فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / مرکز خرید پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید

مرکز خرید پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید

خرید پارچه ترگال بیمارستانی تولید جدید با قیمت های بالاتری نسبت به قبل ممکن می باشد. آیا دلیل این افزایش قیمت پارچه ترگال در بازار فروش را می دانید؟ آیا می دانید چه عوامل و پارامترهایی را می توان تاثیر گذار بر قیمت فروش پارچه ترگال دانست؟
در زمینه های مختلفی از پارچه استفاده شده و نمی توان پارچه را تنها مختص دوخت و دوز انواع پوشاک دانست. وقتی پارچه ها را از روی کاربردشان دسته بندی کنیم، می توانیم به خانواده ای از پارچه ها نام ببریم که کاربردی مراکز درمانی و بیمارستان ها هستند. این پارچه ها که پارچه بیمارستانی نامیده می شوند، انواع مختلفی دارند که به برخی از آن ها در زیر اشاره شده است:

  • پارچه ترگال بیمارستانی
  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه اسپان باند بیمارستانی
  • پارچه sms
  • پارچه فلامنت فلامنت
  • پارچه فلامنت پنبه
  • پارچه ویسکوز ویسکوز
  • پارچه برزنت بیمارستانی

البته تنوع انواع پارچه های بیمارستانی بیشتر است که ما به معرفی پرمصرف ترین آن ها در این بخش بسنده کردیم.
در این متن، موضوع بحث ما پارچه ترگال است که در ادامه با روند تولید آن بهتر و بیشتر آشنا خواهید شد.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

آشنایی با پارچه ترگال و تولید آن

پارچه ترگال جزو آن دست از پارچه هایی هستند که دارای الیاف مصنوعی بوده و تار آن ها را پلی استر ویسکوز تشکیل داده و الیافی که در پود آن ها به کار گرفته شده است، الیاف فیلامنت می باشد.
البته که دیگر گونه هایی از این پارچه هم به بازار عرضه می شوند که در الیاف تولیدی آن ها، الیاف طبیعی پنبه ای هم استفاده شده که نسبت به ترگال های رایج دارای کاربرد متفاوتی هستند.
در کارخانجات تولید پارچه ترگال، دو نوع پارچه با خصوصیات و ویژگی های متفاوت تولید می شود:

  1. یکی پارچه ترگال کجراه است.
  2. دیگری پارچه ترگال ساده می باشد.

الیافی که در تولید پارچه های ترگال کجراه و ساده به کار گرفته می شود، یکسان است. اما توجه داشته باشید که در مواردی با یکدیگر متفاوت هستند. به برخی از این موارد در زیر اشاره شده تا مفصلاً در بخش بعد به توضیح هر یک بپردازیم:

  • تراکم بافت
  • نوع بافت
  • وزن و گرماژ بافت
  • کاربرد پارچه

پارچه ترگال ساده و کجراه چه تفاوتی دارند؟

بی شک برای کسی که قصد خرید پارچه ترگال را داشته باشد، دانستن فرق و تفاوت میان دو نوع پارچه برایش بسیار حائز اهمیت است.
مواردی که سبب تمایز میان این دو پارچه می شوند را در بخش قبلی نام بردیم. حال وقت آن رسیده که به توضیحات هر یک از این موارد بپردازیم.
در پارچه ترگال کجراه، تراکم بافت به نسبت بیشتر از پارچه ترگال ساده است. تراکم بافت که رابطه مستقیمی با وزن پارچه و همچنین ضخامت آن دارد، در هر کدام از ترگال های موجود در بازار متفاوت می باشد. مثلاً تراکم پارچه ترگال ساده، ۲۴۰ گرم می باشد. در صورتیکه تراکم و وزن پارچه ترگال کجراه برابر است با ۲۸۰ تا ۲۹۰ گرم. البته بد نیست بدانید تراکم پارچه های ترگالی که دارای الیاف پنبه ای بوده و کاربردشان کلاً با ترگال های الیاف مصنوعی متفاوت می باشد، چیزی حدود ۳۴۰ گرم می باشد که نشان دهنده وزن زیاد و همچنین ضخامت بالای پارچه است. در نظر داشته باشید که منظور از گرماژ و یا وزن پارچه، وزن پارچه با عرض مشخص ۱۵۰ سانتی متر و طول ۱ متر می باشد که مساحتی برابر با ۱٫۵ متر مربع دارد.
نوع بافت پارچه ترگال ساده و کجراه با یکدیگر متفاوت است. همانطور که از نامشان بر می آید، پارچه ترگال ساده دارای بافت تخت بوده و پارچه ترگال کجراه تنها شیوه قرار گرفتن پود آن متفاوت و اریب مانند می باشد. همین تفاوت بافت سبب شده تا برخی از مشخصات و ویژگی های پارچه ترگال ساده با کجراه فرق داشته باشد.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

کاربردهای پارچه ترگال چیست؟

ضخامت، ویژگی و مشخصات، وزن و مواردی از این قبیل در تعیین کاربرد پارچه ترگال نقش بسیاری دارند. مثلاً اگر بخواهیم پارچه های ترگال را از روی نوع مصرف و کاربرد دسته بندی کنیم، بایستی چنین بیان کنیم:

از روی اسم هر یک از این پارچه ها می توان متوجه کاربرد هر یک شد. اما ما در اینجا لازم دانستیم تا شما را مختصر و مفید با کاربردهای پارچه ترگال آشنا سازیم.
پارچه ترگال لباس کار، پارچه ترگالی است که از ضخامت بالایی برخوردار می باشد و برای اینکه فرد را از خطرات احتمالی دور نگه دارد، از الیاف طبیعی و پنبه ای در تولید آن استفاده شده است. این پارچه به خاطر نوع بافتی که دارد، در زمره ترگال های کجراه قرار می گیرد. جالب است بدانید که بسته به نوع مصرف پارچه، درصد استفاده از الیاف پنبه و کتان توسط کارخانه ها در تولید آن برابر است با:

  • ۳۰ درصد
  • ۷۰ درصد
  • ۸۰ درصد
  • ۱۰۰ درصد

بدون شک قیمت پارچه کجراه مخصوص لباس کار با ۱۰۰ درصد الیاف طبیعی و پنبه ای، به مراتب بیشتر از قیمت پارچه های ترگال معمولی موجود در بازار می باشد که الیاف پلی استر ویسکوز در تولید آن نقش داشته است.
یکی دیگر از پارچه های ترگال با مصرف متفاوت، پارچه ترگال فرم مدارس است. این پارچه بایستی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده تا دانش آموز بتواند در طول سال تحصیلی بدون پیش آمدن مشکل برای پوشش و فرم مدرسه اش، آن را بر تن کند. کیفیت رنگ خوب، مقاومت سایشی بالا، استحکام، سبک بودن در عین داشتن تراکم مناسب چهار فصل و …، از ویژگی های پارچه ترگال فرم مدارس خوب می باشد.
پارچه ترگال مانتویی و پیراهنی، از دیگر پارچه های ترگال با مشخصات متفاوت است. این پارچه جدای از اینکه در دوخت و دوز پوشاک معمولی از قبیل پیراهن راحتی، مانتو، بلوز مردانه و غیره کاربرد دارد، در دوخت ملحفه، رو انداز و چیز هایی از این قبیل هم مورد استفاده قرار می گیرد.
بعد از پارچه ترگال بیمارستانی که بخش بعدی را به معرفی اجمالی آن اختصاص داده ایم، پارچه ترگال مانتویی و پیراهنی از بیشترین بازار فروش برخوردار می باشد.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال و لباس بیمارستانی

پارچه ترگال بیمارستانی، پارچه ترگال مورد بحث ما در این متن است. این پارچه تنها خریدارانی که دارند، کارگاه های تولید و دوخت البسه بیمارستانی می باشند.
بازار فروش این پارچه در طول سال ممکن است بالا و پایین داشته باشد. اما بد نیست بدانید که این روز ها، پارچه ترگال بیمارستانی از بازار فروش داغی برخوردار است. زیرا متاسفانه روز به روز به تعداد مراجعه کنندگان بیمارستان و مراکز درمانی اضافه شده و تنها دلیلش هم شیوع ویروس کرونا می باشد.

پارچه های ترگال جزو پارچه هایی هستند که متنوع ترین کالیته رنگ را دارا می باشند. کارخانه ای در ایران یافت نمی شود که کالیته رنگ پارچه ترگال تولیدی آن کمتر از ۵۰ رنگ باشد.
اما این تنوع رنگ در پارچه های ترگال بیمارستانی صدق نمی کند. زیرا برای یونیفرم پرستار و پزشک و همچنین لباس فرم بیمار، تنها رنگ های روشن و خاصی قابل استفاده است. مثلاً رنگ سفید تنها مناسب پرستار و پزشک بوده و رنگ هایی نظیر رنگ های زیر، گزینه خوبی برای دوخت و دوز فرم لباس بیماران می باشد:

  • صورتی کمرنگ
  • صورتی پررنگ
  • گلبهی
  • لیمویی
  • سبز پسته ای
  • سبز لجنی
  • آبی آسمانی
  • آبی کاربنی

پارچه های ترگال بیمارستانی تولید قدیم، مشخصات و ویژگی های خاصی نداشتند. اما پارچه های ترگال جدید دارای خصوصیاتی از قبیل ضد آب بودن می باشند. این پارچه های ترگال با تکنولوژی نانو بافته شده و در مقابل نفوذ آب و رطوبت مقاوم می باشند که بهترین گزینه برای دوخت لباس پرستاران و پزشکان است.
وزن استاندارد پارچه های ترگال بیمارستانی برابر با ۲۴۰ گرم بوده و عرض رایج آن ها در بازار فروش برابر است با ۱۵۰ سانتی متر. البته امکان سفارشی سازی این پارچه ها توسط برخی کارخانه ها وجود دارد.
پارچه های ترگال بیمارستانی را هم می توان در بازار به صورت طاقه کتابی با متراژ ۴۰ متر خریداری کرد و هم می توان آن را به صورت عدلی که شامل ۸ طاقه کتابی ۴۰ متری می باشد، تهیه نمود.

چگونه پارچه ترگال بیمارستانی خوب را بشناسیم؟

اینکه چگونه بتوانید پارچه ترگال خوب را از بد در بازار فروش پارچه تشخیص داده و اقدام به خرید آن کنید، هنر بزرگی است. البته برای افرادی که در حوزه خرید و فروش پارچه به تازگی قدم نهاده و تجریه چندانی پیرامون آن ندارند.
بد نیست بدانید که بازار فروش پارچه پر شده از گرگ های سوء استفاده گر که به هر طریقی در پی قالب کردن پارچه های کم کیفیت به عنوان پارچه باکیفیت به خریدار هستند.
اما وقتی فرد خریدار سطح اطلاعات و آگاهی خود را در مورد پارچه ای قصد خریدش را دارد بالا ببرد، هیچگاه در دام این فروشندگان نخواهد افتاد.
پس ما اینجاییم که به شما بفهمانیم چگونه می توانید پارچه ترگال بیمارستانی خوب و باکیفیت را از نوع کم کیفیت یا بی کیفیت تشخیص دهید:

  • پارچه ترگال بیمارستانی، پارچه مقاومی است و از استحکام بالایی برخوردار می باشد.
  • پارچه ترگال بیمارستانی به خاطر مصنوعی بودن الیافش، چروک نمی شود.
  • مقاومت سایشی پارچه ترگال بیمارستانی بسیار زیاد است.
  • ثبات رنگ پارچه ترگال بیمارستانی بسیار عالی است و با شست و شو و ضدعفونی مکرر، تغییر رنگ نخواهد داد. به شرط اینکه از ماده مخصوص شستشو استفاده کنید مثل آبژاول.
  • پارچه ترگال بیمارستانی کیفیت خوب، پارچه ای نیست که گوله شده و پرز بدهد. زیرا الیاف مصرفی در آن الیاف مصنوعی است.

برای اینکه بتوانید از کیفیت پارچه اطمینان پیدا کنید، بد نیست اول جزء کوچکی از آن را به عنوان نمونه خریداری کرده و تست های ممکن را بر روی آن انجام دهید. در صورت موفق بودن همه تست ها، می توانید این پارچه را به صورت طاقه های کتابی و یا عدلی که پیش تر راجع به متراژ و مساحت هر یک صحبت شده بود، خریداری نمایید.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

عوامل موثر بر قیمت پارچه ترگال بیمارستانی کدام اند؟

پارچه هم همانند کالا ها و محصولات دیگر، در بازار اقتصادی نابسمان و بی ثبات، مدام در حال تغییر قیمت است و این امری طبیعی می باشد.
پارچه های ترگال بیمارستانی را بسته به مقدار خرید و همچنین شیوه خرید می توان با قیمت های مختلفی تهیه نمود. اما جدای از این مسائل، عوامل موثر بر قیمت خرید پارچه ترگال بیمارستانی در بازار کم نیستند. برخی از این عوامل را در زیر معرفی کرده ایم:
وقتی قیمت ارز تفاوت کند، قیمت مواد اولیه ای که برای کارخانه های تولید پارچه ترگال استفاده می شد هم تغییر قیمت خواهد داشت. این تغییر قیمت تاثیر مستقیم بر قیمت پارچه نهایی دارد. حتی با تغییر نرخ ارز، کارخانه های تامین کننده داخلی هم نرخ محصولاتشان را تغییر می دهند.
وقتی هزینه های تولید نوسان داشته باشد، قیمت خرید دستگاه های بافندگی مدام بالا و پایین رود و هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیر دستگاه روز به روز افزایش پیدا کند، بی شک قیمت محصول نهایی با همان پارچه هم تغییر خواهد کرد.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی در بازار

این بخش را به معرفی شیوه های خرید پارچه ترگال بیمارستانی از بازار اختصاص داده ایم.
بد نیست بدانید که این روز ها دیگر کسی هزینه و زمان گزافی را صرف نمی کند تا مستقیم و رو در رو بتواند پارچه ترگال بیمارستانی بخرد. بلکه افراد به راه های ساده تر، سریع تر، بدون دردسر تر، کم هزینه تر و مطمئن تری دسترسی پیدا کرده اند و آن هم خرید اینترنتی و خرید غیر حضوری پارچه از تولیدی هاست.
از زمانیکه اینترنت همه گیر شده و دسترسی به آن آسان گردیده است، تولیدی ها به فکر تاسیس وب سایت یا سایت فروشگاهی در بازار افتاده اند.

این وب سایت ها و سایت های فروشگاهی، خرید را نه تنها برای مشتری، بلکه برای فروشنده هم راحت می کند.
از برتری های این روش خرید می توان به مواردی که در زیر بیان شده است اشاره کرد:

  1. کاهش هزینه هایی که در زمینه های مختلف صرف پروسه خرید می شد.
  2. صرفه جویی در زمان ارزشمند که در پروسه خرید حضوری بسیار به هدر می رفت.
  3. عدم نیاز به ساعت مشخص برای ثبت سفارش که در خرید حضوری محدود به ساعات اداری می شد.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی سفید | عرضه پارچه روپوش پزشکی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی سفید مناسب تهیه انواع روپوش های پزشکی و پرستاری، در مرکز …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟