فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / بزرگترین مرجع فروش پارچه تترون بیمارستانی ایران

بزرگترین مرجع فروش پارچه تترون بیمارستانی ایران

فروش پارچه تترون بیمارستانی توسط بزرگترین مرجع فروش آن در ایران با بهترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت انجام می شود. آیا می دانید برای دسترسی به پارچه تترون باکیفیت اما ارزان بهتر است به چه مرکزی مراجعه نمایید؟ آیا می دانید چه عوامل و پارامتر هایی بر قیمت پارچه های تترون بیمارستانی تاثیر گذار هستند؟ بد نیست در ادامه بحث همراه ما باشید تا علاوه بر آشنایی با پارچه تترون، در خصوص ویژگی ها و مصارف آن هم اطلاعات کسب کنید.
همیشه و در همه حال، پارچه ها و منسوجات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده اند. چه بسا که این روز ها الیاف مختلف و بافت های گوناگونی در پروسه تولید پارچه ها و منسوجات به کار گرفته شده و تنوع آن ها بسیار بالا رفته است.

یکی از پارچه هایی که این روز ها بسیار در بورس است و بازار فروش خوبی را به خود اختصاص داده، پارچه تترون می باشد. پارچه تترون خود دارای چند گونه بوده که یکی از آن ها پرمصرف ترین پارچه در بیمارستان ها به شمار می رود و در بازار فروش نام پارچه تترون بیمارستانی روی آن نهاده شده است.
این پارچه تولید کنندگان خوبی در ایران داشته و یکی از مطرح ترین کارخانه های تولیدی آن در ایران که عمده نیاز بازار داخلی را تامین می کند، در استان اصفهان مشغول به فعالیت است.

آیا با پارچه تترون و انواع آن آشنایی دارید؟

بی شک برای کسی که قصد خرید پارچه تترون را دارد، آشنایی با این پارچه و شناخت انواع آن بسیار حائز اهمیت است. زیرا پارچه ها به خاطر تفاوت میان الیاف و نوع بافت شان، موارد مصرف گوناگونی خواهند داشت.
پارچه تترون در اصل پارچه ای است که از الیاف پلی استر ویسکوز و فلامنت تولید می شود. این پارچه در کارخانه تولیدی بعد از گذراندن مرحله بافت با تراکم مشخص، وارد رنگرزی شده و نهایتاً به بخش تکمیل پارچه و طاقه پیچی انتقال پیدا می کند.
تنوع رنگ پارچه تترون به بیش از ۱۵۰ می رسد و کارخانه های برتر تولیدی نظیر کارخانه اصفهان، خود تولید کننده ۴۰ تا ۹۰ رنگ این پارچه خواهند بود.
پارچه تترون انواع مختلفی دارد که وجه تمایز میان آن ها عبارت است از:

  • درصد استفاده از الیاف
  • نوع الیاف
  • نوع بافت
  • گرماژ یا وزن
  • عرض
  • طول طاقه
  • نوع طاقه پیچی و …

در زیر، چندی از انواع پارچه تترون را به همراه هم خواهیم شناخت:

  1. پارچه تترون پیراهنی: این پارچه همانطور که از نامش مشخص است، بیشتر در دوخت و دوز پیراهن های مردانه کاربرد دارد. عرض این پارچه ۱۵۰ سانت است و گرماژی برابر با ۱۸۰ تا ۱۹۰ گرم دارد.
  2. پارچه تترون مقنعه ای: این پارچه از نظر گرماژ شبیه به پارچه تترون پیراهنی بوده و تنها عرض متفاوتی دارد. آن هم به دلیل این است که میزان ضایعات پارچه تترون در هنگام دوخت به حداقل برسد. عرض این پارچه برابر با ۹۰ سانتی متر می باشد.
  3. پارچه تترون ملافه ای: این پارچه با گرماژی بیش از ۲۰۰ گرم، پارچه مناسب برای دوخت ملافه، کالای خواب و … می باشد. عرض این پارچه، بزرگترین عرضی است که از پارچه تترون در بازار موجود بوده و برابر است با ۳ متر.
  4. پارچه تترون بیمارستانی: این پارچه خود دارای گونه های مختلفی است و پرفروش ترین پارچه تترون موجود در بازار به شمار می رود. پارچه تترون بیمارستانی توسط تولید کنندگان در عرض های مختلف و گرماژ هایی همچون ۱۵۰، ۱۶۰، ۱۷۰ و ۱۷۵ گرم به بازار عرضه می شود. این پارچه ها از خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند که در یک بخش مفصلاً به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی چه تفاوتی با تترون معمولی دارد؟

همانطور که گفته شد، قرار است در این بخش به بررسی پارچه تترون بیمارستانی بپردازیم و در ادامه تفاوت های آن با تترون معمولی را برای خریداران بازگو کرده تا بتوانند پروسه خرید را بهتر پیش ببرند.
پارچه تترون معمولی، پارچه ای است که معمولاً ۴۰% الیاف آن را فلامنت و مابقی را الیاف پلی استر ویسکوز تشکیل داده است. اما پارچه تترون بیمارستانی از مقادیر بیشتری الیاف طبیعی برخوردار بوده و به همین خاطر، زیر دست نرم تر و لطیف تری نسبت به تترون معمولی داشته است.
پارچه تترون بیمارستانی در عرض های مختلف با گرماژ های متفاوت تولید می شود تا در بخش های گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. اما پارچه تترون معمولی اینطور نبوده و در یک گرماژ و یک عرض مشخص تولید و روانه بازار فروش می گردد. عرض هایی از پارچه تترون بیمارستانی به شرح زیر است:

  1. ۹۰ سانتی متر
  2. ۱۵۰ سانتی متر
  3. ۱۸۰ سانتی متر
  4. ۲۰۰ سانتی متر
  5. ۲۴۰ سانتی متر
  6. ۳۰۰ سانتی متر

پارچه تترون معمولی در تنوع رنگی بالایی تولید می شود و حتی برخی از کارگاه های تولیدی آن را به صورت طرح دار برای مصارف مختلف روانه بازار فروش می کنند. اما پارچه تترون بیمارستانی در رنگ های محدودی تولید می شود و اغلب پرفروش ترین نوع آن در بازار رنگ سفید می باشد. دیگر رنگ های پارچه تترون بیمارستانی عبارت است از:

  • صورتی
  • سبز
  • گلبهی
  • سبز چمنی
  • آبی کمرنگ
  • آبی کاربنی و …

تفاوت های میان پارچه تترون بیمارستانی و پارچه تترون معمولی به نسبت زیاد است که ما به بیان همین چند مورد بسنده کردیم. اگر به دنبال تفاوت های بیشتری هستید، باید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. مشاورین ما شما را با صبر و حوصله و به بهترین شکل راهنمایی خواهند کرد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

ویژگی های پارچه تترون بیمارستانی مرغوب

همانطور که مستحضر هستید، پارچه تترون بیمارستانی در مقایسه با تترون های پیراهنی، ملافه ای و … دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

  • لطافت و زیر دستی نرم: دلیل این نرمی و لطافت زیاد پارچه تترون بیمارستانی، بالا بودن درصد الیاف طبیعی مصرفی می باشد. هر چه الیاف طبیعی در تولید پارچه تترون بیشتر باشد، بی شک پارچه از لطافت بیشتری هم برخوردار خواهد بود.
  • ضد آب ژاول بودن: رنگ پارچه تترون بیمارستانی باید به گونه ای شفاف، یکدست و مرغوب باشد که با شستشوی مکرر نه تغییر رنگ بدهد و نه از کیفیت آن کم شود. پارچه های تترون بیمارستانی به خاطر اینکه زیاد شستشو شده و مواد ضد عفونی کننده به آن ها زده می شود، باید دارای خصوصیت ضد آب ژاول باشند.
  • بدن نما نبودن: گرماژ، وزن و ضخامت، هر سه پارامتر های مرتبط به هم هستند که نازک بودن یا بدن نما بودن پارچه را مشخص می کنند. پارچه تترون بیمارستانی به خاطر راحتی بیمار و معذب نبودنش، بایستی از گرماژ مناسبی برخوردار بوده تا بدن نما نباشد.

از بیان موضوعات بالا می توان نتیجه گرفت، پارچه تترونی که چنین ویژگی هایی دارد، در زمره پارچه های تترون بیمارستانی مرغوب قرار خواهد گرفت. زیرا ویژگی های پارچه تترون خوب و مرغوب عبارت است از:

  1. نرمی و لطافت
  2. سبکی
  3. داشتن گرماژ مناسب
  4. کیفیت و شفافیت بالای رنگ
  5. ضد حساسیت بودن
  6. سازگاری با انواع پوست ها و …

شاید با خود فکر کنید که چگونه می توان پارچه تترون مرغوب را از نوع کم کیفیت آن تشخیص داد؟
در پاسخ باید گفت که ساده ترین راه، توجه به میزان براقیت پارچه تترون می باشد. هر چه پارچه براق تر باشد، یعنی الیاف مصنوعی آن بیشتر است و هر چه پارچه کدر تر و مات تر باشد، یعنی الیاف طبیعی در تولید آن بیشتر به کار گرفته شده. می دانید که پارچه تترونی باکیفیت تر است که الیاف طبیعی آن بیشتر باشد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

عوامل تأثیر گذار در قیمت پارچه های تترون بیمارستانی

نه تنها قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی، بلکه قیمت تمامی منسوجات در طول مدت زمان ممکن است همراه با تغییرات و نوساناتی باشد.
شاید به این فکر کنید که چرا هر لحظه ممکن است پارچه تترون با افزایش قیمت همراه باشد؟ مگر چه عوامل و پارامتر هایی در بازار وجود دارد که قیمت خرید و فروش نهایی محصول را تحت تاثیر قرار می دهد؟
در پاسخ باید گفت که شرایط نابسامان اقتصادی کشور، تاثیر منفی بر روی قیمت نهایی محصولات به خصوص انواع پارچه و منسوجات گذاشته است.
مهم ترین مواردی را که می توان عوامل تاثیر گذار بر افزایش قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی و یا هر نوع پارچه دیگری دانست، از این قرارند:

  1. بالا رفتن قیمت خرید مواد اولیه و الیاف
  2. افزایش قیمت کالا ها و محصولات وابسته
  3. زیاد شدن هزینه های مرتبط با خط تولید
  4. افزایش حقوق نیرو های انسانی
  5. گران شدن ارز های خارجی
  6. افزایش قیمت تجهیزات تولیدی
  7. زیاد شدن قیمت بسته بندی ها

البته عوامل کلی دیگری هم وجود دارند که تاثیر شان بر قیمت پارچه تترون بیمارستانی را نمی توان نادیده گرفت. مثل:

  • میزان عرضه در بازار داخلی
  • میزان تقاضای بازار ایران و کشور های خارجی
  • صادرات و واردات انواع پارچه
  • تغییر تعرفه های صادرات و واردات
  • نوسان قیمت هزینه های گمرک
  • تغییر قیمت وسایل حمل و نقل

و دیگر مواردی از این قبیل که هر یک به نوعی و کم و بیش بر قیمت پارچه های تترون در بازار فروش تاثیر می گذارند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی و لباس بیماران

خیلی از شما ممکن است ندانید که از پارچه تترون بیمارستانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی چه استفاده هایی می شود. در این بخش قرار است از مصارف پارچه تترون در بیمارستان ها صحبت کنیم.
لباس بیماران، یونیفرم پرستاران، پزشکان، خدمه، حراست و هر شخص دیگری که در بیمارستان کار می کند، از پارچه تترون بیمارستانی تهیه شده است.
دوخت ملحفه، رو بالشتی، رو تختی، پرده، تجهیزات اتاق عمل و … هم از دیگر مصارف پارچه تترون در بیمارستان ها می باشد که با توجه به نوع مصرف از عرض و گرماژ مشخص این پارچه استفاده می شود.
مثلاً برای دوخت انواع لباس بیماران، پرستاران، پزشکان و دیگر پرسنل، از پارچه های تترون با عرض ۱۸۰ سانت و ۲ متر استفاده می کنند. زیرا دوخت لباس از این عرض پارچه، میزان پرتی و ضایعات پارچه را تا حد زیادی کاهش می دهد. دوخت لباس و یونیفرم با عرض ۹۰ سانت پارچه تترون ممکن نیست و در عرض ۳ متر هم ضایعات به بیشترین مقدار خود خواهد رسید. پس بهترین گزینه همان پارچه های تترون عرض ۱۸۰ سانت و ۲۰۰ سانت است.
یکی از اصلی ترین دلایلی که لباس بیماران، پرستاران، پزشکان و … از این پارچه تهیه شده، ضد حساسیت بودن آن است. این پارچه به خاطر الیاف طبیعی که دارد، با هر نوع پوستی سازگار بوده و برای کسی ایجاد حساسیت نمی کند.
این پارچه ها در برابر سایش، شستشو و کشش از مقاومت بالایی برخوردار بوده و می توان دلیل دیگر استفاده از این پارچه برای دوخت لباس بیماران را همین تلقی کرد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی ارزان در ایران

در بازار ایران، فروش پارچه تترون بیمارستانی به صورت عمده و در متراژ بالا قبل از چند سال اخیر، به صورت حضوری انجام می شد و خیلی از افراد برای خرید با قیمت ارزان، خرید درب کارخانه تولید پارچه تترون را انتخاب می کردند.
اما می دانید که این روز ها تکنولوژی پیشرفت کرده و خوشبختانه اینترنت و استفاده از آن در کل کشور همه گیر شده است. این روز ها تنها کافیست با دسترسی به اینترنتی و زدن چند کلیک ساده، خرید خود را نهایی کرده و سفارش خود را ثبت کنید.
خرید فروش پارچه تترون بیمارستانی به شیوه های امروزی، بسیار آسان تر، سریع تر، بدون دردسر تر و راحت تر می باشد. این شیوه ها نسبت به روش های خرید قدیم از مزیت هایی برخوردار هستند. از جمله:

  • صرفه جویی در هزینه ها
  • صرفه جویی در زمان طلایی
  • فراهم شدن امکان خرید در تمامی ساعات شبانه روز
  • بهره مندی از مشاوره فروش رایگان
  • مشاهده مدل های متنوع در زمان کوتاه
  • عدم نیاز به صرف هزینه برای وسایل حمل و نقل
  • تحویل سفارش در محل مشخص شده و غیره

البته ناگفته نماند که این روش های خرید در کنار مزیت ها، معایبی هم دارند. متاسفانه در فضای مجازی سودجویانی هستند که به دنبال منافع خود بوده و اهمیتی برای مشتری قائل نیستند.
سعی کنید با جستجو و بررسی کامل، سایت ها و فروشگاه های اینترنتی را برای خرید فروش پارچه تترون بیمارستانی ارزان ولی باکیفیت انتخاب کنید.
موارد ذیل از بهترین گزینه ها برای خرید غیر حضوری و ارزان پارچه تترون می باشند:

  1. سایت های رسمی زیر نظر شرکت های تولیدی
  2. فروشگاه های مجازی دارای نشان اطمینان
  3. سایت اداره شده توسط نمایندگی های رسمی برند های مطرح
خوشبختانه شرکت پارچه بیمارستانی پارادا توانسته است با حذف تمامی واسطه ها، قیمت و کیفیت واقعی از انواع پارچه های بیمارستانی به خصوص پارچه تترون را به مشتریان خود ارائه داده باشد.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه های تترون بیمارستانی

پارچه های تترون بیمارستانی جدید | خرید آسان پارچه تترون

پارچه های تترون بیمارستانی تولید جدید با کیفیتی ویژه تولیدی کارخانجات تایید شده و معتبر …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟