماژها و رنگ و عرض های مختلف صورت می پذیرد و امکان گرفتن سفارش را بصورت ویژه برای خریدارانی دارند که قصد تهیه این پارچه را با مشخصات خاص داشته که معقول نبوده و تنها انحصارا باید برای ان ها تولید می گردد و کمتر مورد تقاضای خریداران دیگر واقع می شود.

به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.43 (7 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران بهترین و باکیفیت ترین تولیدات را به بازار عرضه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟