فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش پارچه اسپان باند عمده از درب کارخانجات معتبر

فروش پارچه اسپان باند عمده از درب کارخانجات معتبر

فروش پارچه اسپان باند عمده توسط این مجموعه از درب کارخانجات معتبر صورت می پذیرد، پس برای تهیه انواع پارچه اسپان باند با کیفیت و قیمت مناسب با بخش فروش ما تماس برقرار نمایید.

در صورتی که به پارچه های اسپان باند برای کاربردهای خاصی نیاز پیدا کرده اید اما آشنایی کافی با تنوع بالای این محصولات ندارید و یا نمی دانید از کدام مراکز بهترین نوع پارچه های اسپان باند را باید تهیه کنید؟ اطلاعات کافی در مورد نحوه قیمت گذاری این پارچه ها در دسترس شما نیست؟ تا پایان این مطالب همراه ما باشید تا به تمامی این سوالات و بسیاری از موارد دیگری که ممکن است برای شما به وجود بیاید پاسخ های مناسب بدهیم.

همه آنچه در مورد پارچه های اسپان باند باید بدانید

پارچه های اسپان باند در گروه پارچه های نبافته قرار می گیرد که در کارخانجات با استفاده از دستگاه های خاص تولید می شود.
پیشرفت های علم و تکنولوژی سبب به وجود آمدن محصولات جدید و به روز شده است که در صنایع مختلف نیاز به استفاده از این محصولات به شدت احساس می شود.
پارچه های اسپان باند با توجه به موارد استفاده و کاربردهای زیادی که دارند یکی از این محصولات است که تقریباً حذف آن امکان پذیر نمی باشد و حتی به طور مرتب بر تنوع آن نیز افزوده می گردد.
پارچه های اسپان باند در بازارهای فروش به نام های پارچه یکبار مصرف، پارچه نبافته، پارچه لایه سوزنی، پارچه بی بافت و بسیاری از اسم های دیگر شهرت دارد که خوب است با چند نام آن آشنا باشید که در بازارهای فروش با شنیدن آنها دچار سردرگمی نگردید.
نکته مهمی که در مورد پارچه های اسپان وجود دارد این است که به هیچ عنوان به مانند پارچه های سنتی از کنار هم قرار گرفتن الیاف تار و پود و در هم آمیختن منظم آنها، این پارچه ها تولید نمی شود بلکه این پارچه را از الیاف فیلامنت به شکل مستقیم تولید می کنند.
الیاف فیلامنت را پس از تولید شدن که از پلیمرهای خاصی مانند پلی پروپیلن و یا پلی اتیلن که از پالایشگاه ها به دست می‌ آیند در کنار یکدیگر با نظم خاص و یا به صورت کاملا نامنظم قرار می دهند و با کمک گرفتن از روش های مختلف این الیاف را به یکدیگر می چسبانند.
در اینجا چند روش اتصال الیاف فیلامنت به یکدیگر را مورد بررسی قرار می دهیم بدین صورت که:

  • اتصال شیمیایی: در این نوع اتصال با به کارگیری فعل و انفعالات شیمیایی نظیر پیوند دهنده های خاص با آغشته کردن الیاف فیلامنت در این مواد و یا اسپری کردن مواد بر روی آنها اتصال الیاف صورت گرفته و پارچه های اسپان باند تولید می شوند.
  • اتصال دهنده های حرارتی: این نوع اتصال به این صورت است که با کمک گرفتن از دمش هوای گرم بر روی الیاف فیلامنت سطح آن را مقداری ذوب کرده و سبب اتصال الیاف به یکدیگر می شوند که در این شرایط از سوزن های خاص استفاده می شود.
  • اتصال آیرودینامیکی: در این نوع اتصال که با کمک گرفتن از آب و فشار توسط فرایندهای مکانیکی انجام می شود و الیاف را با آب مرطوب کرده و با کمک گرفتن از فشار بالا الیاف را به یکدیگر اتصال می دهند.

فروش پارچه اسپان باند عمده

با شناسایی در مورد نحوه اتصال الیاف فیلامنت و تولید پارچه های اسپان باند خوب است بدانید که امکان تولید این پارچه ها در عرض ها و گرماژهای مختلفی وجود دارند، معمولاً این پارچه را در کارخانجات از گرماژ ۰۱گرم تا ۴۰۰ گرم تولید می ‌کنند.
در مورد تنوع رنگ پارچه های یکبار مصرف خوب است بدانید که این پارچه ها به دلیل نوع پلیمرهای به کار برده شده از خاصیت رنگ‌ پذیری بسیار خوبی برخوردار می باشند به همین جهت این پارچه ها در کالیته رنگی بسیار بالایی تولید و به بازار ارائه می گردد.
یکی از ویژگی های بسیار خوبی که پارچه های اسپان باند دارند بازیافتی بودن این پارچه ها می باشد که پس از اتمام استفاده به راحتی می‌ تواند به چرخه تولید بازگردد، به همین جهت استفاده از این نوع پارچه ها و الیاف آنها نقش تاثیر گذاری در صرفه جویی از الیاف به کار برده شده در تولید پارچه‌های سنتی ایفا می کند.

مهمترین کاربرد های پارچه های اسپان باند

پارچه های اسپان باند جزء منسوجاتی هستند که موارد استفاده و کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف دارند و به راحتی می‌ توان از این پارچه ها استفاده کرده و بسیاری از کارها را آسان تر کرد.
از آنجا که این پارچه ها دیگر نیاز به شستشو و استفاده مجدد پیدا نمی کنند و بر سرعت بسیاری از کارها افزوده اند، به همین جهت اکثر صنایع و مشاغل مختلف به سمت استفاده از این پارچه روی آورده‌ اند.
همچنین ویژگی های خاص پارچه های اسپان باند از جمله امکان تولید این پارچه به دو شکل هیدروفیل و واتر پروف و بسیاری از ویژگی ها با خصوصیات فنی دیگری که در این پارچه ها وجود دارد سبب شده تا در بخش های مختلف بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.
در اینجا تلاش داریم تا شما را با برخی از مهم ترین کاربردهای پارچه های اسپان باند به خوبی آشنا کنیم تا در صورت نیاز شما هم بتوانید از این محصولات به درستی استفاده نمایید از جمله:

  • از این پارچه‌ ها برای تولید انواع کالاهای خواب مانند متکا، ملحفه یکبار مصرف، تشک های صنعتی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می‌ شود.
  • در بخش های مختلف صنعت پزشکی برای تولید انواع پوشاک، ماسک محافظ و روکش و کاور به راحتی می‌ توان استفاده کرد.
  • از پارچه های اسپان باند برای تولید انواع مختلف کاور لباس های مجلسی، کاور مناسب برای لوازم خانگی برقی و الکترونیک و همچنین بسته بندی مواد غذایی خشک مانند چای، حبوبات و برنج استفاده می شود.
  • در تولید انواع بنرهای تبلیغاتی، ساک های تبلیغاتی بزرگ و کوچک و همچنین تولید برخی از ساک های خرید کاربرد بسیار گسترده‌ ای دارد.
  • از این پارچه در بخش کشاورزی نیز برای پوشش انواع گلخانه ها، جلوگیری از اسراف آب و همچنین در پرورش قارچ استفاده می شود.
  • پارچه برای تولید انواع فیلترهای مناسب دستگاه های صنعتی مانند دستگاه نوشابه سازی، دستگاه های شیردوش در دامداری ها و همچنین فیلترهای کاربردی در دستگاه قهوه جوش، جاروهای برقی و دستگاه تصفیه آب و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • از این پارچه برای حفظ بهتر محیط زیست استفاده های متعددی می شود و به راحتی می توان برای جمع کردن مواد نفتی از سطح دریاها و همچنین محافظت از حیوانات خانگی و به عنوان زیرانداز در قفس پرندگان استفاده کرد.
  • در صنعت تولید خودرو صنعت الکترونیک و همچنین در صنعت تولید کابل های برق و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد.

به طور کلی اگر بخواهیم تمامی موارد استفاده و کاربردهای این پارچه ‌ها را بررسی کنیم باید گفت که از صنایع کوچک تولید چای کیسه ای تا صنایع بزرگ نظامی می توان از این پارچه استفاده برد.

فروش پارچه اسپان باند عمده

بهترین کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند

در حال حاضر کارخانجات بسیار زیادی وجود دارند که در حال تولید پارچه های اسپان باند در شهرهای مختلف می باشند به همین جهت دسترسی به این منسوجات به راحتی برای همه مصرف ‌کنندگان امکان ‌پذیر شده است.
به دلیل رقابتی بودن تولید پارچه های اسپان باند معمولاً تمامی کارخانجات سعی می کنند تا محصولات با کیفیت بالایی را ارائه دهند.
اما نکته مهم این است که بهترین کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند برخی از شرایط را مد نظر قرار داده و به عنوان یک الگو به آن نگاه می کنند و مطابق آن قدم بر می دارند.
در اینجا برخی از شرایط مهمی که بهترین کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند سرلوحه فعالیت ‌های خود قرار داده ‌اند را بیان می کنیم:

  • استفاده از نیروهای متخصص و ماهر در زمینه تولید پارچه های اسپان باند و نظارت بر دستگاه ها
  • تهیه بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا و استفاده نکردن از هیچ گونه مواد اضافی در روند تولید
  • استفاده از دستگاه های کاملاً پیشرفته و به روز و همچنین بررسی دوره‌ ای دستگاه ها برای کارکرد بهتر
  • دقت در تغییرات دستگاه‌ های ارائه شده به بازارهای بین المللی و حرکت همگام با پیشرفت های جهانی
  • بررسی مرتب و دوره‌ای کیفیت پارچه های تولید شده از طریق آزمایشگاه های حاضر در کارخانجات

فروش پارچه اسپان باند عمده

پارچه اسپان باند بیمارستانی و مشخصات آن

یکی از موارد استفاده و کاربردهای زیادی در پارچه های اسپان باند دارند به کار بردن آنها در بخش ‌های مختلف بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی می باشد.
به دلیل ویژگی ‌های خاص پارچه های اسپان باند به راحتی از این پارچه در بخش های مختلف مراکز درمانی بدون نگرانی از خطرات مختلف این پارچه ها را مورد استفاده قرار می دهند.
در اینجا به برخی از مشخصات و ویژگی‌ های خاص پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی اشاره می‌ کنیم تا شما نیز به طور کامل با آنها آشنا شوید از جمله:

  • وجود این پارچه ها به دو صورت آبدوست و آبگریز
  • آنتی باکتریال بودن این پارچه ها
  • مقاومت در برابر اشعه uv
  • نرمی و لطافت این پارچه و ضد حساسیت بودن آن
  • قابلیت چاپ پذیری بالا

پرکاربردترین عرض و گرماژ پارچه یکبار مصرف

از پارچه های اسپان باند با تنوع در عرض و گرماژ بالا بیشتر در بخش های پزشکی و بیمارستانی استفاده می شود.
با بررسی دقیق پارچه های یکبار مصرف در می یابیم که چند نوع از عرض و گرماژ پارچه بیشترین کاربرد را به خود اختصاص داده‌ اند.
در اینجا سعی می کنیم تا پرکاربردترین عرض و گرماژ پارچه یکبار مصرف را ذکر کنیم تا به راحتی در هنگام تهیه و خرید این پارچه ها بتوانید مهمترین آنها را شناسایی کنید بدین صورت که:

  1. از پارچه های اسپان باند با گرماژ بین ۱۷ تا ۲۵ گرم بیشترین استفاده برای تولید ملحفه و زیرانداز می شود که مناسب ترین عرض های به کار برده شده در این مورد عرض ۶۰ سانتی متر، ۸۰ سانتی متر و ۱۰۰ سانتی متر می باشد.
  2. از گرماژ پارچه بین ۲۵ تا ۳۸ گرم بیشتر برای تولید ماسک و مناسب‌ ترین عرض آن ۱۶۰ سانتی متر است.
  3. از گرماژ پارچه بین ۴۰ تا ۵۰ گرم برای تولید لباس بیمار و مناسب ترین عرض در این مورد ۱۶۰ سانتی متر می باشد.
  4. از گرماژ ۳۸ و ۴۰ گرم برای تولید گان و شان جراحی که به صورت سه لایه استفاده می شود.
  5. از گرماژهای ۶۰ تا ۹۰ گرم نیز به عنوان روکش دستگاه های خاص و پرده در بخش‌ های مختلف بیمارستانی به کار می برند.

خوب است بدانید که فروش پارچه اسپان باند عمده در این عرض و گرماژها نسبت به سایر موارد حجم بیشتری را به خود اختصاص داده است.

فروش پارچه اسپان باند عمده

دلایل قیمت ارزان پارچه اسپان باند

همه ما می ‌دانیم که پارچه های اسپان باند در گروه پارچه‌ های یکبار مصرف قرار می‌‌ گیرند که پس از استفاده نیاز به شستشو ندارند و کاملاً دور انداخته می شوند.
اما از این پارچه ها به راحتی می‌ توان در بخش‌ های مختلف صنایع استفاده کرد.
در پاسخ به این سوال باید گفت که به دلیل قیمت ارزان و مقرون به صرفه این پارچه‌ ها و همچنین ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارند به راحتی می‌ توان از آنها استفاده های زیادی کرد.
اما ممکن است برای شما سوال دیگری به وجود بیاید که چرا قیمت پارچه یکبار مصرف ارزان است.
در اینجا با ذکر چند دلیل می توانیم به این سوال نیز پاسخ مناسبی ارائه دهیم تا به راحتی همه افراد زمان قانع شدن در مورد قیمت این پارچه ها در مورد استفاده و کاربردهای گستره آن نیز توجیه شوند.
دلایل قیمت ارزان پارچه اسپان باند بدین شرح می باشد:

  • مهمترین دلیل قابلیت بازیافت پارچه های اسپان باند که پس از پایان استفاده می تواند به چرخه تولید بر گردد.
  • استفاده از مواد اولیه که به راحتی در کشور ما قابل دسترس می باشد.
  • روش تهیه این پارچه ها است که با سرعت بالا و در مدت زمان پایین می توان حجم زیادی از این پارچه را تولید نمود.
  • امکان تغییر ویژگی های پارچه های اسپان باند به راحتی و بدون کمترین هزینه برای کارخانجات تولیدی وجود دارد.
  • با توجه به نوع الیاف و مدت زمان تهیه و تولید پارچه‌ های سنتی بسیاری از صنایع و بخش‌ های مختلف بیمارستانی ترجیح می دهند تا از پارچه های یکبار مصرف استفاده کنند.

بهترین مراکز فروش پارچه اسپان باند عمده

برای اکثر صاحبان صنایع و همچنین مراکز تولیدی که به پارچه های اسپان باند در حجم های عمده نیاز دارند اهمیت دارد که این پارچه ها را از کجا تهیه کنند.
ما می‌ توانیم به شما این توصیه را کنیم که بهترین مراکز عرضه و فروش پارچه یکبار مصرف، مراکزی هستند که بدون حضور هیچ واسطه ای فعالیت می کنند.
پس برای اینکه بدانید باید پارچه یکبار مصرف با کیفیت بالا را ازکجا بخرید بهتر است تا به دنبال مراکز پخش عمده پارچه اسپان باند به شکل مستقیم باشید.
در اینجا به چند روش برای دسترسی به این مراکز اشاره می ‌کنیم از جمله:

  • انتخاب کارخانه های تولید پارچه های اسپان باند
  • انتخاب نمایندگی های عرضه و پخش عمده پارچه اسپان باند در شهرهای مختلف
  • انتخاب بنکداری ها و مراکز عمده فروشی در بازارهای بزرگ
  • انتخاب سایت های آنلاین معتبر

موارد ذکر شده می توانند جزء بهترین مراکز فروش پارچه اسپان باند عمده قرار بگیرند که خریدار با انتخاب این مراکز می‌توانند هم از کیفیت محصولات عرضه شده و هم از قیمت های آن اطمینان کافی را به دست آورند.

فروش پارچه اسپان باند عمده

بزرگترین مرکز فروش اینترنتی پارچه اسپان باند با قیمت مناسب

فروش پارچه اسپان باند عمده توسط مراکز معتبر در بالاترین سطح کیفیتی و قیمت های کاملا مقرون به صرفه انجام می شود.
این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش پارچه های اسپان باند اقدام به عرضه این محصولات به صورت اینترنتی کرده است که امکان ارائه آنها با قیمت های مناسب را فراهم می کند.
این مرکز فروش با امکان ارائه پارچه های اسپان باند در تنوع بسیار بالا از لحاظ ضخامت، گرماژ و رنگ بندی امکان انتخاب راحت تر و دسترسی آسان تر را برای مشتریان خود به وجود آورده است.

انتخاب این مجموعه فروش اینترنتی برای تهیه پارچه های اسپان باند می تواند مزایای بسیار زیادی برای خریداران به دنبال داشته باشد. در صورتی که تا به حال محصولات مورد نظر خود را به شکل اینترنتی خریداری نکرده اید می توانید برای اولین تجربه به این مرکز فروش اعتماد کرده و با کیفیت ترین پارچه اسپان باند را با قیمت مناسب به راحتی تهیه کنید و تجربه یک خرید لذت بخش را برای خود به دست آورید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران بهترین و باکیفیت ترین تولیدات را به بازار عرضه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟