فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / لیست قیمت پارچه گان و شان یکبار مصرف بیمارستانی

لیست قیمت پارچه گان و شان یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را اگر بصورت لیستی آماده داشته در خریدهای خود راحت تر می باشید. این پارچه در دوخت گان و شان نیز کاربرد دارد.
افرادی که خواهان خرید کالا و محصولات مورد نیاز خود هستند، اگر لیستی از قیمت محصولات مورد نیازشان را داشته باشند راحت تر می توانند برای آن خرید تصمیم گیری نمایند.
این که حجم خرید خود را تا چه میزان باید انتخاب کنند و در برابر هزینه مصرفی چقدر از آن کالای مدنظر را قادر به خریداری هستند.
نمایندگی هایی که امروزه وجود داشته و فروش انواع پارچه را انجام داده، همگی برای خرید در زمان مراجعه به آن ها باید بصورت نقد هزینه را پرداخت کرد.
برخی فروشگاه ها هم که آشنا با مشتریان خود بوده، قادر به دریافت چک از مراجعه کنندگان خود هستند، البته مشتریان آشنا و افرادی که حداقل خریدهای خوبی را داشته اند.
این قبیل مراکز که اقدام به دریافت چک یا شرایط از مشتریانشان می نمایند، سودهایی در نظر می گیرند که اغلب برای پرداخت های طولانی و دراز مدت و بیشتر از ۱ ماه برای آن ها اعمال می گردد.
توصیه کارشناسان و مراکز فروش به مراجعه کنندگان در زمان خرید، تسویه نقدی می باشد، زیرا می دانند که سود تولیدی ها و افرادی که به آن ها مراجعه می کنند اندک و ناچیز بوده و در صورت پرداخت سودی هم به کارخانه دارها ولو ناچیز، درامد آن چنانی برایشان نمی ماند و بهتر است کلیه خریداران، خریدهای خود را بصورت نقدی پرداخت کنند تا قابلیت رقابت با خیاطان و رقبای خود را داشته باشند.
دانستن این موضوع مهم است که اگر خریدهای خود را به صورت نقدی ثبت نمایید، امکان تخفیف گرفتن کلی در این میان بیشتر است، بنابراین می توانید اجناس خود را با قیمت مناسب تری و حاشیه ی سود بالاتری دریافت نمایید.
در صورتی که اگر چکی مدت دار خرید نمایید مسلما هیچ تخفیف و یا کاهش قیمتی در کار نمی باشد و شما موظف هستید هر آنچه کارخانه تعیین می کند و فاکتور شده است را بپردازید.
موضوع سود اندک در مورد افرادی که تولیدی دارند و خرید انواع پارچه بیمارستانی را انجام می دهند، حائز اهمیت تر بوده و ملموس تر می باشد.
درست است که تیراژ سفارش برای دوزنده ها و تولیدی های طرف قرارداد با بیمارستان ها بالا بوده، اما همان طور که اگر پای صحبتشان بنشینید متوجه خواهید شد که با سودهای خیلی اندک، البسه و وسایل مورد نیاز مراکز درمانی را می دوزند و در اختیار بیمارستان ها قرار می دهند.
امید است که در این میان شرایط بازار کمی تغییر کند و قیمت مواد اولیه پایین تر بیاید تا تولیدی ها نیز بتوانند با توجه به نیازشان موارد اولیه ی کارشان را با قیمتی مناسب تر دریافت نمایند.
این مورد نیز در قدرت خرید مردم نیز تاثیرگذار می باشد و هرچه قیمت مواد اولیه کمتر باشد، قیمت تولیدی اصلی هم کمتر خواهد بود و در ادامه نیز مردم محصول نهایی را با قیمت پایین تری دریافت خواهند کرد.

قیمت پارچه یکبار مصرف

انواع پارچه مورد نیاز تولیدی لباس بیمار

به دلیل این که بانوان زیادی تمایل دارند که شغلی داشته باشند و خود درآمد کسب کنند، خانم ها خود اقدام به تاسیس تولیدی می کنند.
در این تولیدی ها، تعدادی چرخ قرار داده شده و تعدادی نیز بعنوان خیاط اعم از چرخکار و برشکار و دوزنده، فعالیت می کنند.
دامنه فعالیت تولیدی های البسه و وسایل بسیار گسترده بوده و محدود به یک یا دو نوع لباس نمی باشد.
بانوان زیادی هم در زمینه دوخت و دوز لباس بیمار در تولیدی ها و حتی منازلشان مشغول به کار هستند.
اگر دامنه فعالیت تولیدی ها محدود گردد و به دوخت لباس بیمار آن ها تنها بسنده کنند، انواع پارچه مورد نیازشان را باید از بین پارچه های بیمارستانی ذیل انتخاب نمایند:

این که چه پارچه ای مورد نیاز تولیدی ها برای دوخت لباس بیمار است، تصمیم نهایی اش را خود آن مرکز درمانی می گیرد و باید نماینده خرید بیمارستان ها مشخص نماید از چه پارچه ای، لباس بیمار طراحی و دوخته شود.
برای برخی مراکز خصوصی نظیر مراکز ترک اعتیاد یا کلینیک های جراحی خصوصی و…. نیز امکان استفاده از پارچه ترگال بیمارستانی برای دوخت لباس بیمار و مراجعه کنندگانی وجود دارد که می خواهند طول درمان خود تا زمان بهبودی را در آن جا، سپری کنند و بگذرانند.
معمولا پارچه ها و نوع و حتی رنگ لباس در مراکز دولتی را خود دولت تعیین می نمایند، به عنوان مثال به آن ها بیان می کند که برای بخش زنان از رنگ های صورتی و برای بخش مردان از رنگ های آبی با پارچه ی تترون استفاده نمایند.
اما مراکز خصوصی خودشان تعیین کننده ی تمامی این موارد هستند، یعنی مدیریت تصمیم گیری می کند که از چه پارچه هایی با چه رنگی در کدام بخش استفاده نمایند.
این موضوع رابطه ی مستقیمی با بودجه ای که بیمارستان ها در اختیار دارند وجود دارد.
یعنی هرچه بودجه ی بیمارستان در این مقوله بالا باشد، افراد راحت تر می توانند نسبت به جنس پارچه و سایر موارد و نکات تصمیم گیری کنند.

پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

اگر کاندید انتخاب برای دوخت لباس مورد مصرف بیمارستان ها، پارچه یکبار مصرف باشد نوع بیمارستانی اش، صد در صد مورد نیاز است.
قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تحت تاثیر گرماژش است، این در حالی است که از پارچه های با دارا بودن وزن مناسب برای دوخت لباس های مصرفی استفاده خواهد شد.
در واقع گرماژ به معنای وزن پارچه ای است که طول ۱ متر در عرض ۱ متر را دارد.
وزن های مناسب که در نظر گرفته می گردد برای دوخت لباس به قرار ذیل است:

  • گرماژ ۳۵
  • گرماژ ۳۸
  • گرماژ ۴۰
  • گرماژ ۵۰

که استفاده اژ گرماژ اولی و دومی یعنی ۳۵ و ۳۸ گرم در دوخت لباس، بسیار زیادتر و فراوان تر می باشد.
از هر گرماژ مشخص پارچه برای دوخت موارد خاصی استفاده می کنند درواقع هر گرماژ برای تولید خاصی مورد مصرف قرار می گیرد.
اگر از گرماژهای دیگر مثلا برای تولید لباس استفاده شود مشکلات زیادی در استفاده از آن لباس برای افراد پیش می آید.
بنابراین از مهم ترین موضوعات در تولید یک لباس خوب، توجه به این موضوع می باشد که پارچه ی آن از گرماژ مناسبی برخوردار باشد.

قیمت پارچه یکبار مصرف

ویژگی مشترک پارچه های یکبار مصرف مناسب دوخت لباس

آن چیزی که در مورد وزن های اشاره شده از پارچه های یکبار مصرف در خطوط بالایی بخوبی قابل مشاهده بوده این است که هیچ کدام از این گرماژها، نازک نبوده و منجر به دوخت لباس های بدن و تن نما نخواهد شد، چنانچه برای دوخت وسایل همانند روبالشتی و روتختی و دیگر وسایل، موضوع بدن نما بودن یا نبودن دیگر مهم نبوده و مطرح نمی باشد و می توان از هر وزنی از این پارچه ها استفاده نمود.
خصوصیات مشترک دیگری هم وجود دارد که پارچه های دوخت لباس را از سایر پارچه ها جدا می سازد.
زیردست خوب و قوی داشتن نیز از ویژگی هایی است که باید پارچه های یکبار مصرف نیز برای تولید لباس داشته باشند.
رنگ بندی درست و اصولی و کیفیت رنگ در این پارچه ها نیز بسیار مهم می باشد.
هرچه رنگ یک پارچه یکدست و تمیز باشد خبر از کیفیت بالای آن پارچه می دهد.
به طور کلی در تولید پارچه های یکبار مصرف مورد استفاده در لباس بیمارن باید تولیدکنندگان حتما وسواس به خرج بدهند.
زیرا همان طور که می دانید زمانی که بیمارن می خواهند از این لباس ها استفاده نمایند، خودشان به اندازه رنج کشیده هستند و مشکل دارند.
بنابراین لازم است حداقل در نوع لباس آن ها دقت به خرج داد که زیاد در این مورد نیز دچار آسیب و آزار و اذیت نشوند.
قیمت پارچه یکبار مصرف نیز با توجه به ویژگی های بیان شده تعیین می شود و از هر کارخانه تا کارخانه ای دیگر می تواند متغیر باشد که همین متغیر بودن گاهی سبب اختلال می شود و نوسانات زیادی را در بازار ایجاد می نماید.

پارچه گان یکبار مصرف

مسلما کلمه گان را در کنار شان تا به امروز شنیده اید.
گان و شان هر دو به لباس های دوخته شده و مورد مصرف در بیمارستان ها و مراکز درمانی، گفته می شود.
پارچه شان، پارچه ای است که برای دوخت لباس بیمار به کار می رود، آن هم بیمارانی که در اتاق عمل مورد اعمال جراحی های سرپایی و طولانی قرار گرفته اند.

اما پارچه گان، پارچه ای است که برای دوخت لباس جراحان و افرادی که در اتاق عمل فعالیت می کنند به کار می رود، حال ممکن است این افراد جراحان باشد یا دستیارشان یا متخصصان بیهوشی و …

قیمت پارچه یکبار مصرف

به دلیل کاربرد گان بیشتر در اتاق عمل و استفاده در جراحی های پیچیده و حساس، نیاز به استریل کردن دارد.
پارچه گان بعد از این که توسط خیاط ها دوخته شد توسط دستگاه های اتو کلاو، استریل خواهد شد تا آماده پوشیدن جراحان و پزشکان باشد.
بیشتر پارچه گان را از بین انواع پارچه بیمارستانی از یکبار مصرف ها با محدوده گرماژ معین، مشخص می کنند، اما این لباس می تواند از پارچه های دیگر نظر ترگال یا کجراه آبژاول هم انتخاب گردد که قابلیت استریل را دارد و در برابر این دستگاه، مقاوم است.
همان طور که متوجه شدید گفتیم می توان گان را از سایر پارچه ها نیز تولید نمود.
اما موضوعی که در این میان مطرح می شود این است که همه ی ما تا به حال گان را با همان پارچه های یکبار مصرف دیده ایم.
پارچه هایی که افراد با خیال راحت فعالیت و عمل خود را انجام می دهند بدون این که دغدغه ای در قبال کثیف شدن آنداشته باشند.
یاحتی دغدغه ی این را داشته باشند که آیا به طور کامل و درست لباسشان استریل شده است یا خیر!
بنابراین طبق روال تمامی جراحان و پزشکان که استفاده از گان در شرایط خاص برای آن ها اجباری می باشد، ترجیحشان بر استفاده از گان های یکبار مصرف می باشد.
البته که گان هایی با پارچه های چندبار مصرف هم در تن پزشکان مشاهده نموده ایم.
لازم به ذکر است که مهم ترین موضوع در این میان فقط این مورد می باشد که این لباس ها چون با جان مردم در ارتباط هستند باید کاملا استریل و تمیز باشند.
در این صورت هیچ فرقی ندارد که چه لباسی را با چه پارچه ای مورد استفاده قرار می دهند.

قیمت پارچه یکبار مصرف

قیمت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

همان گونه که اشاره شد پارامتری که بیشتر از بقیه، قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را تحت شعاع قرار می دهد، گرماژ و وزنش خواهد بود.
شاخصه های دیگری همانند عرض و رنگ نیز بی تاثیر بر روی قیمت این پارچه ها نبوده، اما اثر گذاری کمتری را دارند.
قیمت لباس های دوخته شده و آماده را شرکت ها و خیاطان براساس قیمت پارچه مورد مصرفی، تعیین می کنند.
انتخاب وزن بالاتر موجب می گردد که قیمت تمام شده لباس یکبار مصرف، بیشتر در بیاید.
انتخاب پارچه هم با گرماژ پایین تر موجب تعیین قیمت لباس های دوخته شده با قیمت نزولی تر خواهد شد.
شایان ذکر است که پارچه های یکبار مصرف به طور کلی از قیمت پایین تری نسبت به سایر پارچه ها برخوردار هستند.
این پارچه ها مورد استفاده ی بسیاری از مردم و کادرهای درمانی قرار می گیرد و طرفداران بسیار زیادی دارد.
شرکت ها و نساجی های تولید این پارچه، ممکن است قیمت های متفاوتی از این پارچه های یکبار مصرف را در بازار موجود کنند.
به عنوان مثال ممکن است که یک پارچه ی یکبار مصرف با مشخصات یکسان و حتی گرماژ مشخص، در یک شهر از دو تولیدی دارای قیمتی متفاوت باشد.
این تفاوت قیمت می تواند به علت برند کارخانه باشد.
منظور از برند این می باشد که نساجی سالیان سال این فعالیت را به صورت حرفه ای انجام داده است و از نظر کیفیت کارها جواب خود را پس داده است.
بنابراین از این نظر به شهرت رسیده است و پول چندین سال تلاش خود را بر روی اجناس می کشد و افراد و گروه ها می توانند با خیالی راحت و تنها با پرداخت مبلغ کمی اضافه تر با اطمینان کامل خرید خود را انجام بدهند.
نساجی بعدی نیز ممکن است از نظر جنس و سایر مشخصات، محصولاتش تفاوت خاصی با کارخانه ی برند نداشته باشد اما چون شناخته شده نیست نمی تواند به اندازه ی نساجی معروف، تفاوت قیمت با برندهای دیگر داشته باشد.
قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی هم مانند سایر پارچه های موجود در بازار دچار نوسانات می شود که این مورد با توجه به شرایط حاکم در جامعه پیش می آید.

قیمت پارچه یکبار مصرف

قیمت پارچه پکبار بیمارستانی در نمایندگی آنلاین

افرادی که در بیمارستان بوده و مسئول خرید هستند، در صورت نیاز به لباس های آماده، سفارش دوختش را در پک ها می دهند.
پک هایی که به قرار ذیل است:

  1. لباس جراح
  2. لباس بیمار
  3. روتختی
  4. کلاه
  5. ماسک
  6. پیش بند
  7. زیرانداز
  8. کاور کفش

با سرچ تولیدی ها و شرکت های موجود و پیدا کردن شماره تماس، می توان به آسانی از قیمت پک های مورد استفاده در بیمارستان ها و البته کلیه وسایل بصورت جز به جر هم باخبر شد.
قیمت پارچه یکبار مصرف در بازار و از نساجی های مختلف، متفاوت می باشد و به راحتی می توان از طریق اینترنت و سایت های تخصصی هر کارخانه، قیمت های آن ها را دریافت نمود.

بی تردید این نمایندگی آنلاین پارچه های بیمارستانی، بهترین قیمت پارچه های یکبار مصرف و سایر پارچه های موجود در بازار را به مشتریان خود ارائه می دهد.
به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.28 (18 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه ماسک یکبار مصرف

بهترین پارچه ماسک یکبار مصرف | عمده فروشی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه ماسک یکبار مصرف از بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در بازارهای امروزی از طریق …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟