فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت فروش پارچه اسپان باند در نمایندگی آنلاین

قیمت فروش پارچه اسپان باند در نمایندگی آنلاین

قیمت فروش پارچه اسپان باند در خریدهای عمده اهمیت زیادی پیدا می‌ کند. برای تهیه پارچه اسپان باند با قیمت های مناسب بهتر است تا از طریق این نمایندگی آنلاین پارچه های اسپان باند اقدام کنید.

شناخت پارچه اسپان باند و کاربردهای آن

پارچه اسپان باند در دسته منسوجاتی قرار می گیرد که جنس آن از پلیمرهای مختلف پتروشیمی باشد.

این پارچه پرمصرف با نام‌ هایی مانند پارچه های یکبار مصرف، پارچه های بی بافت،پارچه های نبافته، پارچه لایی سوزنی نیز در بازار فروش شهرت دارد.

 پارچه اسپان باند به هیچ عنوان مانند پارچه‌ های سنتی از الیاف تار و پود تولید نمی ‌شود، بلکه تمامی الیاف به کار برده شده در تولید این پارچه ها با کمک فشار و پرس در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

در روند تولید پارچه های اسپان باند از انواع مختلف پلیمرها با دمای ذوب ویسکوزیته بالا استفاده می شود، که هر کدام از این پلیمرها منجر، به وجود آمدن پارچه اسپان باند با ویژگی‌ های خاص می گردد.

خوب است در اینجا به برخی از پلیمرهای تشکیل دهنده این پارچه اشاره شود از جمله: 

  • پلیمر پلی استر که منجر به تولید پارچه های اسپان باند با خاصیت کششی بسیار بالا می شود و به دلیل اینکه این قابل بازیافت نمی باشد در دسته پارچه های گران قرار می گیرد. 
  • پلیمر پلی اتیلن جزء پلیمرهایی است که با حجم کمی از این مواد می توان سطح گسترده ای را پوشش داد.
  • پلیمر پلی پروپیلن جز پلیمرهای پر استفاده در بخش‌ های مختلف است و پارچه های تولید شده توسط آن دارای الیافی نرم و با کشش مناسب هستند.
  • پلیمر پلی آمید در دسته پلیمرهای جدید است که در روند تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد و تولید کنندگان آن معتقدند که با کمک این پلیمر می‌ توان از این پارچه ها برای تولید لباس های مختلف استفاده کرد.

با شناخت نسبی از پارچه های اسپان باند در می یابیم که امکان تولید پارچه در کارخانجات در عرض ها و گرماژهای مختلف وجود دارد. به همین سبب موارد استفاده و کاربرد این پارچه ها بسیار متنوع است.

با بررسی دقیق ویژگی های منحصر به فرد پارچه های اسپان باند به دلایل استفاده بیش از حد این پارچه ها پی می بریم:

به طور کلی این پارچه از ویژگی های خاصی برخوردار است مانند:

  • این پارچه به شکل کاملاً آنتی باکتریال امکان تولید دارد.
  •  در برابر اشعه فرابنفش خورشید مقاومت است که به آنها پارچه های آنتی uv گفته می‌ شود.
  •  در برابر نفوذ آب می‌ تواند کاملا مقاوم باشد و همچنین امکان تولید این پارچه به شکل جاذب آب هم وجود دارد.
  • دارای الیاف نرم و بافت لطیفی می باشد.
  • امکان چاپ پارچه در طرح های مختلف وجود دارد.

با بررسی این ویژگی ها بهتر است با برخی از موارد استفاده و کاربرد این پارچه ها به شکل مختصر آشنا شوید در اینجا به چند مورد پر استفاده آن اشاره می کنیم از جمله:

  • مصرف این پارچه در کمک به حفظ محیط زیست برای جذب آلودگی‌ های نفتی در دریاها و همچنین مناسب برای استفاده در قفس پرندگان حیوانات خانگی است.
  • جز پارچه های بسیار مناسب در تولید ماسک های چند لایه جراحی، پزشکی و همچنین فیلتر دار می باشد.
  • در بخش های ساخت و ساز و تولید قطعات مختلف پیش ساخته و همچنین در قالب بندی های مختلف و ساخت راه و تثبیت خاک جزء گزینه‌ های پرکاربرد قرار دارد.
  • به عنوان یک عایق مناسب در بخش اتومبیل سازی و همچنین تزئینات داخلی خودروها برای قسمت های رنگرزی نیز از این پارچه استفاده می شود.
  • برای تولید انواع فیلترهای صنعتی و خانگی مانند دستگاه های نوشابه سازی، دستگاه تصفیه آب، دستگاه های شیردوش، دستگاه قهوه ساز و حتی جارو برقی نیز به کار می رود.
  • مناسب ترین پارچه ها برای بسته بندی انواع مواد غذایی مانند برنج، چای، حبوبات و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد. 
  • در بخش های تبلیغات و بنر نویسی و همچنین تولید ساک های تبلیغاتی به راحتی می‌ توان از پارچه های اسپان باند به کار برد.
  • از این پارچه برای ساخت انواع گلخانه ها و پرورش قارچ و همچنین پوشش زمین ‌ها در آبیاری های شبانه بیشترین استفاده را می کنند.
  • در بخش‌ های مختلف صنایع پزشکی در بیمارستان ها و درمانگاه ها از پارچه های اسپان باند استفاده های متعددی می‌ شود که تقریباً حذف این پارچه از بخش های بهداشتی امکان پذیر نیست.

قیمت فروش پارچه اسپان باند

پرفروش ترین کالیته رنگی پارچه های اسپان باند

می‌ دانیم که پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد اما پرمصرف‌ ترین صنعتی که این پارچه‌ ها دارند صنعت پزشکی می باشد.

با کمی تحقیق و بررسی می توان دریافت که فعالیت کردن در حوزه فروش پارچه های اسپان باند حاشیه سود مناسبی دارد و به دلیل تنوع این بازار امکان ورود به بخش های مختلف آن برای اکثر افراد فراهم می باشد.

 در کارخانجات تولیدی این پارچه در تنوع رنگ بندی بالا در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ کالیته رنگی تولید می شود، به همین جهت بازار خرید و فروش پارچه بسیار داغ است.

در صنعت پزشکی از پارچه های مختلفی استفاده می شود که دارای رنگ بندی های خاص هستند.

معمولاً پارچه هایی که در بخش‌ های مختلف بیمارستان مورد استفاده قرار می‌ گیرند جزء پرفروش‌ ترین کالیته رنگ پارچه های اسپان باند در بازار محسوب می شود.

با بررسی موارد استفاده این پارچه در بخش ‌های گوناگون پی به موارد پر استفاده این پارچه ها برده و در می یابیم که این رنگ ها جزء پرفروش ترین های بازار هستند از جمله:

  • پارچه های اسپان باند با رنگ سفید بیشترین مورد استفاده را در تولید ماسک دارند.
  • پارچه های اسپان باند با رنگ سبز که جزء پر استفاده ترین ها برای تولید گان و شان جراحی مناسب برای اتاق عمل هستند.
  • پارچه های اسپان باند با رنگ آبی و صورتی که بیشترین موارد استفاده از این پارچه‌ها برای تولید لباس بیمار مخصوص خانم ها و آقایان می باشد.
  • پارچه های اسپان باند با رنگ های مشکی، قهوه ای، کرم، قرمز و برخی رنگ های دیگر که بیشترین استفاده و کاربرد را در تولید کاور و ساک های تبلیغاتی و بنر نویسی دارند.

 

دلایل محبوبیت زیاد پارچه های یکبار مصرف چیست؟

پارچه های یکبار مصرف را بیشتر در بخش های پزشکی استفاده می کنند، در حال حاضر استفاده از پارچه های یکبار مصرف در صنعت پزشکی و کلیه بیمارستان ها و مراکز درمانی از محبوبیت خاصی برخوردار است.

اگر به تازگی وارد دنیای پارچه های یکبار مصرف شده اید لابد به دنبال دلایل محبوبیت زیاد پارچه های یکبار مصرف هستید.

با توجه به ویژگی های خاصی که پارچه های اسپان باند دارند با بررسی دقیق این ویژگی ‌ها می‌ توان به دلایل محبوبیت آنها پی برد. در اینجا به چند مورد آن اشاره می کنیم از جمله:

  • یکبار مصرف بودن این پارچه‌ ها و اینکه پس از استفاده نیاز به شستشو ندارند می تواند یکی از دلایل مناسب برای محبوبیت این پارچه در بین مصرف کنندگان باشد.
  • این پارچه ها هیچ گونه آسیبی به محیط زیست نمی رساند و به راحتی قابل بازیافت هستند، مورد توجه مصرف کنندگان و دوستداران محیط زیست است.
  • آنتی باکتریال بودن این پارچه ها که دیگر نیاز به استفاده از دستگاه اتوکلاو در بخش‌ های حساس درمان می باشد، یکی دیگر از دلایل پرکاربرد شدن این پارچه است.
  • تنوع بسیار بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ گرماژ و ضخامت موارد استفاده آن را افزایش می ‌دهد.
  • تنوع در رنگ بندی بالای پارچه های اسپان باند، دست مصرف کننده را در انتخاب نوع مناسب باز می گذارد.
  • ضد حساسیت بودن این پارچه ها نیز جزء عواملی است که مورد توجه صنایع مختلف و به خصوص صنعت پزشکی قرار می گیرد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت فروش پارچه اسپان باند کدام اند؟

برای افرادی که به پارچه های اسپان باند در حجم های عمده نیاز دارند قیمت آن پس از کیفیت این پارچه ها اهمیت زیادی دارد.

خریداران پس از بررسی دقیق ویژگی ها و کیفیت پارچه به دنبال پیدا کردن قیمت فروش پارچه اسپان باند مناسب می باشد.

معمولاً در خرید های عمده پارچه های اسپان باند تفاوت های ناچیز قیمت، نیز نقش زیادی در پرداخت هزینه نهایی می گذارد و به همین جهت معمولاً خریداران به دنبال تهیه این پارچه ها با قیمت های ارزان تر می باشند.

در اینجا برخی از عوامل مهمی که می ‌تواند بر قیمت فروش پارچه اسپان باند تأثیرگذار باشد را مورد بررسی قرار می دهیم از جمله:

  • نوع پلیمر و مواد اولیه ای که در روند تولید پارچه های اسپان باند مورد استفاده قرار گرفته است.
  • دستگاه های پیشرفته و به روزی که در کارخانجات در خط تولید قرار دارند.
  • تراکم بافت پارچه های اسپان باند مورد توجه ویژه قرار می گیرد.
  • ضخامت و گرماژ این پارچه ها هر چه بیشتر باشد در نتیجه مواد بیشتری در روند تولید مورد استفاده قرار گرفته است.
  • تنوع در رنگ بندی پارچه های اسپان باند نقش تاثیرگذاری در تعیین قیمت این محصول دارد.
  • نوسانات قیمت نفت در بازار و همچنین تغییرات قیمتی ارز می‌ تواند بر روی قیمت این پارچه ها تاثیر داشته باشد.

موارد ذکر شده تنها بخشی از عواملی می باشند که به قیمت پارچه های اسپان باند تأثیر گذار هستند. انتخاب مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه نیز می تواند نقش مهمی را در قیمت‌ گذاری این پارچه ها بگذارد.

قیمت فروش پارچه اسپان باند

راهنمای خرید بهترین پارچه اسپان باند برای بیمارستان ها

پارچه های اسپان باند جز منسوجات پر استفاده در بیمارستان ها می باشد،  به خصوص در حال حاضر به دلیل وجود ویروس کرونا استفاده از این پارچه ها گسترش یافته است.

از آنجا که به راحتی می توان توسط پارچه ها انواع ویروس و باکتری به افراد دیگر انتقال پیدا کند. با به کارگیری این منسوج می توان از انتقال و افزایش بیماری‌ های مختلف جلوگیری کرد.

اما نکته مهم در انتخاب و خرید پارچه های اسپان باند بیمارستانی این است که این پارچه ها به شکل کاملاً مناسب انتخاب شوند تا در هر بخش بتوان از آنها به درستی استفاده کرد.

با توجه به راهنمای خرید پارچه های اسپان باند بیمارستانی به راحتی می توانید بهترین نوع پارچه ها را تهیه کرده و از خرید خود کاملا رضایت داشته باشید.

چند نکته مهم در این راهنمای خرید پارچه های اسپان باند وجود دارد که با دقت به این نکات بهترین خرید را انجام می دهید از جمله:

  • در مراکز درمانی و بیمارستان ها از پارچه های اسپان با ضخامت های خاص استفاده های زیادی می ‌شود و دقت به انتخاب مناسب این گرماژ می‌ تواند اهمیت زیادی پیدا کند.
  • تنوع پارچه های اسپان باند در عرض های مختلف سبب می‌ شود تا از هر عرض پارچه در مصرف خاصی استفاده کرد، به همین جهت باید مناسب ترین ها برای مصارف بیمارستانی تهیه گردد.
  • پارچه اسپان باند به دو صورت هیدروفیل و واترپروف داریم که انتخاب نوع مناسب مطابق کارکرد مشخص آن در بیمارستان ها اهمیت دارد.
  • آنتی باکتریال بودن پارچه ها در مصارف بیمارستانی مورد توجه می باشد، که دیگر نیاز به استفاده از دستگاه اتوکلاو قبل از مصرف این پارچه ها نیست.
  • انتخاب رنگ های مناسب در مصارف بیمارستانی موجب تفکیک موارد مصرف این پارچه می ‌شود.
  • قابلیت چاپ بر روی پارچه های اسپان باند بیمارستانی نیز مورد اهمیت هستند. زیرا برخی از مراکز درمانی ترجیح می دهند تا آرم و لوگوی بیمارستان را بر روی منسوجات مختلف چاپ کنند.

 

معتبرترین مرکز فروش عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

همه ما می‌ دانیم که رعایت مسائل بهداشتی در سطح جامعه و بیشتر در مراکز درمانی و بیمارستان ها اهمیت زیادی دارند.

به خصوص در حال حاضر به دلیل وجود ویروس کرونا رعایت بهداشت در این مراکز توسط همه افراد و کادر درمان بیشتر مورد توجه می باشد.

استفاده از پارچه های اسپان باند جزء بهترین موارد برای رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در این فضاها می باشد.

زیرا این پارچه ها کاملاً یکبار مصرف است و پس از استفاده دیگر نیاز به شستشو و ضدعفونی ندارند و کاملاً دور می اندازند.

زیراموارد استفاده متعدد این پارچه ها که در بخش ‌های مختلف بیمارستان به راحتی از آنها استفاده می شود موجب شده تا این محصول در حجم های عمده خرید و فروش گردد.

معتبر ترین مرکز فروش عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی تلاش می ‌کند تا این پارچه‌ ها را به شکل مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات آن تهیه کرده و با قیمت های کاملا مقرون به صرفه عرضه کند.

در بین تنوع بالای مراکز فروش این مرکز جز بهترین های عرضه این محصولات در تنوع بالا می باشد، با عرضه ی پارچه های اسپان باند به صورت چند لایه با عرض ها و گرماژهای مختلف امکان دسترسی به این محصولات را برای همه مصرف ‌کنندگان به وجود آورده است.

در صورتی که قصد خرید عمده این محصولات را دارید و قیمت فروش پارچه اسپان باند برای شما اهمیت پیدا می‌ کند به راحتی می توانید با انتخاب این مرکز و خرید از آن یک تجربه خوب را به دست آورید.

قیمت فروش پارچه اسپان باند

امکان ارسال پارچه های اسپان باند به سراسر کشور

از پارچه های اسپان باند در سراسر کشور و مرکز درمانی مختلف استفاده های متعددی می شود.

از آنجا که کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند در شهرهای خاصی حضور دارند لازم است تا این پارچه ها توسط مراکز معتبر به سراسر کشور ارسال شود.

قیمت فروش پارچه اسپان باند در ارسال آن به شهرهای مختلف کشور اهمیت زیادی پیدا می‌ کند.

با انتخاب این مرکز فروش امکان ارسال پارچه های اسپان باند به سراسر کشور با قیمت درب کارخانه به وجود آمده است.

این مرکز با امکان ایجاد فروش به شکل اینترنتی برای همه مصرف کنندگان در اقصی نقاط کشور امکان ثبت سفارش و خرید این پارچه ها را به وجود آورده است.

از هر نقطه ای در کشور ایران قصد تهیه پارچه های اسپان باند را دارید می توانید با ثبت سفارش خود در این مرکز خرید در کمترین روز کاری سفارشات خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران بهترین و باکیفیت ترین تولیدات را به بازار عرضه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟