فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / بازار فروش پارچه تترون بیمارستانی لباس بیمار

بازار فروش پارچه تترون بیمارستانی لباس بیمار

فروش پارچه تترون بیمارستانی مخصوص دوخت لباس بیمار، ملحفه بیمارستانی، رو تختی و غیره در سایت عرضه مستقیم پارچه های بیمارستانی، قطعا خریدی اقتصادی را برای خریداران و تولیدی های وابسته به بیمارستان ها رقم خواهد زد.

پارچه های مناسب برای لباس بیماران چه مشخصاتی دارند؟

لباس بیماران با توجه به شرایطی که خود بیماران گرفتار آن می باشند، ممکن است با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشد.
این لباس ها که بیماران برتن می پوشند، باید مشخصات به خصوصی داشته باشند که متناسب با شرایط و اوضاع فرد بیمار باشد، به گونه‌ای که آن شخص بتواند به راحتی، آن لباس را بر تن خود بپوشد.

  • جنس پارچه: جنس پارچه لباس بیماران بسیار حائز اهمیت است، به این دلیل که بیمار به علت مشکلات مختلفی که دارد، باید تا آخرین حد امکان، لباسی بر تن داشته باشد که بدن او را آزرده نکند و اصطلاحاً لباس در بدن آن شخص سبک باشد. برای اینکه بیمار تا حد امکان در آن لباس احساس راحتی کند.
  • حساسیت پوستی: باید جنس پارچه به‌گونه‌ای باشد که از ایجاد حساسیت پوستی و بروز هر گونه مشکلات دیگر از این قبیل جلوگیری به عمل آورد. به خصوص در بیمارانی که مشکلات پوستی با خود به همراه دارند، این عامل یکی از مهم ترین عوامل برای وی محسوب می شود.
  • رنگ پارچه: روحیه ی شخص بیمار یک عامل بسیارمهم در روند بهبودی او می باشد؛ به همین جهت معمولاً برای البسه اشخاص بیمار رنگ های روشن و شاد انتخاب می کنند، تا روحیه اشخاص با دیدن یکدیگر، برای مواجهه با بیماری بالا رود. چرا که اگر رنگ تیره انتخاب کنند ممکن است حتی روحیه بیماران برای مقابله با بیماری خود کاهش یابد و حالتی همچون افسردگی به آن ها دست بدهد.
  • خشک شدن سریع: همچنین پارچه باید به گونه ای باشد که به راحتی خشک شده و تا مدت زمان زیادی برای خشک شدن آن لازم به صرف شدن نباشد، زیرا گاهی بیماران نیاز به شست و شو و استفاده ی مجدد از لباس های خود در زمان و مکانی محدود را دارند، بنابراین باید به این عامل جهت تسهیل فرایند شست و شو توجه ویژه نمود.
  • شست و شوی آسان: پارچه هایی که به راحتی لکه های ریخته شده روی آن تمیز شود تا انرژی و زمان زیادی برای این کار توسط بیمار لازم نباشد، چراکه گاهی ممکن است بیماری توانایی انجام فعالیت های اینچنین را نداشته باشد، بنابراین باید پارچه ای انتخاب شود که به ازای کمترین انرژی بتوان فعالیت مربوطه را انجام داد.
  • دوخت آن راحت باشد: این پارچه باید به گونه‌ای باشد که خیاطان البسه بیمارستانی، به راحتی و با استفاده از کمترین زمان بتوانند بیشترین بازده را در تولید لباس ها داشته باشند. چرا که عموماً لازم است این خیاطان به تولید انبوه لباس برای بیماران بپردازند؛ بنابراین نباید دوخت آن زمان بر و دشوار باشد.
  • عدم احتیاج به اتوزدن: پارچه های مورد نیاز برای این کار اغلب نباید به اتو شدن نیاز داشته باشند، چون اشخاص در محیط بیمارستان امکانات کافی و فرصت لازم جهت انجام اتوی لباس را ندارند.
  • مقرون به صرفه باشد: قیمت آن باید مناسب باشد؛ چرا که این لباس لباسی است که معمولاً برای مدت معین و کوتاهی استفاده می شود. گاهی اوقات لازم است هر چند مدت یکبار تعویض آن انجام شود، بنابراین نباید قیمت بالایی داشته باشد تا همه بیماران به راحتی بتوانند آن را تهیه کنند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

چرا تترون بهترین ‌پارچه لباس بیمار است؟

در قسمت قبل، ویژگی های پارچه مناسب برای بیماران حاضر در بیمارستان یا به عبارتی لباس بیمارستانی را بیان کردیم. پس باید پارچه ای که انتخاب می کنیم تا حد امکان از ویژگی‌های ذکر شده در بالا برخوردار باشد تا بتوان آن را پارچه ای مناسب برای تولید لباس بیماران نامید. در بیشتر تولیدی های پوشاک و البسه بیمارستانی، در بیش تر اوقات برای تهیه البسه بیماران در از پارچه‌های تترون استفاده می‌شود. علت این امر این است که این پارچه حاوی بخش عمده ای از ویژگی های مطلوبی است که یک پارچه برای تولید لباس بیمارستانی باید داشته باشد. فروش پارچه تترون بیمارستانی در اکثر مراکز فروش پارچه و کارخانه ها و شرکت های تولیدی انواع پارچه انجام می شود. شایان ذکر است که پارچه تترون خود انواع مختلفی دارد که باتوجه به عرض پارچه، ضخامت آن، نوع استفاده و حتی کیفیت این پارچه قابل تغییر می باشند. این ویژگی های مناسب پارچه تترون عبارتند از:

  • قابلیت شست و شوی بالا و راحت بودن فرآیند شست و شوی این نوع پارچه
  • قیمت مناسب این پارچه نسبت به سایرین با کیفیت مشابه
  • لطیف بودن و زبر نبودن آن بر روی بدن بیمار
  • سبک و راحت بودن این نوع پارچه
  • طرح و رنگ های متنوع پارچه تترون
  • عرض ها و گرماژ های مختلف پارچه تترون بیمارستانی

قبل از اینکه بخواهیم به بیان انواع عرض و گرماژ پارچه بپردازیم، باید بدانیم عرض و گرماژ پارچه به چه معناست؟ و واحد اندازه گیری هرکدام چیست؟ همانطور که در ادامه مطالعه خواهید کرد، پی می برید که با توجه به تقسیم بندی انواع پارچه تترون و بیان کاربردی که برای هرکدام می توان نسبت داد، بهتر می توان آنها را مورد استفاده قرارداد.
عرض پارچه که کاملا واضح و مشخص است، در واقع از یک سر ترک پارچه تا سر دیگر ترک آن در همه ی قسمت های آن یکسان است که آن را در هر جایی اندازه بگیریم در واقع همان عرض پارچه را اندازه گرفتیم. عرض پارچه یک عامل بسیار مهم در تعیین کاربرد پارچه است چرا که کافی بودن یا نبودن پارچه را برای تهیه ی یک فراورده ی دوختی جهت استفاده های مختلف از جمله لباس، روی تختی، ملحفه و… برای ما مشخص می کند. عرض پارچه با واحد سانتی متر و متر بیان می شود. منظور از گرماژ پارچه است که بیان می دارد که یک متر پارچه چه میزان وزن دارد. بدیهی است که با افزایش عرض پارچه میزان گرماژ پارچه نیز افزایش میابد. واحد اندازه گیری آن برحسب گرم است. یکی از اصول فروش پارچه تترون بیمارستانی توجه به عرض و همینطور گرماژ پارچه است، چراکه پارچه هایی با عرض ها و گرماژ های مختلف، ممکن است کاربرد های متفاوتی داشته باشند، بنابراین شناخت انواع این موارد بسیار حائز اهمیت است.
پارچه های تترون بیمارستانی با عرض ها و گرماژ های بسیار مختلف و متنوعی ارائه می‌شود که دلیل این تنوع، میزان سفارش توسط بیمارستانها یا تولیدی های پوشاک بیمارستانی، رنگ پارچه، کیفیت آن و غیره است.
انواع پارچه های تترون از جهت دسته‌ بندی عرض و گرماژ شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پارچه تترون مخصوص بیمارستان با عرض ۹۰ سانتیمتر و گرماژ ۱۰۰ گرم تا ۱۲۰ گرم که کاربرد های فراوانی برای تولید مقنعه و روسری و لباس نوزادان و کودکان در بیمارستان را دارد.
  • پارچه تترون مخصوص بیمارستان با عرض ۱۵۰ سانتیمتر گرماژ ۱۶۵ گرم تا ۲۰۰ گرم که بالاترین کاربرد را در میان تولیدی های پوشاک و البسه بیمارستانی و تولید البته کادر پزشکی دارد. این نوع پارچه کاربرد بسیار بالایی در جهت تولید لباس برای افراد بزرگسال و ملحفه ها و قرار گرفتن بر روی تخت ها و غیره دارد.
  • پارچه تترون مخصوص بیمارستان با عرض ۱۸۰ سانتیمتر و گرماژ ۲۰۰ گرم تا ۲۳۰ گرم می باشد. پارچه با این عرض و گرماژ مناسب برای تولید مقنعه و ملحفه و روپوش های بزرگ و بلند بیمارستانی است.
  • پارچه تترون مخصوص بیمارستان با عرض ۲ متر و گرماژ ۲۲۰ گرم تا ۲۶۰ گرم. این نوع بیشتر به‌عنوان ملحفه و روتختی و گاهاً برای تهیه البته بیمار به کار می‌روند و این نوع پارچه تترون معمولاً در رنگ سفید تولید می شود از همین جهت برای تهیه البته کادر پزشکی و همچنین کاربردهای پارچه ای سفید در بیمارستان به کار می رود.
  • پارچه تترون مخصوص بیمارستان با عرض ۲۴۰ سانتیمتر و گرماژ ۲۶۰ گرم تا ۳۰۰ گرم می باشد این پارچه نیز همچون تترون عرض ۲ متر به طور عمده در رنگ سفید تولید می‌شود و کاربردهای مشابه همان تترون با عرض ۲ متر دارد.
  • پارچه تترون مخصوص بیمارستان با عرض ۳ متر و گرماژ ۳۴۰ گرم تا ۳۸۰ گرم موجود است و برای مصارف تولیدی های بیمارستانی مناسب ترین پارچه است، از این جهت که اکثر اوقات نسبت به پارچه عرض ۳ متر مقرون به صرفه تر خواهد بود، به همین جهت کاربردهای فراوانی در تولید لباس، پوشاک و ملحفه ها و سایر مصارف پارچه ای مورد نیاز بیمارستان ها و تولیدی های پوشاک بیمارستانی خواهد داشت.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی در کالیته رنگی متنوع

فروش پارچه های تترون بیمارستانی در انواع رنگ ها و حتی طرح های مختلف و متنوع در تولیدی های پارچه و بازار انجام می‌شوند اما تعدادی از این رنگ ها برای مصارف پارچه ای بیمارستانی به طور عمده بیشتر مورد استفاده برای تولیدات پارچه‌ای در بیمارستان قرار می گیرند.
مهمترین این رنگ ها عبارتند از: سفید، آبی، آبی کاربنی، صورتی، لیمویی، سبز پسته ای، یاسی، شیری می باشند اما رنگ های دیگری از جمله گلبه ای آبی فیروزه ای سبز فسفری سبزه چ معنی و غیره ارائه می‌شود که نسبت به رنگ های ذکر شده در متن کاربرد کمتری دارند، اما همچنان با توجه به نیاز ها این رنگ از پارچه ها تولید می شود.
بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی، با توجه به قوانین و سلایق افراد تعیین کننده، از رنگ های متنوعی برای پارچه ی لباس های تترون استفاده می کنند.

به طور عمده در بیمارستان های دولتی برای لباس آقایان از رنگ آبی نسبتاً ملایم و برای لباس خانم ها از رنگ صورتی استفاده می شود، هرچند ممکن است تفاوت هایی در آنها مشاهده شود اما عموما به همین صورت است که بیان شد.
برخلاف بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی، سایر بیمارستان‌های خصوصی با توجه به اختیار و سلیقه خود از رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی برای تهیه البته استفاده می‌کنند، بنابراین ممکن است شباهت هایی بین لباسهای بیمارستان‌های خصوصی موجود نباشد و طرح و رنگ لباس یک بیمارستان با بیمارستان دیگر متفاوت باشد.

لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی چگونه تعیین می شود؟

قیمت پارچه تترون بیمارستانی، همانند سایر پارچه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ که برای خرید و استفاده از این پارچه ها باید به آنها توجه ویژه نمود.
یکی از مهمترین این عوامل، کیفیت پارچه تترون است. طبیعتا هر چه پارچه کیفیت و کارایی بالاتری داشته باشد قیمت آن به مراتب بیشتر خواهد شد.
از دیگر عوامل موثر، وزن و گرماژ پارچه تترون می باشد که به جهت تفاوت در اندازه و کاربرد پارچه های با گرماژ متفاوت بیان باعث ایجاد تفاوت هایی می شود و به همین دلیل عامل مهمی محسوب شده است.
میزان طاقه، نوع عرضه این که بطورمستقیم از کارخانه تهیه شده باشد یا بازار فروش نیز باعث ایجاد تفاوت قیمت شده چراکه خرید به صورت مستقیم از محل تولید بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. همچنین فروش پارچه تترون بیمارستانی به صورت تکی و عمده باعث ایجاد تفاوت های بسیاری در تعیین قیمت آن می شود.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی و ارسال آن به سراسر کشور

این نوع پارچه در کشور های مختلفی از جهان ساخته می شود، همچنین در کشور خودمان هم به همین صورت است.
در کشور ایران هم در تعدادی از شهرها پارچه تترون بیمارستانی ساخته می شود که با توجه به سفارشات به شهرای مختلف کشور ارسال می شود. بنابراین بیمارستان ها و تولیدی های مختلف پوشاک و البسه بیمارستانی، به این دلیل که بتوانند واسطه ها را حذف کنند تا پارچه ها را با قیمت مناسب تری به دست آورند، به صورت مستقیم از شرکت ها و مراکز تولید کننده ی آن به صورت عمده خریداری می کنند.
شرکت تولید کننده، محصول خریداری شده را به آن بیمارستان یا تولیدی البسه ارسال می کند.
البته با پیشرفت شگرف تکنولوژی و اینترنت و فضای مجازی امروزه، بیشتر خرید ها به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می‌شود.به این طریق این نوع پارچه را هم می توان از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کرد.
خریدهای اینترنتی مزیت های زیادی از جمله صرفه جویی در وقت و هزینه را برای خریدار ها به همراه دارند تا به جای اتلاف وقت و هزینه های رفت و آمد و غیره با صرفه جویی هرچه بیشتر در زمان و هزینه های رفت و آمد به محصول مورد نظر دست پیدا کنند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت دست اول کارخانه در کمترین زمان ممکن از طریق این سایت انجام می شود و خریداران می توانند خریدی متفاوت را به چشم دیده باشند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه های تترون بیمارستانی

پارچه های تترون بیمارستانی جدید | خرید آسان پارچه تترون

پارچه های تترون بیمارستانی تولید جدید با کیفیتی ویژه تولیدی کارخانجات تایید شده و معتبر …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟