فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / پارچه های تترون بیمارستانی جدید | خرید آسان پارچه تترون

پارچه های تترون بیمارستانی جدید | خرید آسان پارچه تترون

پارچه های تترون بیمارستانی تولید جدید با کیفیتی ویژه تولیدی کارخانجات تایید شده و معتبر در صنعت ساجی، به آسانی و بدون هیچ هزینه برای رفت و آمد مشتریان به بازار، به شکل آنلاین آماده خرید عمده هستند.
در پارچه هایی که برای مصارف گوناگون بیمارستانی استفاده می شوند، یک سری از مشخصات کلیدی و ویژگی ها بایستی برجسته و یا به اصطلاح انگلیسی، بولد باشد تا بتوان با آن منسوجات بهتر، بهداشتی تر و باکیفیت تر تولید کرد.
یکی از این پارچه، پارچه تترون است که امروزه به طور خاص و منحصربفرد با مشخصه هایی درجه یک، در کارخانجات نساجی اصفهان و بروجرد، تولید و به بازارهای پارچه فروشی، عرضه می گردد.
برای دوزندگان و کارگاه های تولیدی انواع لباس و پوشاک که می خواهند پارچه تترون را استفاده کنند؛ مهم است که قبل از خرید پیرامون مشخصات تولیدی پارچه تترون، کیفیت و قیمت آن و البته نحوه سفارش آن، نکاتی را بدانند.
در حال حاضر شاهد آن بوده که برخی از کارگاه های تولیدی تازه تأسیس به دلیل عدم شناخت کافی از پارچه مورد نیاز خود، چه خسارات سنگینی را متحمل شده اند.

در اینجا قصد داریم تا شما را با انواع پارچه تترون موجود در بازار آشنا کرده و در پایان بهترین قیمت و کیفیت از خرید پارچه های تترون بیمارستانی تولید جدید را برایتان رقم بزنیم.

پارچه های تترون بیمارستانی

انواع پارچه تترون موجود در بازار

در ابتدا باید گفت که پارچه تترون همانند پارچه ترگال، پارچه ای تخت بافت است که در کارخانه نساجی پارچه از الیاف پلی استر ویسکوز تولید شده و پس از گذراندن مرحله ریسندگی و بافندگی، به سالن های رنگرزی می رود تا بعد از آن روانه بازار شود.
در یک دسته بندی کلی، با توجه به خصوصیاتی از قبیل رنگ، عرض و گرماژ پارچه تترون، می توان انواع پارچه تترون موجود در بازار را با نام های ذیل خریداری نمود:

این پارچه ها در مدل های ساده، طرح دار و کشی در بازار موجود بوده و در طیف رنگی بسیار متنوعی تولید و به عرضه می رسند.
از مشخصات مشترکی که در انواع پارچه تترون درجه یک می توان مشاهده کرد، این موارد را نام می برند:

  1. ترمی زیر دست
  2. لطافت و ظرافت بالا
  3. یکدستی رنگ در تمام پارچه
  4. طاقه بندی خوب پارچه
  5. تراکم بافت استاندارد
  6. ثبات در رنگ
  7. عرض دقیق پارچه

در واقع تمامی کارخانجات تولیدی پارچه تترون سعی داشته تا مشخصات و ویژگی های فوق را برای پارچه های تترون تولیدی خود در نظر گرفته و سپس آن را روانه بازار پارچه فروشی تترون کرده باشند.
اما آیا می دانید که هم اکنون در کشور ما، کدام کارخانجات در زمینه تولید انواع پارچه تترون تأیید شده بوده و توانسته کیفیت درجه یک از این پارچه را برای مصارف گوناگون به فروش برسانند؟
اصلا چگونه می توان از این کارخانجات خریدی مطمئن از نظر کیفیت و قیمت پارچه های تترون را انجام داد؟
پیشنهاد می کنم تا پایان این مطلب همراه ما بوده تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

پارچه های تترون بیمارستانی

کدام کارخانه پارچه تترون درجه یک تولید می کند؟

پارچه تترون درجه یک، پارچه ای تولیدی با بهترین مواد اولیه در هنگام ریسندگی و بافندگی و به خصوص مرحله رنگرزی است که با مشخصاتی که در خطوط فوق ذکر شد، تولید و روانه بازار پارچه فروشی شده باشد.
امروزه شاهد واردات انواع پارچه تترون به کشورمان بوده ایم که تحت نام های پارچه تترون تایلندی، پارچه تترون ژاپنی و … در بازار شهرت داشته و خرید و فروش می گردند.
اما به جرئت می توان گفت که هیچ یک از این پارچه ها کیفیت و قیمت نمونه های ایرانی را نداشته و اگر خریداران بتوانند کارخانجات معتبر در زمینه تولید پارچه تترون را بشناسند، قطعا بهترین خرید در انتظارشان خواهد بود.
شایان ذکر است که امروزه در اصفهان به عنوان شهر نساجی ایران، شاهد فعالیت چشمگیری از کارخانجات نساجی پارچه به خصوص انواع پارچه تترون بوده ایم که توانسته با بکارگیری تمهیدات لازم در تولید پارچه تترون، گامی موفق در عرضه بهترین کیفیت این پارچه به بازار را برداشته باشند.
از جمله برندهای درجه یک و شناخته شده پارچه تترون اصفهان می توان به پارچه تترون درنا، پارچه تترون عمید و پارچه تترون سیب اشاره ای ویژه داشت که اغلب خریداران نیز این برندها را خواهان هستند.
البته ناگفته نماند که در صنایع نساجی بروجرد و کاشان هم تولیدات خوب و باکیفیتی از انواع پارچه های تترون نیز به عمل آمده که در بازارهای کشور ما نیز فروش نسبتا خوب و مناسبی را داشته اند.
در این میان پارچه تترون اصفهان از نرمی زیر دست، لطافت و ظرافت بهتری برخوردار بوده و در صنعت تولید پوشاک و لباس و به خصوص در مصارف بیمارستانی، از بیشترین استفاده برخوردار بوده است.
آیا از موارد استفاده پارچه تترون در صنعت پوشاک و لباس و به خصوص مصارف بیمارستانی چیزی می دانید؟

پارچه تترون در صنعت پوشاک و لباس

پارچه تترون با توجه به دارا بودن مشخصه های کلیدی برای تولید انواع لباس و پوشاک، یکی از پارچه های مصرفی در این حوزه است که بسیاری از دوزندگان و خیاطی ها به دنبال کیفیت مرغوب و درجه یک از این پارچه بوده اند.
پارچه های تترون در متنوع ترین عرض ها و گرماژها تولید شده و در بازار موجود هستند و به همین سبب می توانند بیشترین کارایی را در تولیدات انواع پوشاک دارا باشند.
امروزه در صنعت پوشاک و لباس از پارچه های تترون مصارف ذیل به عمل می آید:

  • تولید انواع پیراهن های مدارسی، مردانه و زنانه مجلسی
  • تولید انواع مقنعه مدارسی و اداری با طول های بلند و انواع مقنعه کوتاه مد امروزی
  • تولید انواع لباس های بیمارستانی

در واقع در این مصارفی که ذکر شد، پارچه تترون با نام پارچه تترون لباسی در بازار شهرت داشته و غالبا با گرماژهایی عرضه می شود که بدن نما نباشد.
عرض ها و گرماژهای مصرفی پارچه تترون در هر یک از مصارف فوق عبارتند از:

  • عرض های پارچه تترون لباسی: ۹۰ و ۱۵۰ سانتی متر
  • گرماژهای پارچه تترون لباسی: ۱۰۰ الی ۲۰۰ گرم

از آنجایی که به طور حتم در تمامی ایام سال، نمی تواند از نیاز بیمارستان ها به انواع لباس بیمارستانی غافل بود، یکی از بیشترین تقاضاها برای خرید پارچه تترون، خرید این پارچه در راستای مصارف بیمارستانی می باشد.
آیا می دانید که تفاوت پارچه تترون معمولی با انواع پارچه های تترون بیمارستانی چیست؟
با توجه به کیفیت قابل اعتماد پارچه های تترون بیمارستانی اصفهان، چگونه می توان جدیدترین کیفیت تولیدی این پارچه را در بازارهای شلوغ و پر از واسطه گری امروزی خریداری کرد؟

پارچه های تترون بیمارستانی

پارچه های تترون بیمارستانی اصفهان

همانطور که متوجه شدید در درجه اول اصفهان یکی از برترین تولید کنندگان پارچه تترون بوده و در درجه بعدی بیشترین نرخ فروش پارچه تترون، مربوط به مصارف بیمارستانی در تمامی روزهای سال است.
در ابتدا باید این نکته را گفت که پارچه تترون بیمارستانی در واقع همان پارچه تترون معمولی بوده که با تفاوتی در گرماژ، رنگ و لیست قیمت در بازار خرید و فروش می شود.
پارچه های تترون بیمارستانی با طیف رنگبندی مخصوص سیاست های بیمارستان ها عرضه شده و در تمامی گرماژها موجود بوده و دارای نرخ قیمتی ارزان تر از سایر پارچه های تترون برای مصارف گوناگون می باشند.
امروزه پارچه تترون بیمارستانی نماد نرمی و لطافت و تنوع رنگی در مصارف بیمارستانی هست و در هر مصرفی که نیاز به این ویژگی ها باشد، انتخاب پارچه تترون امری بدیهی بوده است.
پارچه های تترون بیمارستانی اصفهان با کیفیت ویژه ای در کارخانجات معتبر تولید شده و با عرض ها و گرماژهای ذیل جهت مصارف گوناگون بخش های مختلف ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها بکار گرفته می شوند که عبارتند از:

  1. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰، گرماژ ۱۰۰ الی ۱۲۰ گرم، مناسب جهت تولید انواع مقنعه پرستاران، لباس بیماران خردسال و …
  2. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰، گرماژ ۱۲۰ الی ۱۶۰ گرم، مناسب جهت تولید لباس بیماران بزرگسال، روپوش پرستاران و پزشکان، انواع ملحفه و رو تختی بیمارستانی
  3. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۸۰ سانتی متر، گرماژ ۱۶۰ الی ۲۰۰ گرم، مناسب انواع مقنع پرستاران، ملحفه و رو تختی بیمارستانی
  4. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۲ متر، گرماژ ۲۳۰ الی ۲۶۰ گرم، استفاده در تولید انواع ملحفه و رو تختی یا رو بالشی
  5. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر، گرماژ ۲۶۰ الی ۳۰۰ گرم، مناسب تمامی مصارف سایر عرض ها به خصوص تولید لباس بیمار و ملحفه بیمارستانی

به اغلب کارگاه های تولید کننده هر یک از مصارف فوق از پارچه تترون، توصیه می گردد که جهت تولیدات با قیمت تمام شده ارزان و مقرون به صرفه تر، پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر را برای تولیدات خود انتخاب و خریداری کرده باشند.
پارچه تترون بیمارستانی درجه یک به عنوان یکی از بهترین پارچه های لباس بیماران شناخته شده و دلیل آن هم دارا بودن مشخصه های کلیدی ذیل از این پارچه بوده است:

  • تراکم بافت استاندارد
  • نرمی، لطافت و ظرافت مثال زدنی
  • عدم بدن نما بودن
  • سبکی وزن و خنکی
  • عدم ایجاد حساسیت های پوستی
  • قیمت بسیار مناسب
نکته ی مهمی که قبل از خرید پارچه تترون برای مصارف بیمارستانی بایستی مد نظر خریداران قرار گیرد این است که امروزه برخی از فروشندگان برای فروش پارچه های خود، به مشتریان می گویند که هر چه رنگ پارچه تترون شفاف تر باشد، مرغوب تر می باشد! این موضوع کاملا بر عکس بوده و پارچه تترون بیمارستانی با رنگ سیر و یا تیره تر، الیاف طبیعی بیشتری داشته و از درجه کیفی بالاتری برخوردار بوده است.

پارچه های تترون بیمارستانی

پارچه تترون سفید برای ماسک

خالی از لطف نیست که بدانید امروزه در برخی از کارگاه های تولیدی و دوزندگی انواع ماسک، علاوه بر انواع پارچه ترگال، پارچه اسپان باند و پارچه نمدی، از انواع پارچه تترون نیز استفاده می کنند.
پارچه تترون برای ماسک غالبا در رنگ سفید مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در تولید ماسکی، نرم، لطیف، بهداشتی و بدون ایجاد حساسیت پوستی نقش فزاینده ای داشته باشد.
از آنجا که پارچه های تترون در کارخانجات تولیدی این پارچه به شکل ضد آبژاول نیز تولید می شوند، می توان این انتظار را داشت که ماسک های تولیدی از انواع پارچه تترون، ماسک های بهداشتی قابل شست و شو و قابل ضد عفونی کردن بوده اند.
اگر چه در حال حاضر پارچه اسپان باند یا یکبار مصرف، بیشترین استفاده در تولید انواع ماسک های چند لایه بهداشتی و بیمارستانی را داشته، اما استفاده از پارچه تترون سفید برای تولید ماسک نیز توانسته بخشی از نیازهای بازار به انواع ماسک را پاسخگو بوده باشد.
خصوصا در مواقعی که نیاز بازار به انواع ماسک و پارچه مخصوص تولید ماسک زیاد بوده، می توان از تولیدی های ماسک این انتظار را داشت که در تولیدات خود از پارچه هایی مانند پارچه تترون نیز به خوبی استفاده کرده باشند تا کمبودی در خصوص انواع ماسک در جامعه احساس نگردد.
با توجه به اینکه علاوه بر تولید ماسک، از پارچه تترون مصارف گوناگون پزشکی و بیمارستانی شده، پیدا کردن راهکاری که بتوان این پارچه را با کمترین قیمت اما با بالاترین کیفیت ممکن خریداری کرد، تبدیل به چالشی جدی در میان خریداران شده است.
بنظر شما بهترین راهکار خرید آسان پارچه تترون بیمارستانی تولید جدید، با قیمت متناسب با کیفیت چیست؟

پارچه های تترون بیمارستانی

خرید آسان پارچه تترون بیمارستانی تولید جدید

حتما می دانید که برخی از خریداران برای خرید نیاز پارچه ای خود، بایستی مسافت های طولانی را برای خرید طی کرده تا بتوانند پارچه مورد نظر خود را خریداری کرده باشند.
این موضوع می تواند علاوه بر افزایش هزینه های رفت و آمدی برای مراجعه حضوری به بازارهای فروش، خریداران را با واسطه ها و دلالان پارچه نیز مواجه گردانیده باشد که می تواند در کیفیت و قیمت خرید پارچه تترون بیمارستانی، نقش جدی ایفا کند.
مقصود از خرید آسان پارچه تترون بیمارستانی در واقع یعنی خریدی که بدون نیاز به مراجعه حضوری و هزینه های رفت و آمدی و بدون هیچ واسطه ای در بازارهای پارچه فروشی صورت پذیرفته باشد.
یکی از شیوه هایی که شما خریداران پارچه تترون بیمارستانی تولید جدید می توانید این پارچه را به آسانی خرید کنید؛ خرید اینترنتی می باشد.

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی هم اکنون از طریق نمایندگی رسمی فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی، مستقیما از درب کارخانجات تولیدی امکان پذیر است. با این چنین راهکاری برای خرید آسان پارچه تترون بیمارستانی، تولیدی هایی که از پارچه تترون جهت مصارف گوناگون استفاده می کنند، می توانند تولیدات با قیمت تمام شده ارزان تر داشته و از سود فروش بیشتری هم بهره مند گردند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه تترون بیمارستانی

قیمت پارچه تترون بیمارستانی عرض سه متر – اعلا- گرم بالا

قیمت پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر از کارخانه در گرماژ اعلا ۳۵۰ متری ۸۵۰۰۰ …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟