فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / لیست قیمت پارچه اسپان باند با خرید اینترنتی

لیست قیمت پارچه اسپان باند با خرید اینترنتی

لیست قیمت پارچه اسپان باند با خرید اینترنتی از این سایت کاملاً مناسب و مقرون به صرفه است، زیرا تمامی پارچه های اسپان باند در تنوع بالا به صورت عمده و بدون واسطه در این مرکز فروش ارائه می گردد.
مشخصات و ویژگی های پارچه‌ های اسپان باند را می شناسید؟
آیا با عرض و گرماژ تولیدی پارچه های اسپان باند آشنایی دارید؟
کاربرد پارچه های اسپان باند در بخش ‌های مختلف بیمارستانی چه نقشی دارد؟
بهترین راه برای خرید پارچه های اسپان باند با قیمت ارزان کدام است؟
پارچه های اسپان باند به عنوان پارچه های نوظهور عصر حاضر دارای محبوبیت و موارد استفاده فراوانی می باشند،به دلیل نوع ویژگی و مواد اولیه به کار برده شده در روند تولید این پارچه ها به راحتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرند.
در صورتی که به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین یافتن پاسخ سوالات خود هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین مرکز فروش آنلاین پارچه های اسپان باند مناسب برای استفاده در بیمارستان ها آشنا شوید.

لیست قیمت پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند چه تفاوتی با سایر پارچه ها دارد؟

پارچه های اسپان باند یکی از محبوب ترین پارچه های تولید شده در صنعت نساجی است که روند تولید آن با پارچه ‌های سنتی کاملا متفاوت است.
برای تولید پارچه های اسپان باند به هیچ عنوان از الیاف طبیعی و یا مصنوعی به صورت رشته های تابیده یا تبدیل شده به نخ استفاده نمی شود، بلکه از الیاف به دست آمده از مواد مصنوعی به شکل مستقیم برای تولید این پارچه به کار می برند.
در بین پارچه های اسپان باند و سایر کارخانه های تولید شده در صنعت نساجی تفاوت های زیادی وجود دارد که در اینجا چند مورد مهم آن را بررسی می کنیم:

مواد اولیه برای تولید پارچه ‌های اسپان باند پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه‌ های مواد نفتی است، اما مواد اولیه برای تولید سایر منسوجات می ‌توانند الیاف طبیعی مانند پنبه و یا الیاف مصنوعی مانند پلی استر باشند.
شیوه تولید پارچه های اسپان باند با کنار هم قرار گرفتن الیاف به صورت نامنظم و با کمک دستگاه‌ های باندینگ است، اما سایر پارچه ها با قرار گرفتن الیاف به صورت شبکه منظم در تار و پود و تنیده شدن الیاف در یکدیگر تولید می نمایند.
پارچه های اسپان باند به صورت یکبار مصرف تولید می شوند، اما سایر پارچه ها برای استفاده های طولانی مدت کاربرد دارند.
تولید پارچه های اسپان باند در چندین عرض و گرماژ‌های مختلف وجود دارد، اما برای تولید سایر منسوجات صنعت نساجی تنوع در عرض و گرماژ به آسانی فراهم نیست.
سرعت تولید پارچه های اسپان باند بسیار زیاد است و در مدت زمان کوتاه حجم زیادی از پارچه تولید می ‌شود، اما برای حجم کمی از پارچه های نساجی باید مدت زمان زیادی صرف گردد.
موارد ذکر شده نشان دهنده تفاوت های بارز میان پارچه های اسپان باند و سایر پارچه های موجود در صنعت نساجی می باشد.
پارچه های اسپان باند را با استفاده از روش ‌های آیرودینامیکی، روش حرارتی و همچنین روش شیمیایی تولید می ‌کنند که هر کدام از این پارچه های تولید شده دارای ویژگی های خاص هستند.

پارچه اسپان باند در چه عرض و گرماژی تولید می شود؟

پارچه های اسپان باند در کارخانجات نساجی با وجود تکنولوژی های روز دنیا در کنار یکدیگر و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا تولید می شود.
امکان تولید پارچه های اسپان باند از گرماژ ۱۰ گرم تا ۴۰۰ گرم وجود دارد و به همین جهت در صنایع مختلف می ‌توان از این پارچه استفاده های زیاد برد.
نکته مهم برای تولید این پارچه ها در عرض و گرماژهای متنوع، حجم و فضای کارخانجات است که این امکان را به تولید کنندگان می ‌دهد تا پارچه را در عرض های زیاد تولید نمایند زیرا برای این تولیدات باید دستگاه ‌هایی با حجم های بزرگ تهیه شود.
در بین تنوع پارچه های اسپان باند از لحاظ عرض و گرماژ برخی از آنها پرکاربردتر می باشند و به همین جهت لازم است تا ابتدا کارخانجات آنها را تولید نمایند.
پراستفاده ترین عرض پارچه های اسپان باند عرض ۸۰ سانتی متر، ۱۰۰ سانتی متر، ۱۶۰ سانتی متر و دو متر می باشد.

پراستفاده ترین گرماژ پارچه های اسپان باند گرماژ های ۱۷ گرم، ۲۵ گرم، ۳۸ گرم، ۴۰ گرم، ۵۰ گرم، ۶۰ گرم و ۹۰ گرم است که معمولاً این عرض ها و گرماژها در بخش های مختلف بیمارستانی بیشترین کاربرد را دارند.
از برخی گرماژهای بالاتر بیشتر برای تولید انواع ساک های خرید، کاور های مخصوص برای دستگاه ها در بخش ‌های مختلف بیمارستانی، همچنین تولید کاور جسد استفاده می شود.

لیست قیمت پارچه اسپان باند

آیا اسپان باند مناسب لباس بیمارستانی هست؟

پارچه های اسپان باند به عنوان یکی از پارچه های بسیار فنی مزایای زیادی به همراه دارد و با توجه به ماهیت الیاف به کار برده شده و همچنین ترکیب این الیاف با یکدیگر و روند ساخت و تولید نهایی پارچه ها امکان استفاده های متعددی برای این پارچه فراهم می آید.
از آنجا که پارچه های اسپان باند به دو شکل هیدروفیل و واترپروف تولید می شوند، جزء مناسب ترین منسوجاتی هستند که در بخش ‌های مختلف بیمارستانی و همچنین بهداشتی می ‌توان از این پارچه استفاده کرد.
آیا اسپان باند مناسب لباس بیمارستانی هست؟
برای یافتن پاسخ مناسب برای این سوال باید گفت که پارچه های اسپان باند جزء مناسب ترین منسوجات حال حاضر برای تولید لباس بیمارستانی می باشد.
اما اگر به دنبال آشنا شدن با مشخصات پارچه های اسپان باند مناسب برای لباس بیمارستان هستید در ادامه همراه ما باشید.
از آنجا که محیط های بیمارستانی سرشار از آلودگی ها، ویروس و باکتری هست باید هر منسوج که در این محیط مورد استفاده قرار می گیرد کاملا شستشو و استریل گردد تا از سرایت بیماری به افراد دیگر جلوگیری شود.
پارچه های اسپان باند به دلیل یکبار مصرف بودن، آنتی باکتریال بودن و نداشتن هیچ گونه حساسیتی برای افراد جزء مناسب ترین پارچه ها برای تولید این البسه قرار می گیرند.
پارچه اسپان باند با گرماژ بین ۳۸ تا ۵۰ گرم و با عرض ۱۶۰ سانتی متر برای دوخت و تولید البسه بیمارستانی بکار می رود.
مناسب ترین رنگی که پارچه های اسپان باند برای تولید البسه بیمارستانی دارد رنگ های صورتی و آبی است و در برخی از مواقع از رنگ ‌های بنفش و سفید نیز استفاده می شود.

نقش اقتصادی استفاده از پارچه یکبار مصرف در بیمارستان ها

البسه هایی که در بخش‌ های مختلف بیمارستانی مورد استفاده قرار بگیرد، باید برای استفاده مجدد کاملاً شستشو و استریل شود.
پارچه های یکبار مصرف در بیمارستان ها دیگر نیاز به شستشو و استریل ندارند و پس از هر بار استفاده دور می اندازند.
از آنجا که این پارچه ها به صورت یکبار مصرف و دور ریز هستند ممکن است این سوال به وجود بیاید که آیا کاربرد این پارچه ها از لحاظ اقتصادی به صرفه است یا نه؟
کاربرد پارچه های یکبار مصرف در بخش‌ های بیمارستانی و سایر مراکز درمانی نقش تاثیر گذاری در کاهش هزینه ها دارد و از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشد.
برخی از دلایل کاهش این هزینه ها و نقش آنها در اقتصاد مراکز درمانی به شرح ذیل است:

  1. حذف هزینه های مربوط به تهیه مواد شوینده
  2. حذف هزینه های مربوط به نیروهای انسانی و خدماتی برای شستشو
  3. حذف هزینه های مربوط به دستگاه اتوکلاو برای استریل
  4. حذف هزینه های مربوط به آب و برق برای شستشو
  5. جلوگیری از انتقال بیماری های مختلف به افراد دیگر

در صورتی که مراکز درمانی به دنبال تهیه پارچه های اسپان باند با قیمت ارزان تر باشند باید از طریق مراکز فروش عمده پارچه اسپان باند اقدام به خرید نمایند تا با حذف کامل واسطه ها و خرید به شکل مستقیم از مرکز عرضه و پخش این پارچه را به صورت اقتصادی تهیه کنند.

لیست قیمت پارچه اسپان باند

آخرین تغییرات لیست قیمت پارچه اسپان باند در ایران

استفاده و کاربرد های پارچه های اسپان باند در همه بخش ‌های زندگی روزمره و همچنین از صنایع کوچک گرفته تا صنایع بسیار بزرگ خودروسازی سبب شده تا حجم خرید و فروش این پارچه افزایش پیدا کند.
برای همه خریداران عمده دریافت لیست قیمت پارچه اسپان باند از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا هرچه قیمت این پارچه ها کمتر باشد در نتیجه هزینه های نهایی کارگاه ها و مراکز تولیدی نیز کاهش پیدا می‌ کند.
در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا حجم استفاده از پارچه های یکبار مصرف افزایش چشمگیری پیدا کرده است که در برخی از برهه ‌های زمانی سبب افزایش قیمت های بی دلیل شد.
آخرین تغییرات لیست قیمت پارچه اسپان باند در ایران با توجه به تغییراتی که در مواد اولیه و همچنین شرایط استفاده و مصرف این پارچه پدید آمده است.
نکته مهم در مورد مواد اولیه این پارچه ها این است که محصول تولید شده در داخل کشور می باشد، به همین جهت نوسانات عرض نمی ‌تواند تاثیرات زیادی بر تغییرات قیمتی این پارچه ها داشته باشد.
اما حجم استفاده از این پارچه و میزان تقاضا برای صادرات می تواند به شکل جداگانه بر لیست قیمت پارچه های اسپان باند در ایران تاثیر بگذارد.

بهترین راه خرید پارچه های اسپان باند ارزان چیست؟

در هنگام خرید پارچه های اسپان باند برای همه مراکز تولیدی که راه اندازی کسب و کار آنها به تهیه پارچه های بی بافت بستگی دارد و همچنین برای صنایع مختلف که از این پارچه استفاده های زیادی می برند، قیمت مهمترین عامل پس از کیفیت است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.
همه مصرف کنندگان پارچه ‌های اسپان باند به دنبال یافتن بهترین راه خرید این پارچه با قیمت ارزان هستند.
استقبال زیاد از این پارچه سبب شده تا مراکز مختلفی اقدام به تهیه و عرضه این منسوجات کنند، اما خرید از همه این مراکز با قیمت ارزان همراه نیست و باید در هنگام انتخاب مراکز عرضه و فروش توجه و دقت بیشتری به خرج داد.
در اینجا چند روش از بهترین راه های خرید پارچه های اسپان باند با قیمت ارزان را ذکر می کنیم:
در صورت نیاز به حجم بسیار عمده مراجعه مستقیم به کارخانجات تولید کننده امکان خرید از درب کارخانه را فراهم آورده و حذف کامل پارچه ها مانع افزایش قیمت های بی جهت می شود.
اگر مراجعه به کارخانجات برای همه افراد امکان پذیر نباشد می توانند از طریق نمایندگی های معتبر پخش در شهرهای مختلف اقدام به خرید و ثبت سفارشات خود کنند، در نمایندگی ها نیز به هیچ عنوان واسطه ها دخالت نمی کنند و امکان خرید این پارچه با قیمت درب کارخانه فراهم است.
در صورتیکه مراجعه به کارخانه و نمایندگی های فروش برای هر کدام از شما خریداران مقدور نیست، از طریق سایت های آنلاین معتبر که انواع مختلف پارچه های اسپان باند را ارائه می دهند اقدام کنید.
خوب است بدانید که خرید آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی یکی از بهترین روش هایی است که در حال حاضر به دلیل پیشرفت های تکنولوژی اغلب افراد تمایل دارند تا محصول مورد نظر خود را از این روش تهیه کنند.
اما در هنگام انتخاب سایت های آنلاین برای خرید باید به معتبر بودن این سایت ها توجه کرده و با انتخاب سایت های آنلاین بدون حضور واسطه که به شکل مستقیم با کارخانجات همکاری دارند اقدام به خرید نمایید.
در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با معتبرترین سایت آنلاین از فروش پارچه های اسپان باند بیمارستانی آشنا شوید.

مرکز فروش آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی تولید جدید

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و روی آوردن مردم به فضای مجازی حجم خرید و فروش انواع منسوجات مختلف از طریق سایت های آنلاین افزایش پیدا کرده است.
فروش آنلاین انواع پارچه های اسپان باند بیمارستانی تولید جدید کارخانجات در این سایت آنلاین ارائه می گردد.
نکته مهم این است که خرید آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی مزایای زیادی برای خریداران به دنبال دارد که عبارتند از:

  • دسترسی به تنوع محصولات مختلف کارخانجات برند و مطرح تولید کننده
  • دسترسی به جدیدترین محصولات تولید شده در کارخانجات
  • امکان ثبت سفارش و خرید در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی
  • کاهش بسیاری از هزینه ‌های جانبی مانند هزینه حمل و نقل و انبارداری
  • امکان ارسال پارچه های خریداری شده به شکل عمده مستقیماً از درب کارخانه تولید کننده
  • ارسال محصول خریداری شده در کمترین روز کاری به محل مورد نظر مشتری

لیست قیمت پارچه اسپان باند

در صورتی که به دنبال دریافت مناسب ترین لیست قیمت پارچه اسپان باند و ثبت سفارش و خرید این پارچه ها هستید با کارشناسان بخش فروش ما به صورت آنلاین ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت مشاوره ها به شکل رایگان مناسب ‌ترین محصول را مطابق نیاز خود تهیه کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران

کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران بهترین و باکیفیت ترین تولیدات را به بازار عرضه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟